Vraag

girlfriend

  • 18 July 2020
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van 16 jaar en heb een vriendin we zijn nu iets langer dan 2 maanden samen. Ik heb een ketting om met haar letter eraan dus kinderen op school vroegen van wie is dat dus ik was gewoon zo van owh niemand en deed hem weer onder mn shirt, zou ik het gewoon zeggen van owh dat is de letter van mn vriendin? Ik twijfel hier erg over omdat ik op mijn vorige school (ik ben gewisseld in het 3e jaar) hiermee “gepest” ben en mensen me altijd anders zagen dan de hetero meisjes. Heeft iemand goed advies? 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +4

jou keuze als je het wild vertellen dan doe je dat als je dat niet wilt ook goed. het is jou leven dus jou keuze.

 

MVG annoniemejongen

Hallo Skye_vk :)

Alleen vertellen als je het fijn vindt, als je denkt dat je gepest wordt zal ik het niet doen. En als je het gaat vertellen en iemand gaat je pesten, dan moet je je er niks van aantrekken. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo triest om mensen die niet in hun straatje passen te gaan pesten…

-TheMightySlayer <3

Als jij je niet fijn voelt om het te vertellen dan zou ik het niet doen, je bent niemand verplicht iets te vertellen. 

Reageer