Vraag

Gewoon heel erg verward

  • 4 August 2020
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ok, ik zal je een kort verhaal vertellen.

 

Een paar dagen geleden bogon ik te praten met een jongen dieik van mijn oude klas ken te praten. We noemen hem even Q. Q en ik hebben al 2X gefacetimed, en het is altijd heel gezellig, ook als we gewoon chatten. Voordat je iets gaat commenten, ik wil hem gewoon als vriend, niet meer. Ik kreeg het gevoel dat hij mij leuk vind, want hij begon me allemaal te ondervragen met of ik een chrush had, wanneer ik een relatie zou willen op wie ik val, en ik natuurlijk heel verward en ongemakkelijk. Ik probeer soms zijn vragen te ontwijken, en soms zeg ik gewoon wat ik denk of switch ik naar een ander onderwerp. Ik wist niet wat ik er van moest denken, want ik had al lang niet zulke band met iemand gehad, want de paar (een) vriendin die ik heb, heeft nooit tijd voor dit soort dingen. Daarbij om het allemaalnog even iets erger te maken, heeft natuurlijk heel ons gezin het gehoord, en nu zeggen ze allemaal dat ik verliefd ben op hem. Ik word niet zomaar verliefd, en ik was bang dat ik door de schaamte niets meer tegen Q durfde te zeggen, dus daar heb ik al iets van gezegd. Onderweg naar huis (ik moest een stukje lopen van ergens ander btw) dacht ik er over na hoe het zou zijn om het hem te vertellen, dat ik het echt bij vrienden wil houden. Ik val ook trouwens niet op jongens die bijna een jaar jonger zijn. Niet stom bedoeld hoor maar ok. He zou hij reageren? Misschien zo hij denken, oh. Ik had haar liever als vriendinnetje gehad. Dan laat alles maar zitten doeg hè en dan zou hij geen contact meer met me opzoeken (k weet het ben dramatisch) Of zou hij het goed vinden? En ik allemaal fantaseren natuurlijk, over hoe we het dan zouden hebben, want ik heb het niet altijd kunnen vinden met meisjes, want die kunnen echt heel erg gemeen zijn, maar jongens zijn zo lekker simpel, en daar hou ik eerlijk gezegd meer van.  Wilde ik hem dus vanavond appen, reageerd hij niet want ik had een tik tok gestuurd van ´´dont let me on read´´ Tuurlijk  (zo is hij nou eenmaal) hij ij lopen tenegeren. Ik had hem volgespamd met 20 berichten, denkend dat het een grapje was, en toen dacht ik ja nu is het goed geweest, enhij reageerde niet, terwijl ik echt duidelijk aan gaf dat ik graag een andwoord wilde. uiteindelijk kreeg ik die, wil je weten wat daar in stond? 

´´Ik wil even door niemand gestoord worden nu´´

Hij kwam verdrietig over, en ik voel me schuldig, verwijder mijn spam, vraag wat eris, geen antwoord,ik zeg: Hey Q ik weet niet wat er is, maar als je me nodig hebt, kun je ma altijd bellen, gelezen, niet op terug gekomen. Waarschijnlijk zat hij gewoon te gamen of iets, maar ja. Ik ben -----*Naam _ en ik doe dat gewoon eenmaal, zorgen maken. Waar was die lieve jongen aan het begin, toen ik me verontschuldigde at ik iets later was met bellen hij een beer stuurde met dat is niet erg. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, maar Q is zulke lieve jongen (nogsteeds VRIEND) en ik wil hem echt niet verliezen door dat ik hem pijn hebt gedaan.

Ik kan nergens beter hulp vinden dan hier, dus daar zit ik midden in de nacht, een brief te schrijven naar mensen aan wie ik advies vraag, die ik helemaal niet ken.

t punt is, ik wilde niet zo terecht komen, en ik had nooit geweten dat di zou komen, en ik wil gewoon advies van mensen :)

 

Ik wilde gewoon een nieuwe Vriend…

 

No_Name


3 reacties

Heyyy No_Name12

 

Ik snap je verwaring , maar mij lijkt het wel het beste om het Q te vertellen. 

 

Als ik iets kan doen voor je mag je het zeggen

 

 

Heyy

Miss was ie FF down maar had het helemaal niks met jou te maken. Sommige mensen verwerken dingen gwn graag alleen. 

Groetjs

Reputatie 1
Badge +1

Heyyy No_Name12

 

Ik snap je verwaring , maar mij lijkt het wel het beste om het Q te vertellen. 

 

Als ik iets kan doen voor je mag je het zeggen

 

 

 

Bedankt dat je me wil helpen, maar dat gaat best lastig op een forum, en je mag geen gegevens uitgeven. Bedabnkt voor je advies trouwens, mij hij negeerd me een beetje :)

Reageer