Vraag

gevoelens voor ex terug

  • 10 March 2021
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy 

Ik chat laatste tijd terug met mijn ex als vrienden maar Laats begon ik terug gevoelens te krijgen voor haar is dit raar en wat moet ik doen het zeggen of gewoon laten en ja onze relatie is al heel tijdje uit ongeveer 4jaar 

 


2 reacties

Badge

Heyhoi, 

Het is zeker niet raar, je kan altijd een crush krijgen op iemand. Ook als het is je ex is :) Je kan natuurlijk zelf kiezen wat je wilt doen, ik zou het persoonlijk alleen zeggen als ik het gevoel heb dat zij me ook leuk vind omdat anders misschien onze vriendschap kapot gaat, maar dat ben ik gewoon he. Als het goed voelt om het te zeggen dan doe je het gewoon toch? 

Laat je me het weten als er iets is gebeurd? 

Groetjes dino

Heyhoi, 

Het is zeker niet raar, je kan altijd een crush krijgen op iemand. Ook als het is je ex is :) Je kan natuurlijk zelf kiezen wat je wilt doen, ik zou het persoonlijk alleen zeggen als ik het gevoel heb dat zij me ook leuk vind omdat anders misschien onze vriendschap kapot gaat, maar dat ben ik gewoon he. Als het goed voelt om het te zeggen dan doe je het gewoon toch? 

Laat je me het weten als er iets is gebeurd? 

Groetjes dino

Hy 

Ik heb het gwn gezegd en ze ging er goed mee om alleen heeft ze geen gevoelens meer voor mij ze zij dat het niet zo erg vond en ze was niet boos en ze begreep het ergens wel 

Reageer