Vraag

Gevoelens voor een meisje

  • 6 June 2021
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, hopelijk kunnen sommige mensen mij hier wat advies geven. 

Er is dus een meisje dat ik al een tijdje leuk vindt, de beste vriendin van een goede vriendin van mij. Eigenlijk had ik nog nooit echt met haar gesproken. Totdat we afgelopen week een keer met een paar mensen hebben afgesproken. Dit was echt gezellig! Hierdoor zijn mijn gevoelens best wel erg toegenomen. Over twee weken gaan we nog een keer een leuke activiteit doen. Mijn goede vriendin weet ondertussen ook van dit hele verhaal, en vindt dat we goed bij elkaar passen. Nu ken ik haar nog niet heel goed en zou haar dus beter willen leren kennen. Is het nu verstanding om eerst de volgende activiteit over twee weken af te wachten? Of kan ik bijvoorbeeld al een keer iets naar haar snappen. (Of is dat juist weer raar?) Of kan ik het beter op een andere manier aanpakken? Ik heb werkelijk geen idee...

Hopelijk kunnen jullie me helpen,

Mars


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyy, hopelijk kunnen sommige mensen mij hier wat advies geven. 

Er is dus een meisje dat ik al een tijdje leuk vindt, de beste vriendin van een goede vriendin van mij. Eigenlijk had ik nog nooit echt met haar gesproken. Totdat we afgelopen week een keer met een paar mensen hebben afgesproken. Dit was echt gezellig! Hierdoor zijn mijn gevoelens best wel erg toegenomen. Over twee weken gaan we nog een keer een leuke activiteit doen. Mijn goede vriendin weet ondertussen ook van dit hele verhaal, en vindt dat we goed bij elkaar passen. Nu ken ik haar nog niet heel goed en zou haar dus beter willen leren kennen. Is het nu verstanding om eerst de volgende activiteit over twee weken af te wachten? Of kan ik bijvoorbeeld al een keer iets naar haar snappen. (Of is dat juist weer raar?) Of kan ik het beter op een andere manier aanpakken? Ik heb werkelijk geen idee...

Hopelijk kunnen jullie me helpen,

Mars

Hallo, wat vervelend dat je niet weet wat je kunt doen! 
Ik denk zelf dat je eerst goede vrienden met haar moet gaan worden en dan steeds een beetje verder te gaan met mini stapjes. Zorg dat je meer met haar kan afspreken en zorg dat ze zich comfortabel bij je voelt. Jouw normale vriendin zou dat niet erg vinden (denk ik) omdat je probeert jou eigen stap te maken naar haar toe. Zorg uiteindelijk dat je met haar alleen af kan spreken. Als je dat een paar keer hebt gedaan kun je haar vertellen dat je haar leuk vindt en dan begint de spanning!

Veel succes en geluk!

Heyy Mars!

 

Als jij het graag wilt kan je de vriendin denk ik gewoon snappen / appen. Ik denk persoonlijk dat ze het wel leuk vind als je dat doet aangezien het de vorige keer erg gezellig was en het kan jullie band denk ik zelfs versterken.

 

Je zou ook als je er aan toe bent een keertje met haar 1 op 1 kunnen afspreken en leuke dingen doen zoals chillen bij iemand thuis of je nodigt haar een keertje uit om naar de bioscoop of het terras te gaan zodat jullie de band verder kunnen versterken. Maar doe het rustig aan en stapje voor stapje. Op een gegeven moment kom je erachter of de liefde wederzijds is!

 

Alvast veel plezier over 2 weken!

 

Groetjes van mij!

Bedankt voor jullie reacties!! :)

Ik zal dus proberen om de band langzaam in mini-stapjes te verbeteren! Mijn “normale” vriendin vindt het gelukkig niet erg en vindt het juist leuk voor me. Ze vindt het zelfs niet erg om meerdere keren in een groepje af te spreken, dus dat is heel erg fijn. Ik denk dat het op dit moment voor een één op één afspraak nog iets te vroeg is. Eventueel als ik haar een keer zou snappen, wat zou ik dan kunnen sturen? Ik wil niet als een soort weirdo guy overkomen namelijk… ;) Kan ik het ook al een beetje laten merken dat ik haar leuk vind? Of kan ik dat beter wat later doen?

Nogmaals bedankt voor jullie reacties, ik waardeer het enorm! 
Mars

Ik heb ook eens gehad dat een vriend van een vriendin van mij mij leuk vond. We hadden elkaar ook maar één keer echt gesproken, maar hij was echt verliefd.

Ik als meisje vindt het in zo'n geval juist leuk als een jongen mij begint te snappen etc. Als zei je wel ziet zitten accepteert ze je verzoek en gaat ze sws reageren. 

Reageer