Beantwoord

Gesprek starten met een leuk meisje

  • 5 April 2019
  • 4 reacties
  • 601 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 15 jaar en ik zit in de 3e. En ik vind een meisje leuk. Alleen ik kan niet zo goed een gesprek starten met haar. En ik ben ook superslecht in complimenten geven. En aangezien ik op haar innerlijk val. (Haar uiterlijk is ook niet verkeerd) heb ik ook niks aan van die YouTube filmpjes en internet. En ik heb ook het gevoel alsof ze iemand anders leuk vind. Maar ik wil het alsnogs proberen. Dus heeft iemand tips?

Ps. Ik heb 0% ervaring in relaties
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 April 2019, 22:40

Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Hey hoi !
Ah wat jammer dat het steeds doodloopt ik heb dat ook wel eens gehad en raakte helemaal in paniek! Mij hielp het om te praten over recente gebeurtenissen zoals iets grappigs of doms in een les of juist over iets wat veel persoonlijker is dus bijvoorbeel dat je vraagt hoe het thuis gaat of je vraagt of ze na schooltijd iets leuks wil doen!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Xx
Goed dat je probeert te praten met haar. Jammer dat het gesprek meestal doodloopt, maar de gesprekken worden als het goed is veel langer. Je kunt praten over huiswerk/docenten en gewoon onschuldige vragen stellen. Complimenten kunnen beter later pas komen. Als je over dingen op school praat, leer je haar beter kennen, en kun je ook over dingen buiten school praten.

Als de gesprekken heel goed verlopen, kun je haar misschien bellen/appen en dan praten. Zo worden jullie, misschien zonder dat jullie het beseffen, beste vrienden. Misschien voelt ze dan ook wel iets voor jou?

Groetjes,
Geen_Naam
Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.

Ik sta wel altijd met een groep vrienden soms bij haar of in de buurt. Maar naast haar zitten doe ik liever niet want ik zit ook gewoon al naast een vriend van mij. En we praten ook wel is maar het gesprek valt altijd dood.
Ik zou gewoon meer met haar omgaan (vaker naast haar zitten, met haar in een groepje iets doen enz.). Dan komt het verder wel vanzelf.
Succes
Jonah

Reageer