Gesprek op whatsapp

• 14 oktober 2016
  • 34 reacties
  • 589 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik heb een jongen op school nog maar 2x gesproken, maar we hebben op whatsapp al leuk gepraat! Op een gegeven moment stuurde hij een smiley die zo'n kusje geeft...
Ik wist eigenlijk niet wat ik hiermee moest en oke weet ook zelf niet of ik hem echt heel leuk vind, maar ik wil hem dan wel wat beter leren kennen.
Wat ik al wel weet, is dat hij niet zo vaak online is en als hij dan online is, is hij dat niet lang. Dus het is moeilijk om een goed en lang gesprek te voeren.

Heeft iemand tips of ervaring?
Ik hoor het graag!

Groetjes Anoniemertjee 🙂

34 reacties

HAHAHAHAHAHAHAH nee, ik wil het nog veranderen, ik heb autocorrectie aanstaan op mijn mobiel.
Thmx broo
Whahahah thnx
Badge +8
Hoi Anoniemertjee,

Ben ik weer:P.
Wat vervelend dat hij zo kort online is!

Je kunt misschien vraagjes stellen, zodat als hij online is, hij die berichtjes kan beantwoorden. Stuur dan gelijk meerdere appjes bij elkaar, zodat hij ze allemaal in die tijd dát hij online is, ze ook werkelijk kan beantwoorden. Het is inderdaad wel moeilijk om op die manier een gesprek aan te knopen.

Misschien kun je vertellen dat je hem graag wil leren kennen en wat met hem wilt gaan drinken. Tijdens dat moment (als jullie iets gaan drinken) is hij natuurlijk niet offline, dus kun je hem alles vragen wat je wilt. Dam kun je tenminste een normaal gesprek hebben, zonder dat er telkens pauze's tussen zitten.

Dat is mijn tip voor je. Ik heb verder geen ervaring ermee, maar kan me wek heel goed bedenken hoe dit voor je is. Namelijk nogal vervelend als je met de leukste jongen aan het appen bent en hij dan telkens weer offline gaat.

Ik hoop dat je wat aan het antwoord hebt,

Suzan (14) xx

@davemustaine,

Het mag wel wat aardiger. Als je vind dat het slecht verwoord staat, kun je het ook netter zeggen.

Maar aangezien @anoniemertjee er niet heel veel problemen mee heeft (eigenlijk geen), zal ik ze niet maken. Hahaha;).

Welterusten (denk ik:P)
Hoi Suzannevdb!

Heel erg bedankt voor je reactie!
Ik zal je tips uitproberen!
En dat samen drinken... haha ik weet het niet... ik vind het dan meteen al een grote stap haha
Maar ik kijk wel even hoe het gaat op whatsapp (als hij weer online komt haha)
Maar ik laat het je nog weten!

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Badge +8
@anoniemertjee,

Inderdaad, het is ook best een grote stap! Daar heb je gelijk in:).
Je moet kijken waar jij je het prettigste bij voelt.

Succes met het whatsappen,

Suzan (14) xx
Hoi Suzannevdb,

Ja precies! Ik kijk gewoon wel even.
Hij heeft nu in ieder geval niet meer gereageerd. Ik had hem namelijk 'Hee' gestuurd, om uiteindelijk een gesprek te beginnen, maar hij was 21.09 uur voor het laatst online en het bericht was nog niet eens aangekomen!
Dus heb ik het berichtje maar verwijderd, want ik vind het ook zo raar voor hem om er de volgende dag achter te komen dat ik alleen maar heel opeens 'Hee' heb gestuurd... Haha
Maar ik hoop dat we in ieder geval wel een gesprek weer hebben. We moeten ook een goed onderwerp hebben. Een onderwerp (of meerder) waar we het lang over kunnen hebben. Ik kom daar nu niet zo gauw op, maar al iemand wat goede onderwerpen weten; laat het weten! :)

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Het bericht is verwijderd op Jouw telefoon. Bij hem komt het bericht nog gewoon binnen. En als je hem echt beter wilt kennen zul je in het echt met hem moeten af spreken. Of hij heeft het druk of hij heeft geen zin om te reageren. Als het zo lastig is om op de app met hem te praten zou ik er geen tijd aan verspillen en proberen hem face to face te zien
Greets ;p
Hoi Annoniemen,

Echt? Oh... Maar ik dacht dat als er 1 vinkje staat, dat hij dan nog niet bij hem is aangekomen, maar ik kreeg om 2.25 een "yoo" terug haha. Een 1,5 uur later was ik nog wakker duss, ik had nog gereageerd zo van: "ik dacht je sliep al" haha

En ja... over dat afspraak maken... haha ik weet het gewoon nog niet... ik heb dat eigenlijk nooit zo gedaan met een jongen... (alleen met een vriend die ik al van kleins af aan ken) Maar ik wil nog even uitstellen haha 😉

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Hiiii,
Het is inderdaad best eng als je dat nog nooit hebt gedaan haha, Ik vond het eerst ook lastig. Als je er nog mee wilt wachten moet je dat zeker doen forceer jezelf Niet! Doe gezellig met hem op app en probeer misschien te flirten. Dat maakt het leuker ;p (ervaring hier). Als je niet weet hoe je moet flirten kan je t altijd opzoeken.
Succes met alles wat nog gaat komen ;)
Greets
Als je meer kwijt wilt kan je t altijd delen op dit geweldige forum ;p
Probeer andere social media ofzo?
Hoi,
Ik heb een gesprek met een jongen van school hij zit in de tweede en ik ook maar we zitten niét bij elkaar maar we spreken elkaar nooit op school alleen via app hij is verlieft en ik ben een beetje verlieft maar eigenlijk weet ik het niet zo goed wat voor kant ik wil kiezen want ik vind het ook fijn om gewoon Singel te zijn
Misschien heeft hij insta of andere dingen om mee te praten of misschien heeft hij thuisproblemen ik hoop wel dat Julie Bant sterker wordt❤
Hoi Annoniemen,

Jij bent een jongen en als je zelf als jongen met een meisje wilt praten, is dat volgens mij veel makkelijker.
Ik heb nadat ik jouw bericht had gelezen even opgezocht hoe je als vrouw een man op whatsapp jezelf "interessanter" maakt en hoe je moet versieren/flirten. Ik heb inderdaad wat gevonden en er is dus een man die dan allerlei tips vertelt en weetjes die handig zijn voor vrouwen als ze een man willen versieren en dat soort dingen haha.
Maar het blijkt dus dat mannen gewoon appen niet zo leuk vinden en ze doen het alleen voor informatie wisselen, zoals hoe laat ze daar moeten zijn enzo... Met vrouwen is dat dus precies het tegenovergestelde want ze appen juist de onzinnigste en onbelangrijkste dingen haha.
Dus waarschijnlijk klopt dat ook al bij tieners.

Ik zit nu ook ergens mee, waar ik heel onzeker van word en dat is dat als ik nog een appje stuur als laatste, dat hij dat dan leest en dan reageert hij niet meer. Dat vind ik dan ook echt irritant en dan begin ik meteen te denken: "Heb ik nu iets raars gezegd" of "vindt hij het misschien irritant dat ik dan weer reageer" ofzoiets...

Ik zal even een link doorsturen, waarin een aantal tips staan die handig zijn om niet te doen en wel te doen tijdens het appen met iemand die je wel leuk vindt...
Ik wil nu niet meteen zeggen dat ik hem leuk vind, want dat weet ik gewoon niet, maar als ik tegen iemand praat die ik leuk vind, ga ik niet stotteren of zeg ik geen stomme dingen, maar nu heb ik echt het idee dat als we weer school hebben dat ik hem echt niet meer onder ogen kan zien!

Maar goed, ik zal de link doorsturen en toen ik dát las... Ik herkende zoveel dingen en alles viel op z'n plek en eigenlijk heb ik het te laat opgezocht, want er zaten 'don'ts' tussen die ik wel al heb gedaan...

Lees maar even door, misschien heb je dan nog tips. Ik weet het in ieder geval niet meer. En die man die deze blog van die link maakt, heeft ook een YT-kanaal en die abonneer ik nu hahaha.

Laat maar even weten, hoe jij erover denkt.

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Hoi Sportfreak,

Hij heeft geen foto's op zijn instagram-account en andere social media weet ik eigenlijk niet. Maar wat voor verschil zou dat dan eigenlijk maken?

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Hoi xesmeexlovelyx,

En hoe weet je dan dat hij verliefd is? Heeft hij dat verteld of laat hij dat op een andere manier zien?
En waarom wil je dan liever single blijven? Het is toch juist leuk? Haha 😉

Maar verder heeft hij geen foto's op zijn account... En als hij die thuisproblemen heeft, weet ik daar natuurlijk niks van, maar ja, ik weet niet of dat dan zo is, hoor. Hij heeft het prima en doet heel gewoon, dus ik denk (en hoop) natuurlijk van niet!

Maar fijn dat je meedenkt!

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Deze is nog voor Annoniemen:

http://mannengeheim.nl/flirten-via-whatsapp-tinder-sms/

Zelf vind ik het eigenlijk best raar dat ik dit helemaal zo opzoek, maar ik hoop dat ik mijn fouten die ik (volgens deze blog) heb gemaakt, nog recht kan zetten... 🙂

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Hee,
Ja ik maak dat soort fouten niet meer. Maar ik snap dat jij ze nog wel maakt omdat je nog niet zo veel ervaring hebt. Ik heb ook en meisje gehad die elke ochtend en avond hee zei. Dat werd al snel heel erg saai. Wel handig dat je die tips leest.
Greets
Het is zeker niet raar je dag opzoekt. Het is alleen maar handig toch?
Hoi Annoniemen,

Ik snap wat je bedoelt met dat soort berichtjes versturen en dat wil ik zoveel mogelijk voorkomen, maar hoe moet ik anders "mijn band met hem versterken"?

En die tips zijn inderdaad wel handig, ja, maar zegt maar wat op whatsapp en hoeft er niet eens bij na te denken. En de meisjes moeten maar opletten of ze het goed doen 😉 Zo voelt het voor mij ieder geval...
Je band versterken kan je veel beter in het echt doen. Zit je bij hem in de klas, ga dan naast hem zitten. Of in de pauze met hem zitten. Maar dan vind je lastig en dat begrijp ik ook hoor.

En als je dan met hem praat op whatsapp. Praat over iets nieuws of leuks wat je gedaan hebt die dag
Je hoeft ook niet elke dag met hem te praten

Wat denk jij hiervan en wat ga je doen om hem beter te leren kennen? En weet je zeker dat je hem echt leuk vind?
Hoi Annoniemen,

Het probleem is een beetje, dat ik alleen bij natuurkunde bij hem in de klas zit... En dan zit hij 2 rijen achter mij naast zijn vrienden.
En de rest van zijn vrienden heb ik nooit gesproken en ik ken maar een paar mensen uit zijn basisklas... Dus als überhaupt vind tijdens de pauze, zou het een beetje raar zijn... Maar misschien zit ik nu ook een beetje een soort van een goed excuus te bedenken om te zeggen dat ik gewoon nog niet tijdens de pauze uit mezelf bij hem zou willen staan ofzoiets haha.

En die man van die link die ik verstuurde zegt juist, dat je dit soort vragen beter niet kan stellen: "hoe was je dag?" enzovoort...
Dus die man zegt eigenlijk dat je echt een beetje een goede reden moet hebben, om een gesprek te beginnen met diegene op whatsapp.

Ik weet dus niet echt meer hoe ik hem beter kan leren kennen... En eigenlijk weet ik ook niet of ik hem leuk vind, maar hij ziet er op zich wel goed uit 😉 en hij is dus ook heel aardig, maar daarom wil ik wel wat meer met hem praten enzoo

Maar ja... ik weet het nu niet meer hoor.

En wat ik nu dus echt irritant begin te vinden, is dat als we even een gesprek beginnen, hij maar heel even online is en als we niet praten, zie ik dat hij veel langer online is haha 😉 Maar goed, okeee

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Je moet ook niet elke dag gaan vragen hoe zn dag is. Als je niet weet wat je moet doen kun je gewoon afwachten. Misschien begint hij wel een gesprek en toont hij interesse in jou. Want nu begin jij telkens een gesprek. Het an dat hij niet vaak online is omdat hij geen zin of tijd voor je heeft. Sorry maar zo doe ik ook.
Denk goed na of je met hem wilt verder gaan.
Greets ;p
Hoi Annoniemen,

Dat begrijp ik zeker, soms heb ik dat ook 😉
Maar goed, ik zal gewoon wel afwachten dan maar...
Want ik vind het zelf ook best wel suf dat ik steeds het gesprek begin, maar ja, ik zie wel.
En ik wil zeker nu al niet denken of ik 'verder met hem wil gaan', want misschien was die smiley wel helemaal niet zo bedoeld haha
Ik wil gewoon wat meer over hem te weten komen. Ik ben er wel achter gekomen, dat hij in de klas zit bij een jongen die ik wel beter ken (ik heb vroeger met hem op de crèche gezeten en ik zie hem nog wel via andere vrienden enzoo), dus ik kan ook wel wat aan hem vragen 😉
Waarschijnlijk ga ik dat niet doen, maar het kan haha.

Groetjes Anoniemertjee 🙂

Reageer