Gelukt ?

  • 13 July 2018
  • 8 reacties
  • 244 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ja zoals je al bij de vorige topic van mij zag was ik verliefd en hij ook op mij en ik wou het eigelijk vragen, maar hij vroeg mij wat eigelijk nog beter was. We hebben wel via WhatsApp gekregen, maar dat vind ik geen probleem eigelijk. Maar ik had nog wel een vraag het is toch niet erg als je 2 jaar van elkaar verschilt hij is juist jonger dan ik, maar wat vinden jullie hiervan. Ps ik ben gewoon benieuwd niet dat ik hier heel erg mee zit.

8 reacties

14 en 12 kan prima volgens mij, het is wel lastig mocht hij nog op de basisschool zitten.

Veel geluk!
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Erg is het sowieso niet, want als beide het willen maakt de mening van anderen niet uit. Twee jaar verschil is misschien wat aan de hoge kant (naar mijn mening), maar erg is het niet. Jij zit al in de tweede klas (?) terwijl hij nog in groep 8 zit. Verschil in alles kan best groot zijn, maar hoeft niet. Zoals gezegd moet je je niets van mijn mening aantrekken 🙂.

Veel geluk in ieder geval.
Ik zie verder niet echt een probleem...tenzij hij naar een andere Middelbare school gaat want Dan hebben we wel een probleem
Fijn voor je BTW! Wnr gaan jullie trouwens?
*trouwen
We zitten volgend jaar allebei in de tweede klas, want ik ben een soort van blijven zitten en hij heeft ooit een klas overgeslagen. We zitten volgend jaar niet meer bij elkaar in de klas want hij gaat naar een ander niveau, maar we zitten nog gewoon op dezelfde school.
Ik weet nog niet wanneer we gaan trouwen ????
Hoi!

Zolang jullie goed voor elkaar zijn, maakt een leeftijdsverschil van twee jaar niet veel uit. Op deze leeftijd lijkt twee jaar "dramatischer" dan wanneer jullie bv. 32 en 34 zouden zijn.

Groetjes
x
Badge +5
Twee jaar verschil maakt toch niks uit? Leeftijd is maar een getal hoor. Als jullie het maar leuk met elkaar hebben.

Reageer