Vraag

Geilen op vrienden of mensen op school.

  • 25 June 2022
  • 3 reacties
  • 425 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hé ik had een vraag voor mensen die dit ook herkennen.

Ik had een 1/2 maanden geleden met een vriendin erover dat ik nogal snel geil word van dingen. Ik zei vooral van mensen op school. Ze zei dat ik er mee op moest houden, omdat het vies en eng is. Ik was het hier niet helemaal mee eens aangezien het bij de leeftijd hoort. Ik word soms ook geil van meisjes met wie ik app waar ik bevriend mee ben. Waar ik nou echt geil van word zijn spijkerbroeken. Ze staan vaak goed bij meiden en het is met name hun billen wat ik er mooi uit vind zien. Ik doe mijn best om niet te kijken, maar soms… Ik word bv ook helemaal niet zo snel opgewonden van meiden in bikini's. Ik vind spijkerbroeken leuker en misschien mag ik dit niet zeggen lekkerder.

Nu is mijn vraag aan jullie herkennen jullie dit ook? En hoe word je minder snel geil en hou je een erectie tegen? Oh en is het gek om van spijkerbroeken geil te worden?

Laat het me weten en hopelijk steek ik hier wat van op!

Alvast Bedankt!

 

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

hey @Die ene Simon !

Zoalang je meiden er niet mee lastig valt is het geen probleem voor ze. Het hoort natuurlijk bij de leeftijd dus het is niet gek. Dat je geil wordt van spijkerbroeken snap ik wel, want ik zit soms ook te kijken welke broek het beste mijn kont laat zien. Maar ja! Tot later weer!

:)

Reputatie 1
Badge

Hartstikke bedankt Emma!

Ik zit nu minder te geilen op meisjes en spijkerbroeken überhaupt. Ik hoop dat ik meiden nu veiliger kan laten voelen, maar ik heb het altijd voor mezelf gehouden. Ik schaam me soms nog steeds als ik weer met mijn hand naar je weet wel ga en ga geilen. Maar hartstikke bedankt! 😁

Reputatie 5
Badge +1

Hallo @Die ene Simon ,

ik ben zelf een meisje, en ik ben het eens met die vriendin van jou. Hiermee kan je meiden heel onveilig laten voelen. Als je gewoon op school aan school denkt, en thuis lekker je eigen dingetje doet, zou het echt wel goed kunnen komen. Nee, het is niet raar dat je geil wordt van spijkerbroeken, want iedereen heeft nou weer zijn ding. Maar hou het wel voor jezelf, de rede heb ik hiervoor al genoemd, je kan meiden er onveilig door laten voelen.

Liefs, Emma

Reageer