Vraag

gefriendzoned?

  • 1 August 2020
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben Daniel en verliefd op een meisje. We zaten heel lang bij elkaar in de klas, toen we naar de middelbare gingen gingen we naar verschillende klassen. 2 jaar geleden kwam ik weer bij haar en nadat we weer wat meer met elkaar omgingen begon ik haar leuk leuk te vinden. Nu zitten we in dezelfde vriendengroep en zij ziet mij volgensmij als vriend.

Ik ben bang dat ik gefriendzoned ben, want ze heeft het ook over andere jongens die ze leuk vond.

Nu is mijn vraag: hoe vraag ik haar verkering zonder onze vriendschap op het spel te zetten of hoe kom ik erachter of ze mij leuk vindt?


4 reacties

Alvast bedankt!!

 

Badge

ik heb dit op het moment ook, als zij op iemand verliefd is probeer ik altijd achter de slechte dingen te komen over diegene, zodat me misschien niet meer op diegene verliefd is en als ze niet meer op diegene verliefd is moet je gewoon je best doen goed humeur en niet stomme dingen doen!!, veel succes

Beste Mattijnvdv,

Ze is niet verliefd ze verteld alleen wie ze VROEGER wel leuk vond.

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Je kunt aan haar vragen of ze iemand leuk vind en als ze dan niet wil zeggen wie heb je kans dat ze jou leuk vind. Je kunt dan haar rustig aan laten merken dat je haar leuk vind. Succes

Reageer