Vraag

geen vriendin krijgen

  • 25 April 2018
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo mede forum leden,
ik heb al een tijdje geen vriendin meer en voel me erg eenzaam vooral omdat ik niet veel vrienden heb 1 of 2 maar. ik zoek al een tijdje een vriendin maar het lukt maar niet ik voel me eenzaam en leeg Zonder een vriendin iemand tips om een vriendin te krijgen?
alvast bedankt

3 reacties

Een vriendin mket je niet zoeken! Meestal gebeurt het vanzelf... Als je er echt behoefte aan hebt, kun je misschien op een sport gaan, daar zijn meest ook veel kinderen waar je vrienden mee kunt worden! Ze komen op een moment echt wel! Ik hoop dat je er één krijgt!

Xxx M
@intromary heel erg bedankt voor je reactie.
Hoi!

Je voelt je eenzaam zonder vriendin. Je zoekt een vriendin. Ik ben het eens met @Intromary. Verliefdheid overkomt je, je kan het niet forceren. Het kan een verschil maken of je binnen blijft zitten of naar buiten gaat, maar het is voor een groot deel afwachten.

Je hebt één of twee vrienden. Kan je daar vaker mee afspreken? Je hebt meer aan enkele trouwe vrienden, dan aan een hoop ontrouwe vrienden.

De tip die @Intromary gaf over sport is een goede. Als je iets doet waar je interesse in hebt, kom je daar allemaal personen tegen met dezelfde interesse. Dat kan een zekere band scheppen.

Groetjes
x

Reageer