Vraag

geen vriendin

  • 8 December 2019
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik had de vraag of het raar is dat ik 16 ben en nog steeds nooit een vriendin heb gehad? en dus ook geen ervaring heb gehad met wat dan ook is er een manier om indruk te maken op een meisje of wat dan ook? En dan had ik nog de vraag is het lastig om te zoenen met iemand?


3 reacties

Yo, ik ben 17 en ik heb ook nog nooit een vriendin gehad, dus je bent sowieso niet de enige! 😉

Het is niet ongebruikelijk om nog geen relatie gehad te hebben, hoor.
Focus er niet  te veel op, want daarmee verzuur je je leven slechts…

Is er momenteel niet iemand waar het wel een beetje mee klikt?
Je zou samen eens wat kunnen gaan doen.
Sowieso is dat erg leuk, maar zo leren jullie elkaar misschien nog beter kennen.
Mogelijk kom je er dan achter of het wat kan worden tussen jullie, maar het kan zijn dat ik er zo geheel naast zit.

Hallo Foxo :)

Het is vrij normaal, want niet iedereen heeft een vriendin, misschien lijkt het of bijna iedereen een vriendin heeft maar diegene die geen vriendin hebben praten er vaak niet over terwijl diegene die wel een vriendin hebben het juist zeggen. Waarom wil je eigenlijk een vriendin, wat is de reden? Er zijn namelijk meerdere redenen en er zijn goede maar ook slechte redenen, want niemand wil een vriendje dat een vriendin heeft omdat ze een lekker chickie is of om indruk te maken op vrienden. Goede redenen zijn omdat je graag een meisje zoekt waarmee je dingen wil delen enzo. Ben je nu verliefd op een meisje?

-Dr8gon99

Reageer