Geen vrienden

  • 23 July 2018
  • 7 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo jongens,
ik zit met iets.

Het is vakantie en het enige wat ik doe is computeren. Ikzelf ben 15 en andere op mijn leeftijd zijn lekker aan het stappen rond die leeftijd etc, maar ik zit alleen maar met de computer.
Ik werk wel 3x in de week. Met mijn collega's kan ik wel goed opschieten maar ik werk vaak alleen waardoor ik dus niet de hele tijd met ze aan het praten ben etc en ik ga ook niet een random appje sturen zo van hey wil je afspreken natuurlijk.
Ja, ik zit ook op een hobby maar daar zitten veel oudere mensen dan ik en het heeft nu een zomerstop
En nee vrienden van school heb ik niet. En het erge nog: Mijn moeder weet alles van m'n privéleven etc dus ik kan niet zomaar het huis uit zegmaar snap je.
Ikzelf ben radeloos dus hopelijk jullie niet

7 reacties

Hi ikbenikben new acc,

kun je niet toch met iemand van je werk of iemand van school of een buurjongen of meisje een keertje afspreken om naar het zwembad te gaan of het strand of een kreek ofzo waar je kunt zwemmen.

Het is van de week sws nog lekker weer en er is vast wel iemand die met jou wilt gaan zwemmen of niet?
Misschien als je voetballen, basketballen of skaten of zoiets leuk vindt, dat je naar een sportveldje kunt gaan en daar met jongens en meisjes dingen doen.

Ik weet niet wat voor hobby je hebt en ik snap dat er een zomerstop is, maar misschien ken je een paar leden waar je mee af kunt spreken thuis of waar je jouw hobby kunt doen. Is dat een idee?

Bij ons worden er in de vakantie ook wel dingen georganiseerd voor kinderen uit onze woonplaats. Je kunt er alleen naar toe en daar andere kinderen ontmoeten. Ik weet niet of dat bij jou ook in de buurt zo is?

Groetjes,
M&M’s
Nee er wonen geen leeftijdsgenoten bij mij in de buurt, althans wel 2 ontzettende bitches tegenover.
Zoals ik al zei ik kan het echt niet over mijn hard verkrijgen om iemand van me werk een appje te sturen. Had ik met m'n oude werk ook al gedaan en die vond me irritant.
Zoals ik al zei hobby zitten geen leeftijdsgenoten op, althans wel 1tje maar ik heb het telefoonnummer niet.
Dusja, bedankt voor de hulp dat wel
Ik snap je bro. Ken het.
Moeilijk om verandering in te brengen.
Daarom heb ik de volgende suggestie: Hoe awkward het wellicht is, hoe erg dat lonergevoel ook blijft en hoe shit je je miss blijft voelen... Ga naar buiten.
Alleen. Doe iets. Ga Hardlopen, Ga naar de sportschool, ga shoppen, ga een ijsje halen, lees een boek, ga weer achter de conputer, vraag of je extra kan werken, ga een x naar een feestje etc etc
Zorg er tenminste voor dat je niet heel de tijd achter de computer zit. Zorg dat je niet heel de tijd hetzelfde doet, want dan wordt het saai en dan komen de gedachten van dat je geen vrienden hebt enzo.
Wat ik eigenlijk zeg is; zoek iets om te doen, zoek afleiding
Het komt goed. Stay strong. Wakanda forever brother
Heyy ik heb zelf ook niey veel vrienden wat ik laatst heb gedaan is gewoon alleen op stap gaan waar veel leeftijdsgenoten heen gaan en je komt van zelf iemand tegen die je kent of leert kennen en het is heel spannend maar mij heeft het erg geholpen ga gewoon is je angst aan en miss kom je nog een leuk iemand tegen zet hem op!!
Liefs lotte
Heel herken baar ben zelf ene meisje van 16 ennu het vakantie is kom ik aleen het huis uit voor cospalys en paardrijden 2 keer per week voorste rest ben ik ook maar Ana het gamen nu heb ik ene tweeling dus ben nooit echt aleen (we gamen dan ook vaak samen) maar we gaan ook niet echt samen naar de stad ofzo (stappen kan ik niet door add en hoogevoeligheid/anxiety) (ik krijg al paniek aanvallen op een kermis) ik verander nogal vaak van school en ben nogal ene loner dus school vrienden heb ik ook niet word ook snel gepest enzo omdat ik niet bij van die groepjes wil

Ik wacht eigelijk ook op vrienden maar dat komt hopelijk op een mbo of HBO (waar ik eigelijk al hat moeten zijn ik ga nu de 3e weer doen 2 keer blijven zitten)

Probeer iets te vinden dat ja leuk vind naast gamen (stopen met gamen hoeft niet) maar dus een sport of als het seizoen over is iets dat je binnen kan doen tekekene of iets creatiefs maar misschien wel iets simpel als lezen of Netflix suc6 met loonelyness ik weet hoe moelijk 't soms is
Ja soms heb ik momenten dat dat eenzaam gevoel weer terug komt zoals nu als mn internetvrienden offline zijn.
Er zit helaas niks anders op dan wachten tot het nieuwe schooljaar begint
Badge +1
Hoii ik zou lekker jezelf blijven en gwn lekker naar buiten gaan je komt vast iemand tegen waar je gezellig mee kan doen ook vind ik dat je moeder je meer moet vrij laten je bent 15 ik ook trouwens en ik ga gwn naar buiten heb genoeg vrienden gemaakt daar dus kan jij ook komt goed topper

Reageer