Vraag

Geen seks willen

  • 12 March 2019
  • 6 reacties
  • 194 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey ik ben 14 en k heb een enorme crush op iemand vab 16 we waren laatst bij elkaar en gaven elkaar hele tijd kusjes en knuffels later vroeg ie me relatie alleen hij heeft binnen paar uur alweer uitgemaakt!.. mn vrienden zeiden laatst tegen me miss moet je eindlk x ontmaagd worden dan ben je miss nie meer zo depressief en shit... ik ben echt bang dat mn crush niks met me wil omdqt ik nu nog geen seks wil:( maar k wil m eiglk wel met relatie alleen k ben bang dat me vrienden en hij me gaan pushen om het te doen 😞 moet ik het wel of niet gawn doen?

6 reacties

Heeey,

Het antwoord van je vraag ligt bij jezelf, je stelt hem alleen verkeerd. Stel jezelf eens de vraag: 'Wil je zelf seks?' Als het antwoord 'Ja' is, is het antwoord op jouw vraag ook ja. Hetzelfde geldt voor een 'Nee'.

Groetjes van Geen_Naam
Reputatie 2
Badge +1
Hoi @Anoniem2040,
ik ben het volkomen met @Geen_Naam eens. Het ligt volkomen bij jou! Alleen als ik zo jou bericht lees klinkt het een beetje alsof je het nog niet wilt. Als dat zo is doe het dan niet! Je kunt er dan beter mee wachten, want al zou je het dan wel doen zou je er spijt van kunnen krijgen. Laat je niet door je vrienden ompraten wat jou beslissing ook is, het is jou lichaam. Als jou crush niet met je wil alleen omdat je geen seks met hem wilt, dan is hij jou niet waard en verdien je iemand die 100 procent voor jou gaat! Wat jou vrienden betreft is die depressie opmerking niet echt netjes en breng jezelf ook niet in de illusie dat een relatie of seks hebben depressiviteit verhelpt. Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes,
JustMyLovelyAdvice
hey,

ontmaagd worden moet je alleen doen wanneer jij er zin in heb, als je dat pas heb over een paar jaar dan moet je t pas doen over een paar jaar en zullen mensen dat maar moeten accepteren.
een relatie gaat om de liefde en niet alleen om seks toch?
14 is een best jonge leeftijd dus wanschijnlijk hebben je vrienden het ook nog niet gedaan dus laat je niet pushen want het gemiddelde voor een meisje is 16/17 dus laat je niet pushen en doe het wanneer je er klaar voor bent en er lekker bij voelt
Hoi,

Je moet het niet doen als je het zelf nog niet wilt. Als jij er nog niet klaar voor bent moet je gewoon zeggen van nee, ik wil het nog niet. Maar als je het wel doet zal ik als ik jou was het wel doen met iemand waar je echt van houd. Maar als jij zo niet in elkaar zit dat moet je het gewoon doen, als je er klaar voor bent. Succes!

Liefs,
Lise
'De keuze ligt bij jou! Wil jij sex hebben? Jij bent de enige die voor jezelf kan bepalen of jij dat wilt of niet. Trouwens, Als die crush niks met je wil omdat jij geen sex wilt. Dan is die crush toxic en is dus je aandacht niet waard.

Reageer