Beantwoord

geen ervaring met verkering

  • 19 June 2019
  • 2 reacties
  • 278 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben nu 13 bijna 14 en ik ben nog nooit in aanraling geweest met iets in de richting van verkering. Is dat raar en hoe weet je of je echt verliefd bent ik heb al 2× gehad dat ik maar zei dat ik verliefd op iemand was maar dat was niet zo en die ervaringen zijn niet zo leuk.
En kun je in dit soort dingen ook te snel zijn. Wat is een goede leeftijd om verkering te hebben en dat soort dingen.

Xxx Jessica
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 June 2019, 19:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Jessica,
Relaties zijn niet leeftijdsgebonden. Dus het maakt echt helemaal niet uit wanneer je een relatie krijgt. Het is alleen belangrijk dat je weet of je klaar bent voor een relatie of niet. Op een latere leeftijd zul je beter weten wat liefde is en inhoud. Het is niet erg als je een aantal keer een relatie hebt gehad en het niet helemaal goed voelde. Soms weet je nog niet op welk type je valt en kan je door meerdere relaties ontdekken wie jou typen zijn. Doe alles lekker in je eigen tijd en laat je niet onderdrukken door wat andere mensen zeggen dat normaal is.
Groetjes ,
JustMyLovelyAdvice
Als je 13 bent, is dat zeker niet raar. Op latere leeftijd (16 17, 18 jaar) komen er veel meer gevoelens spelen. Het is dus heel normaal om op je 13e nog nooit verliefd geweest te zijn. Als je echt verliefd bent dan zal je dat vanzelf merken. Je denkt de hele dag aan diegene, wil zoveel mogelijk bij hem zijn en je hebt alles voor diegene over.

Reageer