Geen beste vriend(in)

  • 23 April 2018
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik zit er de laatste tijd eigenlijk heel erg mee dat ik geen beste vriend(in) heb, ik heb wel een groep vriendinnen waar ik goed bevriend mee ben en ook eentje waar ik iets meer bevriend mee ben en zij is eigenlijk wel mijn beste vriendin maar ik ben niet haar beste vriendin. Een tijdje terug was ik dit nog wel maar toen kwam het meisje die nu haar beste vriendin is( zit ook in de vriendinnengroep) naar mij toe en gaf aan dat we haar een beetje skipte en ik besloot toen om haar er meer bij te betrekken maar ja toen werd ik aan de zijkant gezet.

3 reacties

Hey,
Dat is echt heel erg vervelend voorje en ik begrijp je 100%. Zelf heb ik dezelfde situatie alleen ik denk het, maar mijn vrienden zeggen van niet, maar ik geloof ze niet echt. Ik heb een vriend die me daarin goed probeert te helpen alleen vind ik het altijd nog lastig om me zelf 100% 'bloot' te stellen (Niet letterlijk!) aan mijn vriend. Ik ben bang dat mensen me niet snappen. Ik snijd namelijk mezelf en ik ben onvoorspelbaar. Daarom is het lastig om met mij om te gaan. Bijna iedereen met wie ik bevriend was heeft me al 'gedumpt.' en dat doet pijn. Zelf kan ik er niet veel aan doen om wie ik ben, en als ze me daarom daar op 'afrekenen' doet het me het meest pijn. Als het nou iets was waaraan ik nog iets zelf kon doen, was het anders geweest.. Wil je er verder over praten, stel dan je vraag hieronder..

Liefs en succes!
Xx
Hey heel erg bedankt voor je reactie! En echt naar dat de mensen die er voor je zouden moeten zijn, zeker op dit soort momenten, je de rug toekeren. Je moet inderdaad wel onthouden dat je er absoluut niks aan kan doen. Ik heb zelf een vriendin die haarzelf snijd en die heeft dat meteen aangegeven en ik heb samen met haar en nog een aantal vriendinnen hulp gezocht. Ze heeft proffesionele hulp en het gaat steeds beetje bij beetje wel wat beter. Het zal natuurlijk niet meer hetzelfde zijn maar het is gelukkig nog steeds een goede vriendin van ons. Ik hoop dat je vrienden zich ook beseffen dat dit de momenten zijn dat ze kunnen laten zien dat het echte vrienden zijn.
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Ik wens je heel veel liefde en geluk met je vriendin en hopelijk gaat het beter met jullie. Het ga jullie goed.
Alleen bij mij is het probleem nog dat er bij komt: ik snijd mezelf, en dat snappen weinig mensen..

Liefs!

Reageer