Gedichtje naar jongen sturen, wat vinden jullie ervan?

  • 21 January 2022
  • 47 reacties
  • 643 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik wil graag een regelgedicht naar een jongen sturen waar ik verliefd op ben. Maar ik weet niet of ik het goed heb gedaan.  Wie wil tips geven ? Mag ik het gedicht hier onder neerzetten “?

De Jongen

De jongen die mij aankeek met zijn mooie lieve ogen en mij een bijzonder gevoel gaf de eerste keer dat ik hem tegenkwam

De jongen die naast me ging zitten bij GS en meteen zijn huiswerk niet meer kon vinden

De jongen die mij vroeg om samen met hem een speurtocht uit te zetten en mijn mening heel belangrijk vond

De jongen die mij troostte toen ik een proefwerk slecht had gemaakt

De jongen die mij met zijn grapjes altijd laat lachen

De jongen die mij kennis liet maken met mountainbiken en mij meenam op een trail, waar ik nooit verwacht heel erg van genoot

De jongen die mij liet merken dat ik veel meer kan dan ik dacht

De jongen die tijdens een wandeling in zijn stoere korte broek een hoge rots op klom en met opgetrokken knieën bovenaan de rand ging zitten en riep “nou jij ! “

De jongen die zich door mij laat helpen met huiswerk met vakken waar hij niet goed in is, en mij helpt waar ik niet goed in ben

De jongen die stoer is, maar ook best toegeeft dat hij fout zit

De jongen die met mij naar het zwembad ging en me daar een super leuke middag bezorgde met zijn grapjes

De jongen die het voor me opneemt als een ander meisje een opmerking over me maakt

De jongen die mij gewoon af en toe een schouderklopje geeft, en even door mijn haar strijkt om me op te beuren als het nodig is

De jongen die troost zoekt bij mij als hij verdrietig is of even niet zo goed in z’n vel zit

De jongen die mij bij de hand pakt om me te helpen als we ergens op klauteren of over een sloot springen

De jongen die letterlijk knikkende knietjes kreeg toen hij zag dat ik met mijn meidengroepje de sportzaal binnen kwam en hij schattig blozend weer eens voor straf met de handjes op de rug in de hoek stond omdat hij het aan de stok had gehad met de juf

De jongen die mij een veilig gevoel geeft

De jongen die het gewoon accepteerde dat ik bij de discoverers een half jaar zijn baas werd in de subgroep en me daarmee feliciteerde

De jongen die altijd handig is met spullen en karweitjes

De jongen waar ik samen alles mee kan doen, naar de stad, strand, bos, zwembad, alles

De jongen die me af en toe even met een knipoog op mijn plek zet als ik eigenwijs ben

De jongen die soms zo lekker gek kan doen

De jongen die houdt van sporten, zwemmen, hardlopen en jiu jitsu

De jongen die ik zo stoer vind

De jongen die mij omhelst, zijn armen om me heen doet

De jongen die zo knap is, die zo’n mooi lijf heeft dat ik bibbers voel als hij bij me staat

De jongen waar ik zo super verliefd op ben

Die jongen, dat ben JIJ !!

Ellen.

Nou ik hoor graag wat anderen er van vinden. Dankjewel alvast !!


47 reacties

Reputatie 3
Badge +1

echt heel erg mooi gemaakt ik zou dit wel willen krijgen =)

Wauw! Dit is echt heel goed. Ik weet zeker dat hij dit zou waarderen en super romantisch zou vinden, het feit dat je hier tijd en moeite in hebt gestopt en dacht aan hem tijdens het schrijven zegt al genoeg. Zo aan je verhaal te horen is het een hele lieve en aardige jongen! Heel. Veel. Succes. Ermee!

(En stel hij vind het niet leuk, dan heeft hij naar mijn mening geen smaak.)

Dankjewel NAH, means a lot !  Fijn om te weten. Hartje 4 u !

echt heel erg mooi gemaakt ik zou dit wel willen krijgen =)

Dankjewel ! Hartje 4 u !:kissing_heart:

Reputatie 1
Badge

Ahw, wat lief! Heel mooi gedicht!

Ahw, wat lief! Heel mooi gedicht!

Dankjewel! Hartje 4 u ! :kissing_heart:

Reputatie 5
Badge +2

Heel mooi gemaakt! Ik denk dat hij het heel erg mooi vindt :)

Heel mooi gemaakt! Ik denk dat hij het heel erg mooi vindt :)

Dankjewel ! hartje 4 u ook !:kissing_heart:

Reputatie 5
Badge +3

heyy

Je zie tegen mij dat ik je gedicht moest lezen en dat ik moest kijen wat ik ervan vond nou…

Je mag trots zijn op jezelf het is een heel mooi gedicht en het maakt je hele dag weer goed goed werk:kissing_heart:

Kun je ook achterlaten hoe het verloopt en wat de jonger ervan ving?

Nog veel succes verder:heart:

Daag

(….)

Kun je ook achterlaten hoe het verloopt en wat de jonger ervan ving?


Ja. Dat wil ik eigenlijk ook wel weten, ben eigenlijk wel heel nieuwschierig. Ik vind het gedicht in elk geval wel heel schattig, als ik zoiets zou krijgen had ik het wel geweten..

Hoi ik zal het zeker meteen vertellen ! Ik wacht nog heel even maar ga het doen hoor ! Lieve groetjes Ellen -xxx-

@plnoniempje 
Hooii dankjewel voor dit bericht !  Ik zal het zeker doen ! Nog ff mezelf moed bespreken ;)  ik word helemaal blij van al jullie en jou berichten ! Super fijn. Dankjewel nog es ! Hartje 4 u ! :kissing_heart:  ps  wat er in t gedicht staat klopt allemaal haha -xxx-

Reputatie 3
Badge +1

Hey, 

Super tof gedicht, het is al ontzettend mooi! Ik zou persoonlijk proberen de zinnen iets korter te maken, maar dat is denk ik meer een kwestie van persoonlijke smaak dan een ‘verbeterpunt’. Misschien kan je wel ‘met huiswerk met vakken’ veranderen naar bijvoorbeeld ‘met huiswerk voor vakken’ om de herhaling te vermijden. Je hoeft er natuurlijk niets aan te veranderen en het is super knap geschreven. En natuurlijk een super origineel idee. 

He's a lucky guy ☺️

 

Groetjes

@An noniem 
Dankjewel ! Oh ik hoop idd dat ie lucky is met mij  hihi wat lief gezegd.  Ik vind het wel een goed idee.  dat  ene zinnetje  wat je zegt kan ik idd wel beter doen.  De zinnen wat  korter zal ik ook naar kijken.  alleen die van de hoek laat ik z o want daar heb ik best ff over gedaan om die te laten kloppen haha 😉 maar je hebt wel een idee vind k. Misschien hier en daar een punt er tussen om zinnetjes te maken.   dankjewel hoor voor het meedenken ! heel fijn ! Lieve groetjes Ellen -xxx-

Lieve jullie. Ik heb het hem laten lezen !  Hij was heeeelemaal verbaasd en blij en emo  en zooo lief ! Traantje dr bij haha :blush:  en hij een hug geven en zegt ie zo “en ik maar denken hoe kan ik Ellen vragen!” dus hij had hetzellufde !!  Ik vertel later meer maar super bedankt allemaal voor het meedenken enzo. :kissing_heart::kissing_closed_eyes:  en ik blijf anderen ook helpen hier. Want dat is heel fijn als je dat merkt enzo.  :heart_eyes:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

@Ellen OMG WAT GOED!! Super blij voor je, 't was zeker wel een verassing voor je toen hij vertelde dat hij hetzelfde voor je voelde?

Dit is echt zo lief en schattig gewoon!😍

Ik zou als jongen het erg waarderen om zon gedicht te krijgen! Ik denk dat je veel indruk maakt met het gedicht.

Gr, FloSyl

Dankjewel FloSyl ! means a lot ! Fij  dat je t ook mooi vind :wink::blush:  Lieve groetjes Ellen -xxx-

@Ellen OMG WAT GOED!! Super blij voor je, 't was zeker wel een verassing voor je toen hij vertelde dat hij hetzelfde voor je voelde?

Dit is echt zo lief en schattig gewoon!😍

Ja super hé ? dankjewel ook voor je lieve woorden. je bent een schat ! ja t was zeker een verrassing ik was ook helemaal in teh clouds haha ;) zo fijn en lief !  Kus en Lieve groetjes Ellen -xxx-

Wat fijn dat het gelukt is!

Je hebt talent, misschien een carrière mogelijkheid in de toekomst?!?

Groetjes Lucas 

Reputatie 7
Badge +19

toen ik dit hele gesprek las dacht ik dit is echt een love story succes ermee en heel veel plezier met jouw grote liefde

 

kiss me

Wat fijn dat het gelukt is!

Je hebt talent, misschien een carrière mogelijkheid in de toekomst?!?

Groetjes Lucas 

hahaha wie weet 😉 dankjewel ! -xxx- Ellen

toen ik dit hele gesprek las dacht ik dit is echt een love story succes ermee en heel veel plezier met jouw grote liefde

 

kiss me

Dankjewel en ook kus ! :kissing_heart: -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

graag gedaan:blush:

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Ellen. Dit is echt super mooi ! Als ik dat zou krijgen zou ik heel erg blij zijn. En dat stukje over hij in de hoek snap ik heel best haha :wink:  heel veel geluk hoor !  XXX

Reageer