Gangbang


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Ik zit op voetbal en we douchen altijd na een wedstrijd. Na een wedstrijd gingen we dus douchen en terwijl een jongen naar de douche liep ging hij zo met zijn lul spelen voor mijn gezicht. Hij zei: ''Kom hem maar halen'', en toen gingen 5 anderen jongens en ik ook de douch in. Toen gingen we elkaar hard pijpen en anaal nemen en we zijn allemaal klaargekomen.

Is dit raar?

~J

10 reacties

Hey Jonass

Het gebeurt wel vaker dat leeftijdsgenoten met elkaar experimenteren, maar zonder vrijwel enig overleg seks hebben, is niet verstandig. Ik kan me voorstellen dat jullie geen condoom gebruikt hebben, wat bepaalde risico's inhoudt.

Het gevaar bij dit soort groepsactiviteiten, is dat sommigen meegesleurd kunnen worden door groepsdruk. Wie weet was er een jongen bij die zich eigenlijk niet comfortabel voelde bij het hele gebeuren, maar die er toch in meeging vanwege de druk die door de ploeggenoten werd opgelegd.

Groetjes
Kenshin
Denk dat iemand beetje in een geile bui een mooi verhaaltje heeft verzonnen hiero😂

zeer kinky:wink:

 

een beetje gay is oke maar dit is wel heel erg.:joy:

Denk dat iemand beetje in een geile bui een mooi verhaaltje heeft verzonnen hiero😂

Dit idd…  en anders als het een serieus topic was. Ja dit is zeer raar..

Ja hoe oud ben je zelfs?

Reputatie 3
Badge +3

Klinkt heel gezellig enzo, maar vragen of iemand van jullie een SOA heeft kan geen kwaad

Ja.
Heel geil!

Hallo Jonasss :)

Veel mensen geloven je verhaal niet maar ik geef je de voordeel van de twijfel en ga reageren met een serieus antwoord. Heb je dit veilig met condooms gedaan? Je kunt namelijk hierdoor een soa oplopen als iemand anders een soa heeft. Deed iedereen dit vrijwillig want misschien ervaarde 1 van hun groepsdruk.

-Dr8gon99

Reageer