Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

gamer meisje (voor jongens)

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb in mijn klas niet zo veel meisjes, maar dus wel veel jongens die allemaal gamen. Zelf vind ik dat ook hartstikke leuk, alleen jammer dat de meisjes er niet zo veel belangstelling voor hebben.
ik vraag me dus af wat jongens vinden als een meisje een jongen leuk vindt en die dezelfde soort games speelt. Is dat raar of juist leuk?

19 reacties

Hoi,

Ik denk dat jongens het juist leuk vinden als een meisje ook van gamen houd !
als jongens uit mijn klas over gamen praatten dan is het meestal al zo van haha dat snappen jullie vast niet.
maar een vriendin van mij zei toen jawel hoor ik hou ook van gamen en de jongens waren verbaast en ze wilde gelijk met haar gamen.
alleen had dat meisje er helemaal geen verstand van en heeft dat toen maar toegegeven maar het is wel het bewijs dat jongens dat leuk vinden.
Dus als ik jou was zal ik eerst gewoon een beetje met de jongens om gaan en dan zeggen dat je van gamen houd
ik weet zeker dat ze het leuk vinden!
heel veel succes
je kan het

liefs,
Nee dat vinden jongens leuk!
Ik ben ook een girl en heb maar 6 meiden in de klas en het zijn allemaal tutjes die games raar vinden enz..
En toen kwam ik in gesprek met de jongens en die vinden het dus geweldig dat ik game  :) en mijn crush ook ;p dus dan gaan we ook bij elkaar gamen x)
Helemaal niet raar!
Thnx! 🙂 het geef me al wat meer zekerheid. Een keer toen de jongens wisten dat ik ook games speelde, vroegen ze of ik ook in een server (van minecraft) wilde helpen. Ik zei natuurlijk ja, maar verder is het nooit gegaan. Daardoor werd ik dus wat verward 😛
Haha snapp ik,speel namelijk zelf ook Minecraft 0.9.0
vergelegenonzekermeisje ik ben srsly 100% en gamer en als jij in mijn klas zat
zou ik je 10000000000% vragen om keer is samen te gamen pls reageer ff hier op
ik speel vaak ong 4uur per dag minecraft en rest op steam wha spellen en dofus
Wat noemen jullie gamer ? ????????
iemand die heel veel games speelt en heel veel uur per dag 🙂
verlegenonzekermeisje op welke minecraft servers speel jij vaak?
Welke games
Ik heb in mijn klas niet zo veel meisjes, maar dus wel veel jongens die allemaal gamen. Zelf vind ik dat ook hartstikke leuk, alleen jammer dat de meisjes er niet zo veel belangstelling voor hebben.
ik vraag me dus af wat jongens vinden als een meisje een jongen leuk vindt en die dezelfde soort games speelt. Is dat raar of juist leuk?
Juist niet! Sommige gamers die vinden dat 'lekker'! 
Ik denk dat de jongens het wel leuk vinden
omdat heel veel meiden tuttig zijn met makeup enzo
voogens mij vinden ze een beetje stoer wel leuk
en dan kunnen jullie samen een hobby delen!
maar ik ben een meisje, dus idk.

liefs Kiki
Juist niet! Sommige gamers die vinden dat 'lekker'! 
ja zoals ik hahaha
Ik denk dat de jongens het wel leuk vinden
omdat heel veel meiden tuttig zijn met makeup enzo
voogens mij vinden ze een beetje stoer wel leuk
en dan kunnen jullie samen een hobby delen!
maar ik ben een meisje, dus idk.

liefs Kiki
ik ben jongen en ja wat je zegt is waar 
Thnx! 🙂 het geef me al wat meer zekerheid. Een keer toen de jongens wisten dat ik ook games speelde, vroegen ze of ik ook in een server (van minecraft) wilde helpen. Ik zei natuurlijk ja, maar verder is het nooit gegaan. Daardoor werd ik dus wat verward :p

Ik ben zelf ook een Gamer en weet bijna alles van Gamer Girls en wil je gerust helpen :D

Groetjes Ice
Aka Jasper
Jongens vinden dat kei sexy
Ik ben een jongen, en een gamer, en ik denk dat jongens het leuk zullen hinden. Het is gewoon hetzelfde als dezelfde hobby's hebben
Ik ben zelf een jongen en vind het ook leuk als meiden gamen. Ik speel ook best vaak battlefield en minecraft met een vriendin van me :o
Mijn ex vond het geweldig dat hij me Assassins Creed 4 kon laten spelen xD

Reageer