Vraag

gaat hij vreemd?

  • 10 December 2019
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb dus een vriendje met wie ik al vaak seks heb gehad trouwens we zijn 13. maar vandaag zag ik hem opeens buiten in het park met zijn groepje met wie hij altijd is maar vandaag was er een meisje bij en ze zat op zijn schoot en schudde met haar kont hij zag mij niet want ik was achter een boom maar ik wou weten wie dat meisje was dus liep er maar naartoe hij duwde haar opeens van zijn schoot en kwam naar mij toe hij probeerde me te zoenen maar ik deed mijn hoofd weg en vroeg wie is dat meisje en hij zo van gwn een vriend en ik vroeg toen waarom zat zij dan op jouw schoot hij zij dat het een dare was want ze speelden truth or dare en ik zij dat ik het niet geloofde en hij hield me vast en zij dat hij met mij wou zijn en vroeg of ik niet boos was en ik zij dat ik het niet weet en dat ik even tijd nodig heb hij gaf me wel een kus op de wang en toen liep ik weg 

Moet ik hem geloven want het leek alsof hij het leuk had toen zij op zijn schoot was gaat hij nu vreemd? Wat moet ik doen moet ik het hem vergeven?


3 reacties

Hallo Anoniempje.F :)

Jij denkt dat hij vreemd gaat? Het kan natuurlijk ook een '’gewone'’ vriendin zijn. Hij kan natuurlijk ook genieten van de aandacht van 2 meisjes en dat hij niet perse met haar wil. Je kan het uitmaken als je vindt dat hij niet vertrouwbaar meer is want hij doet natuurlijk ook vreemd toen jij eraan kwam. Ik had het persoonlijk nog even afgewacht voor ik het had uitgemaakt voor meer bewijzen.

-Dr8gon99

Praat er met hem over.

Ik begrijp je heel goed dat je dit denkt. Je kunt het beste een x met hem afspreken en het er goed over hebben en alles over haar te weten komen. Als je het daarna ook niet vertrouwd, je ziet weer gebeuren of hij liegt misschien over iets is het misschien toch het beste om het uit te maken of een break te nemen van elkaar

Reageer