Vraag

Ga ik vreemd?

  • 23 June 2019
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben Hannah en ik word met de dag destructiever naar mezelf doordat deze vraag in mijn hoofd rond spookt.
Ik ben 15 jaar oud en heb een vriendin alsin girlfriend. We zijn echt smoorverliefd en dat gaat allemaal goed.
Voordat ik iets met haar had, had ik een vriendje. Ik wist niet dat ik gay was en blaimde alles op mijn autisme. Zovan: Ik wil hem vast niet zoenen door mijn autisme, maar uiteindelijk kwam ik erachter dat ik lesbisch was. Met/door mijn autisme analyseer en observeer ik alle situaties en mensen die ik ontmoet (of bijna allemaal). Dit doe ik automatisch en dus niet express. Daardoor som ik allemaal dingen op als ik naar mensen kijk zoals dit:
Zij is blond haar haar is best lang maar wss niet zo dik als mijn haar ze is wel dunner dan ik tho maar achja boeie hoe komt het dat zij wel meer puistjes heeft dan ik? Mischien gebruikt ze de verkeerde producten ofz. Ze heeft wel meer vorm dan ik ik ben plank had ik maar wat meer vorm..
Dit doe ik bij mannen en vrouwen. Ik ben hierbij bang dat mensen zo analyseren vreemd gaan is. Want ik kijk naar mensen, ookal is het niet op een romantische manier denk ik alsnog over een random iemand na.
Is dit vreemdgaan?

1 reactie

Nee. Dit is geen vreemdgaan. Vreemdgaan is als je (seksuele) interesse in iemand anders dan je partner hebt en op die gevoelens/intresse ingaat en dus daadwerkelijk iets met een ander doet.
Ik zeg altijd: kijken mag, anders moet je gaan voelen om te weten wat er voor je staat๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.

Reageer