Beantwoord

Ga ik vreemd?

  • 27 April 2019
  • 2 reacties
  • 429 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een meisje van 16 en ik heb al een half jaar een vriendje. Maar ik zie hem nooit meer omdat hij veel werkt en we appen ook nauwelijks (een paar keer per maand). Omdat ik hem zo weinig zie en spreek voelt het alsof we geen relatie meer hebben, maar omdat ik zoveel van hem hield heb ik het altijd nog aangelaten (nu nog steeds)
Maar nu heb ik een tijdje terug een andere jongen ontmoet waarmee het heel goed klikt, we zijn verliefd geworden op elkaar. Maar hij woont heel ver weg en daarom hebben we elkaar nog nooit gezien, ik weet dat het raar klinkt dat we elkaar nog nooit gezien hebben maar we appen en bellen heel veel en daardoor merken we dat het klikt. We zouden elkaar graag willen ontmoeten en dan misschien een relatie nemen.
Maar ik heb dus nog een relatie met mijn vriendje waar ik van hou en een mooi verleden mee heb, maar hij geeft denk ik niks meer om mij. Terwijl die andere jongen super veel om mij geeft en alles voor mij over heeft.

Ik weet nu niet wat ik moet doen, moet ik het uitmaken met mijn vriendje en met die andere jongen proberen verder te gaan naar een lange afstands relatie of moet ik die andere jongen proberen te vergeten en verder gaan met een ongelukkige relatie of moet ik met die jongen verder gaan terwijl mijn vriendje dat niet weet en dat waarschijnelijk nooit door gaat hebben omdat we nouwelijks contact hebben.

En ga ik nu al vreemd of pas als ik met die andere jongen afspreek of pas als ik met die andere jongen een relatie neem?

Ik ben echt even ten einde raad.
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 April 2019, 23:23

Bekijk origineel

2 reacties

Dankje lot voor je reactie.
Helaas heeft mijn vriendje het deze week zelf uitgemaakt omdat ook hij vond dat er te weinig tijd was. Zelf vind ik dit natuurlijk jammer maar gelukkig hoef ik nu zelf niet meer te kiezen tussen de jongens.
Hey!

Ik denk dat je sowieso één van je relaties zal moeten stopzetten, anders is het wel vreemdgaan. Stiekem twee relaties hebben zou ik je echt niet aanraden. Ten eerste komt de waarheid meestal toch wel uit, en daarnaast zul je beide jongens heel erg kwetsen (en waarschijnlijk dan ook verliezen) als ze het weten. Kiezen dus.

Wij kunnen die keuze voor jou niet maken. Probeer eens een lijstje te maken met de positieve en negatieve punten van elke relatie en die naast elkaar te leggen.
Ik zou wel wachten tot je die jongen ontmoet hebt, enkel dan kun je weten in hoeverre het samen ergens zijn ook echt goed voelt.
Als je je in je huisige relatie ongelukkig voelt lijkt het me sowieso beter om het uit te maken eerlijk gezegd.
Een relatie dient om mensen gelukkig te maken met elkaar, als jij je er ongelukkig door voelt zit het niet meer goed.

Als je die jongen nognooit hebt ontmoet zou ik wel wat voorzichtig zijn, je kent hem misschien vrij goed, maar je kunt nooit weten hoe iemand werkelijk is.

Groetjes
Lot

Reageer