Vraag

fucking lonely

  • 14 October 2020
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hay mede peoples

ik heb een dilemma omdat ik eigenlijk mijn hele leven al een soort loner geweest. Ik had er eerst nog geen problemen mee maar sinds een paar maanden merk ik het best duidelijk. Omdat  ik ook mijn behoeftes heb en verhalen hoor over mensen die al wel iets hebben. Voel ik me extra eenzaam. En het helpt dan ook nog niet mee als ik nog niet eens weet of ik op vrouwen val aangezien ik nog nooit verliefd ben geweest. Wat kan ik hier aan doen en wat vinden meisjes aantrekkelijk?

AMX

jongen (15)


2 reacties

ik zeg je eerlijk, ik had 2 jaar lang geen vriendjes omdat ik nooit echt heb gevoeld of heb geweten wat echte liefde is. ze zeggen altijd dat liefde op je afkomt en dat het tijd nodig heeft en dat heeft het zeker.

ik had een relatie voor 3 maanden en besefte dat het gewoon meer lust was omdat ik iedereen om mij heen zag met een vriendje , ik vond hem ook leuk, alleen leuk vinden en verliefd zijn zijn 2 hele andere dingen, onthoud dat goed

niks heeft haast, ik zou wachten tot de juiste persoon waarvan jij ook weet, hij of zij is degene voor mij.

neem geen relatie totdat je er heel zeker van bent en waarvan je weet dat je een toekomst zie met die persoon, daarom zeg ik. geef het tijd en het komt vast jou kant op :)

Badge

Heyy 

Je moet gewoon lekker jezelf blijven en vooral niet stoerder gaan doen dan dat je bent. 

Ook is het natuurlijk handig om te beginnen met te praten met meisjes en zo een goede band te krijgen. Je zal dan vanzelf na een bepaalde periode gevoelens voor iemand krijgen en dan ga je natuurlijk proberen om een relatie te krijgen met die persoon. Doe dat door vaker af te gaan spreken en je interesse te laten zien.

Reageer