Frustratie met afspreken e.d. (soort van)

  • 25 September 2018
  • 20 reacties
  • 464 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Niet echt een "probleem" of iets dergelijks, dus doe maar eerst iets dringends e.d.
Dit is dus meer in de richting van iets bespreken, iets waar ik een beetje mee zit.

Zoals je misschien weet heb ik af en toe wat "problemen" gehad met betrekking tot afspreken met dames (en verkering vragen...).
Dat ging onlangs weer eens mis... ja...

Natuurlijk valt het te verwachten dat het niet altijd goed gaat , maar het frustreert mij enigzins dat het tot dusver slechts fout is gegaan.
Natuurlijk ben ik niet de enige die daarmee zit, maar ik ben benieuwd wat jullie erover denken en of jullie misschien andere ideeën of een andere aanpak hebben.
Of voorkomen jullie dit in het algemeen al?

Ik verwacht eigenlijk wel van die berichten zoals "je bent nog zo jong" en "je moet gewoon wachten" , je weet wel, standaard dingen.
Dergelijke reacties zijn natuurlijk welkom, maar naast het feit dat je mijn leeftijd waarschijnlijk niet weet ,heb ik dat ook door.
Het is niet dat ik een vriendin moet hebben, of dat ik mij gedwongen voel vanwege anderen, of iets dergelijks.
Het lijkt mij gewoon leuk en iets dat ik zeker mee wil maken.
Wie kan er nou eenmaal geen interesse hebben in een dergelijke band?

Ja, ik merk dat het een beetje lastig is om alles zo op te schrijven...
Dan zal er maar een deel via reacties bij moeten komen.

In ieder geval:
Stel vooral vragen (, want dat helpt e.d. , je weet wel, je hart luchten en zulke dingen)
(Hopelijk veranderd de KT de titel niet)

(Ik ben niet zo heel goed met topics, maar dat zul je al gemerkt hebben.
Reacties zijn duidelijk meer mijn ding....)

20 reacties

Hallo menspersoon

Ik snap wat je bedoeld. Het is zo frustrerend als het gewoon niet lukt. Heb je jezelf al eens afgevraagd waarom het misschien niet lukt. Ga je misschien te snel, of duurt het juist te lang. Een vriendin van mij had een hele tijd 'fix' met een jongen, maar hij deed er ruim driekwart jaar over voor hij haar vroeg om af te spreken. Dat is gewoon te lang, dan ben je als meisje er bijvoorbaat al klaar mee.

Of misschien was het wel te duidelijk dat je haar leuk vond, geloof me vriendinnen hebben dat zo snel door, en dan wordt je een beetje het 'lachertje'.

Hmm vragen, kan het misschien zijn dat je het 'te' graag wilt? Dat is echt een no go namelijk. Weet je wel zeker dat het iets kan worden als je het vraagt, als je aan iemand die jou bijna haat het vraagt is het antwoord nee voor de hand liggend. (Waarschijnlijk snap je dat zelf ook wel maar het moest even een voorbeeldje zijn)

En verder kan ik niet veel meer zeggen dan het cliché dingetje: op ieder potje past een dekseltje.
En ohja als je vragen hebt aan een meisje, i'm here;)

Lieve groetjes Piehelp
Sorry voor het feit dat ik nu pas hier op reageer, maar voor dit soort dingen gebruik ik liever mijn pc, die ik dus niet kon gebruiken...

"Ga je misschien te snel, of duurt het juist te lang."
Voor mij is dat natuurlijk ook wikken en wegen, maar ik denk niet dat het slechts daar aan ligt.

"Dat is gewoon te lang, dan ben je als meisje er bijvoorbaat al klaar mee. "
Dat klopt.
Zo lang heb ik het ook niet uitgesteld hoor, maar mijn doel is ook niet altijd het verkrijgen van een relatie.

"Of misschien was het wel te duidelijk dat je haar leuk vond"
Dat is mij gelukkig nog niet voor gekomen, maar het is wel iets om in te onthouden.

"kan het misschien zijn dat je het 'te' graag wilt?"
Ik denk/hoop dat dat niet het geval is. Vandaar dus ook die stukjes in de originele post.
Het lijkt mij leuk om een vriendin te hebben, ja, maar wanneer ik mensen vraag om iets te doen is dat op vriendschappelijke basis.
Ik wil hen gewoon leren kennen e.d. , maar ook ik ben niet altijd duidelijk, vrees ik.

"op ieder potje past een dekseltje"
Dat kan zeker kloppen.
Maar de vraag is wanneer dat gebeurt.

In ieder geval bedankt voor je reactie.
Andere mensen mogen zich er ook in mengen hoor, anders had ik dit topic niet gestart.

"En ohja als je vragen hebt aan een meisje, i'm here"
Zolang het maar niet off-topic is....

-MensPersoon
Hey MensPersoon

Hoewel het niet fijn is als de liefde niet wederzijds is, vermoed ik dat het vaak slechts een kwestie van (on)geluk is. Het kan gebeuren dat de ander niet hetzelfde voor je voelt als jij voor haar. Ik hoop van harte dat je vroeg of laat iemand ontmoet, waarbij de gevoelens wederzijds zijn.

Naast de klassieke ‘je hebt nog tijd’ en ‘wees vooral jezelf’ weet ik niet zo goed wat ik nog kan zeggen. Hoe ik jou hier ken, vermoed ik dat jij meisjes op een rustige en respectvolle manier benadert, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.

Groetjes
Kenshin
Dan komt nu mijn o zo nuttige reactie.

Wie kan er nou eenmaal geen interesse hebben in een dergelijke band?

Ikke (hier begint het gewoon al, het nut straalt echt van deze zin af KUCH KUCH).

Of voorkomen jullie dit in het algemeen al?

Dat is waarschijnlijk mijn aanpak. Lijkt me alleen niet de beste.

Goed. Het zit je dwars dat je tot nu toe slechts negatieve ervaringen hebt gehad bij het benaderen van meiden om mee af te spreken. Tussen haakjes staat hier ''verkering vragen'',
Zoals je misschien weet heb ik af en toe wat "problemen" gehad met betrekking tot afspreken met dames (en verkering vragen...).

dus bedoel je dat je ook problemen heb m.b.t. het vriendschappelijk afspreken met meiden?

Misschien dat het nuttig is eens te bekijken wat alle afwijzingen met elkaar gemeen hebben. Wellicht zit er een soort patroon in (goed idee Pin, liefde en vriendschappen wetenschappelijk benaderen). Zo kun je wellicht ontdekken wat jij dan in hun ogen fout doet.

Een makkelijkere manier om daar achter te komen lijkt mij eigenlijk door het te vragen. Wat zijn hun reacties wanneer ze jou 'afwijzen'?

Natuurlijk ben ik niet de enige die daarmee zit, maar ik ben benieuwd wat jullie erover denken en of jullie misschien andere ideeën of een andere aanpak hebben.

Dan ben ik benieuwd wat jouw huidige aanpak is.

Ik verwacht eigenlijk wel van die berichten zoals "je bent nog zo jong" en "je moet gewoon wachten" , je weet wel, standaard dingen.

Eigenlijk ben ik van mening dat je het juist moet blijven proberen en niet moet afwachten. Anders zal je nooit een positieve ervaring opdoen, lijkt mij.
Van iedere ervaring kun je leren. Eeuwig falen lijkt mij daarbij vrij onmogelijk.

Ehm ja, misschien was dit enigszins nuttig, anders moet je dit maar weer snel vergeten.

Gr. Pin
Kenshin,

"vermoed ik dat het vaak slechts een kwestie van (on)geluk is."
Dat is het, helaas, in ieder geval.
Geduld is schone zaak, maar gelukkig heb ik nog eventjes de tijd.
Destijds denk ik dat ik er wel hier iets van laat weten.
Zo weten alle mensen die hier tijd in hebben gestoken of het wel of geen vruchten afwerkt.

"dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen. "
Dat vermoeden waardeer ik zeer.

In ieder geval bedankt voor jouw reactie en daarmee je input.



Pin (Ik denk niet dat mensen nu nog een "@" voor hun naam willen krijgen (O, wow je krijgt een hele lijst van opties)) ,

"Dan komt nu mijn o zo nuttige reactie."
Nouja, ik waardeer ieders mening, zeker van leden zoals jij.


"Dat is waarschijnlijk mijn aanpak. Lijkt me alleen niet de beste."
Ik doelde meer op de problemen zelf voorkomen, maar er niet aan beginnen is inderdaad ook een optie.


"dus bedoel je dat je ook problemen heb m.b.t. het vriendschappelijk afspreken met meiden? "
Inderdaad beide dingen. Toen ik vanwege mijn andere toppic die dame om een "date" vroeg liep dat bijvoorbeeld niet al te goed, maar ook als het geheel vriendschapppelijk is , hoeft het niet van de grond te komen.

"Zo kun je wellicht ontdekken wat jij dan in hun ogen fout doet. "
Op zich niet zo'n slecht idee, maar ik zou dan ook wat meer "data" nodig hebben.
Een andere obstakel is de mensenlijke complexiteit, maarja...

"Dan ben ik benieuwd wat jouw huidige aanpak is. "
Ik zou het niet echt een aanpak noemen, maarja.
Ik leer de meeste mensen op school kennen, dus daar praat ik natuurlijk met ze, maar ook buiten school chat ik nog e.d.
Als ik zelf merk dat ik het wel leuk vind om tijd door te brengen met diegene, of het lijkt mij leuk o.i.d. ,dan vraag ik hen of ze iets willen doen.
Het is niet alsof ik zo mijn gehele jaarlaag heb versleten, het zijn er slechts een paar aan wie ik een plan heb voorgesteld.

"Anders zal je nooit een positieve ervaring opdoen, lijkt mij. "
Fair enough.

"Van iedere ervaring kun je leren. Eeuwig falen lijkt mij daarbij vrij onmogelijk."
Ook daar zie ik wel iets in zitten.
Practise makes perfect, I guess.

"misschien was dit enigszins nuttig,"
Beggars can't be choosers.
Daarnaast is een ander standpunt , bijvoorbeeld die van jou, zeker die van jou sinds je het uitgebreid schrijft, zeer welkom en dus ook iets waar ik naar vroeg.

Bedankt voor jouw reactie.



-MensPersoon
‘Ik doelde meer op de problemen zelf voorkomen, maar er niet aan beginnen is inderdaad ook een optie.’
No one has ever stumbled whilst lying in bed.

Je leert eerst de persoon beter kennen, en vraagt dan of jullie eens kunnen afspreken. Je huidige aanpak lijkt me prima.

Be patient. Everything comes to you in the right moment.
Ik denk niet dat mensen nu nog een "@" voor hun naam willen krijgen

Enkel wanneer ik nog niet heb gereageerd op een topic. Anders krijg ik toch al automatisch een notificatie.

Nouja, ik waardeer ieders mening, zeker van leden zoals jij.

Off-topic: Leden zoals ik? 👀 (Damn ik mis echt :8 er is nu geen enkele emoji meer die die 'emotie' weergeeft)

Oké, dus eigenlijk gaat het bij jou als volgt: (verbeter me als ik fout zit)

Op school kom jij leuke mensen tegen (zowel vriendschappelijk als in de zin van liefde). Na (regelmatig) contact via school en WhatsApp (of andere social media?) besluit jij dat je wel meer met ze wil doen. Afspreken. Vervolgens benader je ze of ze dus iets willen doen en ze zeggen allemaal nee.

Wat voor een dingen stel jij voor om te gaan doen?

Welke redenen gebruiken ze om je af te wijzen?

Die antwoorden zijn een zekere vorm van data lijkt me.

Ik neem aan dat er op school wel mensen rondlopen waarbij die stap verder wel geslaagd is, of ben jij momenteel ''vriendloos''?
Mocht je dus vrienden hebben, heb je bij hen dingen anders gedaan dan bij deze ''mislukkingen''?

Ik merk dat de vorige alinea wellicht onaardig overkomt. Mijn excuses, ik vind het lastig een andere verwoording te vinden. Ik bedoel het in ieder geval niet zo :8

Practise makes perfect, I guess.

Ik houd niet zo van het woordje ''perfect'', gezien ik niet denk dat dat iets is wat behaald kan worden noch naar gestreefd moet worden. Al kan je natuurlijk wel in de buurt komen - al is dit ook een subjectieve benadering.

Can't undo my mistakes. All I can do is make more mistakes and hope the original one gets diluted. ~Eeyore

Bedankt voor jouw reactie.

Hopelijk wordt deze toevoeging ook gewaardeerd.

Gr. Pin
Tsja,

Hiet komt mijn volkomen on nuttige reactie.

Als ik meer dan 2 minuten met een jongen uit mijn klas praat is het al meteen: OMG ASY EN ( bedenk een naam ) ZIJN VERLIEHIEFD!!
( warning dit zijn kleuters uit de 2e )

Dus ja, je kan ook hebben dat ze je aanbod gewoon afslaan omdat ze geen geroddel willen.

Het stomme is dat iedereen moeilijk doet over jongens die met meisjes afspreken en andersom.
Maar niet over jongens en jongens en meisjes met meisjes...

Nouja. Het lukt vast ooit wel.
Ja....

Ik heb niet altijd tijd voor dit topic, dus sorry daarvoor....

-Kenshin,

Waar laat je al die quotes?
In ieder geval moet ik zeggen dat er zeker een deel van klopt.

En ik gok dat ik die aanpak dan maar moet behouden





-Pin,

"Enkel wanneer ik nog niet heb gereageerd op een topic. Anders krijg ik toch al automatisch een notificatie."
Nouja, ik denk niet echt dat zo veel mensen het zullen waarderen, wanneer hun inbox met dergelijke meldingen wordt gevuld.

"Leden zoals ik?"
Nouja, je steekt te veel energie in dit forum om het niet te waarderen, maar daarnaast schrijf je reacties waar ik zelf ook iets aan heb.

"of andere social media?"
Hoofdzakelijk WhatsApp.

"ze zeggen allemaal nee. "
Het gaat niet altijd direct fout, maar dat geluk is van korte duur.

"Wat voor een dingen stel jij voor om te gaan doen?"
Ligt wel aan die persoon. Een film gaan kijken, of naar een plaatselijk park gaan zijn bijvoorbeeld.

"Welke redenen gebruiken ze om je af te wijzen?"
Meestal hebben ze geen tijd, of niet echt zin.
Beiden zijn prima redenen, maarja...

"Ik neem aan dat er op school wel mensen rondlopen waarbij die stap verder wel geslaagd is, of ben jij momenteel ''vriendloos''?
Mocht je dus vrienden hebben, heb je bij hen dingen anders gedaan dan bij deze ''mislukkingen''? "
Ik heb wel een aantal vrienden en andere contacten waar ik het goed mee kan vinden, hoor.
Dames en heren, natuurlijk.
Echter ben ik met die dames niet echt met z'n tweeën iets gaan doen, maar wel eens in groepjes.

"Ik bedoel het in ieder geval niet zo :8"
Ze komen inderdaad een beetje sterk over, maar zo erg is dat ook weer niet.
Je weet nooit wat je op dit forum kunt verwachten.

"Hopelijk wordt deze toevoeging ook gewaardeerd."
Ja, dat is hij.





-Asy silivana,

Nouja, het is absoluut niet nutteloos.

"Dus ja, je kan ook hebben dat ze je aanbod gewoon afslaan omdat ze geen geroddel willen."
Dat is een reden waar ik nog niet aan heb gedacht, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat mij overkomen is.
Vervelend dat jij wel dergelijke opmerkingen krijgt, maar je zult waarschijnlijk ook weten dat je je er niets van moet aantrekken.

"Het stomme is dat iedereen moeilijk doet over jongens die met meisjes afspreken en andersom."
Nouja, je zit zo ongeveer in de periode wanneer men begint aan "serieuze" relaties en men weer interesse gaat tonen in het andere geslacht. Natuurlijk gaat men daar moeilijk over doen, onafhankelijk van jouw doelen.

"Nouja. Het lukt vast ooit wel."
Dat hoop ik zeer.



In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Ik hoop dat het een beetje overzichtelijk is, al die reacties in slechts een bericht.

~MensPersoon
Ik heb niet altijd tijd voor dit topic, dus sorry daarvoor....

Het is jouw topic, dus je hoeft echt geen reactie voor mij te plaatsen hoor.

Het gaat niet altijd direct fout, maar dat geluk is van korte duur.

Dus dan willen ze 1x afspreken ofzo en daarna niet meer?

Meestal hebben ze geen tijd, of niet echt zin.
Beiden zijn prima redenen, maarja...

En als jij dan voorstelt dat zij een datum, plek, tijd, etc noemen? Wat zeggen ze dan?

Echter ben ik met die dames niet echt met z'n tweeën iets gaan doen, maar wel eens in groepjes.

Met de heren dus wel?

Is het in jouw groepje ook ''normaal'' om met een kleiner groepje af te spreken of is het vrijwel altijd de gehele groep die tegelijk met iedereen afspreekt?

Gr. Pin
-Pin

"Dus dan willen ze 1x afspreken ofzo en daarna niet meer?"
Iets dergelijks, ja.

"En als jij dan voorstelt dat zij een datum, plek, tijd, etc noemen? Wat zeggen ze dan?"
Nouja, als zij geen tijd hebben ,dan valt dat niet echt te bespreken.
Als het hen wel uitkomt , dan valt wat wel te bespreken.

"Met de heren dus wel?"
Nouja, ik heb natuurlijk niet dezelfde interesse in heren als in dames.
Daarnaast heb ik momenteel al voldoende contact met een goede vriend van mij, dus van contact met heren zit ik niet verlegen.

"Is het in jouw groepje ook ''normaal'' om met een kleiner groepje af te spreken of is het vrijwel altijd de gehele groep die tegelijk met iedereen afspreekt?"
Dat is redelijk gebruikelijk hoor, maar er valt op dit moment niet echt van een groep te spreken, vrees ik.


In ieder geval bedankt voor je reactie.

~MensPersoon
Nouja, als zij geen tijd hebben ,dan valt dat niet echt te bespreken.
Als het hen wel uitkomt , dan valt wat wel te bespreken.

Het lijkt mij dat zij toch niet eeuwig geen tijd hebben?

Het heeft bij mij best wel even geduurd voor ik met m'n vrienden die ik op de middelbare school heb gemaakt, durfde om ook buiten school af te spreken (nou ja, meer het durven benaderen gedeelte). Wat daarbij vooral het probleem was, was dat ik niet wist wat ik met hen zou moeten doen. Ik zocht echt een goede reden en een goede activiteit om samen wat mee te doen. Zo begon het dan en later volgden er dan meer afspraken waarbij we niet per se een goede activiteit te doen hadden.

Al denk ik dat je dit eigenlijk wel al doet, maar wanneer je zo'n activiteit voorstelt, waar baseer je dit voorstel op?
Tijd voor de volgende reactie. (Fijn dat je nog reageert, Pin)

"Het lijkt mij dat zij toch niet eeuwig geen tijd hebben?"
Dat klopt, maar zelf was ik het ook op een gegeven moment zat dat iemand geen tijd had en het verzette of simpelweg cancelde....
Hoewel ik geduldig ben heb ik geen zit om een geheel jaar de kat uit de boom te kijken, wat hopelijk te begrijpen valt.

"Ik zocht echt een goede reden en een goede activiteit om samen wat mee te doen. "
Is dat ook nu nog een probleem?
Zelf denk ik niet dat iets dergelijks al te veel problemen voor mij veroorzaakt.
(Alvast antwoord op je vraag) Meestal stel ik gewoon voor om naar een film te gaan, een park in te gaan of een andere activiteit te doen. Ze zijn altijd meer dan welkom bij mij thuis, maar dat is zeker in het begin een beetje ongemakkelijk.
Natuurlijk is het wat makkelijker als je diegene eenmaal kent, dus is het met name de eerste keer uitdagend om iets te bedenken.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

-MensPersoon.


Post scriptum:
Andere mensen mogen nog steeds een berichtje sturen, ik zou dat zeer waarderen.
Zelfs als het over een eerder stukje gaat, want ik hoor met alle liefde jullie standpunten.
Ik zal het sowieso doorlezen, dus erg fout kan het ook weer niet gaan.
Misschien helpt het om verder uit te zoeken wat de persoon die je uit wil vragen leuk vindt, en je activiteit daar specifiek op toe te passen. Interesse tonen in hobby’s zou ook kunnen helpen. Wie weet vindt die persoon het wel leuk als je bv. naar een training van zijn of haar hobby komt kijken, waarna jullie iets gaan drinken. Het ‘geen tijd’-excuus komt dan misschien minder voor, aangezien je wat meer meegaat in de agenda van de andere.
hey,
soms typ je een reactie en uit enthousiasme sluit je dan je internet af... yes knap van mezelf.

maar nu even naar jou, zoals ik je op het forum zie ben je heel behulpzaam en vriendelijk enzo en ik verwacht dat je in het echt ook zo bent. kan het misschien zo zijn dat jij iets te behulpzaam bent en dan voor de meiden iets te dichtbij komt(kwa persoonlijke informatie) en dat zij hierdoor afschrikken?

en dan klinkt dit misschien heel lullig maar het kan ook zijn dat je gwn niet het type bent voor die meiden en jij misschien over een jaar of 2/3 een leuk meisje vind en vice versa (zoals meerdere mensen zeiden: elk potje past een dekseltje)

dan heb ik er misschien over heen gelezen maar zit je op een sport/ ga je wel eens uit met vrienden? daar leer je ook weer mensen/meiden kennen en is er dus meer kans dat jij er iemand vind, en daarnaast ben je meestal dan wat meer jezelf en open al ga je uit en leer je iemand sneller kennen dan ervoor
Hoewel ik geduldig ben heb ik geen zit om een geheel jaar de kat uit de boom te kijken, wat hopelijk te begrijpen valt.

Dat valt inderdaad te begrijpen.

Natuurlijk is het wat makkelijker als je diegene eenmaal kent, dus is het met name de eerste keer uitdagend om iets te bedenken.

Ik denk dat Kenshin hier al het antwoord op heeft gegeven: meegaan in hun hobby's kan de drempel voor hun lager maken en het geen tijd probleem vermijden.
Hey
Ik snap de k ik wel wat je bedoeld. Want idd iedereen heeft interesse in een dergelijke band. Me se. Kunnen dan zeggen van dat je jong bent en dat er tijd zat is (waar ze overigens wel gelijk in hebben) maar het voelt niet zo. Je komt gewoon op een punt waarop je voelt dat het tijd word voor een partner als dat da. Niet lukt is dat frusterend ik ken het. Ik heb nog nooit een. Riendinnetje gehad. Ik vind wel dat 't tijd begint te worden maarja er is niet zoiets als een gouden tip, iets dat je gegara deer een relatie oplevert helaas.
Mensen zeggen vaak ook dat je maar gewoon moet wachten. Ik vraag me vaak af is dat wel de juiste manier? Moet je er niet voor werken om een part er te krijgen?
Jij bent al goed bezig lees ik je hebt het al een aantal keer geprobeerd en ik zou dat ook gwn blijven doen als ik jou was. Je leert er iedere keer weer van. Het gaat met vallen en opstaan.
Je moet er denk ik wel vertrouwen in hebben dat het uiteindelijk gaat lukken. Al lukt 't nu niet dan mis de volgende keer en anders pas over 4 keer maar uiteindelijk lukt 't dan wel.
Zoals ik al zei ik begrijp je frustratie maar in dit geval kan je wei if andere dingen doen dan gwn blijven proberen.


Peace
Sportfreak
Ik had net wat eerder moeten reageren....

~Kenshin,

De dingen die je noemt zijn wel interessant.
Het zou inderdaad wel wat verstandiger zijn om soms wat meer tijd te gebruiken om ook de specifiekere interesses van die persoon te leren kennen.
Zelf denk ik niet dat zeer veel mensen een extra toeschouwer er bij willen hebben, maar wie weet..



~Ronald2001,

"soms typ je een reactie en uit enthousiasme sluit je dan je internet af... yes knap van mezelf."
Dan ben ik blij dat je zo enthousiast bent over dit topic.

" en dat zij hierdoor afschrikken?"
Ik neem aan dat iets dergelijks niet het geval is.
Tot dusver heeft niemand daar iets van laten merken, maar ik kan mij voorstellen dat het iemand zoiets niet echt leuk zou vinden.

"en dan klinkt dit misschien heel lullig maar het kan ook zijn dat je gwn niet het type bent"
Nouja, het is niemands fout dat het niets geworden is, dus zo'n opmerking neem ik je niet kwalijk.
Als ik wel hun type was , dan zou dit topic er namelijk niet zijn.
Maarja....

"dan heb ik er misschien over heen gelezen maar zit je op een sport/ ga je wel eens uit met vrienden?'
Nouja, wat betreft sporten is die reactie ouder dan jouw account, dus dat zul je niet gelezen hebben.
Ik sport wel, maar ik ga niet echt uit.
Ik zou dat zeker kunnen doen, dus misschien moet ik maar de kans grijpen om ergens aan mee te doen.



~Pin,

Ik zal dus proberen om mij destijds wat meer in de hobby van een ander te verdiepen.


~sportfreak,

"waar ze overigens wel gelijk in hebben"
Ja en nee. Het ligt nogal aan je standpunt, zoals je direct daarna al aangeeft.

"Ik vraag me vaak af is dat wel de juiste manier? Moet je er niet voor werken om een part er te krijgen? "
Een beetje hypocriet van mij om het te schrijven, maarja: Ik denk zelf dat geduld vereist is, maar als iedereen blijft wachten, dan gebeurt er niets. Dus dan is het juist aan te raden om in een zekere mate actie te ondernemen.
Maarja, dat betekent niet dat het hoeft te lezen.


"Jij bent al goed bezig lees ik je hebt het al een aantal keer geprobeerd en ik zou dat ook gwn blijven doen als ik jou was. Je leert er iedere keer weer van. Het gaat met vallen en opstaan. "
Nouja, het is goed om te lezen dat ik in ieder geval dat goed doe....
Oefening baart kunst, I guess.



Bedankt voor jullie berichten.
Het is sowieso fijn dat mensen dit geheel lezen, laat staan überhaupt een berichtje sturen.


Nouja....
-MensPersoon
‘Zelf denk ik niet dat zeer veel mensen een extra toeschouwer er bij willen hebben, maar wie weet..’
Dat hangt inderdaad erg van de persoon af. Je zou het kunnen voorstellen, en als het toch niet ideaal blijkt te zijn, stelt de persoon misschien zelf iets voor.

‘Oefening baart kunst, I guess.’
Yep.

Groetjes
Kenshin
Ik denk dat mijn vrienden het best zouden waarderen als ik bij een wedstrijd van hen kom kijken. Andersom zou ik dat ook tof van ze vinden. Maar dan moet zo'n gelegenheid zich natuurlijk wel voordoen.

Je kan een activiteit kiezen die sowieso toeschouwers trekt en dan ben jij gewoon ook één van die toeschouwers.

Reageer