Vraag

Friends with benefits of meer? HeLP

  • 5 January 2021
  • 2 reacties
  • 289 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Laatst heb ik perongeluk met een vriend van mij gezoend. (Naja hij zoende mij want we zaten al een beetje in die sfeer). Ik vond het niet erg dus ik liet het gewoon gebeuren. Nu is het zo dat we het elke keer doen als we elkaar weer zien. Hij heeft mij laatst een ketting gegeven want ik zei dat als iemand mij een ketting zou geven ik hem goed zou bewaren en nooit af zou doen. Als we elkaar niet zien dan “missen” we elkaar de hele tijd.. tenminste ik mis hem wel  een beetje maar ik wil weten of die mij op een andere manier ziet als in de verliefd-zijn-manier. Het is namelijk echt verwarrend. Hij doet heel lief en wil mij ook (en ik hem ook) maar ik denk dat het puur voor lust is. Ik zei namelijk laatst “Heb jij iemand op het oog”. En hij zei : “Nu gelukkig niet”. Maar hij zegt wel dat die mij steeds mist en geeft me alles en staat 24/7 voor me klaar??? Ik wil ook geen fwb want daar heb ik geen behoefte aan nu. Dus ik snap het echt niet meer... 

 

help :(


2 reacties

Ik snap wat je bedoelt, vraag hem er eens naar. Op die manier zijn er geen onduidelijkheden. Zeker bij bijvoorbeeld fwb is het belangrijk dat het voor beiden duidelijk is dat het puur voor de seks is en dat er geen gevoelens mee gemengd zijn. Praat erover met hem, aangezien hij zegt dat hij niemand op het oog heeft vermoed ik dat het puur voor de seks is, maar best vraag je dit nog eens.

Groetjs

Ik snap wat je bedoelt, vraag hem er eens naar. Op die manier zijn er geen onduidelijkheden. Zeker bij bijvoorbeeld fwb is het belangrijk dat het voor beiden duidelijk is dat het puur voor de seks is en dat er geen gevoelens mee gemengd zijn. Praat erover met hem, aangezien hij zegt dat hij niemand op het oog heeft vermoed ik dat het puur voor de seks is, maar best vraag je dit nog eens.

Groetjs

Dankjewel, ik zal het doen 

Reageer