Vraag

Fml crush gaat niet weg

• 9 mei 2017
  • 0 reacties
  • 201 Bekeken

Ik ben nu al een jaar fk verliefd op een gozer uit de 3de.. ik zit in de tweede, maar andere school, vorig jaar hadden we gezoend, (ik kende m nauwlijks maarja) en t was ziek chill, toen later kregen we iets.. en hij raakte me heel chill aan, hij zat onder mn shirt en hij tilde me op, we lagen samen op de bank en t was echt zo een film scene, t ging uit ik voelde me heel kut, toen later begon ik meer in zijn vriendengroep terrecht te komen, we waren best wel goede vrienden geworden, toen begin diy jaar had die me dus gezoent alweer, ik vond m weer heel leuk, maar tijdens de zomer had ik dus wat met zn beste vriend ekregen (lol slet) maar hij begon lullig te doen dus het was over, maarja dus we hadden gezoent alleen we konden niets doen omdat die beste vriend me oppeens weer leuk begon te vinden.. en toen ergens in de winter begon het weer, ik gaf kleine ha en hij kwam met wat vrienden (de dag daarvoor had die mn beste vriendin gezoent en ik had tegen m gezegt dat ok dat kut vond omdat ik m leuk vond daarom kwam die) btw deze gozer is leipe fuckboy, tussen al deze relaties heeft die bijna iedereen in mn vriendengroep gezoent (gebeurt wel vaker) maarja toen gingen we naar de kelder, we waren beide beetje aangeschoten, en we begonnen te praten en hij zei ik heb je sinds de eerst keer niet niet leuk gevonden, en toen zoende we en toen wou die me vingeren maar ik was er niet klaar voor dus ik zei nee, de hele avond ging het dus zo door. Toen ging t over omdat die met iemand anders had gezoent.. ik was er toen helemaal klaar mee dus van die tijd tot nu heb ik 2 andere jongens gezoend, een van zn andere beste vrienden, oops, en iemand anders, maar hij zei dat hij het wel kut vond dat ik met iemand anders zoende (dikke lul doet die zelf ook dus mag zn mond dicht houden) maarja, zaterdag op dat feestje was ik heel verdrietig (hij heeft atm flow met iemand en ik denk dat die dr heel leuk vind) en hij ging me helemaal troosten en ja hoor daar komen die gevoelens.... ik ben fk verliefd (klinkt dom maarja) en ik wil m wel graag terug ookal zoen ik andere, ik wil dat deze crush stopt dus hoe doe ik (niet zeggen vergeet hem hijs een fkboy, believe me t werkt niet)

0 reacties

Geen reactie

Reageer