Vraag

flirten met caissière


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

ik ben dus een vakkenvuller ;) , en ik vind een caissière leuk.

maar ik heb geen idee hoe ik met haar kan flirten ofzo, of hoe ik haar kan laten zien dat ik interesse in haar heb.

kan iemand alsblieft helpen??

Bedankt

groeten J


7 reacties

Heey!!

Ik denk dat jullie ook zo een groeps app hebben toch? met allemaal collega’s klopt dat?

Zo ja dan heb je al gelijk haar nummer🤣

Praat is met haar, het hoeft niet gelijk flirten te zijn, waarschijnlijk ken je haar niet. En bepaalde vrouwen/ meisjes knappen daarop af…
Heb gewoon is een leuk gesprek via app, dan zou het makkelijker in het echt gaan. 

Heb je hier wat aan? Of heb ik het mis in jouw ogen

let me knowww x

me x

Hoi @AppelFlapOOr , onze afdeling heeft zegmaar een andere groepsapp als die van de kassa medewerkers. 

Dus ik ik heb haar nummer niet.

maar toch bedankt 

oh jammer):

hoe zit het in de pauzes? En jullie uren na het werken?ZIjn jullie bijvoorbeeld samen op de zelfde tijd stip op bepaalde dagen klaaR?

Pauzes zou kunnen, maar dan moet ik wel precies op het zelfde moment pauze gaan houden.

En we zijn heel soms op het zelfde tijd stip klaar, vooral op zaterdagen, dan beginnen we wel vaak tegelijk

Ik zal zeggen, let niet teveel op haar. 
Doe gewoon je werk en wanneer je de kans krijgt om met haar te praten zeg dan wat.

Dat zal ik doen.

ik vind het alleen moeilijk om niet op haar te letten, haha ;)

Ik zal zeggen, let niet teveel op haar. 
Doe gewoon je werk en wanneer je de kans krijgt om met haar te praten zeg dan wat.

Ik groet haar trouwens ook altijd, zo komt het wat minder raar over als ik ineens een gesprek met haar zou starten

Reageer