f*ckboy

  • 13 June 2018
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
nou kijk, er was een jongen op insta die ik niet kende en ik vond hem heel knap en ik volgde hem en hij volgde mij.
Ik dmde hem en we hadden een gesprek en toen gaf ik hem mijn snap.

Hier ging her dus fout..
Hij vroeg om foto’s, en ik was zo dom om dat te doen.
Geen naaktfoto’s maar foto’s van mn ass en mn lichaam (met kleding aan)
Toen ging hij verder vragen en deed ik het met onderbroek maar ik deed het allemaal met tegenzin, maar toch deed ik het want ik ben dom weetj.
Elke keer dat hij t vroeg ging ik eerst zeuren en hij ook (hij bleef aardig maar wel irritant) en hij ging doorvragen.
Vandaag vroeg ie het en werd ik heel sacherijnig en toen ging hij boos doen en zeggen dat ik hem met respect moet vehandelen en ik zei dat ie zn bek moest houden en dat soort shit en toen ging hij me uitschelden.
En toen blokte ik hem maar ik ben dus bang dat hij uit wraak nu mijn foto’s gaat lekken em mij exposen en ik ben echt bang nu idk wat ik moet doen pls help :((

3 reacties

Hey

Je zei dat je foto's had gestuurd via snap. Als het goed is worden de foto's automatisch verwijderd, tenzij hij een screenshot heeft gemaakt of een foto met een andere telefoon.

Soms als ik echt heel geil ben, ga ik naar omegle en zorg ik dat ik daar iemand vind. Dan stuur ik de foto's en blokkeer ik hem/haar gewoon. Dan heb ik ook geen last meer van hem/haar.


Staat jouw hoofd op die foto's? Want als er niets is waar mensen jou aan kunnen herkennen, is het natuurlijk wel lastig, maar niet zo'n groot probleem
heel erg bedankt voor je reactie 🙂 mijn hoofd stond gelukkig op geen enkele van die foto’s maar hij maakte geen ss.. ookal had ik niet nagedacht over dat hele foto maken met andere telefoon gedoe

Reageer