Vraag

ex vriend

  • 1 January 2021
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee allemaal, tussen mij en mijn ex is het nu een maand uit. Een week na de break-up had ik gevraagd of hij zijn spullen terug wilde en hij zei ja. Ik heb 3 weken niets van hem gehoord tot dat ik deed alsof ik een relatie met iemand had, de zelfde dag had hij mij nog een berichtje gestuurd. (Dat hij zijn kleding terug wil.) waarom wil hij het nu opeens wel weer terug? Ps. Hij doet zelf al drie weken alsof hij een vriendin heeft terwel dat niet waar is. 


3 reacties

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Hij zou wel weer een relatie willen met jou. Hij zegt dat hij een vriendin heeft om jou jaloers te maken. Zidat het lijkt alsof her hem niet uit maakt dat het uit is, terwijl dit wel zo is

Reputatie 5
Badge +6

Hallo elena, 

Het is waar wat jimmy hierboven zegt, dat hij je jaloers probeert te maken, doen jongens wel vaker! Als je hem niet terug zou willen zou ik hem negeren als ik jou was, of blocken als het vervelend wordt! Maar hzo vraagt hij in het begin en einde zijn spullen terug? En ben jij het nou met die fake vriend/vriendin of is hij het? Groetjes 

-flopflop13

Dankjewel voor jullie reacties! Maar er is iets veranderd.. hij heeft zijn pf veranderd best wel close met zijn beste vriendin ( de nep vriendin, ze hebben niet maar probeert mij te laten denken van wel.. ) ik vraag me af nu hij zijn pf heeft veranderd mij nog steeds wel terug wil 😕 en flopflop13 ik vroeg of hij zijn spullen terug wilde en hij zei ja daarna heb ik niets meer van hem gehoord dus ik heb de spullen nog. Volgende week ga ik ze terug geven.  Nu hebben we allebei een fake relatie om elkaar jaloers te maken tenminste van mijn kant.. 

Reageer