Vraag

Ex en beste vriendin?

  • 10 April 2019
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
sinds kort is het uit met mijn vriend. We hebben een lastige periode gehad en was ook heel erg verdrietig hierdoor. hij app te mij op het werk en vertelde dat wij in de avond moest praten. Ik was hierdoor erg van streek en moest ook huilen. Een jongen zag mij huilen en vroeg of ik met hem wilde praten ik ken hem niet. Maar ik zat er zo erg mee dat ik echt wilde praten.. Ik heb toen naar mijn beste vriendin gestuurd dat een jongen eindelijk naar mij luistert. En nu zitten hun samen mij ervan te beschuldigen dat ik ben vreemdgegaan en over haar heb gepraat wat moet ik doen?

5 reacties

die beste vriendin is trouwens dan niet echt een vriendin meer te noemen als ze jou beschuldigd van vreemdgaan.
UPDATE:::

ben erachter gekomen dat hij een maand al vreemdging... ziek persoon

flink hypocriete gozer is die ex dan zeg!
Oh, wat naar dat hij vreemdging 😔 Heeft hij dit zelf opgebiecht?
Is de band met je beste vriendin verbeterd?

Gr. Kenshin
UPDATE:::

ben erachter gekomen dat hij een maand al vreemdging... ziek persoon
Hoi

Na het telefoontje van je vriend was je erg van streek, waarna je in bent gegaan op de uitnodiging om erover te praten. Nu wordt je door je ex en vriendin ervan beschuldigd dat je vreemd bent gegaan en dat je achter haar rug om, over je vriendin gepraat hebt. Begrijp ik het zo goed?

Niet fijn dat je zulke nare beschuldigingen naar je toe krijgt. Ik vind het goed dat je op dat moeilijke moment met die jongen gepraat hebt. Vrij onvolwassen van je vriendin en ex dat ze hier meteen meer achter zochten.

Het zou kunnen dat je ex wat ondersteboven was van het beëindigen van de relatie. Hopelijk komt hij snel tot inkeer, en ziet hij in dat hij jou onrechtvaardig beschuldigd heeft. Zou je in de tussentijd met je vriendin kunnen praten? Je zou haar kunnen uitleggen dat je heel erg van streek was, en iemand nodig had om mee te praten.

Groetjes
Kenshin

Reageer