Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Eerste move zoenen

Tags:

anoniemertjee Auteur
Vaak actief
Reacties: 218

14 november 2017, 23:43

Een beste vriend van mij vroeg mij hoe hij aanstaande donderdag zijn eerste move voor zoenen bij het meisje moet maken die hij leuk vindt... het is allemaal zeker dus zij vindt hem ook leuk enzo

maaarrr wat zijn goeie eerste moves bij zoenen door een jongen?

Reacties (1)

• M en Ms
    Topper
    Reacties: 778

15 november 2017, 00:20

Hi Anoniemertjee,

om te beginnen, ik weet niks van meisjes, want ik doe het alleen met jongens, maar er zal wel niet zoveel anders zijn, toch? Als je verliefd bent? Jij kunt altijd nog even kijken of het iets is en als jij het leuk vindt kun je het doorvertellen aan je beste vriend.

Nou ja, here we go.
    Eerst gewoon een beetje gezellig maken enzo, dat zal wel lukken toch en dan moet je een beetje naar die eerste move toe. Wat ik dan doe bij die jongen die ik leuk vind, is dat ik hem aankijk en vaak staan we erbij, omdat ik de eerste kus meestal geef voor een afscheid en dan sta je al zo'n beetje. Maar het kan ook zittend natuurlijk. Dus ik kijk hem aan en dan zeg ik "heb ik al gezegd dat ik je leuk vind?" en dan erbij glimlachen, maar dat gaat vanzelf bij mij en dan nog een keer "ik bedoel dus niet gewoon leuk, maar echt leuk hรจ" en dan raak ik met 1 hand zijn gezicht aan, zo'n beetje over zijn wang strelen en dan ga ik met mijn hoofd dichter bij zijn hoofd en ik blijf in zijn ogen kijken en dan gaat mijn andere hand ook naar zijn gezicht en pak ik zijn gezicht tussen mijn handen en dan geef ik hem een klein kusje op zijn mond en dan even mijn hoofd terug en kijk ik hem weer aan en als hij het ook leuk vind, ja dan kan het echte kussen beginnen. Eerst misschien nog gewoon een keertje op zijn lippen en dan voel ik meestal wel of hij wil tongen en ja, dat gaat vanzelf. Dat voel je wel een beetje aan de reactie. Als hij schrikt dan stop ik of doe ik alleen nog kusjes en niet tongen, dus niet verder gaan dan hij wil op dat moment. Je wilt niet te snel gaan en het verpesten. Je kunt een volgende keer altijd verder gaan met tongen.

Ook al zou het de eerste keer zijn voor je beste vriend, het gaat soort van automatisch. Volg je gevoel.

Mijn armen heb ik meestal om zijn schouders/nek tijdens het tongen of om zijn middel of op zijn kontje of onder zijn t-shirt :P, maar ja, je moet niet gelijk te ver gaan, dus wel even uitkijken wat je doet. Ligt er ook een beetje aan waar hij zijn armen/handen heeft. Zoiets?

Lijkt het je wat voor je vriend om het zo te vertellen?

Doe hem de groeten van mij en wens hem maar succes. Ben wel benieuwd hoe het gegaan is uiteindelijk, dus een update vind ik wel leuk.

Groetjes,
    M&M's
    ๐Ÿ’œ ############ ๐Ÿ’œ ik ben de jongste helft van een 1-eiige-alle-twee-gay-ling and I like it ๐Ÿ’œ ############ ๐Ÿ’œ # ๐Ÿ’œ ################## ๐Ÿ’‹ ๐Ÿ’• ik hou superveel van mijn vriendje Luca ๐Ÿ’• ๐Ÿ’‹ ################## ๐Ÿ’œ # #### โค๏ธ # Montell is de winnaar van HNTM2017, gefeliciteerd, maar Ritse is my nr.1 # lekker kontje # โค๏ธ #### geweldige finale muziek, probeer daar maar eens stil bij te blijven zitten, not me, ik stuiter de hele kamer door dankzij Lucas & Steve - Love On My Mind (Official Music Video) https://www.youtube.com/watch?v=TQ0E2lfl7Ho

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided