Eerste keer kussen

• 23 april 2014
  • 9 reacties
  • 534 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
heey,
ik ben 13 jaar en ik heb een vriendje van 14.
wij skypen elke vrijdag en whatsappen elke dag. wij  gaan elkaar binnenkort in het echt ontmoeten.
eigenlijk wil ik hem wel kussen... ik ben bang dat hij dat gaat afwijzen. en ik weet niet wat ik moet doen
jongen hoe moet ik dit aanpakken!!!!

x karlijn

9 reacties

Gewoon doen op een moment dat jullie in elkaar ogen kijken en langzaam dichter bij komen

het lukt je wel weet ik zeker 

x Lin
Badge +5
Kijk je wel uit dat het echt een jongen van 14 is en geen volwassen vent die doet alsof hij 14 is?
hey karlijn,
als je wilt kussen gebeurt het vanzelf wel. je moet het niet te opdringerig doen.
het komt vast allemaal wel goed ;D
gr. Brian
Kijk je wel uit dat het echt een jongen van 14 is en geen volwassen vent die doet alsof hij 14 is?
ja ik kijk zeker uit, ik skype elke vrijdag en als we gaan afspreken gaan mijn ouders ook mee hoor hihi

x karlijn
hey karlijn,
als je wilt kussen gebeurt het vanzelf wel. je moet het niet te opdringerig doen.
het komt vast allemaal wel goed ;D
gr. Brian

okee thank you, ik bedoel het helemaal niet opdringerig maar als ik er aan denk dat ik hem in het echt ga zien krijg ik zoon gevoel
 x karlijn
Gewoon doen op een moment dat jullie in elkaar ogen kijken en langzaam dichter bij komen

het lukt je wel weet ik zeker 

x Lin

oke, bedankt. 
(zei je dat uit ervaring hihi)

x karlijn
Afwachten wat hij gaat doen en dan gewoon meedoen hahahahahaa xxxx
Ik heb ook een vriendin en ik wil kussen en zij niet dus ik wacht 
Mijn punt is jullie moeten wel allebei willen dat kun je op twee manieren (die ik weet) doen 
Ernaar vragen maar dat vindt ik niet zo romantisch 
Of het uit het moment laten gebeuren dat vindt ik de manier en dat heeft bij mij ook geholpen zo wist ik dat mijn vriendin nog niet wil kussen

Succes koentje
je hoeft het niet van te voren te plannen wanner je gaat kussen/zoenen
als je hem ontmoet en jullie hebben het leuk met elkaar komt het alleemaal vanzelf

succes
Anastasya

Reageer