Eerste echte vakantieliefde ontmoet, alleen hij weet het nog niet


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Een paar dagen geleden was ik met mijn tweelingbroertje op het vliegveld om op vakantie te gaan. We vlogen alleen en gingen op het vliegveld nog even een hamburger eten. Tegenover ons zat een jongen van een jaar of 15 en die zat steeds naar ons te kijken en als ik of mijn broertje naar hem keek, keek hij weg. Hij heeft cool haar, beetje lang bovenop net als ons en hele mooie groenige ogen en een knap koppie en goeie body. Maar ja, hij was met zn familie en je gaat ook niet zomaar tegen hem praten, dus ja, dan maar vergeten dachten we. Mn broertje had m wel al stiekem gefilmd. Wat later gingen we daar weg en naar incheckbalie en hij liep ook die kant op en bleef steeds naar ons kijken en wij naar hem en daarom knalde ik tegen een bagagekarretje met mn scheen en viel er overheen. Dat deed best pijn en die jongen kwam gelijk naar me toe om te helpen en vroeg of ik gekwetst was. Hij sprak Vlaams en das al schattig op zichzelf. Hij deed de broekspijp van mn jogging omhoog tot mn knie omdat die langs mn been een beetje bloed zag druppen. Gelukkig had ik pleisters in m’n koffer en hij had die er op geplakt. We hebben elkaar dus al aangeraakt en ik werd helemaal warm van binnen 😳 Hij was echt heel aardig. We gingen toen verder lopen naar de balie en hij had mijn koffer een eindje meegenomen. Ik had hem bedankt en toen ging hij verder met z’n familie. Ik wilde wel zn whatsapp ofzo vragen maar durfde niet. Hij had alleen gezegd dat hij Luca heet. Wij dus alleen verder en beetje balen over die leuke jongen, maar ja, wat moet je, we hadden iig een filmpje van hem. Uiteindelijk wij het vliegtuig in en toen we onderweg waren moest ik plassen en ging naar de wc. Toen ik terugliep naar mn broertje hoorde ik iemand “hoi hoe gaat het nu” zeggen. Dat was die jongen, hij zat bij een raampje dus kon niet zo makkelijk met hem praten en ik zei “wel goed, dankzij jouw hulp” en we lachten naar elkaar en ik ging weer zitten. Toen ik vertelde kreeg ik op mn kop van mn broertje, van je had zn telefoonnummer moeten vragen en zo, maar dat ging niet zei ik. Wij de hele vlucht beetje balen. Maar bij het uitstappen had hij op ons gewacht en liep met ons mee naar de aankomst en hebben we gelukkig toch snel onze nummers uitgewisseld. Zn ouders riepen hem en we hadden geen tijd meer. Enige wat we nog weten is dat hij ongeveer 2-3 km van ons vandaan moet zitten. Wat nu? Zal ik gelijk bellen, maar dat komt zo desperate over of wachten tot hij belt? Of bij zn appartement (weten wel het complex niet het huisnummer) rond gaan fietsen zodat we hem toevallig weer zien? Of langs het strand zoeken? We weten ook niet of hij op jongens valt. Zijn ouders leken me niet zo aardig, die waren beetje kortaf en gestresst. Oh ja, we vinden hem allebei leuk, maar mijn broertje en ik zijn goed in delen. Wat moeten we nu doen?

M&M’s

219 reacties

Hoi

Best speciaal om dit topic te lezen, wetende dat jullie daarna een relatie hebben gekregen met Luca. Een beetje als het kijken van een actiefilm, terwijl je de geruststelling hebt dat de geliefde hoofdpersonages het allemaal halen :)

Deze reactie wordt vast een warboel:

Ik vind het jammer om te horen dat Luca het in het begin zo’n onaccepterende moeder had. Helemaal niet fijn hoe die moeder deed. Zo jammer dat Luca verdriet had 😞

Verder wel schattig om te lezen hoe hyperblij jullie waren met jullie eerste afspraakje.

Heel lief hoe jullie hem zijn gaan opzoeken toen hij “ziek” was. De foto met tekst die jullie hadden gemaakt was vast mooi.
Nog een tip: als je bang bent dat iemands ouders je niet gaan binnenlaten, en een kaartje dat je geeft niet zullen afgeven, kan je een fruitmand maken, en het kaartje daarin verstoppen. In een fruitmand zien ouders vast niet veel “gevaar”, en zit de kans erin dat de fruitmand, met het verstopte kaartje, bij de persoon terecht komt waarvoor die bedoeld is (gewoon, voor het geval je stiekem een boodschap moet binnensneaken).

Hartverscheurend hoe het met Luca ging toen jullie op ziekenbezoek waren 😞 Wel fijn dat die vader even met jullie kwam praten. Die voelde vast jullie ongerustheid door de deur door aan.

Enige leuke (maar niet heus) is dat ik dan dus hetzelfde heb als Luca (dat zei zn moeder ook over hem) whatever dat dan mag zijn.

Komt van hier. Dat stukje snap ik niet zo goed. Wat zei zijn moeder?

‘In a Heartbeat’, die ken ik :8 Die video vind ik geniaal.

Ik zit dit topic te “bingelezen” en wauw, wat een stress moet(en) jij / jullie doorgegaan zijn. Ik kan me voorstellen hoe ongerust jullie waren. Ik hoop dat alles hier neerschrijven geholpen heeft.

Mijn hart brak als ik las hoe Luca’s moeder reageerde bij zijn coming-out. Hoe kan een moeder dat doen 😞 Ik ben blij dat zijn vader normaal reageerde, en Luca steunde.

Ze denkt nog steeds dat Luca alleen maar denkt dat hij op jongens valt en dat het wel over gaat als hij niet met jongens om gaat.

Ja hoor, het gaat over, want liefde is zo schandelijk dat het over zou moeten gaan. Wat een onzin.

Ik ben blij dat Luca twin en jou is tegengekomen. Jullie zijn de juiste steun voor hem geweest, toen zijn moeder zo dom (misschien verwoord ik dit grof, sorry) deed. Het was vast een enorme last van Luca’s schouders toen zijn moeder hem volledig accepteerde. Fijn dat Luca nu steun heeft van zijn ouders en zusjes.

Dat ouders hun kind niet accepteren zoals die is, kan ik niet begrijpen. Dat sommige ouders hun kind het huis uitzetten omdat ze op hetzelfde geslacht vallen, kan ik al helemaal niet begrijpen. Jullie pleegbroer is in een lief en warm gezin terecht gekomen, maar het gebeurt vast vaker dat een kind nergens terecht kan. Dan heb je nog de landen waar homo zijn illegaal is :(

Voor zover ik het zie, is liefde liefde, punt. Jongen, meisje, allebei of anders, het maakt niet uit, als ze maar gelukkig zijn. Ik hoop dat mensen dat inzien, en stoppen met het elkaar zo lastig te maken.

Die surprise party voor Luca, geweldig. Jullie hebben hem vast de mooiste verjaardag gegeven die hij ooit gehad heeft. Zo lief van jullie en de mensen rond jullie heen.

Zo mooi om te lezen over de dingen die Luca, twin, jij en anderen meegemaakt hebben. Op die boot bijvoorbeeld, met die bedankkaart. Daar zijn die romantische films niets tegen 🙂
(Mag ik je ‘Everything, Everything’ aanraden? Dit is een van die films waarvan ik dacht dat die romantisch was, maar die lang niet zo romantisch is als jullie verhaal.
Nu ik toch over films begonnen ben: deze film al eens gezien? Dat is een film over iemand die een nieuwe identiteit aanneemt, omdat mensen hem willen kwetsen met zijn vorige identiteit.)

Dat hele gedoe rond uit de kast komen, ik snap het niet. Waarom verwachten sommigen dat je “officieel aankondigt” op welk geslacht je valt? Stel, een jongen en meisje zijn broer en zus, en vallen allebei op jongens. Waarom moet de jongen er dan een officiële aankondiging van maken dat hij op jongens valt, en het meisje niet? Ik hoop dat ik niet grof overkom, of het uit de kast komen minimaliseer, want dat is niet mijn bedoeling, en ik kan me voorstellen dat het veel moed kan vereisen, maar ik wil alleen duidelijk maken dat ik het vreemd vind dat van bepaalde mensen verwacht wordt dat ze dit officieel meedelen.

Het was vast schrikken toen Luca ineens voor jullie deur stond. Wat naar dat hij zich zo slecht voelde 😞 Gelukkig had hij een plek en vertrouwde personen om naartoe te gaan, ook al wonen die niet bij de deur.

Jullie gevoel dat jullie hem in de steek hadden gelaten, is volgens mij onterecht. Jullie hebben lieve berichtjes gestuurd en waren altijd bereid naar hem te luisteren.

Eigenlijk is het onze schuld ook wel, als we hem niet hadden leren kennen, was dit nooit gebeurd.

Komt van hier. Ik wil me niet voorstellen hoe het nu met Luca was gegaan als jullie er niet waren geweest. Jullie hebben Luca gered. Wat als hij nu nog in de kast had gezeten? Wat als hij geen plek had gehad om er even tussenuit te kunnen, nadat hij zich ziek gemeld had van school? Ik hoop dat jullie, en Luca, inzien wat voor een geluk hij met jullie heeft. Jullie hebben hem heel erg geholpen.

Ik vind het niet raar dat jullie Skype hadden / hebben opstaan. Als dat jullie het veilige en fijne gevoel geeft bij elkaar te zijn, is dat helemaal prima.

Wat ik Luca aan kan raden is om, als hij gesprekken lastig vindt, hij kan vragen of zijn mentor het ok vindt om te mailen. Misschien vindt Luca dat een fijnere vorm van communicatie.

Het hele plan met Feestgay draaide erom Luca zich beter te doen voelen, dus dat lijkt me prima. Als ik het goed begrijp probeerde jullie Feestgay en Luca bevriend te maken, zodat Luca iemand had op school. Zolang niemand tot iets gedwongen wordt, en het gezellig blijft, zie ik geen probleem.

Is het nog wat geworden tussen jouw broertje en het zusje van Luca?
Heeft Luca het intussen wat fijner op school? Is het uit de kast komen goed verlopen?

Nu is er de hele situatie met Jur. Dat is een ander topic, en ik zal er niet te diep op ingaan, maar ik herinner me dat je Jur een weekje moest missen, en elkaar pas live weer in het weekend ziet. Dit is de Engelse versie van Spring Day van BTS. Je kan de tekst zo meeluisteren, en ik vind hem wel toepasselijk.

Ik dacht dat het nuttig kon zijn dit topic te lezen, om jou / jullie beter te begrijpen. Als je het vervelend of tijdrovend vindt dat ik een oud topic open, hoef je niet te antwoorden. Je topic met Jur is er ook nog, en die is misschien actueler. Wat jij wilt :)
Sorry dat ik er niet eerder bij was. In het begin zei je dat je topic vaak bekeken werd, maar dat er niet veel reacties kwamen. Ik denk dat dat niet lag aan dat het om liefde tussen jongens ging, maar dat het eerder lag aan de ingewikkeldheid van de zaak.

Nog een fijne dag 🙂 Ik hoop dat school op een positieve manier begonnen is, en dat jullie daarnaast nog voldoende tijd hebben voor leuke dingen.

Groetjes
Kenshin
Hi allemaal,

Sorry voor de late reactie, maar ik ben net terug uit het ziekenhuis. Ik was aan het begin van de week plotseling opgenomen. In een ander topic (stapelverliefd op Jur etc) heb ik er wat meer over geschreven.

Bedankt alvast voor jullie reacties @Wiksxo, @Eiffeldeadpool en @Kenshin :)

Ik ga proberen, om binnenkort, jullie reacties uitgebreider te beantwoorden ;)

Groetjes,
M&M’s

Wow ik weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen maar ik heb heel deze topic gelezen en ik vroeg me af hoe het nu met jullie gaat? Het is al 2 jaar geleden zie ik dus ik weet niet of hier nog reactie op zal komen… 😜 

groetjes!

Hi blauwe banaan,

 

wat leuk dat je mijn topic helemaal hebt gelezen en ook leuk dat je benieuwd bent hoe het nu met ons gaat.

 

 Het is al 2 jaar geleden zie ik dus ik weet niet of hier nog reactie op zal komen… 😜 

hahaha, ja dat snap ik, zeker als je de laatste reactie van mij (die boven jouw reactie) leest.

 

 Vandaag (dat is inmiddels ook al weer gisteren :rolling_eyes::rofl: ) precies twee jaar geleden schreef ik:

Ik ga proberen, om binnenkort, jullie reacties uitgebreider te beantwoorden ;)

 

Dat is toen dus niet helemaal gelukt :joy: , maar ik heb wel nieuws voor je en dat is, dat ik op een gegeven moment een nieuw topic ben begonnen en dat gaat ook over Luca, dus als je nog een paar slapeloze nachten wil spenderen aan een topic van mij dan zou je die kunnen lezen. Niet alvast spieken naar de afloop hè  :wink:

 

Veel plezier met https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/stapelverliefd-op-jur-terwijl-ik-verkering-heb-met-luca-ik-wil-ze-het-liefst-allebei-maar-hoe-dan-34790

 

Btw, wat vond je het leukste aan dit topic, als ik vragen mag of niks haha, kan ook natuurlijk :slight_smile:

 

Weet je, eigenlijk ging hier nog een klein topic aan vooraf, dus dat zou je, als je niks beters te doen hebt, ook nog kunnen lezen. Dat gaat over wat we mee moesten nemen op vakantie. Soms schaam ik me nu of rol ik van de bank als ik dingen teruglees, maar ja, dat was toen. Nu schrijf ik vast dingen waar ik me later voor ga schamen…...:thinking:

 

Hier begon onze vakantie: https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/voor-de-eerste-keer-alleen-vliegen-graag-tips-28501, dat was het begin van Luca en ons, in augustus 2017, nu 3 jaar geleden.

 

Kijk maar wat je doet. Ik vind het iig leuk dat er af en toen nog eens iemand dit topic leest. Soms lees ik zelf nog wel eens wat terug en sommige dingen was ik al  bijna vergeten, maar door het te lezen kwam het natuurlijk wel allemaal terug boven. Dus, afgezien van alle tips die iedereen mij/ons hier heeft gegeven, vind ik het sws wel leuk om te lezen hoe ik toen de dingen beleefd heb.

 

Groetjes, 

M&M's

 

Hoi hoi! 

Eerst en vooral bedankt voor je reactie 😁 

ik zal de twee topics zeker lezen, vanavond als ik in mijn bed lig ofzo haha. 
Wat ik het leukste vond aan deze topic… 🤔 ik denk gewoon heel het verhaal en hoe het zo goed klikt tussen jullie 😄 

 

Zo nu ga ik lekker spaghetti eten!

Tot de volgende 😉 (ps ik ben een meisje haha) 

Hi,

Wat een mooi verhaal! Iemand heeft het volgens mij al eerder gezegt maar je zou er zo een boek van kunnen maken. Het heeft me 2 avonden gekost om het allemaal te lezen maar het was zeker de moeite waard. Ik zal binnenkort je andere topic oom wel lezen want ik ben benieuwd hoe ‘t verder gaat:sweat_smile: .

Groetjes J8j8

Hi Blauwe banaan,

 

Eerst en vooral bedankt voor je reactie 😁 

graag gedaan, das wel het minste wat ik kan doen voor iemand die zoveel tijd investeert in het lezen van mijn/ons topic :grinning:

 

ik zal de twee topics zeker lezen, vanavond als ik in mijn bed lig ofzo haha. 

die van dat vliegtuig gaat wel lukken denk, ik. Die andere is groter als deze, dus ik wens je succes….

 

Wat ik het leukste vond aan deze topic… 🤔 ik denk gewoon heel het verhaal en hoe het zo goed klikt tussen jullie 😄 

oh lief, ja Luca is ook wel een schatje en we hebben sws een heleboel leuke dingen gedaan met z'n allen

 

Zo nu ga ik lekker spaghetti eten!

oh lekker, je had dus ook laat gegeten, net als ons, goed plan die spaghetti, nu weten wij ook wat we morgen (nou ja vanavond)  gaan eten. Spaghetti kunnen we nog net maken, ff een paar zakjes open scheuren en wat water erbij, beetje gehakt toevoegen en dan ff koken en tis al weer klaar, jummy of we gaan gwn naar de McDonalds pour acheter le menu happy meal avec un amburger (ja, die h spreken ze toch niet uit, dus had ik 'm maar weg gelaten) et frites avec mayonnaise

 

Tot de volgende 😉 (ps ik ben een meisje haha) 

ja tot de volgende, miss heb je nog wel goeie tips voor ons andere topic, who knows, en ja we weten dat je een meisje bent, we hadden je al gecheckt de vorige keer haha, maar ook al vallen we op jongens, toch vinden we meisjes wel aardig hoor, zeker jou, omdat je zulke leuke reacties schrijft :relaxed: en omdat je ons topic helemaal hebt gelezen. We zijn soms best klunzen hé, suckers for love haha

 

Bonne nuit, banane bleue

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hi J8j8,

 

Wat een mooi verhaal!

dankjewel en wat lief dat je dat zegt. Ik ben ook wel blij dat ik het op geschreven hebt, want sommige dingen ben ik soms al zo half vergeten hoe die gingen en nu kan ik terug lezen en wie weet heeft iemand anders er ook iets aan. Bijvoorbeeld hoe je sommige dingen niet aan moet pakken…. en hoe je soms gewoon je hart moet volgen en dan zie je wel waar je uit komt….maar dan heb je iig niet het gevoel dat je er niks aan gedaan hebt

 

Iemand heeft het volgens mij al eerder gezegt maar je zou er zo een boek van kunnen maken.

ja, hoe versier ik een jongen door dummies :joy:

 

Ik vond dat begin toen we met Luca gingen appen wel lachen nu ik het terug lees:

  

Maar appen jullie veel?

We hebben maar 2 appjes gestuurd en 1 ontvangen, dus 1. die foto en gevraagd of die met ons in de jacuzzi wil, 2. dat ie zn ouders niet durfde te vragen of het mocht en dat ie 's avonds naar de boulevard ging en 3 toen hadden wij "ok" gestuurd, dus ja niet echt veel. Maar we willen hem zien haha. We doen wel stoer enzo, maar zijn beetje "suckers for love", vind je ook niet 🙂

Ik weet niet of jullie dit willen horen maar het is best wel cute xD Maar ik denk dat het echt niet awkward ofz zou zijn om hem nog een x te appen.... maarja wat hè? xD pfff moeilijk moeilijk moeilijk

whoeahahahaha, briljant om alleen  ‘ok’ te sturen en verder niks, wel cute toch :stuck_out_tongue: , maar uiteindelijk is het ons wel gelukt hè

 

Het heeft me 2 avonden gekost om het allemaal te lezen maar het was zeker de moeite waard.

oh das altijd leuk om te horen, we zijn wel een paar apart hè vind je niet? Ik heb het zelf nog nooit allemaal achter elkaar gelezen. je krijgt vast een rare indruk van ons, maar ja, zo zijn we ook wel een beetje :upside_down:

 

Ik zal binnenkort je andere topic oom wel lezen want ik ben benieuwd hoe ‘t verder gaat:sweat_smile: .

ok, leuk, weet je het zeker, want dat topic is wel iets langer als deze, nou ja, succes alvast en niet stiekem al naar het eind van het topic kijken hè, want dan is de verrassing er af en bovendien mis je dan allerlei dingen die er verder in staan. Oh ja, als je nog tips hebt mag je die altijd posten hier of in één van die andere topics

 

Je zal wel denken 'wat zijn we nog laat op of al vroeg op', maar ja, als we nu niet wat reacties schrijven komt het er morgenochtend ook niets van en weg is alvast weg. We waren afgelopen middag naar de Tour de France wezen kijken. Das een klein uurtje rijden op de scooter, dus we dachten dat 't wel leuk was om van dichtbij een keertje te zien. Nou ja, dat was het niet, want het regende en ze kwamen met 60 km/u voorbij racen, dus ja….ok das weer genoeg non-informatie  :yum:

 

Bon courage avec lire (Veel succes met lezen)

à la prochaine (tot de volgende keer)

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hi M en Ms

 

oh das altijd leuk om te horen, we zijn wel een paar apart hè vind je niet? Ik heb het zelf nog nooit allemaal achter elkaar gelezen. je krijgt vast een rare indruk van ons, maar ja, zo zijn we ook wel een beetje :upside_down:

Haha, valt wel mee hoor. Ik denk dat jullie hele leuke jongens zijn (als vrienden dan hè). Aardiger dan de meeste uit mijn klas iig. En ik ben trouwens ook wel een beetje apart.

 

ok, leuk, weet je het zeker, want dat topic is wel iets langer als deze, nou ja, succes alvast en niet stiekem al naar het eind van het topic kijken hè, want dan is de verrassing er af en bovendien mis je dan allerlei dingen die er verder in staan. Oh ja, als je nog tips hebt mag je die altijd posten hier of in één van die andere topics

Oja, zie net hoe lang het is… Nou ja, ik zal er wel ff tijd voor maken dan. Ik zeg het wel als ik het uit heb:joy:

 

Groetjes J8j8

Hoi,

 

Ik ben nieuw op het forum en ik heb heel dit topic gelezen het duurde 3 dagen om alles te lezen maar dat was het wel waard.

Luca, jij en je twin lijken me echt een top stelletje! En ik vond het zo mooi om te lezen over hoe jullie hem met alles geholpen hebben :)

Ik zou alleen maar kunnen dromen van iemand die zo behulpzaam is in mijn leven :P


Het was echt een mooi topic!

Bedankt voor de mooie lees ervaring!

 

Groetjes Donut / Quentin

 

HiJ8j8,

 

Ik denk dat jullie hele leuke jongens zijn (als vrienden dan hè).

ja haha, het moet niet te gek worden natuurlijk hè :smiley:

 

Aardiger dan de meeste uit mijn klas iig.

oei, is het echt zo erg in jouw klas :hushed:

 

En ik ben trouwens ook wel een beetje apart.

welkom bij de club :slight_smile:

 

 Oja, zie net hoe lang het is… Nou ja, ik zal er wel ff tijd voor maken dan. Ik zeg het wel als ik het uit heb

is goed, veel plezier alvast met lezen :wink:

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Hi Donut/Quentin,

 

Ik ben nieuw op het forum en ik heb heel dit topic gelezen het duurde 3 dagen om alles te lezen maar dat was het wel waard.

welkom op het forum en leuk dat je je eerste reactie in mijn topic post :smiley:

Wow, ben je mij en twin nog niet beu na 3 dagen? Wel leuk dat je alles gelezen hebt. Heb je zelf ook wel eens een vakantieliefde gehad of er over gedroomd?

 

Luca, jij en je twin lijken me echt een top stelletje!

dankjewel, lief dat je dat zegt :slight_smile:

 

En ik vond het zo mooi om te lezen over hoe jullie hem met alles geholpen hebben :)

we worden er een beetje verlegen van, van al die mooie dingen die je zegt :blush:

Het ging eigenlijk vanzelf en we willen altijd dat iedereen het leuk en gezellig heeft, maar ja, soms was het ook wel pittig, maar ja, als je van elkaar houdt dan doe je zulke dingen voor elkaar, zonder dat je daar over na moet denken en vergeet niet dat Luca ook veel voor ons gedaan heeft en ook gewoon te zijn wie hij is. Het is dus een soort team prestatie :wink:

 

Ik zou alleen maar kunnen dromen van iemand die zo behulpzaam is in mijn leven :P

oeps, dat klinkt alsof je niet altijd de steun krijgt die je verdient en dat vinden we jammer. Bij wat voor soort dingen zou je meer hulp en steun willen? Je hoeft het niet te vertellen hoor, als je niet wilt. Tis zomaar een vraag. Btw, iemand die zo'n leuke reactie aan ons stuurt, kan niet anders zijn dan een leuk persoon, in dit geval een leuke en aardige jongen die het verdient om terug te krijgen wat je aan anderen (zoals ons in dit geval) geeft. Wij zijn iig blij met jouw complimenten en lieve woorden. Fijn dat je dat hebt gepost. Sommigen denken dat misschien ook wel, maar durven het dan niet te posten. Wij vinden het wel cool dat jij dat wel durft en zegt :thumbsup_tone3:

 

Het was echt een mooi topic!

Bedankt voor de mooie lees ervaring!

Groetjes Donut / Quentin

cool en jij bedankt voor je mooie reactie :sunglasses:

Is er iets speciaals dat je bij gebleven is van dit topic? Iets grappigs of stoms of wat dan ook? Een situatie of liedje of weet ik veel?

 

Wij zijn ook wel fan van donuts. We hebben ze zelfs op onze onderbroek staan, nou ja, niet op al onze onderbroeken, maar deze vonden we wel grappig met Homer Simpson

 

 

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

hoi.

 

Heb je zelf ook wel eens een vakantieliefde gehad of er over gedroomd?

Ik heb er nooit echt zelf over nagedacht. We zijn vaak maar 1 week op vakantie en dan gaan we elke dag wel ergens heen dus ik zou nooit de kans krijgen om iemand te kunnen ontmoeten / leren kennen.

 

dat klinkt alsof je niet altijd de steun krijgt die je verdient en dat vinden we jammer. Bij wat voor soort dingen zou je meer hulp en steun willen?

Ik zou graag steun willen met meerderen dingen maar vooral over dat ik heel erg twijfel over mijn sexualiteit maar over dat soort dingen durf ik niet echt met mijn familie over te praten omdat ze altijd dingen zoals homotje zeggen (op een vervelende manier) als ik iets doe wat beetje raar/meisjes is en daardoor heb ik een gevoel dat ze mij niet echt zouden accepteren.

 

Is er iets speciaals dat je bij gebleven is van dit topic? Iets grappigs of stoms of wat dan ook? Een situatie of liedje of weet ik veel?

Ik vond het heel mooi hoe luca jullie opwachte bij het vliegveld en dat bleef wel hangen maar ook wel dingen zoals doen hij naar jullie toe vluchten en natuurlijk hoe jullie luca met alles geholpen hebben enzo.

en voor de rest blijven er wel van overal in de post dingen hangen :grinning:

 

groet donut :wave:

 

 

Hi Donut,

 

Ik heb er nooit echt zelf over nagedacht. We zijn vaak maar 1 week op vakantie en dan gaan we elke dag wel ergens heen dus ik zou nooit de kans krijgen om iemand te kunnen ontmoeten / leren kennen.

Luca was ook pas onze eerste echte vakantieliefde, dus  we snappen wel dat niet iedereen al eentje heeft gehad. Belangrijkste is dat je vakantie leuk is

 

Ik zou graag steun willen met meerderen dingen maar vooral over dat ik heel erg twijfel over mijn sexualiteit maar over dat soort dingen durf ik niet echt met mijn familie over te praten omdat ze altijd dingen zoals homotje zeggen (op een vervelende manier) als ik iets doe wat beetje raar/meisjes is en daardoor heb ik een gevoel dat ze mij niet echt zouden accepteren.

op jouw leeftijd is het heel normaal om je seksualiteit te gaan ontdekken. Als je er vragen over hebt zou je die kunnen stellen in een eigen topic. Dan kunnen we je hier op het forum misschien een beetje helpen.

Je zou ook op de site van Jong&Out kunnen kijken. Om deel te nemen aan dat forum moet je je wel registreren, maar das om te voorkomen dat er mensen van boven de 18 op het forum zitten. Je kunt daar chatten met jongeren die misschien ook nog op zoek zijn naar hun seksualiteit of die al weten welke ze hebben.

Kijk er maar eens rond:

https://www.jongenout.nl

 

Hoe de registratie werkt kun je lezen op:

https://www.jongenout.nl/veiligheid

er staat daar ook een yt video met uitleg

 

Btw wel jammer dat ze thuis niet echt ‘supportive’ lijken te zijn. Misschien valt het mee als ze weten dat het jou raakt dat ze zo doen en dat je er vragen over hebt. Is er anders iemand anders in de familie die er meer voor open lijkt te staan? Broer of zus of oom, tante, opa en oma?

Of je mentor op school of misschien hebben jullie op school een GSA?

Kijk voor meer info op:

https://www.gsanetwerk.nl 

klik op de landkaart op je provincie om te kijken of jouw school een GSA heeft

 

Ik vond het heel mooi hoe luca jullie opwachte bij het vliegveld en dat bleef wel hangen maar ook wel dingen zoals doen hij naar jullie toe vluchten en natuurlijk hoe jullie luca met alles geholpen hebben enzo.

en voor de rest blijven er wel van overal in de post dingen hangen :grinning:

oh ja, dat was echt een hele leuke verrassing op het vliegveld en ook wel een bevestiging dat we ‘íets’ hadden, dat het serieus was

tsja dat we even niet wisten waar hij was, toen waren we wel bezorgd, maar gelukkig stond hij ineens bij ons op de stoep

dat en ook andere dingen waren wel emotioneel

 

Dankjewel voor je reactie en weet dat je ons alles kunt vragen hier op het forum :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Badge

weet ben een beetje laat maar hoe is het verder gegaan

@lolboylol, als je dat wilt weten moet je zijn andere topic ook lezen. Die is alleen wel nog langer. Ik ben daar zelf ook nog mee bezig dus ik kan het je niet vertellen.

Badge

Hoe heet die topic?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hey iedereen die dit nog leest,

Helaas zijn de M&M’s er niet meer ): Wat een fantastisch verhaal beter dan boek. Spannend, vrolijk en hartverwarmend. Ik heb er ongeveer 5 uur over gedaan om alles te lezen. En ja ik heb het op de zelfde dag gedaan OwO. Maar het was het zeker waard. Zoals mensen hier al 2 keer neer hebben gezegd er zou echt een boek van moeten worden gemaakt. Het is een nog gaver verhaal door de gedachte dat het echt is gebeurd. Er komt hierna nog een topic… En er is ook nog een kort topic hiervoor… Maar dat is voor een andere keer dan vandaag :D. Ik vind het geweldig dat het forum zo is gebruikt.

Bij het stuk dat Luca ineens verdween was ik echt bang dat het zo gaan lopen zoals bij @Mr.S, maar gelukkig was hij alleen aan het liften en ging dat goed. Verhaal van Mr.S zeker ook een aanbeveling voor wie dit verhaal leuk vond.

Voor iedereen die het helemaal heeft gelezen hoop dat je het ook een leuk verhaal vond zoals ik haha.

Groetjes NV

Reageer