Eerste echte vakantieliefde ontmoet, alleen hij weet het nog niet


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Een paar dagen geleden was ik met mijn tweelingbroertje op het vliegveld om op vakantie te gaan. We vlogen alleen en gingen op het vliegveld nog even een hamburger eten. Tegenover ons zat een jongen van een jaar of 15 en die zat steeds naar ons te kijken en als ik of mijn broertje naar hem keek, keek hij weg. Hij heeft cool haar, beetje lang bovenop net als ons en hele mooie groenige ogen en een knap koppie en goeie body. Maar ja, hij was met zn familie en je gaat ook niet zomaar tegen hem praten, dus ja, dan maar vergeten dachten we. Mn broertje had m wel al stiekem gefilmd. Wat later gingen we daar weg en naar incheckbalie en hij liep ook die kant op en bleef steeds naar ons kijken en wij naar hem en daarom knalde ik tegen een bagagekarretje met mn scheen en viel er overheen. Dat deed best pijn en die jongen kwam gelijk naar me toe om te helpen en vroeg of ik gekwetst was. Hij sprak Vlaams en das al schattig op zichzelf. Hij deed de broekspijp van mn jogging omhoog tot mn knie omdat die langs mn been een beetje bloed zag druppen. Gelukkig had ik pleisters in m’n koffer en hij had die er op geplakt. We hebben elkaar dus al aangeraakt en ik werd helemaal warm van binnen 😳 Hij was echt heel aardig. We gingen toen verder lopen naar de balie en hij had mijn koffer een eindje meegenomen. Ik had hem bedankt en toen ging hij verder met z’n familie. Ik wilde wel zn whatsapp ofzo vragen maar durfde niet. Hij had alleen gezegd dat hij Luca heet. Wij dus alleen verder en beetje balen over die leuke jongen, maar ja, wat moet je, we hadden iig een filmpje van hem. Uiteindelijk wij het vliegtuig in en toen we onderweg waren moest ik plassen en ging naar de wc. Toen ik terugliep naar mn broertje hoorde ik iemand “hoi hoe gaat het nu” zeggen. Dat was die jongen, hij zat bij een raampje dus kon niet zo makkelijk met hem praten en ik zei “wel goed, dankzij jouw hulp” en we lachten naar elkaar en ik ging weer zitten. Toen ik vertelde kreeg ik op mn kop van mn broertje, van je had zn telefoonnummer moeten vragen en zo, maar dat ging niet zei ik. Wij de hele vlucht beetje balen. Maar bij het uitstappen had hij op ons gewacht en liep met ons mee naar de aankomst en hebben we gelukkig toch snel onze nummers uitgewisseld. Zn ouders riepen hem en we hadden geen tijd meer. Enige wat we nog weten is dat hij ongeveer 2-3 km van ons vandaan moet zitten. Wat nu? Zal ik gelijk bellen, maar dat komt zo desperate over of wachten tot hij belt? Of bij zn appartement (weten wel het complex niet het huisnummer) rond gaan fietsen zodat we hem toevallig weer zien? Of langs het strand zoeken? We weten ook niet of hij op jongens valt. Zijn ouders leken me niet zo aardig, die waren beetje kortaf en gestresst. Oh ja, we vinden hem allebei leuk, maar mijn broertje en ik zijn goed in delen. Wat moeten we nu doen?

M&M’s

219 reacties

@Wolfboy,

Ik vind het hartstikke leuk dat je op mijn topic reageert. Maakt helemaal niet uit dat het al een tijdje geleden was dat hier iets is gepost, toen jij je reactie postte. Je bent wel een volhouder, dat je het helemaal gelezen hebt :P

Sorry dat ik zo laat reageer, maar dat heeft een reden (zie reactie hierboven). Ik heb er in een ander topic het e.e.a. over geschreven. Ik ga er hier niet verder op in en geef hier alleen een korte update van hoe het nu met ons gaat.

Het is een heel verhaal en we hebben zo onze ups en downs gehad, maar het gaat nu best wel goed met Luca en ons.

Hij heeft op school goeie steun aan zijn neef en feestgay. Dat zijn echt leuke jongens en ondertussen zijn ze ook onze (twin en ik) vrienden geworden. We doen vaak dingen met zijn allen en ze blijven ook regelmatig bij ons logeren.

Luca is (bijna) de hele kerstvakantie (die anders is verlopen dan we gehoopt hadden, zie ander topic) bij ons geweest. Jammer genoeg heeft hij nu (april/mei) geen vakantie, anders hadden we hem graag meegenomen, omdat we nu weer in Frankrijk zijn. Misschien van de zomer weer met zijn allen, ik hoop het.

Ons jongste broertje heeft nog “wat” met het oudste zusje van Luca. “Wat” het precies is, is ons niet helemaal duidelijk, maar als ze elkaar zien kunnen ze het goed met elkaar vinden. Het is niet echt verkering, volgens mij, maar weet niet precies.

Dikke knuffel terug en ik gun jou ook de liefde van je leven 😉 :)

Ik sluit deze reactie aan jou af met een videoclip met scenes uit een Noorse serie die ik jammer genoeg nog niet in zijn geheel heb kunnen bekijken (ik heb laatst wel een linkje van iemand gekregen naar de Noorse omroep, maar heb nog geen tijd gehad om de serie te bekijken. Ben ik wel van plan. Liefst zou ik met Nederlandse of Engelse ondertiteling ipv alleen Noors kijken, maar ok, ik ben al blij dat ik hem kan kijken, maar tips voor die ondertiteling zijn welkom).

In de video kun je ongeveer zien hoe het tussen ons en Luca is gegaan/gaat. De situaties zijn wel verschillend maar de verliefdheid en liefde zijn hetzelfde. Ik hoop dat je hem mooi vindt.

Isak & Even - Minute by minute

Ik hoop dat deze link werkt (bij mij wel)
https://www.youtube.com/watch?v=9zFmLE8NXow&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D9zFmLE8NXow&has_verified=1

en anders kun je deze nog proberen
https://www.youtube.com/watch?v=9zFmLE8NXow

Always remember:
When everything seems hopeless, take one day at a time.
If one day is too much, just take one hour at a time.
If one hour is too much, just take one minute at a time.
The only thing we need to worry about, is the next minute…..

Groetjes 🙂,
M&M’s
@Kindertelefoon,

ik zie dat de reactie teller niet oploopt in het overzicht (https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31)
Die blijft op 174 staan, terwijl ik net 2 reacties gepost hebt en die dus op 176 zou moeten staan.

Kunnen jullie hier even naar kijken?

Groetjes,
M&M's
@M en Ms, bij mij klopt de reactieteller wel, dus waarschijnlijk is het een kwestie van refreshen?
@Pin,

een uurtje geleden wel 100x (nou ja 10x) gerefreshed en toen werkte ie niet. Ook bij andere topics waar ik postte ging het mis. Maar nu lijkt het weer goed te gaan. Misschien waren ze bij KT iets aan het veranderen ofzo.

Bedankt iig voor je reactie.

PS toch ga ik voor de zekerheid even kijken of ie op 179 springt na het plaatsen van deze reactie :P

EDIT toegevoegd om 18.24 uur: de teller verspringt niet naar 179, ook niet na verschillende keren refresh, dus er is iets niet helemaal goed, misschien alleen een vertraging, want zopas was ie na een uur wel weer goed. Even iets om in de gaten te houden.

Groetjes,
M&M's
Hi,

Waarschijnlijk ligt dit aan jouw device / internetverbindig, want bij mij is het dit keer ook gewoon in orde. Wellicht komt het door het feit dat je niet in Nederland bent?

Gr. Pin
Hey m&ms als ik het goed begrijp heb je samen met je tweeling broer een vriendje? (dit heb ik uit de laatste berichten ontvangen. het hele topic lezen duurt lang Haha) Niet dat het raar is maar gewoon even dat ik goed lees. Groetjes zane21
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen M&M's,

ook al is het off-topic, ik wil toch even antwoord geven op je vraag over de teller. Zoals Pin al zegt heeft dit met de verschillende browsers te maken. Er zit soms enige vertraging in de weergave van de teller. Na enige tijd zal de teller vanzelf goed staan.
Heb je hier nog een vraag over, dan wil ik je verzoeken om daar een nieuw topic over aan te maken in de rubriek Over de Kindertelefoon.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
@Marieke van de Kindertelefoon,
@Pin,

Bedankt. Ik heb het alleen gisteren gehad en de dagen ervoor niet. Uiteindelijk komt het steeds wel goed, lijkt het. Ik zie het niet alleen bij mijn eigen topics en reacties, maar zag het eerder gisteren ook bij anderen die net een topic en of reactie gepost hadden en dan stond er in hun profiel nog 0 topics en 0 reacties.

Ik kijk het nog wel even aan. Btw vandaag gaat alles goed.

Groetjes,
M&M’s
@jongen2003anoniem,

Ik kan hier niet in een paar woorden uitleggen hoe het allemaal precies zit. Het is niet voor iedereen te begrijpen hoe onze relatie is, maar je kunt je misschien wel voorstellen dat we (twin en ik) na ruim een jaar samen, tegelijkertijd misbruikt te zijn door een aantal jongens, samen wel het één en ander meegemaakt hebben. We zijn blij met waar we nu zijn en gelukkig met ons vriendje Luca.

Groetjes,
M&M’s
@IKWILANONIEMZIJN,

Dankjewel voor je lieve reactie.
Ik hoop dat je je “door mijn topic veroorzaakte slaaptekort” ondertussen weer hebt ingehaald. Na zo’n lange tijd zal dat wel gelukt zijn, denk ik.

Groetjes,
M&M’s
@anoniem0611,

Bedankt voor je reactie. Goed dat je die gestuurd hebt, want nu kan ik ook gelijk excuses aanbieden aan die anderen die hier al in december en januari gereageerd hadden.

Ik heb in de reacties hierboven al een beetje een update gegeven.

Hopelijk heb ik daarmee ook jouw vraag beantwoord.

Als je toch nog iets wilt weten, kun je het altijd vragen en dan kan ik kijken of ik je verder kan helpen.

Groetjes,
M&M’s
@Zane21,

Tsja Zane21, het is een beetje een ingewikkeld verhaal aan de ene kant en aan de andere kant ook weer niet. Wij (twin en ik) hebben al het één en ander meegemaakt, zoals je in enkele van de bovenstaande reacties kunt lezen in een paar zinnen.

Onze puberteit is daardoor, zeker voor wat betreft de eerste jaren behoorlijk verpest.

Het heeft ons veel moeite gekost om weer een beetje er bovenop te komen en toen gebeurde er iets wat we totaal niet verwacht hadden. Iets waar we wel op gehoopt hadden, maar waarvan we niet konden voorstellen dat het ons gebeurde en dat was dat we vorig jaar, zomaar, ergens op een vliegveld een leuke jongen tegen kwamen.

Hoe die ontmoeting is gegaan moet je echt lezen in dit topic. Sorry er zit niks anders op. Ik kan alleen zeggen dat ook dit niet allemaal op rolletjes ging. Verder kan ik erover zeggen dat we een speciale band met hem hebben.

Veel mensen snappen het niet en wij zelf soms ook niet, maar het maakt ons wel gelukkig, voor het eerst sinds ons misbruik.

Is dat een antwoord op jouw vraag?

Groetjes 🙂,
M&M’s
Hoi M en ms,

Ik heb de afgelopen twee dagen deze topic gelezsn en ik ben oprecht zo blij voor je.
Ikzelf zit nog in de kast en weet nog niet zo goed wat ik er mee moet, maar ik vind t mooi hoe jullie zo'n leuke vriens gevonden hebben 😉
Hi R.nl,

Ik vind het echt tof dat je de moeite hebt genomen om het hele topic te lezen en om ook nog te reageren ;)

Dat vind ik superlief.
Het doet me echt wat dat ik hoor dat je het helemaal gelezen heb. Ik hoop ook dat je er op één of andere manier zelf iets aan hebt.

Het gaat best goed met ons en Luca en we zijn nog steeds verliefd. Het is echt nog mooier dan ik ooit gedroomd heb.

Toen we Luca voor het eerst zagen waren mijn twin en ik al helemaal verliefd, maar we hadden nooit kunnen bedenken dat het allemaal zo ging lopen.

Zoals je gelezen hebt hebben we hoogtepunten gehad maar ook dieptepunten. Soms was het best moeilijk, maar als je doorzet en de juiste mensen om je heen hebt kun je een heel eind komen. Af en toe een beetje geluk helpt natuurlijk ook.

Maar, het is natuurlijk ook de bedoeling dat jij een leuk leven hebt, met mensen om je heen die van je houden en dus misschien ook wel een leuke jongen.

Ik zag dat je zelf ook een topic had gemaakt en ik ga daar wel een reactie plaatsen.

Hopelijk heb je er iets aan, maar weet dat als je echt het gevoel hebt dat je met een jongen wilt zijn, dat je echt verliefd op een jongen kan zijn en de rest van je leven met een jongen zou willen delen, dan is dat zo en ik hoop dat je dan ook dat leven kan leiden en er van gaat genieten.

Liefs :)

Groetjes,
M&M’s
Hi R.nl,

Ik vind het echt tof dat je de moeite hebt genomen om het hele topic te lezen en om ook nog te reageren ;)

Dat vind ik superlief.
Het doet me echt wat dat ik hoor dat je het helemaal gelezen heb. Ik hoop ook dat je er op één of andere manier zelf iets aan hebt.

Het gaat best goed met ons en Luca en we zijn nog steeds verliefd. Het is echt nog mooier dan ik ooit gedroomd heb.

Toen we Luca voor het eerst zagen waren mijn twin en ik al helemaal verliefd, maar we hadden nooit kunnen bedenken dat het allemaal zo ging lopen.

Zoals je gelezen hebt hebben we hoogtepunten gehad maar ook dieptepunten. Soms was het best moeilijk, maar als je doorzet en de juiste mensen om je heen hebt kun je een heel eind komen. Af en toe een beetje geluk helpt natuurlijk ook.

Maar, het is natuurlijk ook de bedoeling dat jij een leuk leven hebt, met mensen om je heen die van je houden en dus misschien ook wel een leuke jongen.

Ik zag dat je zelf ook een topic had gemaakt en ik ga daar wel een reactie plaatsen.

Hopelijk heb je er iets aan, maar weet dat als je echt het gevoel hebt dat je met een jongen wilt zijn, dat je echt verliefd op een jongen kan zijn en de rest van je leven met een jongen zou willen delen, dan is dat zo en ik hoop dat je dan ook dat leven kan leiden en er van gaat genieten.

Liefs :)

Groetjes,
M&M’s



Hi M&M's


Ik zag je topic en toen ik begon te lezen wilde ik eig al wel weten hoe het zou aflopen haha 🙂 vandaar dat ik het helemaal gelezen heb. Fijn om te zien dat het zo goed met jullie gaat!

En bedankt voor het reageren:)
Hi R.nl,

ahha, ja ik snap het wel.

Laatst had ik zelf ook wat stukjes terug gelezen en van sommige dingen wist ik amper meer hoe het precies gegaan was.

Er is toen zoveel in korte tijd gebeurd en er waren zoveel emotionele en mooie dingen. Ik ben blij dat ik het toen gelijk opgeschreven heb.

Ondertussen zijn er al weer heel veel nieuwe dingen gebeurd.

Soms dacht ik wel eens wat is het leven toch k*t, als er weer eens iets tegen zat, maar achteraf kan ik zeggen dat het toch wel één van de mooiste periodes in mijn leven is tot nu toe en ik ben blij dat ik het allemaal met mijn twin heb meegemaakt.

Ik vind het wel mooi als er dan af en toe eens iemand reageert, zoals jij net gedaan hebt.

Ik gun jou ook zo’n mooi avontuur, misschien wat minder tegenslag, maar vooral de hoogtepunten. Maar je weet zonder bergen geen dalen en zonder dalen geen bergen. Soms worden de bergen mooier door de dalen die er aan vooraf gingen.

Denk daar maar eens over na :P

Bedankt.

Liefs.

Fijn dat je even lang kwam en wie weet komen we elkaar hier nog eens tegen.
Je bent altijd welkom.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Zojuist een account aangemaakt puur om deze reactie neer te zetten . Mooi verhaal ik begon te lezen met 100% accu op het moment maar 48% ik ben zelf nog niet verliefd geweest of iets in die richting en zou ook niet weten hoe het allemaal gevoeld heeft. Maar zo te zien aan alle recente reacties gaat het beter met jou en vooral Luca. Is hij al uit de kast gekomen of nog niet. Op het moment heb ik vakantie dus heb ik niet veel te doen behalve gamen yt kijken en dit lezen dus had ik tijd vrij gemaakt. Zien jullie elkaar nog regelmatig skypen jullie nog. Veel plezier met je vakantie en ik weet niet of Luca het ook heeft maar doe hem de groetjes.
Hi Chocolate Milk,

Jouw accu ontlaadt zich tijdens het lezen en mijn hart laadt zich op door jouw berichtje:
de “wet van behoud van energie” bestaat dus echt 🙂, zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_behoud_van_energie

Leuk dat je de moeite hebt genomen om het hele verhaal door te lezen en lief dat je zelfs een account hebt aangemaakt om hier een berichtje te posten. Ik hield altijd al van chocolademelk, maar nu helemaal 🆒

Het is ondertussen allemaal al bijna een jaar geleden begonnen en we zijn nog met Luca. We zien elkaar bijna elk weekend. Meestal komt hij bij ons logeren en soms gaan wij naar hem logeren.

Luca komt volgende week op vakantie bij ons in Frankrijk. Deze keer zal hij vaker bij ons slapen als bij zijn ouders en zusjes, die ook vakantie houden hier vlakbij. Natuurlijk gaan ze als gezin ook samen dingen doen en dat is ook goed.

Jammer dat jij nog nooit echt verliefd bent geweest. Het is zo’n mooi gevoel en bijna niet te beschrijven.
Zou je op een jongen verliefd worden of op een meisje of op allebei of weet je het nog niet?
Je komt er wel achter als het zover is.

Luca was voor zijn familie, vorig jaar in de vakantie in Frankrijk al uit de kast gekomen en toen hadden we een bbq feestje gehouden. Thuis in België is hij na een tijdje ook voor iedereen uit de kast gekomen. Feestgay en zijn neef ook, hebben hem goed geholpen met uit de kast komen op school.

In het begin was het idd best wel drama, dat Luca ons zo miste en spijbelde van school en liftend naar ons toe kwam, terwijl niemand wist waar hij op dat moment was.

Gelukkig gaat het nu goed en kunnen we het handelen dat we elkaar niet elke dag en soms niet eens elke week, kunnen zien. In de weekeinden en vakanties halen we de schade in :P

We hebben skype nog regelmatig gwn open staan, bijv. terwijl we huiswerk maken of met vrienden chillen en dat Luca er dan toch ook een beetje bij is. Maar ja, kussen en knuffelen gaat dan niet natuurlijk. Samen aftrekken ofzo voor de cam doen we wel eens en dat voelt wel fijn, maar natuurlijk niet zo goed als echt met elkaar naar bed gaan.

Wie had vorig jaar rond deze tijd gedacht dat zoiets ooit zou gebeuren. Wij niet iig. Wat een jaar. Dit voelt beter als dat jaar misbruik. Hopelijk blijft het goede nog een tijdje onze richting op komen :)

Wij wensen jou (Chocolate Milk) en iedereen, die dit leest het allerbeste en voor zover mogelijk ook een leuke en fijne vakantie,

Natuurlijk ga ik Luca jouw groetjes overbrengen. Beter nog ik laat hem zelf jouw reactie lezen.

Als er nog vragen of opmerkingen zijn, dan hoor ik het graag.

En net zoals vorig jaar spelen liedjes nog steeds een belangrijke rol in onze relatie.

Ik google-de net even wat en ik kwam op Hot Chocolate (das bijna hetzelfde als Cholate Milk, toch?) en het kan zomaar ontstaan uit het niets, een relatie: "It started with a kiss", dus wie weet, ook voor jou.
https://www.youtube.com/watch?v=h-VUCGX15Ao

en dan deze lyrics:
It started with a kiss, I never thought it would come to this
It started with a kiss, I never thought it would come to this

Zo is het bij ons ook begonnen.
Btw je hoeft niet het hele nummer te luisteren. Ik vind het wel soort van leuk, maar 4 minuten is misschien een beetje too much haha

Een liedje wat we wel echt mooi vinden en dat Luca ons laatst stuurde is:
All my life – lyrics by KCi & JoJo
https://www.youtube.com/watch?v=aTWugJ7GwVg

alleen zit er in de originele tekst een stomme fout, ze zingen GIRL en dat moet dus BOY zijn. Ik heb het hieronder alvast even verbeterd. Verder is het wel een mooie tekst en goed gevonden door die lieve Luca :D

Wij houden wel van een beetje gevoelige liedjes op zijn tijd ;)

https://genius.com/Kc-and-jojo-all-my-life-lyrics

ALL MY LIFE LYRICS

Baby baby, baby baby
Baby baby, baby baby
Baby baby, baby baby
Ooh, I'm so glad

[verse 1]
I will never find another lover
Sweeter than you
I will never find another lover
Sweeter than you
And I will never find another lover
More precious than you
Precious than you
Girl Boy you are close to me your like my mother
Close to me ,your like my father
Close to me, your like my sister
Close to me, your like my brother
You are the only one, my everything
And for you this song I sing

[Hook]
And all my life
I prayed for someone like you
And I thank god
That I
That I finally found you
Cause all my life, I prayed for someone like you
And I hope that you do love me too
And I hope that you feel the same way too


[Verse 2]
I said you're all that I'm thinkin' of, baby
Said I promise to never fall in love, with a stranger
Your all im thinking of
I praise the lord above
For sending me your love, I cherish every hug
And I realllllly looovvvee yoou

[Hook]

You're all that I ever known
When you smile, on my face, all I see is a glow
You turned my life around
You picked me up when I was down

You're all that I ever known when you smile my face glows
You picked me up when I was down
You're all that I ever known when you smile my face glows
You picked me up when I was down

And I hope that you feel the same way too
Yes, I pray that you do love me too

[Hook x 3]



Hoe kun je nou niet houden van iemand die zulke lieve liedjes voor je op zoekt :P

? ? ik hou superveel van Luca ? ?

? ? ? I realllllly looovvvee yoou ? ? ?

Groetjes,
M&M’s
Sinds ik vakantie heb en niks te doen heb, heb ik maar alle twee de liedjes geluisterd normaal luister ik niet naar liedjes die langer zijn dan 3/4minuten maar deze liedjes waren zeker heel mooi. Ik had ook gezien dat je iets met Jur wilde ? Als ik jou was zou ik het Luca wel laten weten voordat hij zich bedrogen voelt of iets in die richting. Nou ja het enige wat ik qua liefde heb opgepakt is dat je eerlijk moet zijn maar idk heb nog nooit iemand ontmoet waar ik speciaal iets voor voelde. Ik weet ook niet of ik perse op een jongen of meisje val. Ik heb wel is gay porno geprobeerd maar ik denk dat ik niet de goede filmpjes gevonden heb. Ik vond het nogal apart laat ik het zo zeggen. Verder heb ik niks tegen homo's en lesbiennes zolang ze maar niet overdreven recht in m'n neus allemaal dingen gaan doen. Fijn dat Luca geaccepteerd word in zijn omgeving en dat hij niet gepest word. Nog een fijne vakantie en misschien zie ik je wel bij een volgend topic.
Hey M&M

ik raakte op een manier verstrooid op het internet in jou topic en ik heb het helemaal gelezen ;x

Ik vroeg me af hoe het nu gaat in bed met jou luca en je tweeling broer,

Wat doen jullie zo al met zn 3en en is dat niet raar om bij je tweeling broer te doen?

Ik heb er zelf geen struggels mee en oordeel ook zeker niet. Ben zelf 16 val op meisjes en kom wel aan mijn trekken om het zo te noemen, ben wel erg benieuwd naar hoe je dit doet en hoe het voor jou is ;)

Wiks
@Chocolate Milk,

Ik kom er dus net achter dat ik helemaal niet meer op jouw reactie geantwoord heb. Sorry :$
Ik zie het nu @Wiksxo vandaag een nieuwe reactie gepost heeft.

Ik kom er op terug, maar ik ga eerst ff zwemmen en luieren met de jongens.

Je hebt dus nog een reactie tegoed van mij :D


@Wiksxo,

bedankt voor je reactie :D

Ik ga je, zoals uit het stukje hierboven wel al begrepen hebt ,later wel ff wat uitgebreider antwoorden. Maar iig leuk dat je de moeite hebt genomen om het hele verhaal te lezen. Het begon ongeveer een jaar geleden en zie wat er allemaal gebeurd is.

Ik ben 2 weken geleden verliefd geworden op Jur en moet er de komende tijd achter komen hoe en wat. Ik heb er in een ander topic al het één en ander geschreven, dus als je daar ook nog zin in hebt, kun je dat ook nog lezen. Het is niet zo’n lang verhaal als hier, maar kijk maar.

Ik stuur je later meer in dit topic.

Geniet van je dag en vakantie :)
Ik ga me ff opfrissen in de Middellandse Zee 🆒

Groetjes,
M&M’s
Hi Wiksxo,

Nog even een aanvulling op mijn vorige reactie. Je was benieuwd hoe onze (twin en ik) relatie met Luca eruit ziet. Nou eigenlijk doen we alles wat je doet als je verkering hebt met iemand. Het enige wat we niet doen is dat twin en ik seks met elkaar hebben.

Misschien heb je het al wel ergens anders gelezen (in het topic over Jur bijvoorbeeld heb ik het van de week uitgelegd) dat twin en ik een jaar lang misbruikt zijn en dat twin en ik toen wel seks met elkaar moesten hebben van die andere jongens. Maar het misbruik is gelukkig voorbij en twin en ik hebben alllebei wel seks met Luca, ook wel tegelijkertijd, maar twin en ik hebben geen seks met elkaar.

Wij zijn totaal niet jaloers op elkaar en ik heb er dus, net als mijn twin geen moeite mee als de ander seks heeft met Luca. Wij houden van elkaar, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen vreemd over kan komen. Daarom weet ook niet iedereen dat twin en ik een relatie met Luca hebben. Naar de buitenwereld ben ik degene die verkering heeft met Luca. We vinden het wel jammer dat we er niet open over kunnen zijn. Natuurlijk weten papa en mama het en onze broer en zus en verder nog een paar goede vrienden.

Papa en mama waren er ook geen voorstander van, maar ze weten wat we meegemaakt hebben en zien ook wel dat we echt gelukkig zijn met elkaar.

Ik hoop dat dit een antwoord is op jouw vraag, anders hoor ik het wel.

Btw heb je een vriendinnetje of af en toe alleen seks met meisjes?

Fijne vakantie :)

Groetjes,
M&M’s
Hi Chocolate Milk,

ik heb Luca al over Jur verteld. Soms heb ik dat ik echt verliefd wordt op een andere jongen, maar eigenlijk nog nooit zo erg ls op Jur. Ik vertel het wel gelijk aan Luca. Hij heeft dat ook wel eens gehad.

Het gebeurt wel eens dat we dan allebei die jongen, die die ander leuk vindt, ontmoeten en soms hebben we een klik met zijn allen en hebben we wel eens seks gehad met zijn allen. Ik weet niet of het zo ver komt met Jur. Ik wil hem eerst beter leren kennen. Het gaat me bij Jur niet om de seks, maar om wat we voor elkaar voelen.

Ik heb Jur nog maar een paar keer in het echt gezien. We hebben dus nog niet echt veel contact irl gehad, de afgelopen week wel via de app.

Vandaag komt Jur weer naar Frankrijk en de kans is 80% ofzo dat hij weer op dezelfde camping komt en dus niet dat ze ergens anders naartoe gaan, Dat zou wel mooi zijn, want dan zit ie weer vlakbij ons. Nou ja, iets van 10 km ofzo en misschien kan hij wel eens bij ons blijven slapen.

Jur is echt leuk en lief en ik heb al over hem gedroomd en in die droom werd miijn fantasie over hem waar en was ik wel bij hem in het douchehokje gebleven en had ik hem gepijpt. Ook was ik bij hem in zijn tentje blijven slapen. Maar ja, dat was een droom, nu nog de werkelijkheid.

Het gaat mij er ook niet om, om snel seks met hem te hebben. Liever heb ik een goede relatie met hem en dan zien we later wel verder.

Btw, misschien heb je het al gezien, maar ik heb een topic over Jur en Luca gemaakt, dus als je je verveelt en niks beters te doen hebt, kun je het altijd nog lezen.

Verder heb je natuurlijk gelijk dat je me waarschuwt om Luca niet te bedriegen met Jur. Luca is nu sinds een paar dagen bij ons en we hebben al veel gepraat. Soms blijft hij slapen en soms gaat hij naar zijn appartement waar ook zijn ouders en zusjes zijn.

Ik vind gayporn met mannen ook niet fijn om naar te kijken. Ik houd niet van die volwassen lichamen, alleen van jongens, dus ik kijk eigenlijk alleen filmpjes van jongens van een jaar of 18 die zichzelf aftrekken of die samen met andere jongens aftrekken en pijpen en als het geile jongens zijn vind ik het ook wel geil om ze te zien neuken. Maar ik kijk sws niet veel porno. Ik zie het liefst jongens in het echt of fantaseer ik over jongens die ik ken of pas gezien heb.

Jouw crush komt vanzelf wel een keertje aanwaaien en dan kom je er ook wel achter of je liever met een jongen of een meisje iets hebt :)

Groetjes en een fijne vakantie,
M&M’s
Hey,
Ik weet dat het inmiddels verouderd is, sorry daarvoor. Hoop dat je dit nog ziet
Ik zit zelf nog in de kast en heb er nog best wel wat moeite mee, niemand weet het nog (Dit is ook de eerste keer dat ik het soort van vertel op een forum ofz).
Maar ik kon vannacht niet slapen en ben wat gaan zoeken op internet naar wat advies over uit de kast komen enzo en toen kwam ik dit tegen. Heb dit zo'n beetje de hele nacht zitten lezen en moet bekennen dat ik af en toe echt heb zitten huilen omdat ik dit zo'n ontroerend en superlief verhaal vind. Maar ben echt SUPER blij voor je!!
Maar ik weet zeker dat dit mij wel erg helpt, super bedankt daarvoor ?.
Ben zelf nu ongeveer een half jaar geleden er achter gekomen dat ik echt super verliefd ben op mijn beste vriend, dus dat is wel lastig, want hij is niet gay, dat weet ik nagenoeg zeker.
Nou super veel plezier nog samen, jullie zijn vgm echt super lief als ik dit zo allemaal heb gelezen ❤️. Ik ga nu wel slapen want heb inmiddels bijna de hele nacht al overgeslagen ?.

PS: je moet dit in 1 verhaal zetten en als boek uitgeven, gaat sws goed verkopen ?
Hey M & M's

ik ben een tijdje weg geweest, niet echt op dit forum gekeken maar alsnog bedankt voor je reactie
(lekker laat van mij 😛 )

Ehh ja ik had een tijdje een relatie maar heb nu vooral gewoon seks met meisjes als vrienden of gewoon een keer na het uit gaan.

Heel erg veel respect voor hoe je het met "je twin" en luca doet! Lijkt me heel lastig en alleen maar respect hoe jij er dus mee om gaat.

En beetje rare vraag maar welke van de tweeling heeft een "grotere" en wat vind luca ;)

Wiksxo

Reageer