Eerste echte vakantieliefde ontmoet, alleen hij weet het nog niet


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Een paar dagen geleden was ik met mijn tweelingbroertje op het vliegveld om op vakantie te gaan. We vlogen alleen en gingen op het vliegveld nog even een hamburger eten. Tegenover ons zat een jongen van een jaar of 15 en die zat steeds naar ons te kijken en als ik of mijn broertje naar hem keek, keek hij weg. Hij heeft cool haar, beetje lang bovenop net als ons en hele mooie groenige ogen en een knap koppie en goeie body. Maar ja, hij was met zn familie en je gaat ook niet zomaar tegen hem praten, dus ja, dan maar vergeten dachten we. Mn broertje had m wel al stiekem gefilmd. Wat later gingen we daar weg en naar incheckbalie en hij liep ook die kant op en bleef steeds naar ons kijken en wij naar hem en daarom knalde ik tegen een bagagekarretje met mn scheen en viel er overheen. Dat deed best pijn en die jongen kwam gelijk naar me toe om te helpen en vroeg of ik gekwetst was. Hij sprak Vlaams en das al schattig op zichzelf. Hij deed de broekspijp van mn jogging omhoog tot mn knie omdat die langs mn been een beetje bloed zag druppen. Gelukkig had ik pleisters in m’n koffer en hij had die er op geplakt. We hebben elkaar dus al aangeraakt en ik werd helemaal warm van binnen 😳 Hij was echt heel aardig. We gingen toen verder lopen naar de balie en hij had mijn koffer een eindje meegenomen. Ik had hem bedankt en toen ging hij verder met z’n familie. Ik wilde wel zn whatsapp ofzo vragen maar durfde niet. Hij had alleen gezegd dat hij Luca heet. Wij dus alleen verder en beetje balen over die leuke jongen, maar ja, wat moet je, we hadden iig een filmpje van hem. Uiteindelijk wij het vliegtuig in en toen we onderweg waren moest ik plassen en ging naar de wc. Toen ik terugliep naar mn broertje hoorde ik iemand “hoi hoe gaat het nu” zeggen. Dat was die jongen, hij zat bij een raampje dus kon niet zo makkelijk met hem praten en ik zei “wel goed, dankzij jouw hulp” en we lachten naar elkaar en ik ging weer zitten. Toen ik vertelde kreeg ik op mn kop van mn broertje, van je had zn telefoonnummer moeten vragen en zo, maar dat ging niet zei ik. Wij de hele vlucht beetje balen. Maar bij het uitstappen had hij op ons gewacht en liep met ons mee naar de aankomst en hebben we gelukkig toch snel onze nummers uitgewisseld. Zn ouders riepen hem en we hadden geen tijd meer. Enige wat we nog weten is dat hij ongeveer 2-3 km van ons vandaan moet zitten. Wat nu? Zal ik gelijk bellen, maar dat komt zo desperate over of wachten tot hij belt? Of bij zn appartement (weten wel het complex niet het huisnummer) rond gaan fietsen zodat we hem toevallig weer zien? Of langs het strand zoeken? We weten ook niet of hij op jongens valt. Zijn ouders leken me niet zo aardig, die waren beetje kortaf en gestresst. Oh ja, we vinden hem allebei leuk, maar mijn broertje en ik zijn goed in delen. Wat moeten we nu doen?

M&M’s

219 reacties

We hebben de hele nacht de skype aangehad en met Luca gepraat en naar hem gekeken. Hij viel gelukkig in slaap om een uur of 3 vannacht, maar wij konden niet slapen, dus daarom zijn we nu thuis gebleven en niet op school. We hebben de hele nacht geprobeerd dingen te bedenken om Luca te helpen, maar das niet makkelijk, zeker niet als je bekaf bent.

Het gaf ons wel rust om Luca rustig te zien slapen. Ja, ik weet, wie gaat er nou naar iemand kijken die slaapt? Maar hij is zo mooi en lief. Als je verliefd bent, doe je rare dingen.

Vanmorgen hebben we nog even met hem gepraat en hij was rustig en blij dat we over hem gewaakt hadden. Hij zei dat het voelde als in Frankrijk, toen we samen in bed in slaap vielen en elkaar weer zagen zodra we onze ogen openden. Wij hadden hetzelfde gevoel, misschien gaan we wel vaker skype aanzetten als we gaan slapen.

Dan is het toch een beetje alsof we bij elkaar zijn of is dat raar?

We weten niet meer wat normaal is, het klinkt voor ons ook raar, maar het voelt goed om het te doen. Als één van ons dan wakker wordt of niet kan slapen, kan hij de ander zien en dat geeft soort van troost. Dat je weet dat je niet alleen bent ofzo.

Luca is zo speciaal voor ons. Dit hebben we nog niet eerder gevoeld voor een jongen.

Luca gaat strakjes met zijn mama naar school om te praten met zijn mentor. Hij is vandaag dus ook niet op school. Hij wil daar graag vertellen over wat er nu allemaal speelt, uit de kast komen bij zijn mentor en over ons vertellen en meer van die dingen. We hopen dat het hem beter doet voelen, zodat hij volgende week gewoon weer naar school kan.

Wij gaan vanmiddag/vanavond nog met zijn neef skypen en misschien kan hij ons helpen, want hij zit een klas hoger bij Luca op school. Hij is 17 en een super aardige jongen.

We hebben het soms f*****g moeilijk, maar hebben er alles voor over om het goed te hebben met Luca. Verliefd zijn op een jongen is zo mooi en je krijgt er zoveel voor terug, maar een beetje een makkelijkere weg naar geluk zou wel mooi zijn.

❤️ We houden van je Luca ❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ M&M’s ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@M&M's
Weer is er zoveel gebeurd. Ik denk dat Luca nu begint te beseffen dat hij jullie niet meer dagelijks zal kunnen knuffelen.
Wel heel mooi van jullie dat jullie waakten over hem, dat vind ik zeer lief!
Ik hoop dat hij vele steun zal krijgen, van jullie beiden krijgt Luca dat al in elk geval.
Dikke knuffels en ik blijf denken aan jullie!!!

XXX
West-Vlamingboy
hey jongens. dat skype idee is een best strak plan. en mischien vaker bellen zorgen dat er afspraken staan enzo?
echt een geweldig verhaal (heb hem in de afgelopen anderhalf uur gelezen) super. had ik dat maar
doe luca de groeten van mij en een paar vrienden van me.

dikke knuffels


XXX Jonathan
@West-VlamingBoy,

bedankt weer, het geeft ons steun elke keer van die lieve reacties te krijgen.
Morgen, nou ja, strakjes gaan we weer naar Luca. Ik houd je op de hoogte hier.

Groetjes,
M&M's
@Jonathanvt,

wow, je bent net op het forum en je hebt al anderhalf uur aan mijn topic besteedt. Je geeft me een goed gevoel met je lieve reactie.
Ik zal je wat vertellen, ik was bezig met een reactie te typen op jouw forum, maar ik kan steeds maar niet de goede woorden vinden en dus schiet het niet op. Ik hoorde toen een melding binnen komen van mijn mailbox en zag dat je gereageerd had. Ik had al het idee (door je topic) dat je een aardige jongen bent en dat wordt nu bevestigd. Welkom op het forum.

Er komt nog een reactie op je topic, maar weet niet hoe snel ik die klaar heb, maar beloofd is beloofd, die komt.

Even terug naar dit topic. Ik had nooit verwacht dat het zo zou lopen allemaal toen ik Luca voor het eerst zag. Moet je kijken wat we allemaal al hebben meegemaakt. Goede en slechte tijden en allerlei hobbels, maar het fijne gevoel dat we Luca hebben leren kennen overheerst en houdt ons op de been. Luca zit in ons hart. Maar we zijn er nog niet helemaal. Maar dat heb je wel gelezen, denk ik.

Ik vind het echt super dat je de moeite hebt genomen om alles te lezen. Ik dacht dat doet niemand meer als die ziet dat het 125+ reacties zijn en dan nog van die hele verhalen, maar ja, toen kwam jij 🙂 Je bent een bijzondere jongen, dat bedoel ik dus positief :)

Ik had er al over gedacht om bij een volgende reactie er bij te zetten, dat alleen reageren op de laatste reacties ook prima is, zonder dat degene, die reageert, het hele verhaal hoeft te lezen. Ik ben namelijk blij met alle reacties, met alle moeite die iemand er in steekt om mij te helpen en dan vind ik het niet erg als ze niet alles gelezen hebben en ze hoeven ook niet bang te zijn dat ze dan "verkeerd" advies zouden geven.

Toch nog een vraagje:
vind je het niet raar dat we de skype dan een hele nacht open hebben staan en dat we elkaar dan in bed kunnen zien liggen, zeg maar, zoals afgelopen nacht?

groetjes en spreek je later wel weer, hoop ik en vanzelfsprekend krijg je een dikke knuffel terug
M&M's en Luca oftewel M&L&M's
@m en ms

als ik denk dat iets de moeite waard is dan doe ik dat en zeker als ik het herken. (beetje dat van Luca)
vanaf nu heb je een nieuwe volger er bij.

en dat vraagje. tuurlijk niet. ik vind het echt een super idee en je help Luca er heel erg me.

dikke Knuffels en de groeten van mij
Jonathan
hey @M en M's

was het een beetje leuk bij luca? hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben gehad. wij echt super slecht.
gaat het alweer een beetje met Luca? heel veel liefs en sterkte

dikke knuffels en de groeten van mij

Jonathan
Zijn er ook nog updates over je broertje en Luca's zusje? ?
@Jonathanvt en @Pinguindude,

Bedankt voor jullie reacties en hieronder een update

Sorry guys, het was gisteren even Luca-time dus geen tijd voor een reactie.
We lagen best al vroeg in bed en toch zijn we niet uitgerust. Weet ook niet hoe dat kan. Maar het was superleuk gisteren en ook daarna.

Ok, ff serieus.
Gistermiddag met onze broers (kleine broer, grote broer en vriend van onze pleegbroer aka chauffeur) naar Luca geweest en lekker de hele middag in het zwembad (golfslag en glijbanen enzo) geweest. Zusjes waren er ook bij, hiephoi, ja, ons broertje maakt er werk van. We hadden geen kind aan hem. Deze update is speciaal op verzoek van @Pinguindude. Het gaat de goede kant op, zeg maar.

Lekker glijden met zijn allen, was echt leuk en blij om weer bij Luca te zijn. Het gaat zo goed als we samen zijn, geen wolkje aan de lucht. Luca leeft weer, zeg maar. Hij is weer blij en lacht. Ook die ene neef van Luca was mee naar het zwembad. Hij ziet er echt goed uit in zijn speedo…..wow Coole gast is het en hij gaat ons helpen met Luca op school. Dat het daar ook wat beter gaat. Van de week gaan we een plannetje maken.

Het was de bedoeling dat we na het zwemmen weer naar huis zouden gaan, maar we hebben net zo lang gezeurd, tot we bij Luca mochten blijven slapen. We hebben met zijn allen nog even een hamburger gegeten en de rest is toen naar huis gegaan en omdat de ouders van Luca met de zusjes naar familie gingen, hadden we het huis alleen… We zijn al om 22.15 uur naar bed gegaan en toch zijn we niet uitgerust, zal wel komen van dat logeerbed oppompen 😛 …. denk ik, maar het was echt heel erg tof.
Jammer genoeg vanmorgen weer naar huis gegaan, want ja, school en huiswerk, maar heel blij om bij Luca geweest te zijn.

We hebben afgesproken dat we elke dag voor het slapen nog even gaan skypen en dan de cam aan laten staan en toch een beetje op tijd gaan slapen, want vorige week was echt killing, zo laat naar bed steeds. Kijken hoe dat werkt in het echt.

Door de week bij elkaar op bezoek kan echt niet vanwege de reistijd en school. Weet ook niet hoeveel het kost eigenlijk. Zal best wel veel benzine zijn. Maar we hebben de auto gewassen als tegenprestatie. Das wel tof van ons, toch? En gestofzuigd. En we hebben zijn hamburger betaald van ons zakgeld. Papa ❤️en mama ❤️ het zwembad en de rest haha, is wel goeie deal, toch. We houden van jullie ❤️

In principe zien we elkaar volgend weekend weer, dus moeten we voorwerken voor school op doordeweekse dagen. Dus minder vrije tijd op weekdagen, maar wel meer tijd in het weekend……voor Luca :)

Ik vind het wel moeilijk dat we elkaar een hele week niet aan kunnen raken, want een hug is zo veel beter dan elkaar alleen zien en praten. Ik wil tegen hem aan liggen en niks doen, alleen naar zijn ademhaling luisteren en zijn haar ruiken. Het leven is soms best zwaar.

Hoe doen jullie dat als jullie je vriend/vriendin door de weeks niet kunnen zien en wie heeft er tips voor ons, voor wat we ook nog kunnen doen.

Tot de volgende,

Groetjes,
M&M’s
haaaiiii❤️

back from neverland, intussen heb ik zelf ook veel meegemaakt
maar wat leuk omdit weer te lezen❤️
XoXo?
Hi XUnicornsX,

Wat leuk dat je even langs komt. Ik hoop dat je wel leuke dingen hebt meegemaakt en geen vervelende.

Ik was net wakker geschrokken, omdat ik heftig aan het dromen was. En nu kan ik niet meer gelijk in slaap komen, dus schrijf ik dit berichtje maar.
De droom ging over Peter Pan en Neverland. Je zegt dat je daar net vandaan komt, maar ik heb geen éénhoorn gezien in Neverland. Je weet toch dat The Twins in Neverland, het land waar je nooit oud wordt, bij Peter Pan wonen. Wij zijn bekend als First Twin aka Marmaduke (mijn broertje) en Second Twin aka Binky (ikzelf). Zoals je misschien wel weet zijn we uit de kinderwagen gevallen en omdat we niet binnen 7 dagen geclaimd zijn door mensen zijn we door de elfjes naar Neverland gebracht en Peter Pan is onze captain. Samen met 4 andere kinderen, die ook uit de kinderwagen zijn gevallen, vormen we de Lost Boys.
Daar ging mijn droom over, maar kan hem niet precies herinneren.

Soms voel ik me ook echt een lost boy (verloren jongen), zoals nu een beetje. Omdat ik niet in slaap kom lig ik te kijken naar mijn twinbroertje, die naast me ligt en naar Luca via skype. Zij liggen wel lekker te slapen. Ze zien er zo mooi uit. Het geeft me wel rust te zien dat het goed met ze gaat. Nou ga k ook weer slapen
Reputatie 7
Badge +6
Letten jullie a.u.b op forumregel 12?

12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic
Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen dubbeltopics aan en post niet 2 keer dezelfde reactie achter elkaar.

Dit om het forum overzichtelijk te houden.
Wanneer je een eigen ervaring kwijt wilt, dan vragen we je om een nieuw topic hiervoor aan te maken.

vriendelijke groet, Mariska (De Kindertelefoon)
Dat liedje waar Luca die quotes (*) uit had gehaald (eind vorige week) is Take me home - Jess Glynne

(*)“kun je zorgen voor een gebroken ziel” en “wil je me vasthouden nu” en “neem jij het roer over als ik de controle verlies”
Nu we liedje gehoord hebben en de clip hebben gezien vallen dingen op hun plekje.

Natuurlijk is er een videoclip van de originele uitvoering, maar ik vond een videoclip die ik nog veel indrukwekkender vind met daaronder de originele uitvoering van Take me home door Jess Glynne, zie

https://www.youtube.com/watch?v=XFSBIRXC5c8
(Hidden Kisses) Nathan & Louis - Take me home

Als je de clip gezien hebt, snap je ook beter de impact die het allemaal op Luca en ons (twin) heeft. In de clip zijn fragmenten uit een film over de relatie (incl. alle struggles) tussen 2 jongens te zien.
De clip zou ook over Luca en ons kunnen gaan en het einde is echt fantastisch mooi.
Kijk en oordeel zelf.
Bij sommige stukjes komen de tranen vanzelf, elke keer weer, als we kijken. We spelen de clip en muziek al bijna 4 dagen "de hele dag" af. Mama en onze broers en zus beginnen er een beetje gek van te worden, Ze vinden het wel super mooi, maar het zou wel wat minder vaak mogen van ze. Dus luisteren we maar met onze oortjes in, maar dan horen we weer niks als ze iets tegen ons zeggen, dus ja.
Wie had er ook al weer gezegd dat het makkelijker was als we onze oortjes in doen? Precies, maar we houden wel van je hoor mama ❤️

Ik heb al gezocht naar die hele film, want zou hem graag een keertje zien. Kan tot nu toe alleen een Franse (= origineel opgenomen in het Frans) versie met Spaanse ondertitels vinden. We kunnen wel redelijk goed Frans, maar das toch net ff te snel in die film om het allemaal goed te kunnen volgen. We zoeken iets met Nederlandse of Engelse ondertitels. De dvd is (tijdelijk) niet leverbaar, anders had ik die allang besteld. Iemand een goede tip?

Achter het liedje zit een heel verhaal. Jess Glynne heeft het geschreven n.a.v. een verbroken relatie met een meisje (dus een lesbische relatie), zie

https://genius.com/Jess-glynne-take-me-home-lyrics

Van deze site komt ook de songtekst die verderop staat.

- quote

Due to its story of care and compassion for the vulnerable, “Take Me Home” was chosen as the charity single for BBC Children In Need 2015. It’s also the fifth single from Jess Glynne’s debut album I Cry When I Laugh.

Glynne described writing the song with Steve Mac and Wayne Hector as an “amazing moment”:
I wrote the song and then I went in with them and reworked it. It was the best reworking session ever!
The song’s music video was released on the 30th of October 2015. Described as “powerful” by Entertainment Weekly, it features Glynne nude as she sings to the camera.

Glynne told The Independent that the entire album was about a specific heartbreak:
The songs on this album are about a girl. I would never lie about a situation I’ve been in, I’m an honest person. I feel like with the album I’m putting my cards out on the table. I wouldn’t want it to be misconstrued and the fact of the matter is those songs are about a girl. I was heartbroken about a girl, it wasn’t a guy.
But I haven’t spoken to her, we don’t talk. There’s no talking. It’s really sad when you think about it, that we don’t talk. But it’s her decision. I don’t know what she’s doing. I don’t know if she’s even heard it.

-einde quote

Songtekst Take me Home - Jess Glynne

[Verse 1]
Wrapped up, so consumed by
All this hurt
If you ask me, don't
Know where to start
Anger, love, confusion
Roads that go nowhere
I know that somewhere better
'Cause you always take me there

[Pre-Chorus]
Came to you with a broken faith
Gave me more than a hand to hold
Caught before I hit the ground
Tell me I'm safe, you've got me now

[Chorus]
Would you take the wheel
If I lose control?
If I'm lyin' here
Will you take me home?
Could you take care
Of a broken soul?
Will you hold me now?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?


[Verse 2]
Hold the gun to my head
Count 1, 2, 3
If it helps me walk away, then it's
What I need
Every minute gets easier
The more you talk to me
You rationalize my darkest thoughts
Yeah you, set them free

[Pre-Chorus]
Came to you with a broken faith
Gave me more than a hand to hold
Caught before I hit the ground
Tell me I'm safe, you've got me now

[Chorus]
Would you take the wheel
If I lose control?
If I'm lyin' here
Will you take me home?
Could you take care
Of a broken soul?
Oh, will you hold me now?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?


[Bridge]
You say space will make it better
And time will make it heal
I won't be lost forever
And soon I wouldn't feel
Like I'm haunted, woah falling
You say space will make it better
And time will make it heal
I won't be lost forever
And soon I wouldn't feel
Like I'm haunted, woah falling
You say space will make it better
And time will make it heal
I won't be lost forever
And soon I wouldn't feel
Like I'm haunted, woah falling

[Chorus]
Would you take the wheel
If I lose control?
If I'm lyin' here
Will you take me home?
Could you take care
Of a broken soul?
Oh, will you hold me now?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Home
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?

groetjes,
M&M's
is echt een mooi nummer dat. maar is het ondertussen een beetje rustig geworden bij luca en zo?
@Jonathan,

Sorry, voor de late reactie, ik had geen tijd om eerder te reageren.

Als we bij Luca zijn, gaat alles goed met Luca. Dat we elke avond voor het slapen gaan even met elkaar praten over skype als we naar bed gaan, werkt ook wel goed en het is wel rustgevend dat we elkaar ’s nachts kunnen zien. Het is ergens wel een beetje raar, maar ik vind het ook wel fijn dat ik hem kan zien als ik mijn ogen open doe en voor Luca is het ook fijn als hij ons kan zien.

Op school is het een beetje een ander verhaal, maar hij is vorige week vrijdag, toen die ziek thuis was, ’s middags even met zijn mama naar zijn mentor geweest. Toen was het vooral om uit te leggen in het kort waarom hij niet op school was en morgen heeft hij een nieuwe afspraak. Dan moet hij het hele verhaal vertellen. Hij ziet er wel een beetje (heel erg) tegenop, maar hij weet dat het beter is. Dus het is best een spannende dag morgen.

We hebben ook al een paar keer met Luca’s neef over skype gesproken. We doen niks achter Luca’s rug om hoor. We hebben Luca erover verteld en hij vond het goed, alleen Luca is niet bij die gesprekken die we hebben met zijn neef.

Die neef zit een klas hoger en heeft een goede vriend, die bij hem in de klas zit en die is ook gay. Deze jongen is voor iedereen uit de kast en heeft best wel veel vrienden op school en hij zit in zoiets als de feestcommissie op school, dus iedereen kent hem en vindt hem wel ok. Wij hebben nu gevraagd aan die neef of zijn vriend (die gay jongen dus) Luca ook een beetje wil steunen en helpen op school. Bijvoorbeeld dat hij in de pauze af en toe bij hem gaat zitten en met hem praten, zodat iedereen dat kan zien. Hopelijk gaat iedereen Luca dan ook een beetje beter leren kennen en misschien kan Luca dan meer contact krijgen met zijn klasgenoten en andere kinderen op school.

Trouwens we hebben Luca’s neef vorige week fso al verteld dat wij gay zijn en toen zei hij dat hij dat al lang in de gaten had, omdat Luca, toen hij pas terug was van vakantie, bijna de hele dag tegen hem over ons aan het praten was en foto’s had laten zien. Toen kreeg die wel in de gaten dat we niet zomaar, gewone vakantievrienden waren. Luca had toen nog niet gezegd dat hij verliefd op ons was, nou ja, dat bleek wel uit alles wat hij vertelde, maar hij gaf het eerst niet toe aan zijn neef. Ondertussen weet die neef wel hoe het zit allemaal, dat we verliefd zijn en verkering hebben.

Dus ja, er moet nog een hoop gebeuren en het is best wel “zwaar” allemaal. Het kost ons veel energie en tijd en we moeten ook dingen voor school doen en sporten en thuis dingen doen. Maar we hebben alles over voor Luca en we hopen dat het over een paar weken/maanden allemaal wat rustiger wordt, anders houden we het niet vol.

Nog even over dat nummer Take me home: Ja, is echt een mooi nummer. Wat vond je van de videoclip?

Groetjes,
M&M’s
ik vond de videoclip echt super. ben een beetje een emotioneel wrak dus de tranen waren er al weer bijna.
wens luca super veel sterkte en zeg hem dat hij altijd gesteund word ook al kent hij ons niet.
ik ga dit nummer echt super veel draaien.

heel veel sterkte.
dikke knuffels

Jonathan
hey jongens.

ik heb net even internet door gesurft en het blijkt dat hij op netflix staat (de film 'hidden kisses')

knuffels

Jonathan
@Jonathan,

ik heb die clip en muziek al een paar honderd keer gedraaid, ja ik weet, ik ben een beetje raar :P
Op dat perron als ze elkaar zien is zo mooi en ik heb die film al gezien in het Frans met Spaanse ondertiteling, maar misschien daar wel met Nederlandse titels of Engelse. Het is echt wel een beetje een tranentrekker die film. Ik vind Louis ook zo knap, die blonde jongen. Die andere is ook wel leuk. En die vaders, nou ja, je gaat het wel zien, denk ik.

In sommige stukjes zie ik Luca en mij wel in terug met dat kussen enzo en in bed met m'n hem om hem heen. Echt mooi

Hopelijk gaat die afspraak met z'n mentor op school goed.

groetjes,
M&M's
ik vind Nathan dan weer heel erg knap. die mag mij wel komen bezoeken (inclusief gay enz,)
zodra ik alleen thuis ben ga ik hem proberen te kijken. maar ik moet het doen met netflix van mijn ouders. en dan kun je zien welke films je aan het kijken ben dus dat levert niet veel op. ik kan wel een beetje spaans lezen maar echt zo goed nou ook weer niet.

dikke knuffels

Jonathan
Bij sommige stukjes van die clip had ik wel tranen hoor, maar ja, ik dacht dan natuurlijk ook nog aan Luca en wat we al allemaal hadden meegemaakt (bijvoorbeeld dat hij soort van gevlucht was uit het appartement en ineens naast me in de tuin stond in Frankrijk en vorige week toen die zich ziek gemeld had en toen gelift had en ineens bij ons voor de deur stond) en bovendien als je de film hebt gezien, weet je ook in die clip wat er voor en erna komt, dus nog meer impact.

Grappig te weten dat je Nathan (die jongen met donker haar) zo leuk vindt. Hij heeft idd wel wat, maar ik smelt van Louis met zijn blauwe ogen en blonde haren en hij heeft een mooi lichaam (zie film). Louis lijkt ook meer op ons en Luca, misschen daardoor ook wel. Louis heet in get echt Jules Houplain en Nathan heet Bérenger Anceaux.

Als het op een andere manier niet lukt, kun je die Frans/Spaanse van yt wel kijken. Misschien zijn sommige dingen wel niet helemaal duidelijk, maar je kunt het verhaal, denk ik, toch wel volgen. Kijk maar. Ben benieuwd naar iedereens reactie op de film. In het Frans heet die “Baisers cachés”

Groetjes,
M&M’s

PS Terug naar het topic: ik ben heel erg benieuwd hoe Luca zijn gesprek op school gaat
hey.

ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat. was het gesprek vandaag?

groeten
Jonathan
Haai M en MS. 2 vragen. 1. Heb je al seksueele dingen gedaan met luca? 2. Ben je lid van jongenout?
Ja, het gesprek was vanmiddag na school, ongeveer toen ik het vorige berichtje stuurde en kort daarna zaten we zonder internet. Was een storing bij ons. Nu net is het pas opgelost. Dus ik weet niet hoe het gesprek gegaan is. Mijn twin heeft nog wel met Luca geappt eerder vanavond en hij zei dat Luca een beetje dicht geklapt was, tijdens het gesprek. Het was de bedoeling om soort van uit de kast te komen bij zijn mentor, maar hij had volgens mijn broertje het er alleen maar over gehad dat hij niet lekker in zijn vel zat en niet verteld waarom. Dus ja, meer weet ik nu niet. Misschien dat Luca zo nog even op skype komt en kunnen we nog even met hem praten hopelijk. Ga jullie later wel meer vertellen als ik meer weet.

Als iemand nog een goed idee heeft hoe Luca uit de kast kan komen op school, dan horen we het graag. Misschien zijn er mensen die zelf ervaring hebben met uit de kast komen in de klas/op school.

Groetjes,
M&M’s
Hi Thomas02,

We hebben met Luca gekust, getongd, gestreeld, afgetrokken en gepijpt, nog niet geneukt. Daar hebben we ook geen haast mee. Luca had nog helemaal geen ervaring toen we hem leerden kennen, dus ik vind dat we al best veel en snel dingen gedaan hebben. Vervelende is dat hij niet in de buurt woont, maar in België, maar dat staat allemaal in dit topic, vanaf hoe we elkaar hebben leren kennen.

Ik ken jongenout natuurlijk wel, maar heb er geen account. Ik heb een oudere broer van 16 en een pleegbroer van 21 die ook gay zijn, dus kan er thuis makkelijk over praten en we kennen door hen en natuurlijk nu we wat ouder zijn ook door onszelf wel gay jongens in de buurt. We zijn al op ons 13e uit de kast gekomen.

Groetjes,
M&M’s
Hi,

Het schiet niet echt op met Luca op school. Hij doet wel zijjn best en heeft van de week weer met zijn mentor gepraat. Hij wilde uit de kast komen bij hem, maar das niet gelukt. Aan de ene kant was dat omdat die mentor niet echt luisterde naar Luca en het gesprek ook niet echt aan de gang hield. Er vielen steeds van die stiltes en dan zat hij Luca alleen maar een beetje aan te kijken, zonder iets tegen hem te zeggen.
Hij leek wel ongeïnteresseerd Het kwam iig zo over op Luca en daardoor voelde Luca zich niet helemaal op zijn gemak bij die mentor. Eigenlijk heeft Luca alleen maar verteld dat hij niet lekker in zijn vel zit, maar heeft niet uit kunnen leggen waarom dat is. Echt tips heeft die mentor ook niet gegeven. Enige wat hij aan het einde zei, is dat als er iets was, dat hij dan altijd even langs kon komen. Nou ja, het is vast goed bedoeld natuurlijk, maar zo schiet het niet echt op.

Heeft iemand dit zo ook wel eens meegemaakt met een mentor, dat je er wel zit en dat ze zeggen dat ze naar je luisteren, maar ja, als ze je dan niet echt iets vragen of het gesprek aan de gang houden, wordt het wel heel ongemakkelijk. En wat heb je toen gedaan? Heb je een paar goede tips voor Luca en ons?

Omdat het volgens ons dus ook niet echt opschiet, willen we graag iets doen en zorgen dat Luca zich beter op zijn gemak voelt en wat meer contact krijgt met andere kinderen in zijn klas en verder op school.

Nou hadden we bedacht, dat het wel handig was, als Luca bijvoorbeeld contact zou krijgen met een populaire jongen op school, dat die hem wel een beetje zou kunnen helpen. Als andere kinderen zien, dat die populaire jongen met Luca om gaat, willen ze misschien vanzelf ook wel met Luca contact.

Denken jullie dat dit op die manier zou kunnen werken?

We houden niet zo van alleen maar afwachten en dus hebben we Luca met zijn neef uitgenodigd om te logeren dit weekend. Ze zijn hier over een uurtje ofzo, denk ik. We willen het er dan met zijn allen over hebben, dus het zou wel handig zijn als we wat tips krijgen.

Ik heb ook nog via die neef, die populaire gay jongen, waarmee hij bevriend is, uitgenodigd. Die neef is volgens mij, gwn hetero, het is dus niet “zijn” vriendje, maar gwn een vriend, zeg maar. Dus die komt ook mee met Luca strakjes.

We willen die gay jongen, die best populair is op school, omdat hij in de “feestcommissie” op school zit, soort van inschakelen voor hulp aan Luca. Ik weet niet hoe dat officieel heet, maar hij helpt met het organiseren van schoolfuifen en andere activiteiten. Hij kent veel jongens en meisjes op school en hij heeft een bepaald “aanzien” op school.

Als Luca nu bevriend is met hem (nou ja, daar moeten we nog ff voor zorgen), hopen we dat het makkelijker voor Luca wordt om nieuwe vrienden te maken en misschien ook wel uit de kast te komen.

Enige probleem is dat we die gay jongen nog niet zelf gesproken hebben en we natuurlijk niet weten, hoe die gaat reageren. Het contact is allemaal via die neef gegaan en we hebben die jongen eigenlijk alleen maar voor een gezellig weekend uitgenodigd en gezegd dat we leuke dingen gaan doen met z’n allen.

We vinden het dus wel een beetje spannend en weten niet precies hoe we het verder aan moeten pakken. Ik kan toch moeilijk gewoon zeggen dat hij vrienden moet worden met Luca en dan er voor zorgen dat alles goed komt met Luca op school?

Ik weet het, we hebben er zelf ook nog niet echt over nagedacht over dat laatste stukje, maar ze komen strakjes, dus we moeten er wel een succes van proberen te maken. Als we alleen een gezellig weekend hebben is natuurlijk wel leuk, maar dat schiet niet echt op. We willen wel een soort van zaken doen en afspraken maken.

Wat hebben we nu weer bedacht en op ons nek gehaald? Heeft iemand tips hoe we het verder aan kunnen pakken met die jongen?

Als activiteit hadden we bedacht om te gaan waterskieën of op zo’n band achter de boot, maar ja, het weer is niet echt super. Kunnen we dat beter wel of niet doen? We hebben zelf een boot en spullen, dus das niet het probleem. Of kunnen we beter iets binnen doen, we dachten misschien naar de skihal gaan (das een half uurtje bij ons vandaan) en dan met sleetjes of van die rubber banden van de helling af? Of allebei of helemaal niet?

Binnenkort zijn we jarig (op dierendag :P), dus willen een gedeelte van ons verjaardagsgeld alvast gebruiken om het allemaal te kunnen betalen. We willen niet weer aan papa en mama vragen om geld.

Dus ja, we hebben een soort van half plan voor het weekend, maar niet echt een idee hoe het verder moet. Tips zijn welkom, ook de rest van de weken die komen, want ik denk niet dat we vandaag alles zo maar kunnen oplossen.

Alvast bedankt voor jullie mee denken.

Groetjes,
M&M’s

PS
@Pinguindude,
Headhunterz met Destiny en die andere hardstyle kun je wel lekker op dansen en springen en je energie op kwijt, dus we gaan het vaker draaien, bedankt voor de tip

@Jonathan,
we gaan de groetjes doen aan Luca van jou

@iedereen,
heel erg bedankt voor jullie steun tot nu toe en goede tips of steun zijn altijd fijn om te krijgen 🙂

Reageer