Eerste echte vakantieliefde ontmoet, alleen hij weet het nog niet


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Een paar dagen geleden was ik met mijn tweelingbroertje op het vliegveld om op vakantie te gaan. We vlogen alleen en gingen op het vliegveld nog even een hamburger eten. Tegenover ons zat een jongen van een jaar of 15 en die zat steeds naar ons te kijken en als ik of mijn broertje naar hem keek, keek hij weg. Hij heeft cool haar, beetje lang bovenop net als ons en hele mooie groenige ogen en een knap koppie en goeie body. Maar ja, hij was met zn familie en je gaat ook niet zomaar tegen hem praten, dus ja, dan maar vergeten dachten we. Mn broertje had m wel al stiekem gefilmd. Wat later gingen we daar weg en naar incheckbalie en hij liep ook die kant op en bleef steeds naar ons kijken en wij naar hem en daarom knalde ik tegen een bagagekarretje met mn scheen en viel er overheen. Dat deed best pijn en die jongen kwam gelijk naar me toe om te helpen en vroeg of ik gekwetst was. Hij sprak Vlaams en das al schattig op zichzelf. Hij deed de broekspijp van mn jogging omhoog tot mn knie omdat die langs mn been een beetje bloed zag druppen. Gelukkig had ik pleisters in m’n koffer en hij had die er op geplakt. We hebben elkaar dus al aangeraakt en ik werd helemaal warm van binnen 😳 Hij was echt heel aardig. We gingen toen verder lopen naar de balie en hij had mijn koffer een eindje meegenomen. Ik had hem bedankt en toen ging hij verder met z’n familie. Ik wilde wel zn whatsapp ofzo vragen maar durfde niet. Hij had alleen gezegd dat hij Luca heet. Wij dus alleen verder en beetje balen over die leuke jongen, maar ja, wat moet je, we hadden iig een filmpje van hem. Uiteindelijk wij het vliegtuig in en toen we onderweg waren moest ik plassen en ging naar de wc. Toen ik terugliep naar mn broertje hoorde ik iemand “hoi hoe gaat het nu” zeggen. Dat was die jongen, hij zat bij een raampje dus kon niet zo makkelijk met hem praten en ik zei “wel goed, dankzij jouw hulp” en we lachten naar elkaar en ik ging weer zitten. Toen ik vertelde kreeg ik op mn kop van mn broertje, van je had zn telefoonnummer moeten vragen en zo, maar dat ging niet zei ik. Wij de hele vlucht beetje balen. Maar bij het uitstappen had hij op ons gewacht en liep met ons mee naar de aankomst en hebben we gelukkig toch snel onze nummers uitgewisseld. Zn ouders riepen hem en we hadden geen tijd meer. Enige wat we nog weten is dat hij ongeveer 2-3 km van ons vandaan moet zitten. Wat nu? Zal ik gelijk bellen, maar dat komt zo desperate over of wachten tot hij belt? Of bij zn appartement (weten wel het complex niet het huisnummer) rond gaan fietsen zodat we hem toevallig weer zien? Of langs het strand zoeken? We weten ook niet of hij op jongens valt. Zijn ouders leken me niet zo aardig, die waren beetje kortaf en gestresst. Oh ja, we vinden hem allebei leuk, maar mijn broertje en ik zijn goed in delen. Wat moeten we nu doen?

M&M’s

219 reacties

Tjezus wanne lappen tekst. Heb er iets van 3 nachten over gedaan om alles te lezen...
Wat een mooi verhaal en wat leuk dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden. Ook best knap van die ouders van Luca dat ze t nu zo snel accepteren. Veel plezier nog op die laatste dag die jullie nog samen hebben (voorlopig dan denk ik) en doe Luca de groeten. ☺️

Mathijs / Pinguindude
Hi Mathijs/Pinguindude,

wij zijn superblij met jouw reactie :)

sorry voor veel tekst, maar er is ook zoveel gebeurd en ik wist aan het begin natuurlijk niet hoe het allemaal zou lopen. Toen het ineens een heel ander verhaal werd dan gewoon een leuke jongen zien op het vliegveld wilde ik het voor mezelf zo goed mogelijk opschrijven en omdat ik hier op het forum nog nooit een echt topic over jongensliefde heb gevonden, dacht ik dat het misschien wel aardig zou zijn om het zo uitgebreid op te schrijven. Al was het alleen maar om een voorbeeld te geven hoe het tussen jongens kan gaan als ze verliefd zijn, een coming out hebben en alles wat er bij komt. Dus ja, beetje veel tekst, klopt wel, maar voor het verhaal moet het (meeste) er wel in volgens mij. Ik denk trouwens dat het tussen jongens niet eens zoveel anders gaat als in andere relaties, zoals bv jongen-meisje. Dus ja, dat dus.

Ja, Luca's ouders zijn echt super, al had ik een paar weken geleden niet zoveel "vertrouwen" in ze, dus ja, maar het kon zo niet langer blijven duren voor Luca, hij was echt ongelukkig. Dus, op één of andere manier moest er iets gebeuren en ik vind het ergens wel jammer dat het onder onze ogen moest gebeuren en niet binnen het gezin. Soms voelden mijn broertje en ik ons teveel en op de verkeerde plek. We bemoeiden ons ineens met een gezin dat we niet kenden, maar zoals eerder geschreven , we zagen het verdriet in Luca's ogen en konden niet anders. We hebben toch zoveel mogelijk afstand proberen te houden. Gelukkig alles met dit mooie resultaat. Dus bedankt aan iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen. Wij hebben ook heel veel met mama geskypet en gelukkig kwam onze pleegbroer met onze broers, dat was echt geweldig.

Dankjewel Mathijs voor alle mooie dingen die je zegt en Luca heeft meegelezen en bedankt jou ook en geeft je de groetjes terug..

Nog 1 dagje of eigenlijk nog iets minder, maar we gaan elkaar nog zien. Volgend weekend komt Luca naar ons of gaan we naar hem. Ligt beetje aan wie ons kan halen/brengen.

PS wel leuk om te weten dat je al 3 nachten met ons bezig bent geweest haha

Groetjes,
:)M&L&M's:)
Het is inderdaad ook leuk om te weten hoe het gaat wanneer 2 jongens, of in dit geval 3 denk ik, op elkaar verliefd worden. Ik wist tot nu toe alleen hoe dat ging bij jongens en meisjes. Uit eigen ervaring weet ik dat t vaak eindigt in een afwijzing ?
Die lappen tekst zijn trouwens nie zo heel erg. Er staan leestekens en hoofdletters in dusda is al heel wat ?
Hi Mathijs/Pinguindude,

Haha, ja ik gebruik wel leestekens en hoofdletters, dus dat scheelt al weer :)

Ben wel blij dat je het leuk vindt om een keertje wat meer over verliefde jongens te weten te komen. Volgens mij hebben we allemaal (jongens en meisjes) dezelfde twijfels over of je leuk wordt gevonden of niet en hoe je met die andere in contact kan komen en dat stuntelige gedoe, zoals ons met die appjes in het begin. Iedereen wil iemand die van hem of haar houdt. En dan ontmoet je elkaar maar dan is het nog moeilijk, want ook al vind je elkaar leuk, dan is er nog een “probleem” met de ouders en dan hebben wij ook nog het probleem van afstand. We wonen niet vlak bij elkaar, maar ok, het is te doen, tenminste als iemand ons kan halen en brengen, want met openbaar vervoer is het echt niet te doen. We hebben hier maar 2 x per uur een bus max en er rijden hier geen treinen, dus alles moet dan met de bus en dan tig keer overstappen en tussendoor wachten, snelste is dan met 4 verschillende bussen en tussendoor nog stukken lopen naar andere bushaltes en dan duurt het 3 uur en 45 min ongeveer en het is met de auto iets van 70 km, dus ja.

Jongens die op jongens vallen, hebben dan vaak ook nog het probleem van dat ze nog niet uit de kast zijn, bij ons thuis was dat geen probleem, maar bij Luca wel. Luca is voor ons nu natuurlijk wel uit de kast, maar voor de rest van zijn familie nog niet echt en ook op school niet en waar hij woont. Dus verliefd worden op een andere jongen als jongen heeft nog een heleboel problemen die je als hetero niet of veel minder hebt. Maar we kunnen gewoon niet anders dan van jongens houden. We willen ook niet zo maar opgeven, omdat het moeilijk is. We zien Luca’s pijn en verdriet en kunnen niet zomaar zeggen, das te ingewikkeld, dus doen we het maar niet. Ook al zou het verder niks worden, we kunnen Luca gewoon niet in de steek laten. Het onbegrip is vaak zo moeilijk, buiten dat verliefd zijn al ingewikkeld is. En niet alleen dat niet iedereen het begrijpt, maar dat er vaak nog gescholden wordt en soms lichamelijk “geweld” wordt gebruikt tegen ons. Dat doet allemaal zo’n pijn, zeker als je ook nog jong bent en in de puberteit.

Gelukkig zijn er in onze omgeving veel mensen die ons steunen, dus dat helpt wel en ook hier op het forum krijgen we aardig wat steun. Dit topic wordt best veel gelezen, maar soms denken we toch, dat het toch op één of andere manier voor forumleden een beetje moeilijk is om te reageren. We denken dat het voor een hoop van jullie toch makkelijker was geweest als het over een jongen en een meisje zou gaan. Het is niet erg dat je niet precies weet wat je moet schrijven en je hoeft niet bang te zijn dat we je niet begrijpen als je wel reageert. Wij hebben al van alles meegemaakt en snappen meer van hoe er over jongensliefde gedacht wordt.
Dat lezen en die reacties doen ons goed en we willen jullie daar allemaal voor bedanken en we hopen dat jullie ook in jullie omgeving jongens en meisjes, die in eenzelfde situatie als ons zitten, een beetje willen helpen. Een beetje (meer) begrip en eens een arm om onze schouders vinden we heel fijn. Dat er iemand voor je opkomt, als je gepest wordt op school ofzo. En ja, gay zijn is niet besmettelijk en we willen ook niet met alle jongens uit de klas naar bed ofzo. Behandel ons gewoon als ieder ander, met respect, dat doen wij ook bij jullie.

Pinguindude, dat hierboven is geen kritiek op jou, maar meer een algemene “oproep” tot meer begrip. Ik moest het gewoon ff kwijt hier. We vinden jou een aardige jongen 🙂 met veel begrip en jouw vrienden kunnen wel trots op jou zijn om jou te mogen kennen. Teleurstellingen en afwijzingen kennen wij ook genoeg, maar het lijkt r op dat we deze keer wat meer geluk hebben. Wij hopen dat jij ook een leuk meisje (toch? want je bent toch hetero?) tegenkomt en verkering krijgt 🙂. Het moet vast wel lukken. Wij hebben er wel vertrouwen in. :P

Als laatste in deze reactie nog even over wat je zegt over 2 of beter nog 3 verliefde jongens…. Ja, dat is volgende “probleem”, wij vinden elkaar alle drie super leuk en zijn verliefd op elkaar en weten nog niet precies hoe we daar mee om moeten gaan en kunnen wel wat tips gebruiken als jullie er voor ons hebben. Bij ons thuis weten ze het eigenlijk al, want we hebben al veel met mama en onze broers gepraat over Luca. Bij Luca thuis weten ze natuurlijk wel dat Luca op jongens valt en dat hij ons leuk vindt, maar hoe het verder zit nog niet echt. Ze denken dat we “alleen” goede vrienden zijn, wat ook zo is natuurlijk, maar er is meer tussen ons. We zijn al best intiem geweest met elkaar en dat voelt heel erg goed. Time will tell en zoals gezegd tips zijn welkom.

Er komt vast nog wel een update, maar vandaag gaan we nog zoveel mogelijk genieten van Luca, zolang hij bij ons is.

Groetjes,
:)M&L&M’s:)
Haai! Daar ben ik weer 😛 Ikheb het verhaal helemaal opnieuw gelezen, moest er zelf bijna van huilen 🙂 Ikvind het zo mooi, hoe jullie met elkaar omgaan (Met Luca)...
Hi Anoniem8090,

Leuk dat je weer reageert en dat je het verhaal helemaal nog een keertje hebt gelezen, vind ik helemaal tof. Ik heb het zelf nog niet teruggelezen, weet natuurlijk wel wat er allemaal gebeurd is, maar niet precies meer hoe en wat ik precies allemaal opgeschreven heb. Er is ook zoveel gebeurd de laatste weken.

Bedankt dat je het mooi vindt hoe we met elkaar om gaan. Die nemen we als compliment.

Het is voor ons als vanzelf dat het zo gaat. Mijn tweelingbroertje en ik praten er thuis ook open over en dat maakt het voor iemand met wie we omgaan en die ook gay is, wel makkelijker denk ik. Luca heeft wel eens gezegd dat ie zich nog nooit bij iemand anders zo op zijn gemak heeft gevoeld als bij ons Eigenlijk kon hij voor het eerst zichzelf zijn. Altijd had hij een masker op en probeerde hij rekening te houden met anderen. Maar dat kun je niet je hele leven volhouden. Op een dag barst de bom. Toevallig waren wij in de buurt toen dat gebeurde.

Luca is ondertussen al veilig thuis aangekomen. We hadden best wel tegen ons afscheid gisteren opgezien, want de laatste weken waren zo intensief. Luca was wel een beetje verdrietig en onzeker of hij ons nog zou zien, omdat we niet echt bij elkaar om de hoek wonen. Hij komt nu ook weer thuis in een omgeving die nog niks weet van zijn coming out en terug op zijn school, waar hij weinig vrienden heeft en als buitenbeentje wordt gezien. Juist nu heeft hij iemand nodig die hem kan steunen en behalve zijn papa en mama en zusjes weet hij niet op wie hij kan rekenen. Dat dus maakt hem onzeker en verdrietig.
Wij hebben beloofd dat we er voor hem zullen zijn en dat hij dag en nacht bij ons terecht kan. Daar is hij heel blij mee, maar toch zitten we best een eind van elkaar. We gaan wel skypen (hebben we zopas ook al gedaan en hij heeft ons zijn kamer laten zien, dat vonden we echt tof om te zien) en hem zo veel mogelijk proberen te zien, maar kunnen er niet op alle momenten dat hij iemand nodig heeft er direct voor hem zijn. Das best moeilijk.

Daarom zou het mooi zijn als hij steun krijgt van zijn klasgenoten. Ik ga hier geen oproep doen speciaal voor Luca en ga zeker niet vertellen waar hij woont, maar het lijkt ons zo mooi als iedereen die strakjes weer naar school gaat (of al is) eens kijkt wie hij of zij kan helpen. Voor een heleboel kinderen is naar school gaan namelijk best moeilijk, omdat ze “anders zijn” of eigenlijk moet ik zeggen “anders gevonden worden door klasgenoten”, omdat ze gepest worden of buitengesloten en meer van die dingen. Probeer je hand eens uit te steken naar iemand in jouw omgeving, iemand die wel wat hulp of af en toe een complimentje kan gebruiken. Met zijn allen kunnen we de wereld misschien een beetje beter maken. Het zit m vaak in kleine dingen, een glimlach, een hand op iemands schouder, er een keertje wat van zeggen als iemand een rot opmerking maakt over een ander. Nou ja, jullie snappen vast wel, wat ik bedoel. En wat je geeft, krijg je ook weer terug. Doe goed voor iemand anders en iemand anders doet goed voor jou.

Het hoofdstuk Luca is nog niet voorbij. Voor hem begint het pas. Wij zullen hem zo veel mogelijk daarbij helpen met hulp van jullie allemaal voor “alle Luca’s die er zijn”.

Tot de volgende,

Groetjes,
M&M’s

Enne Luca zit in ons hart 🙂
Hey M&M's,
Super mooi gezegd! Ik ben blij voor jou, je twin broer en Luca! :)
Gr. Pin
Hey M&M's

Enkele dagen niet gelezen en al zoveel gebeurd! Wel allemaal fijn om te lezen, soms ook rolde er een traan over mijn wang. In het bijzonder bij de tekst van onze Stan Van Samang, zo mooi en ontroeren aangepast. Telkens wordt ik meegezogen in jullie verhaal, nog steeds pakt het me.

Dikke knuffel
Ps: Ik wil jullie wel ook Vlaamse les geven hoor, f liever gezegd, West-Vlaams 😛
@Pin,

Dankjewel voor je lieve reactie :)
En ja, als we elkaar allemaal een klein beetje helpen en voor elkaar op komen, kan dat een wereld van verschil opleveren.

Groetjes
M&M’s
@West-Vlamingboy,

Elke keer ben ik ook verbaasd over wat er allemaal gebeurd en kan nauwelijks geloven dat we dit allemaal meegemaakt hebben in zo een korte tijd.

Luca blijft ons ook steeds verbazen met alle lieve dingen die hij doet. Luca is een beetje een dromer, net als ik ook ben. Als hij weer eens alleen op zijn kamer zat en zich onbegrepen voelde, luisterde hij vaak naar dit liedje ( “Een ster” van Stan van Samang). Hij droomde er dan van om dit ooit tegen zijn vriendje te kunnen zeggen en dat maakte hem vrolijk. Maar in werkelijkheid kon hij die gevoelens nooit tonen, tot enkele dagen geleden.
Wij zijn heel blij met Luca en trots op hem en vinden het heel bijzonder dat hij dit voor ons gedaan heeft. Ik speel het liedje soms een uur lang achter elkaar af….
Het Vlaams klinkt ook niet zo hard als het Nederlands. Bijvoorbeeld, een Nederlander zegt “heb je pijn?” en dan voel je ook de harde pijn, terwijl een Vlaming dan zegt “heb je je gekwetst” en dan doet het gelijk veel minder zeer….
Dus ja, misschien kunnen we wel een cursusje gebruiken in het (West) Vlaams, dan kunnen we allemaal lieve dingen tegen Luca zeggen in het Vlaams

Dikke knuffel terug voor jullie en ik hoop dat jullie over een weekje ook goed nieuws krijgen. Denk aan jullie.

Groetjes,
M&M’s
We zijn weer thuis. Eergisteren een beetje vertraging gehad maar verder ging alles ok in het vliegtuig. We hebben nog een leuke jongen ontmoet en hadden naast elkaar gezeten en gekletst. Enne we hebben whatsapp uitgewisseld en selfies gemaakt. We gaan hem vast nog zien en spreken. Hij is net zo oud als ons. Oh, nou denken jullie dat we weer op de versiertoer zijn geweest, maar das niet. We gaan Luca echt niet bedriegen, maar met leuke jongens contact hebben, mag wel toch? :P
Onze broers waren zaterdag avond al vertrokken en hadden ’s nachts gereden en waren zondagmorgen al thuis gekomen. De Duitse jongens zijn nu onderweg naar huis.

Mama zou ons op komen halen op het vliegveld, zodat we niet met de taxi terug hoefden. Alleen zagen we haar niet in de aankomsthal en we hadden zelf al vertraging dus vonden we het een beetje gek. Het is allemaal anders gelopen dan we dachten. Er gebeurt altijd wel iets geks met ons. Nu ook weer. Wie we wel zagen in de aankomsthal was die lieve, gekke Luca. Stond hij daar in zijn eentje op ons te wachten. Hij had meer dan een uur in de bus gezeten vanaf zijn huis en was stiekem gekomen en had zijn ouders niet verteld. Thuis had hij gezegd dat hij rondje ging fietsen, wat hij wel vaker doet. Beetje stout ben je wel Luca, maar wij houden wel van dat soort dingen Het was wel ongeveer de leukste verrassing die we konden bedenken en we hebben wel een traantje gelaten. Luca zag er ook anders uit met kleren aan, ik bedoel hij had geen vakantiekleren aan, maar hij had leuke jeans aan met een deftig (dat zeggen ze toch in Vlaanderen) shirtje en sneakers.

Toen kwam mama en ons jongste broertje er ook bij. Ook superleuk dat hij erbij was. Hij is echt een superbroertje en we houden heel veel van hem. Zij waren Luca tegen gekomen in de aankomsthal en mijn broertje herkende hem meteen, mama had hem ook al wel op skype gezien, maar had hem nog niet herkend. Ze hadden met Luca afgesproken dat ze zich zouden verstoppen en dat hij er alleen zou staan en mijn broertje had alles stiekem gefilmd van een afstandje. Wat een gekke jongen is die Luca toch. Die leuke jongen uit het vliegtuig was samen met ons naar de aankomsthal gelopen en we hadden hem in het vliegtuig al een beetje verteld over onze vakantie en hij heeft de hele tijd met open mond staan kijken naar hoe Luca en mama en mijn broertje ons verrasten. Hij had op een gegeven moment ook nog een stukje gefilmd en das echt een heel grappig en emotioneel filmpje, dus dankjewel daarvoor en we spreken elkaar nog binnenkort.

Luca woont ergens tussen het vliegveld en ons huis, zeg maar, dus heeft mama gezegd dat we hem naar huis zouden brengen. Het ligt niet op de route die we normaal nemen, maar het is ook niet ver omrijden. Dan waren we iig nog wat langer samen en hoefde Luca niet met de bus terug. We zijn dus met zijn allen bij Luca thuis geweest en het was een hele verrassing voor de ouders van Luca, maar ze vonden het wel heel leuk om mama te zien en te spreken. We hebben frietjes bij hem gegeten en we hebben zijn kamer gezien en waar die woont enzo. We hebben al met zijn 3-en op zijn bed gelegen haha. Zijn kamer ruikt zo lekker, helemaal naar Luca 🙂 Echt tof. Mama heeft Luca’s familie uitgenodigd voor vrijdag om te komen eten en dan mag Luca blijven logeren in het weekend en gaan we hem zondagmiddag, denk ik, weer terugbrengen naar huis. We zouden hem natuurlijk gewoon het liefst houden, maar ja, school hè en meer van die stomme dingen…. Maar we zijn helemaal happy. Btw volgens mij vindt mijn jongste broertje Luca’s oudste zusje wel leuk. Zij is 12 bijna 13 en hij is 13 🙂 Kunnen we misschien double of triple daten.

Kan niet wachten tot vrijdag. Dan zien we hem weer en kunnen we hem weer knuffelen.

Hebben jullie een leuk idee voor wat we kunnen gaan doen met Luca. We willen eigenlijk een leuke verrassing bedenken, maar weten niet wat. Hoe kunnen we hem het beste verrassen?

Groetjes,
M&M’s
@M&M's

Terug een mooi deel, West-Vlaams is een taaltje apart, in Vlaanderen begrijpen ze het niet al te goed (even ter info)
Met plezante jongens contact hebben is inderdaad geen bedrog. Kijken mag ook nog altijd, want daarvoor heb je je ogen gekregen. En dat is net wat ik heel graag doe, kijken naar andere jongens. En ja, er lopen er heel veel schoontjes tussen :8.

Ik kan het best geloven dat het een hele grote verrassing moet geweest zijn wanneer je Luca zag in de aankomsthal.
Ook plezant voor je jongste broertje, wie weet?

Je kan misschien een soort spel spelen met vragen te laten beantwoorden. Op die manier leer je elkaar nog beter kennen.
Maar hou het wel deftig hé!:P

Ps: Ben wel wat zenuwachtig voor volgende week woensdag, maar mijn pleeg papa's zeggen dat alles wel goed zal komen. Ik hoop het. Morgenavond moeten we terug naar het tehuis, dat zie ik echt niet zitten. 😞 :@

Bedankt om de denken aan ons! Dikke knuffel terug aan jullie.

Groetjes
West-Vlamingboy
Hi West-Vlamingboy,

Bedankt voor je reactie. Het was heel raar om Luca daar te zien. We vonden het echt heel lief van hem, maar zien ook een beetje dat hij zich wel heel erg aan ons vasthoudt. Op zich vinden we dat natuurlijk fijn, maar denk dat hij het strakjes moeilijk gaat krijgen als we elkaar wat minder vaak kunnen zien. Ik ben een beetje bang dat hij het op school moeilijk zal hebben en dat we er niet of te weinig voor hem kunnen zijn. Ik vind het zo spannend voor hem. Hij voelde zich zo veilig en daarom ook vrolijk en vrij bij ons. Nu moet hij terug naar een plek waar hij zichzelf niet is, of iig nog niet is. Een plek waar hij gepest werd of strakjes misschien nog wordt?

Daar heb ik het best moeilijk mee en we denken er best veel aan.

Ik hoop en denk dat hij wel steun krijgt van zijn papa en mama. Maar we weten dat Luca lange tijd niet zo’n prater is geweest thuis. Tegen ons praat hij volop, het is soms net een waterval. Dan zeggen we haal nou eerst eens adem, voordat je verder spreekt. Hoe kunnen we hem het beste helpen? Hij moet ook leren om voor zichzelf op te komen en dat hij er mag zijn. Zat hij maar bij ons op school, dan konden we hem een beetje beter helpen.

Hij skypet ook heel veel met ons en soms hebben we te weinig tijd, want ja, school en andere dingen. We voelen ons een beetje machteloos.
Nou ja, allemaal dingen om over na te denken.

Wat wel leuk was, is hoe zijn mama reageerde toen Luca afscheid van ons nam. Met iedereen erbij durfde hij niet goed afscheid van ons te nemen en deed alleen een soort mislukte boks. In Frankrijk gaf hij ons een kus en knuffel en dan ging hij. Zijn mama zei toen “Luca, neem nou eens goed afscheid van de jongens en geef ze een kus”. Dat vonden we wel grappig en goed van zijn mama. Hij deed het toen wel, maar was niet op zijn gemak met iedereen erbij. Onze mama is het wel gewend als we een vriend een kus geven of een dikke hug. Die mama van Luca is zo slecht nog niet. Het is voor haar ook dat de wereld sinds een paar weken op zijn kop staat, maar door zulke dingen laat ze wel zien dat ze Luca steunt.

We hopen dat Luca wat meer vrienden op school maakt, zodat het voor hem wat makkelijker en gezelliger wordt op school. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? We hebben het er wel al met Luca over gehad. Hij is zo leuk en soms zo ongelukkig op school. Waarom heeft niemand dat gezien en hem geholpen op school. We weten ook wel dat Luca er niet echt voor open gestaan heeft, want toen die dat wel deed, kreeg hij telkens een teleurstelling te verwerken. Hij moet meer zelfvertrouwen krijgen.

Op vakantie leek alles zo leuk en ontspannen en het ging zo goed met Luca. Maar we vragen ons af of hij het allemaal gaat redden.
Waarom is er nou nooit iets gemakkelijk. Het begin was moeilijk met Luca en alles er omheen, daarna echt fantastisch en nu weer moeilijk. Tussen ons gaat het wel goed, maar met Luca strakjes als hij alleen is, daar maken we ons best wel zorgen over.

Het idee van dat vragenspelletje lijkt ons wel leuk en dat gaan we vast doen. Af en toe een beetje een stoute vraag mag wel, toch?Dankjewel.

Heeft iemand anders nog tips?

Groetjes,
M&M’s

PS veel sterkte en vertrouw op uw pleegpapa’s. Ik hoop dat het dan opgelost wordt. Denk aan jullie, das het minste wat ik kan doen. Probeer nog even vol te houden in het tehuis.
Da vragenspel ding heb ik ook wel een paar keer gedaan met meisjes die ik leuk vond of met gewone vriend(inn)en. Ik heb dan wel altijd de regel: vieze vragen pas na 12uur 's avonds, tenzei de andere partij erover begint. Je zou de tijd ook aan kunnen passen als je wil.
@Pinguindude,

ik heb het er net ff met mijn tweelingbroertje over gehad en wij vinden dat 3 uur 's middags ook na 12 uur 's avonds valt 🙂 eigenlijk valt bij ons voor zulke dingen alles na 12 uur 's nachts :P
Dus "vieze" vragen kunnen de hele dag 🆒

Das maar een grapje natuurlijk, maar weet je een paar leuke vragen voor ons, mag best beetje pikant zijn

groetjes,
M&M's
Nou, de eerste vraag die ik meestal stel is of diegene ooit een vriendje/vriendinnetje heeft gehad en zo ja hoeveel. Daarna komt meestal de vraag of diegene ooit gezoend heeft. Mocht dat ook een ja zijn en als ik dan genoeg ballen heb, vraag ik soms wat diegene al heeft gedaan dat verder is dan zoenen.
In jullie geval zijn dit misschien geen goeie vragen maar misschien heb je nu een beetje een idee voor vragen.
hi pinguindude,

thnx voor wat voorbeelden, sommige dingen hebben we hem al gevraagd, maar kunnen we bv. de volgende dingen vragen of is dat gek:

- heb je wel eens een stijve piemel gekregen van een meisje
- heb je wel eens een stijve piemel gekregen van een jongen, voordat je ons zag bedoelen we dan haha
- aan wie heb je je piemel wel eens laten zien
- droom je wel eens van jongens
- op welke bekende jongens ben je wel eens verliefd geweest
- wat vind je van een jongen met een beetje kromme piemel (mijn twin en ik hebben dat beetje)

Kan dat of gaat het te ver, denk je?

Alvast bedankt

groetjes,
M&M's 🙂
Zijn goeie vragen. En mocht je toch een beetje twijfelen: gewoon eerst zeggen "misschien een rare vraag, maareh..."
En voor het archief 'te veel informatie' : zovaak, nee, een best leuk meisje (was een foto, ze stuurde ook wa terug?) , nee, geen, niet erg heb ik ook. ?
haha pinguindude,

we vinden jou geweldig!! :)

Je bent echt een aardige jongen en ook wel cool met jouw antwoorden erbij, wij vinden het niet teveel info hoor, we willen alles van je weten :P
Wil je verkering met ons haha, oh nee, dat kan niet, zie net dat je niet op jongens valt :(
Je bent wel grappig.
We hebben nu heel veel zin gekregen in dat vragenlijstje.
Zouden we het alleen met Luca doen of is het (voor hem) leuker nog met een andere jongen erbij. We kunnen nog een andere gay vriend van ons vragen...

groetjes,
M&M's
Sorry maten, ben meer van de meiskes. Maar toch bedankt voor het aanbod ?
Ik weet niet wa Luca zelf leuk zou vinden. Misschien is het voor jullie als 'soort van stelletje i guess' leuker om t met zn 3en te doen. Kende misschien beter aan m zelf vragen.
Nog ff een vraagje: gaan jullie da spel via skype ofzo doen? Of doen jullie t 'in het echt'?
Hi Pinguindude,

sorry, we waren gisteravond, nou ja, vannacht in slaap gevallen, dus hadden we niks meer laten horen. :P

Denk dat we toch maar met zijn 3-en gaan doen, is leuker voor Luca, denk ik. Luca komt morgen met zijn familie bij ons eten en na het eten en gezellige avond ofzo, denk ik, gaat zijn familie weer naar huis en dan mag Luca blijven logeren het weekend en gaan we hem zondagmiddag ofzo weer naar huis brengen.
Dus ja, we willen het spel wel in het echt doen met Luca vrijdagavond/nacht al denk ik

Hoezo, had je nog een goed idee of tips of zoiets voor ons? :)

Groetjes,
M&M's
Nou, als de vragen op zijn kun je er altijd nog een fap feest van maken. ?
Misschien is t dan ook wel beter dat jullie dan alleen met Luca zijn: 3 verliefde jongens en iemand die meedoet voor de lol lijkt mij minder romantisch dan alleen de 3 verliefde jongens.
Laat je erna wel ff weten hoe het was?
Veel plezier in ieder geval ☺️??
@Pinguindude,

dankjewel voor veel plezier wensen :P
Ik ga je wel vertellen hoe en wat enzo :)

Misschien kunnen we wel ipv alleen vragenlijst beetje truth or dare doen?
Heeft iemand leuke vragen / opdrachten misschien? Mag best wel een beetje stout, maar niet overdrijven hè

Ik vind het trouwens wel soort van beetje spannend dat heel Luca's familie strakjes bij ons komt. Ik hoop dat het niet ongemakkelijk is en dat het leuk en gezellig wordt. Het zijn toch mijn "schoonouders". Wajoo, das gek om te zeggen en te denken en we kennen Luca nog maar een paar weken, maar stel je eens voor dat..... dan zitten we over 25 jaar met de kerst misschien wel samen te eten haha. Moet er nog maar even niet aan denken. Eerst maar vandaag overleven. Al mijn broertjes en zusje en mijn pleegbroer met zijn vriend zijn erbij en papa en mama natuurlijk en oma en opa komen misschien ook nog wel even langs. Ze willen Luca graag allemaal zelf zien om te kijken of hij net zo leuk, lekker en knap is, als dat wij al een paar weken tegen iedereen zeggen :)
We kunnen altijd nog vluchten met Luca naar onze kamer :P

groetjes,
M&M's
Je kan die vragen op een gegeven moment over laten lopen naar truth or dare of iets da daar op lijkt. En dan eventueel door naar fase 'fapfeest'. Die laatste stap is volledig optioneel. ?
Ik neem aan dat jullie broertje en Luca's zusje er ook bij zijn? Misschien dan ook proberen hun twee bij elkaar te zetten en dan kijken of t wa wordt tussen die twee. Hoop t wel, lijkt me eik best schattig. ?

Ik hoor wel hoe t is gelopen. Veel plezier nog ??☺️

Reageer