Eerste echte vakantieliefde ontmoet, alleen hij weet het nog niet


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Een paar dagen geleden was ik met mijn tweelingbroertje op het vliegveld om op vakantie te gaan. We vlogen alleen en gingen op het vliegveld nog even een hamburger eten. Tegenover ons zat een jongen van een jaar of 15 en die zat steeds naar ons te kijken en als ik of mijn broertje naar hem keek, keek hij weg. Hij heeft cool haar, beetje lang bovenop net als ons en hele mooie groenige ogen en een knap koppie en goeie body. Maar ja, hij was met zn familie en je gaat ook niet zomaar tegen hem praten, dus ja, dan maar vergeten dachten we. Mn broertje had m wel al stiekem gefilmd. Wat later gingen we daar weg en naar incheckbalie en hij liep ook die kant op en bleef steeds naar ons kijken en wij naar hem en daarom knalde ik tegen een bagagekarretje met mn scheen en viel er overheen. Dat deed best pijn en die jongen kwam gelijk naar me toe om te helpen en vroeg of ik gekwetst was. Hij sprak Vlaams en das al schattig op zichzelf. Hij deed de broekspijp van mn jogging omhoog tot mn knie omdat die langs mn been een beetje bloed zag druppen. Gelukkig had ik pleisters in m’n koffer en hij had die er op geplakt. We hebben elkaar dus al aangeraakt en ik werd helemaal warm van binnen 😳 Hij was echt heel aardig. We gingen toen verder lopen naar de balie en hij had mijn koffer een eindje meegenomen. Ik had hem bedankt en toen ging hij verder met z’n familie. Ik wilde wel zn whatsapp ofzo vragen maar durfde niet. Hij had alleen gezegd dat hij Luca heet. Wij dus alleen verder en beetje balen over die leuke jongen, maar ja, wat moet je, we hadden iig een filmpje van hem. Uiteindelijk wij het vliegtuig in en toen we onderweg waren moest ik plassen en ging naar de wc. Toen ik terugliep naar mn broertje hoorde ik iemand “hoi hoe gaat het nu” zeggen. Dat was die jongen, hij zat bij een raampje dus kon niet zo makkelijk met hem praten en ik zei “wel goed, dankzij jouw hulp” en we lachten naar elkaar en ik ging weer zitten. Toen ik vertelde kreeg ik op mn kop van mn broertje, van je had zn telefoonnummer moeten vragen en zo, maar dat ging niet zei ik. Wij de hele vlucht beetje balen. Maar bij het uitstappen had hij op ons gewacht en liep met ons mee naar de aankomst en hebben we gelukkig toch snel onze nummers uitgewisseld. Zn ouders riepen hem en we hadden geen tijd meer. Enige wat we nog weten is dat hij ongeveer 2-3 km van ons vandaan moet zitten. Wat nu? Zal ik gelijk bellen, maar dat komt zo desperate over of wachten tot hij belt? Of bij zn appartement (weten wel het complex niet het huisnummer) rond gaan fietsen zodat we hem toevallig weer zien? Of langs het strand zoeken? We weten ook niet of hij op jongens valt. Zijn ouders leken me niet zo aardig, die waren beetje kortaf en gestresst. Oh ja, we vinden hem allebei leuk, maar mijn broertje en ik zijn goed in delen. Wat moeten we nu doen?

M&M’s

219 reacties

@anoniempjeee.x,

Het was niet de bedoeling om jou aan het huilen te brengen, maar een coming-out kan jammer genoeg wel eens beetje moeilijk en met drama zijn. Dan hebben heterojongens en meisjes het een stuk makkelijker. Maar dan kun je natuurlijk ook met een volgens je ouders “verkeerd” vriendje of vriendinnetje thuis komen. Ja, ik weet niet of Luca uit de kast is gekomen door mij, misschien is het nu wel iets sneller gebeurd. Toen we hem op het vliegveld zagen hadden we dit ook niet gedacht wat er zou gebeuren en voor je het weet zit je er middenin. We vonden hem gelijk leuk, leuk genoeg om in contact met hem te komen en na die eerste dag was ik wel verliefd op hem en natuurlijk wil je hem dan vaker zien. Bij de verhalen van Luca’s moeder hadden we een vreemd gevoel. We dachten dat ie misschien zwaar ziek was en dat het niet om gay zijn ging. Natuurlijk wilden we hem beterschap wensen en voor je het weet zit je er middenin en kun je niet meer terug. Ik had hem ook nooit alleen kunnen laten of hij nou mijn vriendje wordt of niet. Hij had gewoon een beetje steun nodig en toevallig waren wij er. Het was wel vreemd om ons er mee te “bemoeien”, want we hadden met mama erover geskypet (want die is met papa aan het werk in Nederland en wij hebben “oppasouders” (de ouders van die Duitse jongens) hier op vakantie) en mama had ook gezegd dat we moesten afwachten wat Luca’s familie zou doen en er niet meer zelf naartoe moesten gaan, omdat Luca’s papa had gezegd dat het misschien na een aantal dagen vanzelf wel “goed” zou komen. Maar toen Luca overstuur bij mij was kon en wilde ik hem niet meer alleen laten en had ik hem naar huis gebracht en ja, het was echt moeilijk en we moesten allemaal huilen. Ik wilde daar niet zijn, omdat het eigenlijk iets privé is voor de familie en zeker omdat ik ze eigenlijk niet kende en ik wilde er heel graag wel zijn voor Luca. Het is ook niet door slechte bedoelingen dat het Luca zo’n moeite kostte om uit de kast te komen. Zijn moeder is de liefste moeder die hij zich kan wensen, alleen pakte haar manier van helpen niet helemaal goed uit. Ben uiteindelijk blij dat het zo gelopen is en dat Luca nu echt uit de kast is en dat ze hem accepteren.

Ik zal binnenkort nog wel wat schrijven over hoe het nu gaat, maar super bedankt voor je lieve berichtje. Big group hug back :)

PS er zijn ook onaardige gay’s en een heleboel aardige hetero’s :P

Groetjes,
M&M’s
@anoniem8090,

Bedankt voor je super positieve reactie, das een mooie steun voor ons, echt bedankt :)

Ja, ik wist toen ik dit topic begon ook niet dat het allemaal zo zou lopen. Ik dacht het wordt een leuk verhaal (nou ja, ik hoopte iig dat het leuk zou worden) over een jongen waar wij verliefd op zijn en die ons niet ziet staan, want zo gaat het meestal in het echt. Maar het liep een beetje anders… Mijn tweelingbroertje en ik hebben geleerd om dingen waar we mee zitten van ons af te schrijven. Meestal houden we dat voor ons zelf en leest verder niemand het. Dat hebben we overgehouden aan ons misbruik. Dat schrijven was onderdeel van de therapie.

Toen dit topic ineens heel anders ging dan we van tevoren hadden gedacht ben ik toch maar doorgegaan om alles zo goed mogelijk op te schrijven. Het is daardoor wel een lang verhaal geworden, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Het heeft mij iig goed gedaan. Je leest niet zo vaak “realtime” verhalen over jongensliefde en ook daarom wilde ik het graag opschrijven. Uiteindelijk is het zelfs een verhaal over een coming-out geworden. Er zitten best veel persoonlijke en emotionele dingen in, maar als ik die weglaat wordt het een nietszeggend verhaal. Ik vond en vind het soms wel moeilijk om over die dingen te praten, maar het is wel belangrijk dat jullie dat weten. Het leven van een gay jongen (net als ieder ander trouwens) gaat niet altijd over rozen en gay’s lopen vaak tegen andere dingen aan als hetero’s. Dus heb ik het maar zo goed mogelijk opgeschreven.

Wij (twin en ik) weten hoe moeilijk uit de kast komen soms is. We hebben veel verhalen van coming-out op yt enzo gekeken en onze “pleegbroer” (is niet officieel pleegbroer) heeft vanaf zijn 15e bij ons gewoond, dat is nu zo’n 6 jaar geleden dat ie kwam. Wij waren toen iets van 8 jaar. Mijn ouders kenden zijn ouders ofzo en toen hebben ze dat zo gedaan. Hij zag zijn echte ouders wel vaak na school even, maar kon niet echt met ze onder één dak wonen, omdat ze niet accepteerden dat hij op jongens valt. Dus ja, we hebben wel het e.e.a. meegekregen en we hebben dus ook een grote “broer” van 21. Onze eigen coming-out was easy zoals ik ergens anders al had geschreven, dus wij zijn mazzelaars. Een coming-out kan gewoon rustig en zonder problemen verlopen, maar ook zo dat contact met familie helemaal verbroken wordt. Ik vraag me altijd af waarom mensen elkaar dit allemaal aandoen. Eerst jaren voor je kinderen zorgen en hem of haar na de coming-out de deur uit zetten. Ik zal het nooit begrijpen.

Tenslotte wilde ik zeggen dat we nooit zo veel verhalen zien over gay jongens en hoe het is als die verliefd zijn. Dus wilde ik graag een voorbeeld geven met dit verhaal. Niet alle gay’s en situaties zijn natuurlijk hetzelfde, maar dit verhaal geeft een idee en zelf denk ik dat er niet zo veel verschillen zijn met hetero liefdes, behalve misschien de coming-out zelf.

Tsja, tis wat, er zal vast nog wel een vervolg op dit verhaal komen. Hoop dat jij (jullie allemaal) dat ook willen lezen en als er vragen over zijn zal ik proberen die te beantwoorden en gewoon een support berichtje, zelfs alleen een smiley vinden we al heel leuk, mag natuurlijk altijd.

Groetjes,
M&M’s
Toch nog een liedje om het vandaag mee af te sluiten. Ik vind het een super mooie tekst met zoveel waarheid erin. Als iedereen dat nou zou begrijpen, dan zouden ze bijv. gay jongens beter begrijpen. Het is geen keuze, je bent het, het is niet zoals door sommigen wordt gedacht even op te lossen door een therapie, zo werkt het niet. Nou ja, kijk en luister maar als je wilt. Het is wel één van mijn favo gay songs

https://www.youtube.com/watch?v=hlVBg7_08n0
Macklemore & Ryan Lewis - Same Love feat. Mary Lambert
-
Same Love is een nummer en single van Macklemore, Ryan Lewis en Mary Lambert. Het is de vierde single van het album The heist. Het nummer bereikte tot nog toe de 11e plaats in de Amerikaanse Billboard Hot 100 en de eerste plaats in Nieuw-Zeeland en Australië.
Het nummer gaat over het legaliseren van het homohuwelijk en het bestrijden van homofobie. Het werd opgenomen tijdens de campagne in de staat Washington, waar het homohuwelijk uiteindelijk in december 2012 werd toegelaten. De raps van Macklemore worden afgewisseld met een emotioneel gezongen ballade van Mary Lambert aan haar vriendin.
De hoesomslag van de single toont een foto van Macklemore's oom, John Haggerty, en zijn partner Sean.
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Same_Love
-
Nederlandse vertaling van de songtekst
http://songteksten.net/translation/8330/95824/macklemore-ryan-lewis/same-love.html
-
Hieronder de originele songtekst

Macklemore & Ryan Lewis - Same Love
[Macklemore]
When I was in the 3rd grade
I thought that I was gay
Cause I could draw, my uncle was
And I kept my room straight
I told my mom, tears rushing down my face
She's like, "Ben you've loved girls since before pre-K"
Trippin', yeah, I guess she had a point, didn't she
A bunch of stereotypes all in my head
I remember doing the math like
"Yeah, I'm good a little league"
A pre-conceived idea of what it all meant
For those who like the same sex had the characteristics
The right-wing conservatives think its a decision
And you can be cured with some treatment and religion
Man-made, rewiring of a pre-disposition
Playing God
Ahh nah, here we go
America the brave
Still fears, what, we don't know
And God loves all His children
And somehow forgotten
But we paraphrase a book written
3,500 hundred years ago
I don't know

[Mary Lambert]
And I can't change
Even if I tried
Even if I wanted to
And I can't change
Even if I tried
Even if I wanted to
My love, my love, my love
She keeps me warm
She keeps me warm
She keeps me warm
She keeps me warm

[Macklemore]
If I was gay
I would think hip-hop hates me
Have you read the YouTube comments lately
"Man that's gay"
Gets dropped on the daily
We've become so numb to what we're sayin'
Our culture founded from oppression
Yeah, we don't have acceptance for 'em
Call each other faggots
Behind the keys of a message board
A word routed in hate
Yet our genre still ignores it
Gay is anonymous with the lesser
It's the same hate that's caused wars from religion
Gender and skin color
Collection of your pigment
The same fight that lead people to walk-outs and sit-ins
Human rights for everybody
There is no difference
Live on! And be yourself!
When I was in church
They taught me something else
If you preach hate at the service
Those words aren't anointed
And that Holy Water
That you soak in
Is then poisoned
When everyone else
Is more comfortable
Remaining voiceless
Rather than fighting for humans
That have had their rights stolen
I might not be the same
But that's not important
No freedom 'til we're equal
Damn right I support it

I don't know

[Mary Lambert]
And I can't change
Even if I tried
Even if I wanted to
And I can't change
Even if I tried
Even if I wanted to
My love, my love, my love
She keeps me warm
She keeps me warm
She keeps me warm
She keeps me warm

[Macklemore]
We press play
Don't press pause
Progress, march on!
With a veil over our eyes
We turn our back on the cause
'Till the day
That my uncles can united by law
Kids are walkin' around the hallway
Plagued by pain in their heart
A world so hateful
Someone would rather die
Than be who they are
And a certificate on paper
Isn't gonna solve it all
But it's a damn good place to start
No law's gonna change us
We have to change us
Whatever god you believe in
We come from the same one
Strip away the fear
Underneath it's all the same love
About time that we raised up

[Mary Lambert]
And I can't change
Even if I tried
Even if I wanted to
And I can't change
Even if I tried
Even if I wanted to
My love, my love, my love
She keeps me warm
She keeps me warm
She keeps me warm
She keeps me warm

Love is patient, love is kind

Love is patient (not cryin' on Sundays)
Love is kind (not crying on Sundays)
Love is patient (not cryin' on Sundays)
Love is kind (not crying on Sundays)
Love is patient (not cryin' on Sundays)
Love is kind (not crying on Sundays)
Love is patient (not cryin' on Sundays)
Love is kind (not crying on Sundays)...

Bron: http://songteksten.net/lyric/8330/95824/macklemore-ryan-lewis/same-love.html
Dat Luca uit de kast is, wil niet zeggen dat alles nu opgelost is…

We hebben elkaar gisteren op het strand weer gezien en het was super leuk en gezellig. Met de papa en mama van Luca ging het ook best wel goed, alleen kunnen we onszelf niet echt zijn. Ik bedoel wij (twin en ik) zijn voor hun nog niet uit de kast, dus we zijn soort van bang om Luca aan te raken en zo als we aan het spelen zijn in het water en op het strand, terwijl het normale aanrakingen zijn en niks seksueels ofzo. Maar gewoon bang dat het raar overkomt en dan gaan we krampachtig doen om te voorkomen dat het opvalt en dan wordt het juist awkward. Zou graag samen met Luca op een handdoek liggen en hem zijn zonnebrand insmeren enzo, gewoon normale dingen dus, maar durf niet.. We weten niet goed wat we er mee aan moeten.

Vinden jullie dat we nu al voor hen uit de kast moeten komen, zodat ze het weten of beter wachten tot later, misschien wel tot na de vakantie??

Luca heeft zijn telefoon terug en we kunnen weer gewoon met elkaar appen, das wel fijn en dan kan Luca ons altijd iets vragen of zeggen als hij ergens mee zit. Hij wil van alles van ons weten wat met jongens te maken heeft. Hij stelt ons best wel intieme vragen haha.

We doen wel leuke dingen, we hebben met hem voor het eerst jongens gekeken en beoordeeld haha. Wij zaten op een bankje met ons 5-en en vertelden wie we leuk vonden die er voorbij liepen en waarom. De Duitse vrienden zeiden welke meisjes ze leuk vonden en waarom ze wel of niet begrepen waarom wij bepaalde jongens leuk vonden. Luca zei dat hij van zulke dingen had gedroomd, dat hij dat ooit met andere jongens zou kunnen doen, over jongens praten. Ik moet zeggen dat hij wel een goede smaak heeft, ten eerste omdat hij op mij en mijn broertje valt natuurlijk (= grapje) en verder omdat hij wel beetje zelfde jongens als ons leuk vindt. We gaan allemaal dingen doen die hij altijd al had willen doen, bijv. kleren passen en uitzoeken met andere jongens, arm om elkaars nek doen en niet hoeven schamen, over seksdingen met andere jongens praten en over aftrekken haha. Soms vindt hij ook wel iets oudere jongens leuk en wij niet zo, maar komt misschien omdat hij ook een jaartje ouder is als ons. Misschien had ik dat nog niet eens gezegd, maar Luca is pas 16 geworden. Dat was op de dag dat we gevlogen hebben en stomme is dat hij zijn verjaardag nog niet gevierd heeft. Ook omdat die vlak voordat ze weg gingen nog ruzie had met zijn moeder over die jongensfoto’s die ze had gevonden en sinds we er waren zijn er zoveel dingen gebeurd dat het er ook nog niet van gekomen is. Hij zegt dat hij ook niet echt veel vrienden heeft, omdat hij beetje buitenbeentje op school is, omdat hij niet zo goed met zijn gevoelens om kan gaan, dus hij weet ook niet wie hij moet vragen. Maar dat brengt ons op een leuk ideetje.

Misschien kunnen we een surprise party voor hem organiseren bij ons huis komend weekend of zo. Nodigen we Luca en zijn papa en mama en zusjes uit voor BBQ en dan met ons allemaal en misschien nog een paar jongens uit onze straat. Is dat een goed idee?

Laat maar horen wat jullie er van vinden en tips wat we wel of niet moeten doen en hoe enzo.
Oh ja, voordat we dat gaan doen, zouden we eigenlijk willen dat onze mama met de papa of mama van Luca zou praten. Gewoon voor soort kennismaking en dat ze beetje weet dat onze moeder het ook goed vindt van dat feestje. De Duitse “oppas ouders” zijn er natuurlijk sws bij. Ik heb het telefoonnummer van de papa van Luca. Is het raar om de papa van Luca dan zomaar op te bellen?

M&M’s
Ik ben er hartstikke blij mee dat jullie dit topic volgen en ook met de reacties die ik tot nu toe gehad heb, maar kunnen jullie misschien nog een beetje helpen met de vragen hierboven? :)

M&M’s
Hoi,
Ten eerste: heel veel respect en liefde aan jullie❤ Ik heb net alles gelezen en was heel erg onder de indruk! Die surprise party lijkt me een superleuk idee. Weten jullie of hij zijn verjaardag nog niet heeft gevierd doordat ding met zn moeder, of ook omdat hij niet houdt van verjaardagen/feestjes? Als hij daar namelijk niet van houdt kunnen jullie misschien beter wat anders verzinnen, maar ik vind het zelf echt een heel leuk idee!!

En misschien als de sfeer goed is kunnen jullie tegen zijn ouders vertellen dat jullie gay zijn. Als er zo veel mensen bij zijn denk ik niet dat ze ineens boos gaan worden, en wie wil er nou het feest van zijn zoon verpesten? Ik weet niet of het slim is hoor, maar het is maar een idee.

Dat van zijn vader opbellen: ik zou het gewoon doen. Jullie kunnen het plan aan hem uitleggen en vragen of hij denk dat het een goed idee is en denk dat Luca het leuk vindt.

Heel veel succes en blijf zoals je bent want je lijkt me een heel lieve jongen!?

Xxx Amina

Ps. Zou je alsjebliefd mijn topics willen bekijken en misschien willen reageren? Je zou me heel erg helpen!?
Ik bedoel alsjeblieft met een t natuurlijk!
@Amina,

ik las net samen met mijn twin je reactie en je schrijft van die lieve dingen over ons, Mijn broertje keek me aan en we hadden er allebei een beetje natte ogen van gekregen. We vinden complimentjes altijd beetje ongemakkelijk en dan worden we beetje verlegen van. We doen gewoon zoals we zijn, niks bijzonders. Maar we vinden het wel super leuk en lief van je :)

Mama had Luca's papa vanmiddag al gebeld om beetje uit te leggen waarom we alleen in Frankrijk zijn. Nou ja, we zijn niet echt alleen natuurlijk met die Duitse vrienden en hun ouders, maar toch. En omdat er van de week van die heftige dingen gebeurd zijn. Dat hij beetje meer over ons weet enzo. Toen had ze ook gezegd dat wij ze uit wilden nodigen voor bbq en feestje, ook voor Luca zijn verjaardag nog en of ze dat leuk vonden. Die had toen met de mama van Luca gevraagd en die vond het een goed idee. Dus dat gaan we morgen (nou ja vanavond) doen. Luca en de zusjes weten van niks voor de surprise. Onze Duitse "oppasouders" hebben dingen afgesproken met Luca’s papa en mama voor het eten en het feestje morgen, dus wij hoeven niks te doen. Zij doen dat samen als wij met Luca en de zusjes naar het strand gaan.
Wij hebben wel zelf een kadootje voor Luca gemaakt, nou ja het is nog niet helemaal klaar. We willen hem een fotoboekje geven van alles wat we samen gedaan hebben, dus begin op vliegveld (dat we stiekem al een foto van hem hadden gemaakt) en eerste ontmoeting op het strand en van bezorgen van die kaart tot en met dat Luca “gevlucht” was en dan moeten er ook nog surprise foto’s bij van feestje morgen. Maar we kunnen meeste al laten zien op de computer. Das toch wel leuk. En we geven ook nog een paar nieuwe boxers, want die vond de mijne die die geleend had zo leuk en lekker zitten. Die heeft ie trouwens nog nu ik er aan denk haha. Maar we twijfelen of we dat kunnen geven met iedereen erbij. Wat vinden jullie?

We willen ook nog iets schrijven aan Luca, maar dat is bedoeld voor Luca alleen, want het is nogal persoonlijk. En verder hebben we een leuke verjaardagskaart. Die hadden we vorige week al gekocht. Nou ja, zoiets. Ik hoop dat ik er een beetje van kan slapen en dat Luca echt een hele leuke 16e verjaardag heeft. We hebben ook nog een paar Franse jongens die hij van de week ook heeft gezien uitgenodigd.

Ja, om te zeggen dat we gay zijn, twijfelen nog een beetje. Luca weet het al, want we hadden gelijk al tegen hem gezegd, maar de ouders nog niet. Voor ons maakt het niet uit, maar we zijn een klein beetje bang dat het beetje moeilijk is voor de ouders en dat het dan de komende week niet zo lekker gaat, maar kan ook juist goed zijn, want we willen altijd alles eerlijk vertellen. Weet nog niet wat we gaan doen. Mijn broertje zegt net dat mama het misschien wel erover gehad heeft en dat ze het misschien al weten. Dat kan ook natuurlijk, straks mama ff appen

Er komt nog wel een vervolg van dit verhaal. Misschien niet morgen, want denk dat feestje wel lang gaat duren. We zouden het wel leuk vinden als Luca mag blijven logeren, maar das misschien niet echt slim om te vragen. Nog meer om over na te denken :P

Ga zo eerst maar slapen.

Groetjes,
M&M’s

PS ik had je topic al gezien en ben zeker van plan om het lijstje in te vullen
@M&M's
Wat betreft je vragen, ja ik ben al uit de kast gekomen en heb al een vriendje. Jammer genoeg heb ik al heel wat beleefd (zie mijn topic)
Nu terug naar jouw verhaal:
Wanneer ik het las kreeg ik een krop in mijn keel. Ik persoonlijk vindt dat jij een heel groot hart heeft. Je heeft Luca en zijn mama terug bij elkaar gebracht! Daar krijg ik de tranen van. Zo een mooi gebaar!

Als ik je een raad mag geven: ik zou er niet al te lang mee wachten om het te vertellen aan Luca zijn ouders dat jullie beiden gay zijn. Je kan er alleen maar respect voor krijgen dat je eerlijk bent. En wie weet, wisten ze dat al. Ouders zien dat volgens mij.

Ik blijf denken aan jullie boys! Dikke knuffel aan jullie M&M's en ook aan Luca!
Haha! Wat leuk!

Ik herken me zelf zo in jullie twee; ik ben ook altijd degene die meer houd van de ander!
Moeilijk is dat!
Sorry iedereen, op het moment heb ik even geen tijd voor een update, volgt morgen (later vandaag dus). Kan wel verklappen dat het een super super surprise party was

Reden van geen tijd nu: Luca mag blijven logeren en ik heb dus wat anders aan mijn head

Groetjes,
M&M’s

PS West-Vlamingboy en Hamiltrash bedankt alvast voor jullie bijdrage en morgen volgt een uitgebreidere reactie
@Hamiltrash,

Bedankt voor je reactie, maar wat bedoel je met “Moeilijk is dat”.
Ik vind het niet moeilijk om liefde te geven en een ander soms voor mij te stellen, omdat die dat op dat moment gewoon verdient. Of begrijp ik verkeerd wat je bedoelt?

Groetjes,
M&M’s
@West-Vlamingboy,

Ik ben erg blij met je reactie maar je geeft me/ons te veel eer en ook zeg je van die lieve dingen over mij/ons. Het zijn de papa en mama en Luca die een pluim verdienen dat ze naar elkaar geluisterd hebben en alles tot een goed einde gebracht hebben. Ik vond het soms ongepast van mij om er op momenten bij aanwezig te zijn. In principe waren het mijn zaken niet. Het enige wat mij toch dreef om te helpen dit in een goede richting te sturen was de blik in Luca’s ogen. Ik en mijn broertje (want die heeft in mijn ogen zeker een zo grote rol gespeeld als ik, alleen misschien minder opvallend) hebben een zwak voor jongens. En als die jongens het moeilijk hebben, dan willen we er voor hen zijn. Luca heeft zulke mooie ogen, maar je zag het verdriet erin, ze straalden niet, ze keken ons vragend aan en zeiden “Help me”. Het enige wat we gedaan hebben is Luca proberen te steunen waar we konden. Er voor hem zijn. De rest heeft de familie zelf gedaan. Wij zijn iig superblij met de uitkomst tot nu toe.

Je hebt gelijk met je tip om aan de papa en mama van Luca open kaart te spelen over dat we allebei gay zijn, alleen was onze mama ons al voor geweest. Ze had zaterdag al in het gesprek met Luca’s ouders gesproken over ons, dus die info was al bekend bij hen. Wij hadden na het telefoongesprek met de ouders van Luca met mama erover geappt en ze had gezegd wat ze allemaal hadden besproken. En ondertussen hebben we er zelf met ze over gesproken en ze zeiden trots op ons te zijn over onze hulp en eerlijkheid over alles. Dus das mooi toch. Verderop zal ik zsm nog een verslagje doen van de surprise party met verrassend leuk nieuws.

Ook namens Luca bedankt voor de knuffel en Luca en wij geven jou een dikke hug terug. 🙂 Tot de volgende,
M&M’s
Terwijl wij (twin en ik, de Duitse vrienden en Luca en zijn zusjes) naar het strand waren ’s middags hebben de papa’s en mama’s heel hard gewerkt om de surprise party voor te bereiden. Ze hadden allerlei lekkere dingen gekocht en klaar gemaakt en voordat wij Luca en zijn zusjes opgehaald hadden voor het strand, hebben we geholpen met de versieringen aan te brengen en stoelen en tafels neer te zetten en van die dingen. De planning was om rond 17.30 uur van het strand te vertrekken en op de fiets naar ons thuis te gaan, de zusjes konden achterop meerijden en de rest had een eigen fiets. We hadden met zijn allen een leuke en ontspannen middag op het strand, totdat er iets vreemds gebeurde, iets wat we nooit verwacht hadden…..
Er parkeerde een auto verderop aan het strand, eentje zoals wij thuis hebben, maar die zie je hier best veel, en mijn broertje riep nog uit de grap “kunnen ze ons nou nooit ff alleen laten”. Hij bedoelde als grap dat onze ouders ons in de gaten kwamen houden, wat natuurlijk niet zo was, want die moesten gewoon werken, want de zaak was open thuis. We hadden verder niet op de auto gelet en waren op het strand aan het spelen toen we een voor ons wel heel bekende stem hoorden. Maar wat we hoorden kon eigenlijk niet, of wel en toen zagen we ineens ons jongste broertje het strand op komen rennen. Wow wij dachten dat we gek werden, zo leuk en we liepen op hem af en sloten hem in onze armen. Maar als hij er was moest er nog meer familie zijn en bleek ook onze oudere broer en onze pleegbroer met zijn vriend er te zijn. Samen met mama hadden ze het geregeld, maar mama had niks gezegd. Ze waren zaterdag ’s middags vertrokken van huis en kwamen nu net aan. De Duitse oppasouders zaten ook in het complot. Een betere dag hadden we ons niet kunnen wensen, Ik en mijn broertje waren zo blij om alle broers te zien en we konden Luca gelijk voorstellen. Hij vond het ook super voor ons, maar hij had geen idee wat hem nog te wachten stond.
Rond 17.30 uur vertrokken we met zijn allen naar ons thuis, zogenaamd vanwege de komst van onze broers, We zouden eerst een andere smoes gebruiken, maar deze was veel mooier.
Onze broers waren al bij het huis geweest en daar al kennis hadden gemaakt met Luca’s ouders. Omdat zij met de auto terugreden en wij met de fiets kwamen wij als laatste aan en toen had iedereen zich verstopt en liepen we met Luca de versierde achtertuin in. Allemaal ballonnen en slingers en gezellige plekjes om te zitten en schalen met lekkere dingen en hij zei huh wisten jullie dan dat jullie broers zouden komen omdat het versierd is allemaal. Toen zeiden we nee, dat wisten we niet en die versieringen zijn daar ook niet voor. We hebben wat anders te vieren. Hij snapte nog steeds niet wat. We zeiden we gaan iemands verjaardag vieren en toen vroeg hij of hij die ook kende en of hij dan uitgenodigd was. Mijn broertje zei toen “je moet zelfs komen, want jij bent de belangrijkste persoon vandaag”. “Het is jouw feestje, speciaal voor jouw 16e verjaardag” en toen kwam iedereen te voorschijn. Zijn papa en mama feliciteerden hem en Luca was helemaal van de kaart en kon even niks meer zeggen, We hebben hem toen heel hard geknuffeld met zijn allen. Het was zo mooi om hem zo blij te zien. Dat wij met zijn allen hem dit prachtige kado in de vorm van een feest hadden gegeven. “Het is mijn mooiste verjaardag ooit” zei hij. Dus dat was wel geslaagd, toch? Verder heel gezellig gegeten en gedronken (no alcohol for us of course) en tussen 23.00 en 24.00 uur gingen de ouders van Luca met zijn zusjes terug naar hun appartement en Luca mocht bij ons blijven logeren. Yeah. Dat vinden wij wel een goed idee. Ik ga later meer vertellen.

Groetjes,
M&M’s
Ok, nog ff een update over de afterparty met Luca. Toen iedereen weg was, gingen mijn broers en pleegbroer met vriend snel slapen omdat ze de dag ervoor een kort nachtje hadden gehad. De Duitse jongens gingen nog wel even met ons in de jacuzzi, maar gingen wat later ook naar bed, zodat we alleen met Luca waren. In de jacuzzi zijn geen gekke dingen gebeurd, behalve dan dat we er bloot in zaten. We hadden het op een gegeven moment over schaamhaar en Luca vroeg of wij al lang kaal waren daar. Toen hadden we uitgelegd dat we pas 2 weken geleden voor het eerst ons schaamhaar weggehaald hadden, omdat het beetje boven onze nieuwe zwembroeken uitkwam. Mama had een beetje erg kleine zwembroeken gekocht, kleiner dan een speedo, deze bandjes aan de zijkanten zijn maar 1,5-2 cm ofzo en dus zijn die broekjes aan de voorkant ook best laag.
Hij wou weten hoe we het weggehaald hadden en of je dan scheerschuim gebruikt. Maar we hadden met ontharingsschuim van onze zus gedaan, want dat vonden we in de badkamer. We hadden niet echt superveel schaamhaar en op onze ballen en piemel al helemaal niet, maar gewoon alles voorzichtig met schuim ingesmeerd. Mijn broertje had het bij mij gedaan, omdat die niet eerst wilde, de held as always en dus ik was proefkonijn, maar het werkt echt goed. Je moet alleen niet te lang (maar wel lang genoeg, ja lekker vaag) wachten voordat je het afspoelt en met een washandje de haartjes weg wrijft. Daarna hem ook gedaan en het voelt wel lekker glad en het heeft ook nog niet gejeukt zoals je vaak hoort bij scheren.
Luca had nog een hele bos schaamhaar, dus het mocht wel een beetje netter vonden we, maar ja, hij moet doen wat hij wil en toen zei die als jullie het willen doen mag het wel een beetje korter, dus ja, toen hadden we ineens een klusje haha. Wij zijn naar binnen gegaan naar de douche en eerst hadden we een plastic tuinstoeltje meegenomen om op te zitten in de douche, want dan kunnen we dat haar gelijk wegspoelen. Maar ja, dan zat hij in die stoel met zijn benen beetje uit elkaar, maar dan konden we met die tondeuse er niet goed bij. Toen geprobeerd als hij ging staan en wij op onze knieën, maar ja, dat ging ook niet echt lekker. En dat allemaal om 1 uur ’s nachts 🙂. Op het laatst ging die maar op zijn rug liggen op de badkamervloer en toen konden we overal bij, maar bij zijn ballen en piemel met zo’n tondeuse is een beetje gevaarlijk, want we hadden al snel in zijn zak geknipt. We hadden ook beetje scheef geknipt boven zijn piemel en het zag er niet zo netjes uit, dus toen zei die doe ook maar met schuim dan. Gewoon alles weg. Dus nu is Luca ook kaal haha. Ik vind het wel mooi bij hem, zie je zijn piemel beter.
Door al dat gedoe was het al bijna 2 uur geworden en zijn we maar naar bed gegaan. Normaal slaap ik met mijn broertje in een tweepersoonsbed en voor de gezelligheid heeft Luca tussen ons in gelegen. Trouwens we zijn gewoon gaan slapen en er is niet echt heel veel gebeurd, beetje handwerk wel, het was gewoon gezellig. Nou moeten we hem nog zover krijgen dat ie af en toe ook eens bloot gaat zonnen, want dat witte kontje en bovenbenen van hem vinden we maar niks. We zien wel of hij dat wil. Volgende morgen lekker langzaam opgestaan en ontbijt met alle broers. We zijn zo blij dat ze er zijn, een hele leuke verrassing. We hadden ons jongste broertje al bijna 5 weken niet gezien, want die was voor onze vakantie met een vriendje mee op vakantie. Nou ja, er gebeurt van de week vast nog wel iets en dan post ik het wel.

Maar we hebben wel een vraagje, mijn broertje en ik vinden Luca allebei heel erg leuk en Luca ons allebei. Hoe moeten we dat oplossen. Tot nu toe hebben we allebei met Luca gekust en een beetje handwerk, Luca ook met ons, zeg maar, dus met zijn 3-en (niet apart). Zelf hebben we nog niet bedacht hoe en wat verder, maar zouden we met zijn 3-en soort van iets kunnen hebben als we dat allemaal willen en heeft iemand wel eens een relatie met meer dan één persoon tegelijk gehad en hoe ging dat dan? Graag hulp.

Groetjes,
M&M’s
Luca is echt te gek, zo lief en romantisch, lees hieronder waarom

Eergisteren (ja ik weet, ik loop een beetje achter, maar heb niet zo veel tijd om te typen) gingen we tegen de avond met onze boot varen, dat kon eerder niet, omdat wij geen vaarbewijs hebben en te jong zijn om te mogen sturen. Maar onze pleegbroer is er nu en die heeft een vaarbewijs, dus dat is wel leuk. We waren met de hele groep van 9 jongens (twin en ik, Luca, jongere en oudere broer, pleegbroer met zijn vriend en de 2 Duitse jongens)
We hadden eten mee en hebben aan boord gegeten, maar we wisten niet dat Luca dit een beetje met onze pleegbroer had geregeld. Want op een gegeven moment ging die soort van officieel mijn twin en mij bij zich roepen en zaten wij in het midden, met de andere jongens om ons heen en hij ging iets tegen ons zeggen. Hij was super nerveus, stond af en toe te trillen en kwam niet zo goed uit zijn woorden. Nou ja, een goed begin is het halve werk, zeg maar haha Het is zonde, die jongen, Maar ok, hij had een grote bedankkaart en daar had hij van alles opgeschreven. Het was de tekst van een liedje en die had hij aangepast speciaal voor ons. Het was superlief wat hij allemaal over ons zei en we moesten een traantje laten, nou ja, iedereen had beetje natte ogen gekregen. Ik zal eerst de tekst hier zetten, zoals hij die had opgeschreven (en een link naar het liedje):

https://www.youtube.com/watch?v=GxBInTmAdYc

Stan van Sanang – Een ster

Lyrics hieronder in de door Luca aangepaste versie om ons te bedanken:

strofe: 1

Al dagen lang, leef ik voor jou en jou
jij en jij zijn die enige die ik hebben wou
En ik ben god daar oh zo dankbaar voor
jullie liefde is een zaligheid
En die wil ik nooit meer kwijt
Daarom geef ik jullie iets tot in de eeuwigheid

refrein

Een ster, die jullie nooit meer verlaat
die altijd voor jullie straalt
Die geef ik dan jullie naam
Een ster, ze is speciaal voor jou en jou
Om te tonen dat ik van jullie hou
Zodat je mij nooit meer vergeet


strofe: 2

Als je ooit naar boven kijkt
Zie je die ster die op jullie lijkt
Het is de mooiste uit het hemelrijk
En gaat ons leven ooit voorbij
Dan schijnt ze nog, voor jou, jou en mij
Die ster die blijft bij ons tot in de eeuwigheid


refrein

Een ster, die jullie nooit meer verlaat
Die altijd voor jullie straalt
Die geef ik dan jullie naam
Een ster, ze is speciaal voor jou en jou
Om te tonen dat ik van je hou
Zodat je mij nooit meer vergeet


yeeaaah


Een ster, die jullie nooit meer verlaat
Die altijd voor jullie straalt
Die geef ik dan jullie naam
Een ster, ze is speciaal voor jou en jou
Om te tonen dat ik van jullie hou
Zodat je mij nooit meer vergeet


Ooohhh

http://www.songteksten.nl/songteksten/368606/stan-van-samang/een-ster.htm

Dat was echt wel een emotioneel moment en we vonden het zo knap en mooi van hem om dat voor iedereen te vertellen en we weten nu al, dat wanneer we dat liedje ook horen, ook al is het over 50 jaar, dat we dan terugdenken aan hem en dit moment. Luca blijft ons verbazen met al die leuke en lieve dingen die hij doet. Ook had hij nog voor ons allebei een paar enkelbandjes van leer gemaakt en die had die toen bij ons omgedaan, als aandenken. Wow, wat een manier om ons te bedanken voor de hulp bij zijn coming out bij zijn familie en te zeggen dat hij van ons houdt.

Als afsluiting nog dit. Picture this: 3 verliefde jongens met een smile van oor tot oor die na het skinny dippen net aan boord te zijn geklommen, nog nat van het water, met zijn 3-en naast elkaar zitten, Luca tussen ons in, watermeloen etend, het sap druppend op onze buikjes, op een boot dobberend op de Middellandse Zee, alleen het geluid van het water, zwoele avond en dan genieten van de ondergaande zon. Hoe kun je een dag beter eindigen? Het was echt een topdag. Dat hadden we een goeie week geleden nooit kunnen bedenken.

Bedankt aan de jongens voor alles te filmen, das een mooie herinnering.

Super bedankt Luca, we houden van je

Maar we hebben wel een vraagje, mijn broertje en ik vinden Luca allebei heel erg leuk en Luca ons allebei. Hoe moeten we dat oplossen. Tot nu toe hebben we allebei met Luca gekust en een beetje handwerk, Luca ook met ons, zeg maar, dus met zijn 3-en (niet apart). Zelf hebben we nog niet bedacht hoe en wat verder, maar zouden we met zijn 3-en soort van iets kunnen hebben als we dat allemaal willen en heeft iemand wel eens een relatie met meer dan één persoon tegelijk gehad en hoe ging dat dan? Graag hulp.

Groetjes,
M&M’s
heii❤️

ff ten eerste ik lees dit hele Luca gedoe nu pas maar het is echt ontroerend?❤️ zit je hier om 2:32uur in de nacht te huilen?? maar nu het atwoord op je vraag:
als jullie Luca allebei super leuk vinden waarom zou je dan geen relatie met zen 3en kunnen hebben???‍♀️
t lijk me juist leuk hihi!☺️?
ik wou dat ik zon leuke "relatie" had❤️

XOXO?
Luca is nu bij ons en we hebben net je lieve berichtje gelezen. Ja, we hebben de laatste tijd wel een traantje gelaten, maar het is zo mooi, hij is zo mooi en lief en zaterdag gaat ie weer naar huis, dus willen we nog zo veel mogelijk bij elkaar zijn :)
We liggen in bed te praten en als er een nieuw berichtje komt, lezen we het, dus vandaar.

Ik hoop dat jouw tranen toch een beetje tranen van geluk zijn. Wij hebben er al genoeg van verdriet gehuild en de laatste dagen met al die mooie dingen die we met Luca mee mogen maken zijn dat tranen van geluk.

Wat vond je van zijn tekst om ons te bedanken, met dat liedje hierboven?

Dankjewel. Kus van ons. Slaap lekker voor nu of strakjes.

M&M's 🙂 🙂 en Luca:)
nou ja eigenlijk is het M&L&M's
M&L&M'S ben ik weer❤️☺️
en ja ik slaap nog niet??
maar dat liedje die tekst wauw! prachtig!?
ik word er emotioneel van?❤️
ik hoop dat jullie nog heeellll lang samen blijven❤️❤️❤️

XOXO??
Dankjewel. Lief van je. Het voelt zo goed met hem, alsof we elkaar al heel lang kennen. Er is zo'n klik en een blik in zijn ogen zegt meer dan 1000 woorden. Alles wat Luca al die jaren verborgen heeft gehouden/moeten houden komt er nu uit. Een paar weken geleden was hij nog best wel in zichzelf en nu is hij veel blijer en kan hij genieten en durft hij dat ook. We zijn zo blij voor hem en ook superblij dat we hem ontmoet hebben op het vliegveld.
Hij blijft ons verrassen met alles wat hij doet en bedenkt en ja, die tekst is echt briljant en ook best wel een mooi liedje, zeker nu met die betekenis. Ik kende die Vlaamse zanger niet, maar Luca leert ons een beetje de Vlaamse muziek kennen.
Oh, ik kan wel een hele nacht over hem praten en naar hem kijken. Je zou nu zijn glimlach eens moeten zien en zijn mooie ogen. Ik en mijn broertje verdrinken er bijna in.
Dit is een vakantie die ik nooit ga vergeten, dat weet ik zeker.
Ik krijg net een knuffel van Luca 🙂 Luca is liefde
Ik wens jou ook zo'n leuk vriendje

:)M&L&M:)
M&L&M hij lijkt mij zoo lief❤️ als een van jullie iets dwarszit, je kan altijd met me erover praten ik ben meestal toch nog wel tot 4 uur wakker?? ik ga nu wel slapen? nog veel plezier met elkaar??

XOXO?
we sturen je liefde

slaap lekker

:)M&L&M:)
En ik denk dat wij ook maar een beetje gaan "uitrusten" kuch 😛 :8
M&L&M haaiii☺️

hoe was het op het strand??
update: t gaat nu wel goed met me alleen vanmiddag was ik best misselijk maar dat is al lang weer over, ben helaas nog niet ongesteld????

XOXO?
haaai XUnicornsX,

het was weer een hele leuke dag met Luca en we liggen weer met zijn 3-en in bed en waren beetje samen aan het reageren op het forum. Luca heeft af en toe best goede ideeën om te helpen, dus is wel handig. Alleen hebben we geen verstand van meisjes, dus ja, kunnen niet iedereen helpen met goed advies :)

Voorlopig ons laatste nachtje met Luca snik snik, morgenavond gaat hij vliegen :(
We missen hem nu al, terwijl hij tussen ons in ligt :(
Wordt wel ff moeilijk morgen denk ik, afscheid nemen, maar ja, we hebben geen keus

M&L&M's

oh trouwens goed dat je er niet al te ziek van was en hoe snel je ongesteld moet worden na zo'n pil weet ik niet, staat misschien wel in bijsluiter?

Reageer