Eerste echte vakantieliefde ontmoet, alleen hij weet het nog niet



Toon eerste bericht

219 reacties

Hoi hoi! 

Eerst en vooral bedankt voor je reactie 😁 

ik zal de twee topics zeker lezen, vanavond als ik in mijn bed lig ofzo haha. 
Wat ik het leukste vond aan deze topic… 🤔 ik denk gewoon heel het verhaal en hoe het zo goed klikt tussen jullie 😄 

 

Zo nu ga ik lekker spaghetti eten!

Tot de volgende 😉 (ps ik ben een meisje haha) 

Badge

weet ben een beetje laat maar hoe is het verder gegaan

Hi,

Wat een mooi verhaal! Iemand heeft het volgens mij al eerder gezegt maar je zou er zo een boek van kunnen maken. Het heeft me 2 avonden gekost om het allemaal te lezen maar het was zeker de moeite waard. Ik zal binnenkort je andere topic oom wel lezen want ik ben benieuwd hoe ‘t verder gaat:sweat_smile: .

Groetjes J8j8

@lolboylol, als je dat wilt weten moet je zijn andere topic ook lezen. Die is alleen wel nog langer. Ik ben daar zelf ook nog mee bezig dus ik kan het je niet vertellen.

Hi Blauwe banaan,

 

Eerst en vooral bedankt voor je reactie 😁 

graag gedaan, das wel het minste wat ik kan doen voor iemand die zoveel tijd investeert in het lezen van mijn/ons topic :grinning:

 

ik zal de twee topics zeker lezen, vanavond als ik in mijn bed lig ofzo haha. 

die van dat vliegtuig gaat wel lukken denk, ik. Die andere is groter als deze, dus ik wens je succes….

 

Wat ik het leukste vond aan deze topic… 🤔 ik denk gewoon heel het verhaal en hoe het zo goed klikt tussen jullie 😄 

oh lief, ja Luca is ook wel een schatje en we hebben sws een heleboel leuke dingen gedaan met z'n allen

 

Zo nu ga ik lekker spaghetti eten!

oh lekker, je had dus ook laat gegeten, net als ons, goed plan die spaghetti, nu weten wij ook wat we morgen (nou ja vanavond)  gaan eten. Spaghetti kunnen we nog net maken, ff een paar zakjes open scheuren en wat water erbij, beetje gehakt toevoegen en dan ff koken en tis al weer klaar, jummy of we gaan gwn naar de McDonalds pour acheter le menu happy meal avec un amburger (ja, die h spreken ze toch niet uit, dus had ik 'm maar weg gelaten) et frites avec mayonnaise

 

Tot de volgende 😉 (ps ik ben een meisje haha) 

ja tot de volgende, miss heb je nog wel goeie tips voor ons andere topic, who knows, en ja we weten dat je een meisje bent, we hadden je al gecheckt de vorige keer haha, maar ook al vallen we op jongens, toch vinden we meisjes wel aardig hoor, zeker jou, omdat je zulke leuke reacties schrijft :relaxed: en omdat je ons topic helemaal hebt gelezen. We zijn soms best klunzen hé, suckers for love haha

 

Bonne nuit, banane bleue

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hi J8j8,

 

Wat een mooi verhaal!

dankjewel en wat lief dat je dat zegt. Ik ben ook wel blij dat ik het op geschreven hebt, want sommige dingen ben ik soms al zo half vergeten hoe die gingen en nu kan ik terug lezen en wie weet heeft iemand anders er ook iets aan. Bijvoorbeeld hoe je sommige dingen niet aan moet pakken…. en hoe je soms gewoon je hart moet volgen en dan zie je wel waar je uit komt….maar dan heb je iig niet het gevoel dat je er niks aan gedaan hebt

 

Iemand heeft het volgens mij al eerder gezegt maar je zou er zo een boek van kunnen maken.

ja, hoe versier ik een jongen door dummies :joy:

 

Ik vond dat begin toen we met Luca gingen appen wel lachen nu ik het terug lees:

  

Maar appen jullie veel?

We hebben maar 2 appjes gestuurd en 1 ontvangen, dus 1. die foto en gevraagd of die met ons in de jacuzzi wil, 2. dat ie zn ouders niet durfde te vragen of het mocht en dat ie 's avonds naar de boulevard ging en 3 toen hadden wij "ok" gestuurd, dus ja niet echt veel. Maar we willen hem zien haha. We doen wel stoer enzo, maar zijn beetje "suckers for love", vind je ook niet 🙂

Ik weet niet of jullie dit willen horen maar het is best wel cute xD Maar ik denk dat het echt niet awkward ofz zou zijn om hem nog een x te appen.... maarja wat hè? xD pfff moeilijk moeilijk moeilijk

whoeahahahaha, briljant om alleen  ‘ok’ te sturen en verder niks, wel cute toch :stuck_out_tongue: , maar uiteindelijk is het ons wel gelukt hè

 

Het heeft me 2 avonden gekost om het allemaal te lezen maar het was zeker de moeite waard.

oh das altijd leuk om te horen, we zijn wel een paar apart hè vind je niet? Ik heb het zelf nog nooit allemaal achter elkaar gelezen. je krijgt vast een rare indruk van ons, maar ja, zo zijn we ook wel een beetje :upside_down:

 

Ik zal binnenkort je andere topic oom wel lezen want ik ben benieuwd hoe ‘t verder gaat:sweat_smile: .

ok, leuk, weet je het zeker, want dat topic is wel iets langer als deze, nou ja, succes alvast en niet stiekem al naar het eind van het topic kijken hè, want dan is de verrassing er af en bovendien mis je dan allerlei dingen die er verder in staan. Oh ja, als je nog tips hebt mag je die altijd posten hier of in één van die andere topics

 

Je zal wel denken 'wat zijn we nog laat op of al vroeg op', maar ja, als we nu niet wat reacties schrijven komt het er morgenochtend ook niets van en weg is alvast weg. We waren afgelopen middag naar de Tour de France wezen kijken. Das een klein uurtje rijden op de scooter, dus we dachten dat 't wel leuk was om van dichtbij een keertje te zien. Nou ja, dat was het niet, want het regende en ze kwamen met 60 km/u voorbij racen, dus ja….ok das weer genoeg non-informatie  :yum:

 

Bon courage avec lire (Veel succes met lezen)

à la prochaine (tot de volgende keer)

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hi M en Ms

 

oh das altijd leuk om te horen, we zijn wel een paar apart hè vind je niet? Ik heb het zelf nog nooit allemaal achter elkaar gelezen. je krijgt vast een rare indruk van ons, maar ja, zo zijn we ook wel een beetje :upside_down:

Haha, valt wel mee hoor. Ik denk dat jullie hele leuke jongens zijn (als vrienden dan hè). Aardiger dan de meeste uit mijn klas iig. En ik ben trouwens ook wel een beetje apart.

 

ok, leuk, weet je het zeker, want dat topic is wel iets langer als deze, nou ja, succes alvast en niet stiekem al naar het eind van het topic kijken hè, want dan is de verrassing er af en bovendien mis je dan allerlei dingen die er verder in staan. Oh ja, als je nog tips hebt mag je die altijd posten hier of in één van die andere topics

Oja, zie net hoe lang het is… Nou ja, ik zal er wel ff tijd voor maken dan. Ik zeg het wel als ik het uit heb:joy:

 

Groetjes J8j8

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen M&M's,

ook al is het off-topic, ik wil toch even antwoord geven op je vraag over de teller. Zoals Pin al zegt heeft dit met de verschillende browsers te maken. Er zit soms enige vertraging in de weergave van de teller. Na enige tijd zal de teller vanzelf goed staan.
Heb je hier nog een vraag over, dan wil ik je verzoeken om daar een nieuw topic over aan te maken in de rubriek Over de Kindertelefoon.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Tjezus wanne lappen tekst. Heb er iets van 3 nachten over gedaan om alles te lezen...
Wat een mooi verhaal en wat leuk dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden. Ook best knap van die ouders van Luca dat ze t nu zo snel accepteren. Veel plezier nog op die laatste dag die jullie nog samen hebben (voorlopig dan denk ik) en doe Luca de groeten. ☺️

Mathijs / Pinguindude
Da vragenspel ding heb ik ook wel een paar keer gedaan met meisjes die ik leuk vond of met gewone vriend(inn)en. Ik heb dan wel altijd de regel: vieze vragen pas na 12uur 's avonds, tenzei de andere partij erover begint. Je zou de tijd ook aan kunnen passen als je wil.
Nou, de eerste vraag die ik meestal stel is of diegene ooit een vriendje/vriendinnetje heeft gehad en zo ja hoeveel. Daarna komt meestal de vraag of diegene ooit gezoend heeft. Mocht dat ook een ja zijn en als ik dan genoeg ballen heb, vraag ik soms wat diegene al heeft gedaan dat verder is dan zoenen.
In jullie geval zijn dit misschien geen goeie vragen maar misschien heb je nu een beetje een idee voor vragen.
Zijn goeie vragen. En mocht je toch een beetje twijfelen: gewoon eerst zeggen "misschien een rare vraag, maareh..."
En voor het archief 'te veel informatie' : zovaak, nee, een best leuk meisje (was een foto, ze stuurde ook wa terug?) , nee, geen, niet erg heb ik ook. ?
Sorry maten, ben meer van de meiskes. Maar toch bedankt voor het aanbod ?
Ik weet niet wa Luca zelf leuk zou vinden. Misschien is het voor jullie als 'soort van stelletje i guess' leuker om t met zn 3en te doen. Kende misschien beter aan m zelf vragen.
Badge

Hoe heet die topic?

Nog ff een vraagje: gaan jullie da spel via skype ofzo doen? Of doen jullie t 'in het echt'?

 

Nou, als de vragen op zijn kun je er altijd nog een fap feest van maken. ?
Misschien is t dan ook wel beter dat jullie dan alleen met Luca zijn: 3 verliefde jongens en iemand die meedoet voor de lol lijkt mij minder romantisch dan alleen de 3 verliefde jongens.
Laat je erna wel ff weten hoe het was?
Veel plezier in ieder geval ☺️??
Je kan die vragen op een gegeven moment over laten lopen naar truth or dare of iets da daar op lijkt. En dan eventueel door naar fase 'fapfeest'. Die laatste stap is volledig optioneel. ?
Ik neem aan dat jullie broertje en Luca's zusje er ook bij zijn? Misschien dan ook proberen hun twee bij elkaar te zetten en dan kijken of t wa wordt tussen die twee. Hoop t wel, lijkt me eik best schattig. ?

Ik hoor wel hoe t is gelopen. Veel plezier nog ??☺️
Leuk, betrapt worden door je broertje... Z'n comeback was ook best wel geniaal. Maar he, hij gaat t binnenkort ook wel snappen denk, mee het zusje van Luca erbij ?

Reageer