Eerste echte vakantieliefde ontmoet, alleen hij weet het nog niet



Toon eerste bericht

219 reacties

Ok, nog ff een update over de afterparty met Luca. Toen iedereen weg was, gingen mijn broers en pleegbroer met vriend snel slapen omdat ze de dag ervoor een kort nachtje hadden gehad. De Duitse jongens gingen nog wel even met ons in de jacuzzi, maar gingen wat later ook naar bed, zodat we alleen met Luca waren. In de jacuzzi zijn geen gekke dingen gebeurd, behalve dan dat we er bloot in zaten. We hadden het op een gegeven moment over schaamhaar en Luca vroeg of wij al lang kaal waren daar. Toen hadden we uitgelegd dat we pas 2 weken geleden voor het eerst ons schaamhaar weggehaald hadden, omdat het beetje boven onze nieuwe zwembroeken uitkwam. Mama had een beetje erg kleine zwembroeken gekocht, kleiner dan een speedo, deze bandjes aan de zijkanten zijn maar 1,5-2 cm ofzo en dus zijn die broekjes aan de voorkant ook best laag.
Hij wou weten hoe we het weggehaald hadden en of je dan scheerschuim gebruikt. Maar we hadden met ontharingsschuim van onze zus gedaan, want dat vonden we in de badkamer. We hadden niet echt superveel schaamhaar en op onze ballen en piemel al helemaal niet, maar gewoon alles voorzichtig met schuim ingesmeerd. Mijn broertje had het bij mij gedaan, omdat die niet eerst wilde, de held as always en dus ik was proefkonijn, maar het werkt echt goed. Je moet alleen niet te lang (maar wel lang genoeg, ja lekker vaag) wachten voordat je het afspoelt en met een washandje de haartjes weg wrijft. Daarna hem ook gedaan en het voelt wel lekker glad en het heeft ook nog niet gejeukt zoals je vaak hoort bij scheren.
Luca had nog een hele bos schaamhaar, dus het mocht wel een beetje netter vonden we, maar ja, hij moet doen wat hij wil en toen zei die als jullie het willen doen mag het wel een beetje korter, dus ja, toen hadden we ineens een klusje haha. Wij zijn naar binnen gegaan naar de douche en eerst hadden we een plastic tuinstoeltje meegenomen om op te zitten in de douche, want dan kunnen we dat haar gelijk wegspoelen. Maar ja, dan zat hij in die stoel met zijn benen beetje uit elkaar, maar dan konden we met die tondeuse er niet goed bij. Toen geprobeerd als hij ging staan en wij op onze knieën, maar ja, dat ging ook niet echt lekker. En dat allemaal om 1 uur ’s nachts 🙂. Op het laatst ging die maar op zijn rug liggen op de badkamervloer en toen konden we overal bij, maar bij zijn ballen en piemel met zo’n tondeuse is een beetje gevaarlijk, want we hadden al snel in zijn zak geknipt. We hadden ook beetje scheef geknipt boven zijn piemel en het zag er niet zo netjes uit, dus toen zei die doe ook maar met schuim dan. Gewoon alles weg. Dus nu is Luca ook kaal haha. Ik vind het wel mooi bij hem, zie je zijn piemel beter.
Door al dat gedoe was het al bijna 2 uur geworden en zijn we maar naar bed gegaan. Normaal slaap ik met mijn broertje in een tweepersoonsbed en voor de gezelligheid heeft Luca tussen ons in gelegen. Trouwens we zijn gewoon gaan slapen en er is niet echt heel veel gebeurd, beetje handwerk wel, het was gewoon gezellig. Nou moeten we hem nog zover krijgen dat ie af en toe ook eens bloot gaat zonnen, want dat witte kontje en bovenbenen van hem vinden we maar niks. We zien wel of hij dat wil. Volgende morgen lekker langzaam opgestaan en ontbijt met alle broers. We zijn zo blij dat ze er zijn, een hele leuke verrassing. We hadden ons jongste broertje al bijna 5 weken niet gezien, want die was voor onze vakantie met een vriendje mee op vakantie. Nou ja, er gebeurt van de week vast nog wel iets en dan post ik het wel.

Maar we hebben wel een vraagje, mijn broertje en ik vinden Luca allebei heel erg leuk en Luca ons allebei. Hoe moeten we dat oplossen. Tot nu toe hebben we allebei met Luca gekust en een beetje handwerk, Luca ook met ons, zeg maar, dus met zijn 3-en (niet apart). Zelf hebben we nog niet bedacht hoe en wat verder, maar zouden we met zijn 3-en soort van iets kunnen hebben als we dat allemaal willen en heeft iemand wel eens een relatie met meer dan één persoon tegelijk gehad en hoe ging dat dan? Graag hulp.

Groetjes,
M&M’s
Luca is echt te gek, zo lief en romantisch, lees hieronder waarom

Eergisteren (ja ik weet, ik loop een beetje achter, maar heb niet zo veel tijd om te typen) gingen we tegen de avond met onze boot varen, dat kon eerder niet, omdat wij geen vaarbewijs hebben en te jong zijn om te mogen sturen. Maar onze pleegbroer is er nu en die heeft een vaarbewijs, dus dat is wel leuk. We waren met de hele groep van 9 jongens (twin en ik, Luca, jongere en oudere broer, pleegbroer met zijn vriend en de 2 Duitse jongens)
We hadden eten mee en hebben aan boord gegeten, maar we wisten niet dat Luca dit een beetje met onze pleegbroer had geregeld. Want op een gegeven moment ging die soort van officieel mijn twin en mij bij zich roepen en zaten wij in het midden, met de andere jongens om ons heen en hij ging iets tegen ons zeggen. Hij was super nerveus, stond af en toe te trillen en kwam niet zo goed uit zijn woorden. Nou ja, een goed begin is het halve werk, zeg maar haha Het is zonde, die jongen, Maar ok, hij had een grote bedankkaart en daar had hij van alles opgeschreven. Het was de tekst van een liedje en die had hij aangepast speciaal voor ons. Het was superlief wat hij allemaal over ons zei en we moesten een traantje laten, nou ja, iedereen had beetje natte ogen gekregen. Ik zal eerst de tekst hier zetten, zoals hij die had opgeschreven (en een link naar het liedje):

https://www.youtube.com/watch?v=GxBInTmAdYc

Stan van Sanang – Een ster

Lyrics hieronder in de door Luca aangepaste versie om ons te bedanken:

strofe: 1

Al dagen lang, leef ik voor jou en jou
jij en jij zijn die enige die ik hebben wou
En ik ben god daar oh zo dankbaar voor
jullie liefde is een zaligheid
En die wil ik nooit meer kwijt
Daarom geef ik jullie iets tot in de eeuwigheid

refrein

Een ster, die jullie nooit meer verlaat
die altijd voor jullie straalt
Die geef ik dan jullie naam
Een ster, ze is speciaal voor jou en jou
Om te tonen dat ik van jullie hou
Zodat je mij nooit meer vergeet


strofe: 2

Als je ooit naar boven kijkt
Zie je die ster die op jullie lijkt
Het is de mooiste uit het hemelrijk
En gaat ons leven ooit voorbij
Dan schijnt ze nog, voor jou, jou en mij
Die ster die blijft bij ons tot in de eeuwigheid


refrein

Een ster, die jullie nooit meer verlaat
Die altijd voor jullie straalt
Die geef ik dan jullie naam
Een ster, ze is speciaal voor jou en jou
Om te tonen dat ik van je hou
Zodat je mij nooit meer vergeet


yeeaaah


Een ster, die jullie nooit meer verlaat
Die altijd voor jullie straalt
Die geef ik dan jullie naam
Een ster, ze is speciaal voor jou en jou
Om te tonen dat ik van jullie hou
Zodat je mij nooit meer vergeet


Ooohhh

http://www.songteksten.nl/songteksten/368606/stan-van-samang/een-ster.htm

Dat was echt wel een emotioneel moment en we vonden het zo knap en mooi van hem om dat voor iedereen te vertellen en we weten nu al, dat wanneer we dat liedje ook horen, ook al is het over 50 jaar, dat we dan terugdenken aan hem en dit moment. Luca blijft ons verbazen met al die leuke en lieve dingen die hij doet. Ook had hij nog voor ons allebei een paar enkelbandjes van leer gemaakt en die had die toen bij ons omgedaan, als aandenken. Wow, wat een manier om ons te bedanken voor de hulp bij zijn coming out bij zijn familie en te zeggen dat hij van ons houdt.

Als afsluiting nog dit. Picture this: 3 verliefde jongens met een smile van oor tot oor die na het skinny dippen net aan boord te zijn geklommen, nog nat van het water, met zijn 3-en naast elkaar zitten, Luca tussen ons in, watermeloen etend, het sap druppend op onze buikjes, op een boot dobberend op de Middellandse Zee, alleen het geluid van het water, zwoele avond en dan genieten van de ondergaande zon. Hoe kun je een dag beter eindigen? Het was echt een topdag. Dat hadden we een goeie week geleden nooit kunnen bedenken.

Bedankt aan de jongens voor alles te filmen, das een mooie herinnering.

Super bedankt Luca, we houden van je

Maar we hebben wel een vraagje, mijn broertje en ik vinden Luca allebei heel erg leuk en Luca ons allebei. Hoe moeten we dat oplossen. Tot nu toe hebben we allebei met Luca gekust en een beetje handwerk, Luca ook met ons, zeg maar, dus met zijn 3-en (niet apart). Zelf hebben we nog niet bedacht hoe en wat verder, maar zouden we met zijn 3-en soort van iets kunnen hebben als we dat allemaal willen en heeft iemand wel eens een relatie met meer dan één persoon tegelijk gehad en hoe ging dat dan? Graag hulp.

Groetjes,
M&M’s
Luca is nu bij ons en we hebben net je lieve berichtje gelezen. Ja, we hebben de laatste tijd wel een traantje gelaten, maar het is zo mooi, hij is zo mooi en lief en zaterdag gaat ie weer naar huis, dus willen we nog zo veel mogelijk bij elkaar zijn :)
We liggen in bed te praten en als er een nieuw berichtje komt, lezen we het, dus vandaar.

Ik hoop dat jouw tranen toch een beetje tranen van geluk zijn. Wij hebben er al genoeg van verdriet gehuild en de laatste dagen met al die mooie dingen die we met Luca mee mogen maken zijn dat tranen van geluk.

Wat vond je van zijn tekst om ons te bedanken, met dat liedje hierboven?

Dankjewel. Kus van ons. Slaap lekker voor nu of strakjes.

M&M's 🙂 🙂 en Luca:)
nou ja eigenlijk is het M&L&M's
Dankjewel. Lief van je. Het voelt zo goed met hem, alsof we elkaar al heel lang kennen. Er is zo'n klik en een blik in zijn ogen zegt meer dan 1000 woorden. Alles wat Luca al die jaren verborgen heeft gehouden/moeten houden komt er nu uit. Een paar weken geleden was hij nog best wel in zichzelf en nu is hij veel blijer en kan hij genieten en durft hij dat ook. We zijn zo blij voor hem en ook superblij dat we hem ontmoet hebben op het vliegveld.
Hij blijft ons verrassen met alles wat hij doet en bedenkt en ja, die tekst is echt briljant en ook best wel een mooi liedje, zeker nu met die betekenis. Ik kende die Vlaamse zanger niet, maar Luca leert ons een beetje de Vlaamse muziek kennen.
Oh, ik kan wel een hele nacht over hem praten en naar hem kijken. Je zou nu zijn glimlach eens moeten zien en zijn mooie ogen. Ik en mijn broertje verdrinken er bijna in.
Dit is een vakantie die ik nooit ga vergeten, dat weet ik zeker.
Ik krijg net een knuffel van Luca 🙂 Luca is liefde
Ik wens jou ook zo'n leuk vriendje

:)M&L&M:)
haaai XUnicornsX,

het was weer een hele leuke dag met Luca en we liggen weer met zijn 3-en in bed en waren beetje samen aan het reageren op het forum. Luca heeft af en toe best goede ideeën om te helpen, dus is wel handig. Alleen hebben we geen verstand van meisjes, dus ja, kunnen niet iedereen helpen met goed advies :)

Voorlopig ons laatste nachtje met Luca snik snik, morgenavond gaat hij vliegen :(
We missen hem nu al, terwijl hij tussen ons in ligt :(
Wordt wel ff moeilijk morgen denk ik, afscheid nemen, maar ja, we hebben geen keus

M&L&M's

oh trouwens goed dat je er niet al te ziek van was en hoe snel je ongesteld moet worden na zo'n pil weet ik niet, staat misschien wel in bijsluiter?
Hi Mathijs/Pinguindude,

Haha, ja ik gebruik wel leestekens en hoofdletters, dus dat scheelt al weer :)

Ben wel blij dat je het leuk vindt om een keertje wat meer over verliefde jongens te weten te komen. Volgens mij hebben we allemaal (jongens en meisjes) dezelfde twijfels over of je leuk wordt gevonden of niet en hoe je met die andere in contact kan komen en dat stuntelige gedoe, zoals ons met die appjes in het begin. Iedereen wil iemand die van hem of haar houdt. En dan ontmoet je elkaar maar dan is het nog moeilijk, want ook al vind je elkaar leuk, dan is er nog een “probleem” met de ouders en dan hebben wij ook nog het probleem van afstand. We wonen niet vlak bij elkaar, maar ok, het is te doen, tenminste als iemand ons kan halen en brengen, want met openbaar vervoer is het echt niet te doen. We hebben hier maar 2 x per uur een bus max en er rijden hier geen treinen, dus alles moet dan met de bus en dan tig keer overstappen en tussendoor wachten, snelste is dan met 4 verschillende bussen en tussendoor nog stukken lopen naar andere bushaltes en dan duurt het 3 uur en 45 min ongeveer en het is met de auto iets van 70 km, dus ja.

Jongens die op jongens vallen, hebben dan vaak ook nog het probleem van dat ze nog niet uit de kast zijn, bij ons thuis was dat geen probleem, maar bij Luca wel. Luca is voor ons nu natuurlijk wel uit de kast, maar voor de rest van zijn familie nog niet echt en ook op school niet en waar hij woont. Dus verliefd worden op een andere jongen als jongen heeft nog een heleboel problemen die je als hetero niet of veel minder hebt. Maar we kunnen gewoon niet anders dan van jongens houden. We willen ook niet zo maar opgeven, omdat het moeilijk is. We zien Luca’s pijn en verdriet en kunnen niet zomaar zeggen, das te ingewikkeld, dus doen we het maar niet. Ook al zou het verder niks worden, we kunnen Luca gewoon niet in de steek laten. Het onbegrip is vaak zo moeilijk, buiten dat verliefd zijn al ingewikkeld is. En niet alleen dat niet iedereen het begrijpt, maar dat er vaak nog gescholden wordt en soms lichamelijk “geweld” wordt gebruikt tegen ons. Dat doet allemaal zo’n pijn, zeker als je ook nog jong bent en in de puberteit.

Gelukkig zijn er in onze omgeving veel mensen die ons steunen, dus dat helpt wel en ook hier op het forum krijgen we aardig wat steun. Dit topic wordt best veel gelezen, maar soms denken we toch, dat het toch op één of andere manier voor forumleden een beetje moeilijk is om te reageren. We denken dat het voor een hoop van jullie toch makkelijker was geweest als het over een jongen en een meisje zou gaan. Het is niet erg dat je niet precies weet wat je moet schrijven en je hoeft niet bang te zijn dat we je niet begrijpen als je wel reageert. Wij hebben al van alles meegemaakt en snappen meer van hoe er over jongensliefde gedacht wordt.
Dat lezen en die reacties doen ons goed en we willen jullie daar allemaal voor bedanken en we hopen dat jullie ook in jullie omgeving jongens en meisjes, die in eenzelfde situatie als ons zitten, een beetje willen helpen. Een beetje (meer) begrip en eens een arm om onze schouders vinden we heel fijn. Dat er iemand voor je opkomt, als je gepest wordt op school ofzo. En ja, gay zijn is niet besmettelijk en we willen ook niet met alle jongens uit de klas naar bed ofzo. Behandel ons gewoon als ieder ander, met respect, dat doen wij ook bij jullie.

Pinguindude, dat hierboven is geen kritiek op jou, maar meer een algemene “oproep” tot meer begrip. Ik moest het gewoon ff kwijt hier. We vinden jou een aardige jongen 🙂 met veel begrip en jouw vrienden kunnen wel trots op jou zijn om jou te mogen kennen. Teleurstellingen en afwijzingen kennen wij ook genoeg, maar het lijkt r op dat we deze keer wat meer geluk hebben. Wij hopen dat jij ook een leuk meisje (toch? want je bent toch hetero?) tegenkomt en verkering krijgt 🙂. Het moet vast wel lukken. Wij hebben er wel vertrouwen in. :P

Als laatste in deze reactie nog even over wat je zegt over 2 of beter nog 3 verliefde jongens…. Ja, dat is volgende “probleem”, wij vinden elkaar alle drie super leuk en zijn verliefd op elkaar en weten nog niet precies hoe we daar mee om moeten gaan en kunnen wel wat tips gebruiken als jullie er voor ons hebben. Bij ons thuis weten ze het eigenlijk al, want we hebben al veel met mama en onze broers gepraat over Luca. Bij Luca thuis weten ze natuurlijk wel dat Luca op jongens valt en dat hij ons leuk vindt, maar hoe het verder zit nog niet echt. Ze denken dat we “alleen” goede vrienden zijn, wat ook zo is natuurlijk, maar er is meer tussen ons. We zijn al best intiem geweest met elkaar en dat voelt heel erg goed. Time will tell en zoals gezegd tips zijn welkom.

Er komt vast nog wel een update, maar vandaag gaan we nog zoveel mogelijk genieten van Luca, zolang hij bij ons is.

Groetjes,
:)M&L&M’s:)
Hi Anoniem8090,

Leuk dat je weer reageert en dat je het verhaal helemaal nog een keertje hebt gelezen, vind ik helemaal tof. Ik heb het zelf nog niet teruggelezen, weet natuurlijk wel wat er allemaal gebeurd is, maar niet precies meer hoe en wat ik precies allemaal opgeschreven heb. Er is ook zoveel gebeurd de laatste weken.

Bedankt dat je het mooi vindt hoe we met elkaar om gaan. Die nemen we als compliment.

Het is voor ons als vanzelf dat het zo gaat. Mijn tweelingbroertje en ik praten er thuis ook open over en dat maakt het voor iemand met wie we omgaan en die ook gay is, wel makkelijker denk ik. Luca heeft wel eens gezegd dat ie zich nog nooit bij iemand anders zo op zijn gemak heeft gevoeld als bij ons Eigenlijk kon hij voor het eerst zichzelf zijn. Altijd had hij een masker op en probeerde hij rekening te houden met anderen. Maar dat kun je niet je hele leven volhouden. Op een dag barst de bom. Toevallig waren wij in de buurt toen dat gebeurde.

Luca is ondertussen al veilig thuis aangekomen. We hadden best wel tegen ons afscheid gisteren opgezien, want de laatste weken waren zo intensief. Luca was wel een beetje verdrietig en onzeker of hij ons nog zou zien, omdat we niet echt bij elkaar om de hoek wonen. Hij komt nu ook weer thuis in een omgeving die nog niks weet van zijn coming out en terug op zijn school, waar hij weinig vrienden heeft en als buitenbeentje wordt gezien. Juist nu heeft hij iemand nodig die hem kan steunen en behalve zijn papa en mama en zusjes weet hij niet op wie hij kan rekenen. Dat dus maakt hem onzeker en verdrietig.
Wij hebben beloofd dat we er voor hem zullen zijn en dat hij dag en nacht bij ons terecht kan. Daar is hij heel blij mee, maar toch zitten we best een eind van elkaar. We gaan wel skypen (hebben we zopas ook al gedaan en hij heeft ons zijn kamer laten zien, dat vonden we echt tof om te zien) en hem zo veel mogelijk proberen te zien, maar kunnen er niet op alle momenten dat hij iemand nodig heeft er direct voor hem zijn. Das best moeilijk.

Daarom zou het mooi zijn als hij steun krijgt van zijn klasgenoten. Ik ga hier geen oproep doen speciaal voor Luca en ga zeker niet vertellen waar hij woont, maar het lijkt ons zo mooi als iedereen die strakjes weer naar school gaat (of al is) eens kijkt wie hij of zij kan helpen. Voor een heleboel kinderen is naar school gaan namelijk best moeilijk, omdat ze “anders zijn” of eigenlijk moet ik zeggen “anders gevonden worden door klasgenoten”, omdat ze gepest worden of buitengesloten en meer van die dingen. Probeer je hand eens uit te steken naar iemand in jouw omgeving, iemand die wel wat hulp of af en toe een complimentje kan gebruiken. Met zijn allen kunnen we de wereld misschien een beetje beter maken. Het zit m vaak in kleine dingen, een glimlach, een hand op iemands schouder, er een keertje wat van zeggen als iemand een rot opmerking maakt over een ander. Nou ja, jullie snappen vast wel, wat ik bedoel. En wat je geeft, krijg je ook weer terug. Doe goed voor iemand anders en iemand anders doet goed voor jou.

Het hoofdstuk Luca is nog niet voorbij. Voor hem begint het pas. Wij zullen hem zo veel mogelijk daarbij helpen met hulp van jullie allemaal voor “alle Luca’s die er zijn”.

Tot de volgende,

Groetjes,
M&M’s

Enne Luca zit in ons hart 🙂
@Pin,

Dankjewel voor je lieve reactie :)
En ja, als we elkaar allemaal een klein beetje helpen en voor elkaar op komen, kan dat een wereld van verschil opleveren.

Groetjes
M&M’s
@West-Vlamingboy,

Elke keer ben ik ook verbaasd over wat er allemaal gebeurd en kan nauwelijks geloven dat we dit allemaal meegemaakt hebben in zo een korte tijd.

Luca blijft ons ook steeds verbazen met alle lieve dingen die hij doet. Luca is een beetje een dromer, net als ik ook ben. Als hij weer eens alleen op zijn kamer zat en zich onbegrepen voelde, luisterde hij vaak naar dit liedje ( “Een ster” van Stan van Samang). Hij droomde er dan van om dit ooit tegen zijn vriendje te kunnen zeggen en dat maakte hem vrolijk. Maar in werkelijkheid kon hij die gevoelens nooit tonen, tot enkele dagen geleden.
Wij zijn heel blij met Luca en trots op hem en vinden het heel bijzonder dat hij dit voor ons gedaan heeft. Ik speel het liedje soms een uur lang achter elkaar af….
Het Vlaams klinkt ook niet zo hard als het Nederlands. Bijvoorbeeld, een Nederlander zegt “heb je pijn?” en dan voel je ook de harde pijn, terwijl een Vlaming dan zegt “heb je je gekwetst” en dan doet het gelijk veel minder zeer….
Dus ja, misschien kunnen we wel een cursusje gebruiken in het (West) Vlaams, dan kunnen we allemaal lieve dingen tegen Luca zeggen in het Vlaams

Dikke knuffel terug voor jullie en ik hoop dat jullie over een weekje ook goed nieuws krijgen. Denk aan jullie.

Groetjes,
M&M’s
We zijn weer thuis. Eergisteren een beetje vertraging gehad maar verder ging alles ok in het vliegtuig. We hebben nog een leuke jongen ontmoet en hadden naast elkaar gezeten en gekletst. Enne we hebben whatsapp uitgewisseld en selfies gemaakt. We gaan hem vast nog zien en spreken. Hij is net zo oud als ons. Oh, nou denken jullie dat we weer op de versiertoer zijn geweest, maar das niet. We gaan Luca echt niet bedriegen, maar met leuke jongens contact hebben, mag wel toch? :P
Onze broers waren zaterdag avond al vertrokken en hadden ’s nachts gereden en waren zondagmorgen al thuis gekomen. De Duitse jongens zijn nu onderweg naar huis.

Mama zou ons op komen halen op het vliegveld, zodat we niet met de taxi terug hoefden. Alleen zagen we haar niet in de aankomsthal en we hadden zelf al vertraging dus vonden we het een beetje gek. Het is allemaal anders gelopen dan we dachten. Er gebeurt altijd wel iets geks met ons. Nu ook weer. Wie we wel zagen in de aankomsthal was die lieve, gekke Luca. Stond hij daar in zijn eentje op ons te wachten. Hij had meer dan een uur in de bus gezeten vanaf zijn huis en was stiekem gekomen en had zijn ouders niet verteld. Thuis had hij gezegd dat hij rondje ging fietsen, wat hij wel vaker doet. Beetje stout ben je wel Luca, maar wij houden wel van dat soort dingen Het was wel ongeveer de leukste verrassing die we konden bedenken en we hebben wel een traantje gelaten. Luca zag er ook anders uit met kleren aan, ik bedoel hij had geen vakantiekleren aan, maar hij had leuke jeans aan met een deftig (dat zeggen ze toch in Vlaanderen) shirtje en sneakers.

Toen kwam mama en ons jongste broertje er ook bij. Ook superleuk dat hij erbij was. Hij is echt een superbroertje en we houden heel veel van hem. Zij waren Luca tegen gekomen in de aankomsthal en mijn broertje herkende hem meteen, mama had hem ook al wel op skype gezien, maar had hem nog niet herkend. Ze hadden met Luca afgesproken dat ze zich zouden verstoppen en dat hij er alleen zou staan en mijn broertje had alles stiekem gefilmd van een afstandje. Wat een gekke jongen is die Luca toch. Die leuke jongen uit het vliegtuig was samen met ons naar de aankomsthal gelopen en we hadden hem in het vliegtuig al een beetje verteld over onze vakantie en hij heeft de hele tijd met open mond staan kijken naar hoe Luca en mama en mijn broertje ons verrasten. Hij had op een gegeven moment ook nog een stukje gefilmd en das echt een heel grappig en emotioneel filmpje, dus dankjewel daarvoor en we spreken elkaar nog binnenkort.

Luca woont ergens tussen het vliegveld en ons huis, zeg maar, dus heeft mama gezegd dat we hem naar huis zouden brengen. Het ligt niet op de route die we normaal nemen, maar het is ook niet ver omrijden. Dan waren we iig nog wat langer samen en hoefde Luca niet met de bus terug. We zijn dus met zijn allen bij Luca thuis geweest en het was een hele verrassing voor de ouders van Luca, maar ze vonden het wel heel leuk om mama te zien en te spreken. We hebben frietjes bij hem gegeten en we hebben zijn kamer gezien en waar die woont enzo. We hebben al met zijn 3-en op zijn bed gelegen haha. Zijn kamer ruikt zo lekker, helemaal naar Luca 🙂 Echt tof. Mama heeft Luca’s familie uitgenodigd voor vrijdag om te komen eten en dan mag Luca blijven logeren in het weekend en gaan we hem zondagmiddag, denk ik, weer terugbrengen naar huis. We zouden hem natuurlijk gewoon het liefst houden, maar ja, school hè en meer van die stomme dingen…. Maar we zijn helemaal happy. Btw volgens mij vindt mijn jongste broertje Luca’s oudste zusje wel leuk. Zij is 12 bijna 13 en hij is 13 🙂 Kunnen we misschien double of triple daten.

Kan niet wachten tot vrijdag. Dan zien we hem weer en kunnen we hem weer knuffelen.

Hebben jullie een leuk idee voor wat we kunnen gaan doen met Luca. We willen eigenlijk een leuke verrassing bedenken, maar weten niet wat. Hoe kunnen we hem het beste verrassen?

Groetjes,
M&M’s
Hi West-Vlamingboy,

Bedankt voor je reactie. Het was heel raar om Luca daar te zien. We vonden het echt heel lief van hem, maar zien ook een beetje dat hij zich wel heel erg aan ons vasthoudt. Op zich vinden we dat natuurlijk fijn, maar denk dat hij het strakjes moeilijk gaat krijgen als we elkaar wat minder vaak kunnen zien. Ik ben een beetje bang dat hij het op school moeilijk zal hebben en dat we er niet of te weinig voor hem kunnen zijn. Ik vind het zo spannend voor hem. Hij voelde zich zo veilig en daarom ook vrolijk en vrij bij ons. Nu moet hij terug naar een plek waar hij zichzelf niet is, of iig nog niet is. Een plek waar hij gepest werd of strakjes misschien nog wordt?

Daar heb ik het best moeilijk mee en we denken er best veel aan.

Ik hoop en denk dat hij wel steun krijgt van zijn papa en mama. Maar we weten dat Luca lange tijd niet zo’n prater is geweest thuis. Tegen ons praat hij volop, het is soms net een waterval. Dan zeggen we haal nou eerst eens adem, voordat je verder spreekt. Hoe kunnen we hem het beste helpen? Hij moet ook leren om voor zichzelf op te komen en dat hij er mag zijn. Zat hij maar bij ons op school, dan konden we hem een beetje beter helpen.

Hij skypet ook heel veel met ons en soms hebben we te weinig tijd, want ja, school en andere dingen. We voelen ons een beetje machteloos.
Nou ja, allemaal dingen om over na te denken.

Wat wel leuk was, is hoe zijn mama reageerde toen Luca afscheid van ons nam. Met iedereen erbij durfde hij niet goed afscheid van ons te nemen en deed alleen een soort mislukte boks. In Frankrijk gaf hij ons een kus en knuffel en dan ging hij. Zijn mama zei toen “Luca, neem nou eens goed afscheid van de jongens en geef ze een kus”. Dat vonden we wel grappig en goed van zijn mama. Hij deed het toen wel, maar was niet op zijn gemak met iedereen erbij. Onze mama is het wel gewend als we een vriend een kus geven of een dikke hug. Die mama van Luca is zo slecht nog niet. Het is voor haar ook dat de wereld sinds een paar weken op zijn kop staat, maar door zulke dingen laat ze wel zien dat ze Luca steunt.

We hopen dat Luca wat meer vrienden op school maakt, zodat het voor hem wat makkelijker en gezelliger wordt op school. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? We hebben het er wel al met Luca over gehad. Hij is zo leuk en soms zo ongelukkig op school. Waarom heeft niemand dat gezien en hem geholpen op school. We weten ook wel dat Luca er niet echt voor open gestaan heeft, want toen die dat wel deed, kreeg hij telkens een teleurstelling te verwerken. Hij moet meer zelfvertrouwen krijgen.

Op vakantie leek alles zo leuk en ontspannen en het ging zo goed met Luca. Maar we vragen ons af of hij het allemaal gaat redden.
Waarom is er nou nooit iets gemakkelijk. Het begin was moeilijk met Luca en alles er omheen, daarna echt fantastisch en nu weer moeilijk. Tussen ons gaat het wel goed, maar met Luca strakjes als hij alleen is, daar maken we ons best wel zorgen over.

Het idee van dat vragenspelletje lijkt ons wel leuk en dat gaan we vast doen. Af en toe een beetje een stoute vraag mag wel, toch?Dankjewel.

Heeft iemand anders nog tips?

Groetjes,
M&M’s

PS veel sterkte en vertrouw op uw pleegpapa’s. Ik hoop dat het dan opgelost wordt. Denk aan jullie, das het minste wat ik kan doen. Probeer nog even vol te houden in het tehuis.
Reputatie 7
Badge +4

Hey iedereen die dit nog leest,

Helaas zijn de M&M’s er niet meer ): Wat een fantastisch verhaal beter dan boek. Spannend, vrolijk en hartverwarmend. Ik heb er ongeveer 5 uur over gedaan om alles te lezen. En ja ik heb het op de zelfde dag gedaan OwO. Maar het was het zeker waard. Zoals mensen hier al 2 keer neer hebben gezegd er zou echt een boek van moeten worden gemaakt. Het is een nog gaver verhaal door de gedachte dat het echt is gebeurd. Er komt hierna nog een topic… En er is ook nog een kort topic hiervoor… Maar dat is voor een andere keer dan vandaag :D. Ik vind het geweldig dat het forum zo is gebruikt.

Bij het stuk dat Luca ineens verdween was ik echt bang dat het zo gaan lopen zoals bij @Mr.S, maar gelukkig was hij alleen aan het liften en ging dat goed. Verhaal van Mr.S zeker ook een aanbeveling voor wie dit verhaal leuk vond.

Voor iedereen die het helemaal heeft gelezen hoop dat je het ook een leuk verhaal vond zoals ik haha.

Groetjes NV

@Pinguindude,

ik heb het er net ff met mijn tweelingbroertje over gehad en wij vinden dat 3 uur 's middags ook na 12 uur 's avonds valt 🙂 eigenlijk valt bij ons voor zulke dingen alles na 12 uur 's nachts :P
Dus "vieze" vragen kunnen de hele dag 🆒

Das maar een grapje natuurlijk, maar weet je een paar leuke vragen voor ons, mag best beetje pikant zijn

groetjes,
M&M's
hi pinguindude,

thnx voor wat voorbeelden, sommige dingen hebben we hem al gevraagd, maar kunnen we bv. de volgende dingen vragen of is dat gek:

- heb je wel eens een stijve piemel gekregen van een meisje
- heb je wel eens een stijve piemel gekregen van een jongen, voordat je ons zag bedoelen we dan haha
- aan wie heb je je piemel wel eens laten zien
- droom je wel eens van jongens
- op welke bekende jongens ben je wel eens verliefd geweest
- wat vind je van een jongen met een beetje kromme piemel (mijn twin en ik hebben dat beetje)

Kan dat of gaat het te ver, denk je?

Alvast bedankt

groetjes,
M&M's 🙂
haha pinguindude,

we vinden jou geweldig!! :)

Je bent echt een aardige jongen en ook wel cool met jouw antwoorden erbij, wij vinden het niet teveel info hoor, we willen alles van je weten :P
Wil je verkering met ons haha, oh nee, dat kan niet, zie net dat je niet op jongens valt :(
Je bent wel grappig.
We hebben nu heel veel zin gekregen in dat vragenlijstje.
Zouden we het alleen met Luca doen of is het (voor hem) leuker nog met een andere jongen erbij. We kunnen nog een andere gay vriend van ons vragen...

groetjes,
M&M's
Hi Pinguindude,

sorry, we waren gisteravond, nou ja, vannacht in slaap gevallen, dus hadden we niks meer laten horen. :P

Denk dat we toch maar met zijn 3-en gaan doen, is leuker voor Luca, denk ik. Luca komt morgen met zijn familie bij ons eten en na het eten en gezellige avond ofzo, denk ik, gaat zijn familie weer naar huis en dan mag Luca blijven logeren het weekend en gaan we hem zondagmiddag ofzo weer naar huis brengen.
Dus ja, we willen het spel wel in het echt doen met Luca vrijdagavond/nacht al denk ik

Hoezo, had je nog een goed idee of tips of zoiets voor ons? :)

Groetjes,
M&M's

Hoi,

 

Ik ben nieuw op het forum en ik heb heel dit topic gelezen het duurde 3 dagen om alles te lezen maar dat was het wel waard.

Luca, jij en je twin lijken me echt een top stelletje! En ik vond het zo mooi om te lezen over hoe jullie hem met alles geholpen hebben :)

Ik zou alleen maar kunnen dromen van iemand die zo behulpzaam is in mijn leven :P


Het was echt een mooi topic!

Bedankt voor de mooie lees ervaring!

 

Groetjes Donut / Quentin

 

@Pinguindude,

dankjewel voor veel plezier wensen :P
Ik ga je wel vertellen hoe en wat enzo :)

Misschien kunnen we wel ipv alleen vragenlijst beetje truth or dare doen?
Heeft iemand leuke vragen / opdrachten misschien? Mag best wel een beetje stout, maar niet overdrijven hè

Ik vind het trouwens wel soort van beetje spannend dat heel Luca's familie strakjes bij ons komt. Ik hoop dat het niet ongemakkelijk is en dat het leuk en gezellig wordt. Het zijn toch mijn "schoonouders". Wajoo, das gek om te zeggen en te denken en we kennen Luca nog maar een paar weken, maar stel je eens voor dat..... dan zitten we over 25 jaar met de kerst misschien wel samen te eten haha. Moet er nog maar even niet aan denken. Eerst maar vandaag overleven. Al mijn broertjes en zusje en mijn pleegbroer met zijn vriend zijn erbij en papa en mama natuurlijk en oma en opa komen misschien ook nog wel even langs. Ze willen Luca graag allemaal zelf zien om te kijken of hij net zo leuk, lekker en knap is, als dat wij al een paar weken tegen iedereen zeggen :)
We kunnen altijd nog vluchten met Luca naar onze kamer :P

groetjes,
M&M's
Nou het was allemaal wel leuk en goed gegaan met eten enzo en gezellig daarna. Luca’s ouders en zusjes zijn ook een nachtje blijven logeren. Luca’s papa en mama in het appartement en de zusjes in de logeerkamer naast onze zus. Mijn moeder had van tevoren al gezegd dat het kon, als ze wilden, maar ze hadden eerst gezegd dat ze na het eten naar huis zouden gaan, maar toen hadden ze wijn bij het eten en daarna nog iets gedronken en zijn ze toch blijven logeren. Strakjes gaan we met zijn allen brunchen, ook met opa en oma en daarna gaan ze met de zusjes weer naar huis en Luca mag nog een nachtje blijven.

We hadden van de mama van Luca nog een leuk kadootje gekregen, alle 3 hebben we een t-shirt gekregen met “Team Luca” erop en dan silhouette?, nou ja een plaatje van onze hoofden erbij. Vond ik wel lief. Omdat we Luca zo goed hadden geholpen, zei ze, maar ze zei ook dat ze het best een beetje moeilijk had gevonden, toen in Frankrijk, maar dat ze nu ook wel ziet dat Luca heel gelukkig is.

Na het eten zijn we in het zwembad gegaan met de zusjes en mijn broertje en om 23.00 uur ofzo zijn we met Luca gaan douchen. Mijn broertje is met de zusjes in het zwembad gebleven en ze vinden elkaar wel een beetje heel leuk volgens mij.

Wij hebben een eigen badkamer tussen onze (twins) slaapkamer en die van mijn jongste broertje in. Dus we waren lekker aan het douchen en een beetje aan het rommelen ?? met elkaar en na een half uurtje kwam mijn broertje ook de badkamer in. Lekker handig van hem. Normaal douchen we ’s morgens wel vaker samen of ene is tanden aan het poetsen en andere douchen, maar ja, nou was Luca erbij en we hadden beetje boners. Dus ik zeg, kan je straks niet douchen. Nee, zegt ie, want ik ga zo slapen en ik ben zo klaar. Aangezien die nogal eigenwijs is, hebben we hem maar bij ons onder de douche gelaten, zodat ie weer zo snel mogelijk weg zou zijn.
Zegt ie nog tegen Luca, waarom is die van jou zo groot 😳. Ik weet dat we thuis wel makkelijk over seksdingen praten, maar ik vond dit niet echt uitkomen, dus ik zeg, hij is toch een jaar ouder en daarom heeft ie een grotere. Als jij wat ouder bent krijg je ook een grotere. Zucht… Dus hij zich afdrogen en naar zijn kamer, dus wij dachten ok, kunnen we ook weer verder met ?? in combi met ?. Half uurtje later staat mijn broertje ineens weer in de badkamer en vraagt ie wanneer we nou eens klaar zijn en of mama wel weet wat we aan het doen zijn. Ik begon een beetje mijn geduld te verliezen en zeg tegen hem, nou we doen hetzelfde wat jij gisteren ook op je bed lag te doen ??, dus ga niet zeuren tegen mama hierover. Zegt hij weer, ja dat kan wel, maar ik stop niks in mijn mond, ik doe het alleen met mijn hand, dus das anders en mama had voor de vakantie toch tegen jullie gezegd dat jullie dat niet meer mochten doen?
Ik hou heel veel van hem, maar nu kon ik hem wel achter het behang plakken, dus ik probeer rustig uit te leggen dat Luca nu ons vriendje is en dat je als je verkering hebt dat wel eens doet omdat het lekker voelt en dat we het er morgen nog wel een keertje over zouden hebben. En of hij ajb zijn mond wilde houden tegen mama. Gelukkig beloofde hij dat en ging hij naar bed.

We hebben ons toen maar afgedroogd en zijn ook naar bed gegaan. Mijn broertje en ik slapen samen op één kamer, we hebben allebei een 2-persoonsbed, maar slapen vaak bij elkaar voor de gezelligheid en omdat het een veilig gevoel geeft. Mama weet dat wel en had gezegd dat Luca dan in dat andere bed kon slapen, maar je snapt wel dat we dat niet gedaan hebben :S. We hebben nog dat vragenspelletje gedaan en waren zo moe dat we in slaap zijn gevallen, maar we hebben het vanmorgen nog wel leuk gehad met zijn 3-en en het spelletje van gisteravond “afgemaakt” ?? + ?, zeg maar. Vanavond zorgen we wel dat ons broertje ons niet meer lastig valt, kunnen we gewoon doen waar we zin in hebben, zonder een keertje gestoord te worden.

We zijn weer wat meer over Luca te weten gekomen (hij heeft dus nog echt nooit wat gedaan met andere jongens, alleen over gedroomd) en hij over ons en het voelt nog steeds goed tussen ons. Strakjes brunchen en vanmiddag of vanavond gaan we met de broers en zus bowlen. Ik ben blij dat het zo goed gaat tussen onze ouders en die van Luca. Alleen moest Luca’s moeder en mijn pleegbroer gisteren ineens een beetje huilen en liepen ze de kamer even uit, maar we weten niet wat er gebeurd is. Ik probeerde het aan onze pleegbroer te vragen, maar die zei, we hebben het er later over. Ik hoop niet dat het iets ergs is. Maak me wel een beetje zorgen, maar Luca’s moeder is nog steeds heel aardig tegen ons. Ik snap het ook niet altijd allemaal wat die volwassenen nou allemaal bedoelen.

Ok, we gaan ons zo maar aankleden voor de brunch, want we (Luca en wij twee) lopen nog in onze onderbroeken rond. We hebben met Luca en de zusjes al broodjes en croissantjes gebakken, eitjes gekookt en de tafel gedekt, dus ik hoop dat het weer een leuke dag wordt.

Groetjes,
🙂 M&L&M’s 🙂

HiJ8j8,

 

Ik denk dat jullie hele leuke jongens zijn (als vrienden dan hè).

ja haha, het moet niet te gek worden natuurlijk hè :smiley:

 

Aardiger dan de meeste uit mijn klas iig.

oei, is het echt zo erg in jouw klas :hushed:

 

En ik ben trouwens ook wel een beetje apart.

welkom bij de club :slight_smile:

 

 Oja, zie net hoe lang het is… Nou ja, ik zal er wel ff tijd voor maken dan. Ik zeg het wel als ik het uit heb

is goed, veel plezier alvast met lezen :wink:

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

@Pinguidude,

Dankjewel, again, voor je reactie 🙂 Sorry ben een beetje laat met reageren, want ja, druk met Luca en reacties typen enzo. Had eigenlijk allang in bed moeten liggen, nou ja, dat doe ik nu ook wel, maar zou beter al slapen, maar ok. Hieronder de update.

Ja, dat heb ik (of wij) weer, betrapt worden door ons broertje. Mijn broertje is de laatste tijd net ff wat meer geïnteresseerd in seksdingen dan vroeger. Het zal de puberteit wel zijn en die vragen over Luca zijn piemel, die had ik ook nooit van hem verwacht. Het was vorige week nog zo'n lief, klein broertje, maar ja. Hij is 13 en ook wel een beetje verliefd op Luca's zusje, denk ik, want toen we Luca vanmiddag naar huis gingen brengen, ongeveer een uur heen en dan weer een uur terug met de auto, wilde hij persé (hoe schrijf je dat eigenlijk?) mee. Dat zegt toch wel iets, denk ik. Hij heeft haar gisteren nog gezien.... Ik zag ook al foto’s van haar op zijn laptop, dus ja……

We mochten bij Luca, net als vorige week, weer frietjes blijven eten, dus das wel leuk en dan konden we nog even wat langer van Luca genieten. Het was echt heel erg leuk afgelopen weekend. Eerst dat eten met zijn allen en gisteren zwemmen en tafeltennissen en fietsen in de buurt en 's avonds bowlen en poolbiljarten. Dan weet Luca ook een beetje wat wij normaal doen en waar we naartoe gaan. Nog langs een paar vrienden van ons geweest en van die dingen en vandaag nog ff op het strand gelopen.
Natuurlijk waren de dingen die we in de slaapkamer en douche gedaan hebben nog net ff wat leuker en vooral heel lekker ?? + ?

Het is zo'n leuke en lieve jongen en we zijn super verliefd. Maar we weten niet hoe het verder gaat. Ik twijfel niet over mijn gevoel enzo, maar ja, school is weer bezig en kost tijd en we kunnen elkaar niet elk weekend zien, want soms hebben we gewoon andere dingen en we zijn afhankelijk van onze lieve familie of die ons willen brengen en halen. Onze pleegbroer heeft ons vandaag heen en weer gereden, dus das wel lief van hem.

Luca klampt zich ook zo aan ons vast, wat ik wel begrijp, want hij kan zichzelf zijn bij ons en ook bij onze familie. School begint voor hem ook weer en ik hoop zo dat ie het een beetje redt daar. Dat hij zich een beetje beter voelt als andere jaren. De rest van zijn familie en op school weten nog niet dat Luca uit de kast is als gay. Hij heeft ook niet echt goede vrienden, natuurlijk kent hij wel jongens en op school gaat hij ook wel met klasgenoten om, maar niet echt een echte vriend, waar hij goed mee kan praten. We hadden al tegen hem gezegd, dat als we bij hem zijn een weekendje ofzo, dat we misschien dan ook iets leuks kunnen doen met een paar vrienden of klasgenoten of een neefje ofzo. Dan leren we die een beetje kennen en kunnen we die een beetje voorbereiden op wat Luca ze heeft te vertellen. Dat wij dan al zeggen dat we gay zijn en dat we Luca kennen van vakantie, zonder dat we dan gelijk vertellen dat Luca ook gay is en ons vriendje is. Dat die vrienden dan beetje aan gayjongens “wennen” zeg maar. We hopen natuurlijk niet dat ze homofoob zijn, maar ja, dat zien we wel. En als die jongens (of meisjes) dan een beetje oké reageren is het voor Luca ook makkelijker, denken we, om beter contact met ze te krijgen en ze misschien een keertje te vertellen over dat hij op jongens valt. Dan heeft hij alvast een paar vrienden, die het weten en die hem kunnen steunen. Ik kan me niet voorstellen dat zijn klasgenoten de “nieuwe” Luca, zoals wij die nu kennen (vrolijk en gezellig meedoen met anderen), niet ook leuk vinden. Hij is “anders” dan ze hem tot nu toe kennen, omdat hij voor de vakantie nog die teruggetrokken, beetje depressieve eenling was, op school. Gay was hij toen ook al, dus dat bedoel ik niet.

Het houdt ons wel bezig, want we willen dat het goed gaat met Luca. Dat hij zichzelf kan zijn, overal waar hij is. Dat hij gewoon de vrolijke, open Luca is. Dat hij niet hoeft na te denken, hoe hij zich moet tonen. Tsjonge, er is nog een (lange?) weg te gaan. Mijn twinbroertje en ik hebben het er afgelopen week al veel over gehad en ook met onze pleegbroer gepraat en advies gevraagd. Hij heeft natuurlijk ook van alles meegemaakt toen hij uit de kast kwam. In het kort, voor diegene die het nog niet weten: hij is uit huis gezet, toen ie uit de kast kwam, nou ja, de verhoudingen waren zo slecht, dat hij niet meer thuis kon wonen en dus kwam hij bij ons toen die 15 was. Trouwens dat verhaal van hem was ook de reden dat Luca’s moeder en hij een beetje tranen hadden en even weg gingen, afgelopen vrijdag, bij het eten. Het had Luca ook kunnen overkomen, dat bedacht Luca’s moeder toen en daarom was ze zo emotioneel.

Tja, dan denk je dat verliefdheid alleen maar leuk is, maar voor sommige jongens die op andere jongens vallen is het een hele strijd, die soms nog wel een tijdje aanhoudt. Heb je de eerste hobbel met jezelf accepteren genomen, dan moet je het thuis nog vertellen en afwachten hoe het valt en daarna nog aan je vrienden en op school en op de sportclub en ….. eigenlijk overal waar je komt. Dat is toch eigenlijk gek, dat je er zoveel moeite voor moet doen om oké gevonden worden te worden door anderen, terwijl het gewoon om jouw leven draait. Het is tegenwoordig al makkelijker als vroeger, maar we zijn er nog niet.

Wij houden van Luca en Luca van ons en onze families zijn er gelukkig mee, dat is het belangrijkste, maar er moeten nog stappen gezet worden.

Het heeft weer een beetje een “sad” 😞 ondertoon, dit verhaaltje, terwijl we eigenlijk heel “happy” 🙂 zijn.

Daarom toch maar weer eens een liedje voor Luca, iets vrolijks, om mee af te sluiten.

https://www.youtube.com/watch?v=eW7MtGV67lc
De Kraaien - Ik Vind Je Lekker (Official Video, + lyrics)

Dit vinden wij van Luca:

Ik vind je lekker
Je bent een lekker ding
Je ben zo heet
Me tong leg op me kin
Ik vind je lekker
F*ck ik verrek me nek
Je ben zo lekker
Je maak me helemaal gek


Songtekst: http://www.songteksten.nl/songteksten/363613/de-kraaien/ik-vind-je-lekker.htm

De kraaien - Ik vind je lekker
Ga uit me giegel als die lijve schudde op die pompernoei
Boemie track, niet op de kokenoei (mooie boel)
Je hebt de klokken horen luiden en weet waar die klepel hangt
Kom jij maar lekker door, zet je huis in brand
Hobbie hop kopperstopski(?) volledig in het zweet
Laat mij je brandje blussen
Maakt geen moer uit of hoe die heet
Zoals jij beweegt
Het wordt niet heel veel gekker
Het schuim staat op me bekkah

Ik vind je lekker
Je bent een lekker ding
Je ben zo heet
Me tong leg op me kin
Ik vind je lekker
F*ck ik verrek me nek
Je ben zo lekker
Je maak me helemaal gek

Normaal gesproken maak ik niet van die mooie muziek
Maar toen ik jou zag schudden dacht ik hey die heb techniek
Je krijg een eige track en daar hoef ik niks voor terug
Pak jij dat pompie dan smeer ik die handel op je rug
Ik graaf een greppel in je tuin en laat ze lope
Als het de hasj nie is dan ben ik wel bezope
De prins in Paan en je laat je lekker gaan
Trek het cellofaan maar van die track en zettum aan

Ik vind je lekker
Je bent een lekker ding
Je ben zo heet
Me tong leg op me kin
Ik vind je lekker
F*ck ik verrek me nek
Je ben zo lekker
Je maak me helemaal gek

Als zoetekauw zie ik jou, je bent een zoete lolly
Neurbert el Halt ik ga je likke als een bordercollie
Je dikke jenne die bulken uit je natte hemd
Ik geef je alles tot me laatste cent
En pak die wortel maar beet en kniel die hand op tilt
Dan komt die stok voorbij dat jij je eige niet verveelt
Je hakken klikken klak op het vissegraat parketta
Porno in je ogen en het schuim uit die raketta

Ik vind je lekker
Je bent zo lekker

Ik vind je lekker
Je bent een lekker ding
Je ben zo heet
Me tong leg op me kin
Ik vind je lekker
F*ck ik verrek me nek
Je ben zo lekker
Je maak me helemaal gek

Ik vind je lekker

Ik vind je lekker

Je bent zo lekker
(Lyrics licensed by LyricFind)

Groetjes,
M&M’s

Hi Donut/Quentin,

 

Ik ben nieuw op het forum en ik heb heel dit topic gelezen het duurde 3 dagen om alles te lezen maar dat was het wel waard.

welkom op het forum en leuk dat je je eerste reactie in mijn topic post :smiley:

Wow, ben je mij en twin nog niet beu na 3 dagen? Wel leuk dat je alles gelezen hebt. Heb je zelf ook wel eens een vakantieliefde gehad of er over gedroomd?

 

Luca, jij en je twin lijken me echt een top stelletje!

dankjewel, lief dat je dat zegt :slight_smile:

 

En ik vond het zo mooi om te lezen over hoe jullie hem met alles geholpen hebben :)

we worden er een beetje verlegen van, van al die mooie dingen die je zegt :blush:

Het ging eigenlijk vanzelf en we willen altijd dat iedereen het leuk en gezellig heeft, maar ja, soms was het ook wel pittig, maar ja, als je van elkaar houdt dan doe je zulke dingen voor elkaar, zonder dat je daar over na moet denken en vergeet niet dat Luca ook veel voor ons gedaan heeft en ook gewoon te zijn wie hij is. Het is dus een soort team prestatie :wink:

 

Ik zou alleen maar kunnen dromen van iemand die zo behulpzaam is in mijn leven :P

oeps, dat klinkt alsof je niet altijd de steun krijgt die je verdient en dat vinden we jammer. Bij wat voor soort dingen zou je meer hulp en steun willen? Je hoeft het niet te vertellen hoor, als je niet wilt. Tis zomaar een vraag. Btw, iemand die zo'n leuke reactie aan ons stuurt, kan niet anders zijn dan een leuk persoon, in dit geval een leuke en aardige jongen die het verdient om terug te krijgen wat je aan anderen (zoals ons in dit geval) geeft. Wij zijn iig blij met jouw complimenten en lieve woorden. Fijn dat je dat hebt gepost. Sommigen denken dat misschien ook wel, maar durven het dan niet te posten. Wij vinden het wel cool dat jij dat wel durft en zegt :thumbsup_tone3:

 

Het was echt een mooi topic!

Bedankt voor de mooie lees ervaring!

Groetjes Donut / Quentin

cool en jij bedankt voor je mooie reactie :sunglasses:

Is er iets speciaals dat je bij gebleven is van dit topic? Iets grappigs of stoms of wat dan ook? Een situatie of liedje of weet ik veel?

 

Wij zijn ook wel fan van donuts. We hebben ze zelfs op onze onderbroek staan, nou ja, niet op al onze onderbroeken, maar deze vonden we wel grappig met Homer Simpson

 

 

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hi Anoniem8090,

leuk dat je (weer) een reactie stuurt.

Als ik ga schrijven weet ik vaak niet wat er op papier/scherm komt. Het gaat gewoon uit mijn gevoel en ik schrijf maar wat ik denk en voel. Het laatste jaar ofzo heb ik besloten om me er niks meer van aan te trekken, hoe anderen over wat ik schrijf, denken.
Ik ben ik en zo is het gewoon. Ik heb geen zin meer om me anders voor te doen dan ik ben. Ik hou van jongens en ik zeg dus gewoon hoe ik me voel bij jongens en wat ik van ze vindt. Ik hoor al jaren hoe andere jongens van meisjes houden en wat zij van meisjes vinden. Dus nu is het mijn beurt. Weten ze ook hoe dat is. Ik hou het sws altijd netjes en het zit niet in me om iemand te beledigen of pijn te doen, want ik weet hoe dat voelt en dat wil ik een ander niet aandoen.
Ik denk vaak wel over dingen na en welke gevolgen beslissingen kunnen hebben en soms is dat handig, maar ook wel eens lastig, omdat ik me soms onnodig zorgen maak. Maar ik zie voor Luca nog zoveel obstakels, op school en met vrienden enzo. Dingen die ik soms zelf ook meegemaakt heb. Ik wil voorkomen dat hij al die hindernissen in zijn eentje moet nemen. Hij heeft het al zo moeilijk gehad.

Luca is heel aanhankelijk en steunt heel erg op ons. Dat mag natuurlijk, maar we willen dat hij zelf sterker wordt en de hele wereld aan kan. Hij appt ons de hele dag door en we hebben elke dag, die we niet samen zijn geweest, geskypet. Das best intensief, maar hij is zo lief en knuffelig en knap en aardig en attent en nog honderdduizend andere positieve eigenschappen heeft ie. Hij heeft een hart van goud. Ik wil alles voor hem doen, maar ik kán niet alles voor hem doen.

Zijn eerste schooldag was niet echt je van het. Hij had zich weer behoorlijk afgesloten en was verdrietig geweest. Dat doet ons pijn, als je dan een verdrietig appje krijgt en je zelf op school zit een uur van hem vandaan. We zouden op die momenten wel bij hem willen zijn. Het is dus best moeilijk, maar we houden niet van opgeven, dus gaan we door.

Gelukkig krijgen we thuis goede support van onze ouders en broers/zus en Luca’s ouders doen ook hun best, dus het gaat bij hem thuis ook wel soort van oké. Alleen zijn papa en mama lopen ook tegen allemaal nieuwe dingen aan, dingen die onze ouders allemaal al meegemaakt hebben met onze pleegbroer en oudste broer toen die uit de kast kwamen. Onze ouders hebben daarom ook af en toe contact met die van Luca.

Maar waarom schrijf ik dit allemaal, haha. Waarschijnlijk omdat ik het ff kwijt moet en jullie zijn mijn luisterend oor. Bedankt daarvoor.

Nog even over of we al verteld hebben aan Luca’s papa en mama dat we (twin en ik) allebei gay zijn. Ja, dat hadden we al voor zijn surprise party voor zijn verjaardag in Frankrijk gedaan. Nou ja, mama had het verteld toen ze met de mama van Luca belde ruim 2 weken geleden. Ik heb het even voor je opgezocht, het zijn reactie nr 58 (20 augustus) en 63 (21 augustus). Ik snap wel dat je af en toe ergens over heen leest, ik schrijf best veel hè.

Luca is sinds zondag namiddag weer thuis en we hebben hem de groetjes van je gedaan, op skype en hij groet je terug en iedereen die ons steunt.

Ik denk dat jij en Mathijs/Pinguindude wel gelijk hebben over ons jongste broertje. Hij is beetje anders dan anders, hij heeft het ook best vaak over het zusje van Luca en ja, die foto’s haha, ons lieve, kleine broertje wordt ook groot.

Nou ja, tot de volgende dan maar,

Groetjes,
M&M’s
Hi Mathijs/Pinguindude,

elke keer als je wat stuurt krijg ik een smile op mijn face en ben ik benieuwd naar wat je stuurt. Dankjewel daarvoor.
Ik heb hierboven al wat geschreven, zodat je je niet hoeft te vervelen haha

Als ik mijn broertje vraag over de foto’s op zijn laptop en telefoon, zegt ie, dat het gewoon vakantiefoto’s zijn, want hij was natuurlijk ook een weekje bij ons in Frankrijk. Maar vanmiddag had hij het zusje van Luca megagroot ingezoomd op zijn laptop staan en toen die even was gaan plassen, zag ik het. Ik heb Luca gevraagd of zijn zusje hem ook leuk vindt, maar hij wist het niet. Zij houdt het nog een beetje verborgen, denk ik, maar met bowlen zaten ze ook steeds naast elkaar en ging hij haar helpen met beter te gooien enzo. Die uitslover …… haha. Ik vind het wel schattig om het te zien dat hij verliefd is, maar hij ontkent als ik het vraag.

We gaan proberen om komend weekend tenminste een dagje naar Luca te gaan en wat vrienden van hem te ontmoeten, want wij hebben dringend hulp nodig, die dicht bij Luca in de buurt is.

De vriend van onze pleegbroer wil ons wel brengen, want onze pleegbroer moet werken in de zaak. We moeten die jongens ook nog wel eens extra bedanken voor dat ze ons altijd zo goed helpen en dat zij de benzine betalen. Heb je nog een goed idee voor een leuke manier? Het gaat ze niet om het geld weet ik, maar het moet wel beetje indruk op ze maken, dat ze weten dat we het echt menen.

Natuurlijk mag je een plaatje aanvragen. Ik wil wel een hele avond plaatjes voor je draaien en je een drankje brengen en nootjes of chips. Ik regel zelfs een afspraakje met onze zus, want ja, wij zijn, denk ik, niet goed genoeg voor jou, omdat we jongens 🙂 zijn. We zouden best graag met een Pinguin daten haha, want we zijn echt leuk 😛 (grapje). Die date en de drankjes zijn natuurlijk virtueel, want we kennen je niet in het echt, maar we bedoelen het goed. Ik vind het leuk, elke keer dat je reageert.

Goede tips om Luca te helpen zijn altijd welkom.

Groetjes,
M&M’s
Hi Anoniem8090 en Mathijs/Pinguindude,
Thnx again voor jullie reacties. Ga er later nog wel op reageren, maar zit ff met iets anders.

Luca doet al een hele dag “”raar”. Hij is mijn twinbroertje en mij al een hele dag aan het appen en dan vraagt ie steeds “hou je nog van me” en “wanneer zie ik jullie weer”. Ik heb al steeds geantwoord dat we gaan proberen om iig zaterdag te komen en als het lukt misschien wat langer, maar dat we dat nog niet weten. Wij kunnen niet zelf rijden en zijn afhankelijk van anderen. Ik zeg ook steeds dat ik van hem hou en dat hij dat ook weet, want ik heb het al zo vaak gezegd. Maar dan zegt hij weer, waarom kan ik je dan pas zaterdag zien. Ik heb je al een hele week niet gezien. Ik wil nu bij je zijn.
We hebben elke dag geskypet en ik zou ook wel elke dag bij hem willen zijn, maar dat kan gewoon niet.

Wat doe ik verkeerd of wat kan ik nog beter doen. Ik weet het ff niet meer. Luca is anders niet zo. We hebben het zo leuk gehad steeds in de vakantie en afgelopen weekend bij ons thuis was ie er ook nog. Wie heeft er een goed idee.

Groetjes,
M&M’s

Reageer