Eerste echte vakantieliefde ontmoet, alleen hij weet het nog niet



Toon eerste bericht

219 reacties

Hoi MnMs,
T is inderdaad weer een ontiegelijke lap mee tekst. En jullie zijn inderdaad nogal 'Sneaky Beeki'. Ik wou zeggen 'Cheeki Breeki' maar ik weet nog niet hoe Slav jullie zijn ?
De naam Feestgay vind ik best wel goed bedacht. Klinkt ok best grappig.
Fijn om te horen ook da jullie t leuk hebben gehad. Maar waarom is die oudere broer ineens een viezerik? Meiskes zijn toch ok leuk en lief enzo? Ofja... Vind ik dan ?
En jullie broertje. Ik hoop echt da het iets heel moois wordt tussen hem en Luca's zusje. Ze lijken me best wel een schattig stelletje. Vertel het maar als ie voor haar op zn knieën gaat ?
En omdat ik nog niks over hardstyle heb gezegd in deze post: Heady had laatst een best wel lekker setje gedraait op SlamFM. Misschien moet je die ff kijken, staat gewoon op youtube

Mathijs / Pinguindude
Dus... Lang geleden dat hier iets gezegd is. Ik vraag me eik wel af hoe het is met de M&M's, met Luca en de relatie van het broertje van M&M's en het zusje van Luca.
En een off-topic vraag: hoeist met de hardstyle? ?
Klein vraagje moet kunnen toch? ?
Oke, wilde ik gewoon ff weten ??
Reputatie 7
Badge +6
Letten jullie a.u.b op forumregel 12?

12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic
Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen dubbeltopics aan en post niet 2 keer dezelfde reactie achter elkaar.

Dit om het forum overzichtelijk te houden.
Wanneer je een eigen ervaring kwijt wilt, dan vragen we je om een nieuw topic hiervoor aan te maken.

vriendelijke groet, Mariska (De Kindertelefoon)
Dus... Lang geleden dat hier iets gezegd is. Ik vraag me eik wel af hoe het is met de M&M's, met Luca en de relatie van het broertje van M&M's en het zusje van Luca.
En een off-topic vraag: hoeist met de hardstyle? ?

Heb je nou echt over Joyce's bericht heengelezen? Off-topic mag hier niet in tegenstelling tot andere forums.
Dag forumgebruikers,

Ik wil jullie even herinneren aan forumregel 12:

Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic
Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen dubbeltopics aan en post niet 2 keer dezelfde reactie achter elkaar.

Blijven jullie bij het topic :)

Groetjes,
Joyce
De Kindertelefoon
Hey M&M's,
Super mooi gezegd! Ik ben blij voor jou, je twin broer en Luca! :)
Gr. Pin
@M en Ms, bij mij klopt de reactieteller wel, dus waarschijnlijk is het een kwestie van refreshen?
Hi,

Waarschijnlijk ligt dit aan jouw device / internetverbindig, want bij mij is het dit keer ook gewoon in orde. Wellicht komt het door het feit dat je niet in Nederland bent?

Gr. Pin
@M&M's
Wat betreft je vragen, ja ik ben al uit de kast gekomen en heb al een vriendje. Jammer genoeg heb ik al heel wat beleefd (zie mijn topic)
Nu terug naar jouw verhaal:
Wanneer ik het las kreeg ik een krop in mijn keel. Ik persoonlijk vindt dat jij een heel groot hart heeft. Je heeft Luca en zijn mama terug bij elkaar gebracht! Daar krijg ik de tranen van. Zo een mooi gebaar!

Als ik je een raad mag geven: ik zou er niet al te lang mee wachten om het te vertellen aan Luca zijn ouders dat jullie beiden gay zijn. Je kan er alleen maar respect voor krijgen dat je eerlijk bent. En wie weet, wisten ze dat al. Ouders zien dat volgens mij.

Ik blijf denken aan jullie boys! Dikke knuffel aan jullie M&M's en ook aan Luca!
Hey M&M's

Enkele dagen niet gelezen en al zoveel gebeurd! Wel allemaal fijn om te lezen, soms ook rolde er een traan over mijn wang. In het bijzonder bij de tekst van onze Stan Van Samang, zo mooi en ontroeren aangepast. Telkens wordt ik meegezogen in jullie verhaal, nog steeds pakt het me.

Dikke knuffel
Ps: Ik wil jullie wel ook Vlaamse les geven hoor, f liever gezegd, West-Vlaams 😛
@M&M's

Terug een mooi deel, West-Vlaams is een taaltje apart, in Vlaanderen begrijpen ze het niet al te goed (even ter info)
Met plezante jongens contact hebben is inderdaad geen bedrog. Kijken mag ook nog altijd, want daarvoor heb je je ogen gekregen. En dat is net wat ik heel graag doe, kijken naar andere jongens. En ja, er lopen er heel veel schoontjes tussen :8.

Ik kan het best geloven dat het een hele grote verrassing moet geweest zijn wanneer je Luca zag in de aankomsthal.
Ook plezant voor je jongste broertje, wie weet?

Je kan misschien een soort spel spelen met vragen te laten beantwoorden. Op die manier leer je elkaar nog beter kennen.
Maar hou het wel deftig hé!:P

Ps: Ben wel wat zenuwachtig voor volgende week woensdag, maar mijn pleeg papa's zeggen dat alles wel goed zal komen. Ik hoop het. Morgenavond moeten we terug naar het tehuis, dat zie ik echt niet zitten. 😞 :@

Bedankt om de denken aan ons! Dikke knuffel terug aan jullie.

Groetjes
West-Vlamingboy
@M&M's
Weer is er zoveel gebeurd. Ik denk dat Luca nu begint te beseffen dat hij jullie niet meer dagelijks zal kunnen knuffelen.
Wel heel mooi van jullie dat jullie waakten over hem, dat vind ik zeer lief!
Ik hoop dat hij vele steun zal krijgen, van jullie beiden krijgt Luca dat al in elk geval.
Dikke knuffels en ik blijf denken aan jullie!!!

XXX
West-Vlamingboy
@M&M's
Wat was ik blij dat het terug goed ging met Luca. Maar op het laatst las ik dat hij het terug moeilijk heeft, wat jammer.
Ik leef echt met Luca mee.
Ik denk vrees dat er tussen Luca en zijn mentor nooit zal lukken. Het vertrouwen is er niet en het is net dit dat er aanwezig moet zijn.
Jullie doen er alles aan om het Luca naar zijn zin te hebben, wat toch zo een mooi gebaar is.

Dikke knuffel

XXX
een vraagje doe jij het soms ook met je twin broer?
Hoi,
Ten eerste: heel veel respect en liefde aan jullie❤ Ik heb net alles gelezen en was heel erg onder de indruk! Die surprise party lijkt me een superleuk idee. Weten jullie of hij zijn verjaardag nog niet heeft gevierd doordat ding met zn moeder, of ook omdat hij niet houdt van verjaardagen/feestjes? Als hij daar namelijk niet van houdt kunnen jullie misschien beter wat anders verzinnen, maar ik vind het zelf echt een heel leuk idee!!

En misschien als de sfeer goed is kunnen jullie tegen zijn ouders vertellen dat jullie gay zijn. Als er zo veel mensen bij zijn denk ik niet dat ze ineens boos gaan worden, en wie wil er nou het feest van zijn zoon verpesten? Ik weet niet of het slim is hoor, maar het is maar een idee.

Dat van zijn vader opbellen: ik zou het gewoon doen. Jullie kunnen het plan aan hem uitleggen en vragen of hij denk dat het een goed idee is en denk dat Luca het leuk vindt.

Heel veel succes en blijf zoals je bent want je lijkt me een heel lieve jongen!?

Xxx Amina

Ps. Zou je alsjebliefd mijn topics willen bekijken en misschien willen reageren? Je zou me heel erg helpen!?
Ik bedoel alsjeblieft met een t natuurlijk!
heeey Sem15,

leuk dat je reageert, je bent in het echt vast ook heel leuk :)
We hebben meestal wel praatjes maar als het er op aan komt durven we niet zo veel, mn broer al helemaal niet. Het is trouwens die jongen die dat over die condooms op het vliegveld erbij was. dat staat in mijn topic over alleen vliegen. Bij die controle en zn ouders hoorden dat ook en die keken beetje raar naar ons. Dus denk hij sws niet met ons mag van zn ouders.
Maar we hebben selfie gemaakt van ons in zwembroek en gevraagd of die met ons in de jacuzzi wil. En daar hebben we nu al spijt van, want das niet echt handig denk ik. Beetje te seksueel of niet? Wat moeten we nu? Iets anders erbij appen want kan dat verstuurde berichtje niet meer weg halen. Hij heeft hem nog niet ontvangen. Hij zal wel geen wifi hebben waar ie nu is. Wat nu?
maar we hebben van die kleine speedo's aan en dan zie je van alles. Is dat niet seksueel dan, want meeste jongens hebben van die zwemshorts aan. We zien er wel goed uit met spieren en buikje en lekker bruin enzo (7 jaar op zwemmen gezetten en doen veel sport en dansen). Wel leuk dat je zo snel reageert
Ja is waar. Liefste hebben we niks aan, want gaan vaak naar het naaktstrand, maar dat mag hier niet, dus daarom hebben we nu kleine zwembroekjes, anders zijn we straks op die plekken zo wit als we van die shorts dragen. Je ziet onze bobbel best wel goed, want we hebben redelijk grote slappe. Misschien vind hij dat wel leuk
Nou ja we gaan maar afwachten. We gaan nu op de fiets naar het strand met die Duitse vrienden van ons die in ons appartement zitten. Spreek je later weer
Hi allemaal,

hij heeft terug ge-appt, maar durft zijn ouders niet te vragen of ie mag komen. We moeten denk ik eerst die ouders een beetje beter leren kennen zodat die zien dat we gewoon leuke jongens zijn, maar hoe doen we dat. Ik kan toch niet ineens naar hun appartement gaan. Vanavond zijn ze niet thuis want dan gaan ze rondje lopen op de boulevard en daar ergens wat drinken. Tips?

M&M's
Hi

even een update. Ben gisteravond met mijn tweelingbroertje en 2 vrienden hele avond over de boulevard gaan lopen en we hebben hem niet gezien. Ik durf ook niet zo goed weer te appen na gisteren met die foto. Vanmorgen zijn we met ons 4-en naar zijn appartement wezen kijken op de fiets, maar kunnen het complex niet op en weten niet in welk huisje hij zit.

Willen jullie ons alsjeblieft helpen wat we nog kunnen doen. Als je het moeilijk vindt dat we homo zijn doe dan net of je een meisje helpt die een jongen wil ontmoeten of omgekeerd.Voor gay jongens is volgens mij zelfde om afspraakje te maken toch?
Wij (tweelingbroertje en ik) zijn echt verliefd op hem. Please. We gaan jullie huggen voor goede ideeën of je krijgt een stoere boks of high five whatever je wilt :P

M&M's
Hi Char8617,

bedankt voor je reactie, maar weet je wat ik beste kan zeggen of vragen dan, want gisteren was ik zo impulsief (nou ja ben ik altijd wel) en dan had ik niet goed nagedacht en met die foto was niet zo handig om te sturen naar een jongen die we eigenlijk nog niet kennen.
Mijn broer zegt alleen maar wat ik niet moet doen en komt zelf ook niet met een goed idee, maar we willen die jongen graag zien en dan wordt het misschien makkelijker hoop ik. We hadden zopas weer bij zijn appartement gefietst maar ja, niks gezien natuurlijk.
Ja, vindt het wel spannend, hij is kapot knap en aardig. Weet je nog iets voor ons om te appen?
@Char8617,

ja zou kunnen, maar hij is niet zo'n prater denken we en weet niet hoe die daar op reageert. Wij vinden het ook moeilijk, maar zijn heeel erg superrr blij dat jij met ons meedenkt. Zijn ouders zijn denk ik beetje moeilijk, maar die kennen we ook niet natuurlijk.

We zouden hem eigenlijk het liefst soort van per ongeluk ergens tegenkomen. Dat hij ergens is en dat wij daar toevallig ook zijn, maar ja, hoe kan je dat regelen? Ergens waar ook andere mensen zijn en dat het niet gek is dat wij er zijn, zeg maar. Hij mag het wel weten, maar zijn ouders moet het op toeval lijken, zoiets, maar hoe? Weet jij of iemand anders iets?

Reageer