Eerste date: stress

  • 22 January 2023
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

Badge

hey ik ben 14 en heb binne 6 dagen mn eerste date    heb veel stress en ben bang dat ik niet ga durven praten als ik hem zie van de stress en heb nog nooit gekust stel dat hij me plots kust ik heb zooo veel stress stel je voor binne 6 dage mn eerste kus in de relatie waar ik al lang van droomde 


5 reacties

Badge

heyy allemaal de date ging  goed ;)  in het begin zeiden we niet veel maar hij keek wel vaak naar me en toen waren we na een tijd niet zenuwachtig meer en hadden we een leuke tijd samen x

Reputatie 7
Badge +19

Het komt vast goed. Hij zal ook vast een beetje zenuwachtig zijn. Wees gewoon jezelf

Badge

hey, ik snap dat je stress hebt maar zoals ‘jaivy’ al zei zal die dat ook wel hebben. Als het toch gebeurd en je bent er nog niet klaar voor zou ik dat best gewoon eerlijk zeggen tegen hem/haar/het. Ik denk wel dat die het gaat begrijpen. Probeer vooral te genieten van het moment.

Reputatie 3
Badge +1

idd wat @wilpratenhierendaar zegt, geniet van het moment en laat het gewoon over je heen komen/gebeuren. k zeg ni dat het helpt maar je kan altijd op internet opzoeken hoe je moet zoenen ofc.

Reputatie 3
Badge +1

Wees gewoon jezelf en doe geen dingen die je niet wil.

Als je gewoon jezelf bent en hij/zij/het niet op je valt was het ook nooit een goede relatie geworden, als je anders gaat doen als anders dan houd je dat nooit vol en gaat het toch fout.

+ Als je gewoon jezelf bent dan kom je vanzelf iemand tegen die jouw ook leuk vind.

Veel succes!

Groetjes x_anoniem

Reageer