Skip to main content
Hallo,

Ik ben 18 en na veel praten op een dating app gaan we binnenkort een keer samen wat drinken.

Maar nu komt het. Aangezien ik nooit met een meisje heb afgesproken vraag ik me af hoe begroet je haar.

Gewoon hoi?

En waar zouden jullie het over hebben gewoob sport vrienden etc?

En als het klikt kan je aan het einde haar nummer vragen?

Als zij met ov komt em je merkt dat het klikt kan je dan voorstellen om haar naar huis te brengen. Of is dat not done?

Andere tips zijn ook welkom.
Hey,

Wat leuk dat jij je eerste afspraakje met een meisje hebt!

De beste tip die ik je kan meegeven, probeer niet 'te' veel je best te doen of je 'te' veel voor te bereiden.

Een beetje voorbereiden kan natuurlijk altijd, maar leg er niet voor jezelf te veel stress op.

Je kan haar inderdaad gewoon begroeten met '' Hey, alles goed? ''

Probeer veel te lachen en praat inderdaad gewoon over je hobby's en interesses.

Haar nummer en of je haar thuis mag brengen, zou ik gewoon afwachten van de situatie.

Het lijkt nu veel spannender dan het uiteindelijk is.

Veel plezier alvast!
Dankje voor je bericht.

Andere mensen nog met tips'?
Hey

Ik zit met hetzelfde probleem.

Zelf als meisje van 16 heb ik nog nooit een relatie gehad. Sinds gisteren heb ik verkering met een meisje ( ja ik val op meiden)

Morgen gaan we erover praten, omdat ik het via WhatsApp vroeg. Maar ik weet niet wat ik moet zeggen of doen.

Ookal zie ik haar elke dag op school, en zijn we vrienden.

Sorry alvast je had hier waarschijnlijk niks aan, haha.
Een tijdje geleden sprak ik ook met iemand af die ik leuk vondt.

Als ik jouw was zou ik gewoon relaxt aan doen en niet teveel stressen. Als het klikt dan is dat natuurlijk super goed en zou ik op het eind vragen om haar nummer maar ik zou haar nog niet naar huis brengen kan mischien een beetje eng overkomen

Maar veel suc6

Reageer