Vraag

eenzaam?

  • 23 June 2022
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Badge

Soms heb ik zo'n heel raar  gevoel ofz en ik weet niet wat het is? Wat is dat gevoel dat ik iemand als vriendje wil ofz en wat is dat gevoel dat ik wil dat ik wat heb iets waardoor ik aandacht krijg ofz? Ik heb echt geen idee hoe ik het moet uitleggen laat pleass iemand me begrijpen? Echt alsjeblieft  dat gevoel is raar en vervelend ik wil dat gevoel niet hebben maar ik kan er niks aan doen. Van dat gevoel voel ik me eenzaam heel raar. Ik hoop dat iemand me een beetje snapt.


3 reacties

Het is alweer een maand geleden dus ik hoop dat je er al over heen bent,

maar probeer anders meer te focussen op vriendschappen. Relaties kosten tijd en geduld. 

 

Badge

Hey ik heb dat gevoel ook zogezegd 

Ik voel me dan dood alleen en ik wil graag aandacht van een persoon maar dan voel ik mij niet verlieft 

Op het moment heb ik geen oplossing ervoor dus ik hoop dat het gw beter word over de tijd heen :) 

Groet potato

Reputatie 2
Badge +1

Heyy, ik herken het wel.

Ik weet niet of je al ongesteld bent, maar het kan daar wel mee te maken hebben. Je kan je eerst heel goed en blij voelen, en een uur later voel je je ineens heel alleen en kut.

Het kan ook te maken hebben met de puberteit! Het wordt heel erg onderschat hoe kut je je dan kan voelen. Dan kan je je ook heel alleen, verdrietig / hopeloos voelen. Je kan zelfs suicidaal worden.

Het hoeft ook niet per se een rede te hebben, maar vaak heeft het wel een reden! 


Je bent in ieder geval zeker niet de enige die dit heeft, hoor. Ik heb dat ook soms, dat ik me ineens heel eenzaam voel. Dan zit ik de hele dag te huilen 😅

Dat gevoel gaat weg hoor! Het is altijd even flink kut, maar uiteindelijk kom je er doorheen. 

Komt goeddd! 💖

Reageer