Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

GwnEenMeidxoxox Auteur
Net nieuw
Reacties: 1

14 september 2017, 13:41

Hii, kzit hier met een probleem, kheb al bijna 5maand een vaste vriend alleen is er laatst een andere jongen op mn pad gekomen die k ook wel erg leuk vindt, hij heeft me gister gezoend..(Heb niet teruggezoent) Nu weet k niet meer wat te doen, kben in ieder geval wel zo eerlijk geweest om t aan mn vriend te vertellen. Iemand tips? x

Reacties (3)

• Feliciaa
    Net nieuw
    Reacties: 3

14 september 2017, 14:15

Hoi!

Wat goed dat je dit verteld hebt aan je vriend. Hoe reageerde hij hierop?
    Als jij je niet meer goed voelt bij je huidige vriend, dan moet je het met hem hierover hebben. Ik zou niet vreemdgaan. Wees gewoon eerlijk over je gevoelens. En als je echt gevoelens hebt voor die andere jongen dan vertel je dat eerlijk. Dit is altijd beter dan dat hij er zelf achter komt.

Liefs,
  • Oxygenthief
    Praat goed mee
    Reacties: 67

17 september 2017, 18:20

Wat was jou reactie toen hij jou zoende?
    Voelde je je daardoor ongemakkelijk, of sprak je dat juist wel aan.
    Als je aan je crush denkt, zijn je gevoelens voor hem dan heviger dan die voor je vriendje?
    Daar moet je achter zien te komen, maar hou je vriendje niet aan het lijntje als je stiekem jou crush iets leuker vindt.
    Het is niet goed voor je relatie + zielig voor je eigen vriendje.

Hoop dat je er uit komt :)
    ps: als je echt verliefd was op je vriendje, zou je dan gevoelens kunnen krijgen voor een ander? of ben je echt verliefd op je crush?
    joe
  • 100Divergent11
    Topper
    Reacties: 980

17 september 2017, 18:28

Hoi!

Ik vind het supergoed dat je het aan je vriend hebt verteld, dat was heel volwassen. Jullie hebben volgens mij een eerlijke relatie, en het is goed over zo'n dingen te praten.

Een crush kan overgaan, en dan zou het jammer zijn jullie relatie te stoppen voor die crush. Er zit niets anders op dan af te wachten, en te zien hoe je gevoelens evolueren.

Praat ook eens met die andere jongen die je heeft proberen te kussen. Misschien is hij verward en is hij onzeker over het feit dat je het niet terug gekust hebt, dus dat bespreek je best allemaal even in een gesprek.

Groetjes
    x
    After victory, tighten your helmet cord.

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided