Een relatie hebben.

• 5 mei 2014
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Sinds een week of 2 heb ik een relatie met iemand (R.), hij is super aardig, lief en eigenlijk alles wat iemand in een persoon zou zoeken. Hij geeft echt om mij, en dat merk ik ook wel maar... 

Ik klamp al een paar jaar met een depressie en vind het erg moeilijk dat er daadwerkelijk mensen zijn die om mij geven. Hij wil weten hoe ik me voel als ik me slecht of goed voel en hoe ik denk. Er zijn heel veel dingen gebeurd waarvoor ik me eigenlijk voor schaam, die ik gewoonweg niet zomaar kan zeggen. Of andere dingen waar ik gewoon erg over in zit. En daarbij heb ik het gevoel dat ik hem niet verdien, hij is te lief en geeft echt veel om de persoon die ik ben. Ik weet van hem dat hij ook een paar jaar met een depressie heeft gelopen en dit soort dingen wel kan begrijpen maar alsnog weet ik het niet... Gewoon omdat ik het niet gewend ben dat er mensen zijn die om mij geven en die de echte ik willen leren kennen. De afgelopen jaren heb ik zo'n ongelofelijke hoge muur om mezelf heen gebouwd dat ik geen mensen er zomaar in kan laten...

Groetjes,
ROI.

1 reactie

Ik snap heel goed dat je het moeilijk vind om iemand zegmaar te vertouwen en dicht bij te laten komen, aangezien je nog maar 2 weken hebt is het logisch dat je niet gelijk alles wilt zeggen. leer hem ook eerst kennen en neem de tijd om elkaar te kennen.Ik denk dat genoeg tijd nemen voor jou heel belangrijk is, omdat je bang bent dat als je nu alles gaat zeggen die persoon er opeens niet meer zal zijn. Misschien als je genoeg tijd neemt dat hij de muur om jou heen stukje voor stukje weg kan nemen en je kan helpen om uit je depressie te komen?
Ik hoop dat je snel van je depressie af bent,

xx Maddie

Reageer