Vraag

een meisje leuk vinden

  • 13 September 2022
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik vind een meisje leuk van mijn school maar ze heeft een vriendje en ik hoorde dat ze al veel relaties heeft gehad. Ik wil graag het nu met rust laten maar op een een of andere manier blijf ik naar haar kijken. Wie heeft er tips dat ik daar geen last meer van heb?


5 reacties

Reputatie 7

ik had ook een keer zoits. ik heb toen im m gedachten gedaan dat ze snot uit haar neus had. dat hielp wel. veel suc6!

Reputatie 1
Badge +1

ja misschien helpt dat maar ik zit ook met haar in de klas en bij sommige lessen moeten we in een vast team zitten en ik zit precies met haar in het team dus dat is echt lastig. Maar ze heeft het ook vaak over seks enz wat ze doet met haar vriendje dus het is nog lastiger

Badge

Misschien kan je met je mentor overleggen of je naar een andere klas mag, bij ons is dat ook meerdere keren gedaan. Als je het goed uitlegt begrijpt je mentor dat echt wel en zal hij/zij meedenken
Ik hoop voor je dat je er een beetje over heen komt!!

Badge

hey dit probleem heb ik ook wel eens gehad mijn plan was gewoon doen als of ze niet bestaat. btw ik vind de snot in de neus manier wel heeel leuk

 

Probeer er niet te veel aan te denken.

heb niet veel tips. 

Reageer