(meiden)vragenlijst bi's of lesbiennes (10 vragen)

  • 10 August 2019
  • 10 reacties
  • 459 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyhey,
Heb net ontdekt dat ik bi ben. Ben wel benieuwd naar jullie vragen dus daarom deze vragenlijst. En iedereen maakt allemaal vragenlijsten dusja

1. Lesbienne of bi?
2. Hoelang weet je het al?
3. Uit de kast? (Waarom zitten we überhaupt in een kast?!)
4. Al seks of verkering met een meisje gehad?
5. Hoe ben je erachter gekomen? (Details als het kan!)
6. Hoe oud ben je?
7.zijn er mensen die het niet accepteerden? (Als je op vraag 3 'ja' hebt beantwoord)
8. Doe je mee aan pride month?
9. Word je gepest om je geaardheid?
10. Heb je tips voor mij? Ik weet niet echt hoe ik moet omgaan met mijn geaardheid...

Ik hoop dat jullie het leuke vragen vonden en ben benieuwd naar jullie reacties!

Xx simonesz ❤️

10 reacties

Staat deze lijst nou in het goeie subonderwerp?😅
Reputatie 1
Badge +1
1. Lesbienne of bi? - Bi.
2. Hoelang weet je het al? - Sinds mijn 13e of 14e.
3. Uit de kast? (Waarom zitten we überhaupt in een kast?!) - Zo ongeveer wel ja. Ik maak er meestal niet een groot ding van maar zeg het gewoon tussendoor als ik het nodig vind. In mijn omgeving wordt er tot nu toe niet moeilijk over gedaan.
4. Al seks of verkering met een meisje gehad? - Nope, tot nu toe heel erg single.
5. Hoe ben je erachter gekomen? (Details als het kan!) - Ik kreeg voor het eerst echt gevoelens voor een meisje toen ik in de tweede zat. Het was tijdens een feest en ik vond haar er opeens heel mooi uitzien. Ik denk dat ik daarna langzaam tot het besef kwam, omdat ik daarvoor al jongens leuk heb gevonden.
6. Hoe oud ben je? - 18.
7.zijn er mensen die het niet accepteerden? (Als je op vraag 3 'ja' hebt beantwoord) - Tot nu toe niet, gelukkig! 🙂 Kan ook bijna niet anders aangezien bijna al mijn vrienden lhbt+ zijn.
8. Doe je mee aan pride month? - Nog niet echt, ik zou wel een keer graag naar een evenement willen met vrienden.
9. Word je gepest om je geaardheid? - Nee.
10. Heb je tips voor mij? Ik weet niet echt hoe ik moet omgaan met mijn geaardheid... - Besef je dat homo- en biseksualiteit natuurlijke variaties zijn en dat het altijd heeft bestaan (ook bij veel andere diersoorten), alleen pas sinds recent wordt het meer geaccepteerd en durven meer mensen uit de kast te komen. Geef geen aandacht aan mensen die naar tegen je doen alleen maar omdat je op bepaalde mensen valt. Jong&Out is een veilige site waarop je andere lhbt-jongeren kan ontmoeten en over je geaardheid (en/of gender) kan praten.

Groetjes,
Trippel

1. Lesbienne of bi? lesbian
2. Hoelang weet je het al? 2jaar dat ik bi ben en 1 maand dat ik lesbian ben
3. Uit de kast? (Waarom zitten we überhaupt in een kast?!) goeie vraag waarom zitten we eigenlijk in de kast. maar mn klas weet het ga het woensdag tegen mn mentor vertellen, mn ouders weten het niet
4. Al seks of verkering met een meisje gehad? 2 relaties
5. Hoe ben je erachter gekomen? (Details als het kan!) ik kreeg gevoelens voor mn beste vriendin. zij was ook lesbian maar is nu weer hetero
6. Hoe oud ben je? 14
7.zijn er mensen die het niet accepteerden? (Als je op vraag 3 'ja' hebt beantwoord) ja, jammer genoeg wel
8. Doe je mee aan pride month? JAAAAAA
9. Word je gepest om je geaardheid? niet gepest maar soms worden er wel opmerkingen gemaakt van lesbi, maar dat is jiet perse naar mij gericht dat is gw de '' humor van mn klas''’
10. Heb je tips voor mij? Ik weet niet echt hoe ik moet omgaan met mijn geaardheid...  nee ik weet niet echt hoe je erom

Reputatie 3
Badge +1

1. Lesbienne of bi?

Lesbienne

2. Hoelang weet je het al?

1,5 jaar

3. Uit de kast? (Waarom zitten we überhaupt in een kast?!)

Half. Mijn vriendin en gezin weet het, maar echt nog lang niet iedereen. Ik heb verteld dat ik bi ben, nog om de keuze open te houden, maar inmiddels ben ik er wel achter dat ik alleen op meiden val.

4. Al seks of verkering met een meisje gehad?

Nope. Zou ik willen...

5. Hoe ben je erachter gekomen? (Details als het kan!)

Ik werd verliefd op een meisje uit mijn klas. Ik ben er eerlijk gezegd nog steeds verliefd op. Ik denk alleen dat ze trans is, niet lesbienne. Ik droom er vaak over. Soms schaam ik me er ook wel voor. Waarom moet ik weer anders zijn?

6. Hoe oud ben je?

13

7.zijn er mensen die het niet accepteerden? (Als je op vraag 3 'ja' hebt beantwoord)

Tot nu toe nog niet, maar ik heb het nog maar een paar mensen verteld. Zij denken dat ik bi ben...

8. Doe je mee aan pride month?

Niet echt. Nog maar weinig mensen weten het, ik hoef ook niet erg de aandacht ervoor. Toch lijkt het me wel leuk om met mensen te zijn die hetzelfde voelen, want soms voel ik me zo alleen.

9. Word je gepest om je geaardheid?

Nee omdat niemand het weet. Toch kijk ik wel sneller op als er gay wordt gezegt in de klas of als het onderwerp aan wordt gekaart. 

10. Heb je tips voor mij? Ik weet niet echt hoe ik moet omgaan met mijn geaardheid…

Ik heb één hele belangrijke tip: praat. Praten heeft mij echt geholpen. Gewoon met iemand die je vertrouwt, in mijn geval mijn moeder of een jeugdpsychiater. Vertel wat je denkt en waar je mee zit. Vertel je gevoelens. Zij kunnen je helpen.

Voor nu wens ik je heel veel succes

Vosje

Badge
  1. Lesbienne
  2. 4 maanden
  3.  alleen voor mijn vriendin en muziekdocente (dat was perongeluk, zonder besef maar ik vertrouw die docent wel!)
  4. nope
  5.  is voor ons beide een vraag
  6.  15
  7.  nee, mijn vriendin was trots dat ik het vertelde en docente was verbaasd en dat snap ik maar ze vertelde mij ook iets was niemand van haar weet en ik  vertrouw haar wel
  8. niet echt
  9. nee, maar als we het over het onderwerp hebben op school bijvoorbeeld voelt het alsof alle ogen op mij gericht staan
  10.  Ik weet niet of je al uit de kast bent gekomen, maar zo niet doe dat niet als je er niet klaar voor bent! alles op je eigen tempo en met kleine stapjes! 
Reputatie 4
Badge +2

Heyhey,

Heb net ontdekt dat ik bi ben. Ben wel benieuwd naar jullie vragen dus daarom deze vragenlijst. En iedereen maakt allemaal vragenlijsten dusja



1. Lesbienne of bi?

Bi

2. Hoelang weet je het al?
Sinds 18 December 2022 (ik heb geen zin om dat uit te rekenen)
3. Uit de kast? (Waarom zitten we überhaupt in een kast?!)
Prc, waarom zitten we in de kast? Maar alleen voor 1 vriend van me, een goeie vriendin, mijn bestie en mijn ex-vriendin
4. Al seks of verkering met een meisje gehad?
Nee, wil het wel
5. Hoe ben je erachter gekomen? (Details als het kan!)
Ik heb me al sinds ik jong was aangetrokken gevoeld door meisjes. Ik was altijd meer geïntereseerd in bv een meisjeslichaam dan in die van een jongen, mijn celebcrush was ook een meisje, maar omdat ik Christelijk ben en het niet mag van ons geloof, besefte ik het niet echt. Ik was er niet meebezig en ik vond het eigenlijk niet kunnen. Een tijdje was ik alleen nog interested in jongens (ik probeerde meisjes te vergeten) en toen besefte ik weer dat ik op meisjes viel. Wat ik erg schokkend vond. en ik wist niet zeker of ik bi was of lesbisch. Ik heb er heel lang mee gestruggeld. Tot ik op een gegeven moment op vakantie verliefd werd op een meisje. Toen wist ik het al, maar ik negeerde het gwn. Tot op een gegeven moment het me teveel werd en toen besloot ik mezelf te accepteren en de identificeren als bi.
6. Hoe oud ben je?

12

7.zijn er mensen die het niet accepteerden? (Als je op vraag 3 'ja' hebt beantwoord)
Ja, mijn hele familie zowat. 
8. Doe je mee aan pride month?
Nope
9. Word je gepest om je geaardheid?
Nope
10. Heb je tips voor mij? Ik weet niet echt hoe ik moet omgaan met mijn geaardheid...
Uh….ik weet het ook niet echt, eerst was ik heel zelfverzekerd, nu wat minder

Ik hoop dat jullie het leuke vragen vonden en ben benieuwd naar jullie reacties!



Xx simonesz ❤️

 

Heyhey,

Heb net ontdekt dat ik bi ben. Ben wel benieuwd naar jullie vragen dus daarom deze vragenlijst. En iedereen maakt allemaal vragenlijsten dusja



1. Lesbienne of bi?

Ben pan dus val op aleen genders

2. Hoelang weet je het al?

Denk al sinds ik 12 ben maar heb eerst heel lang gedacht dat ik bi was maar sinds kort weet ik dat ik pan en nonbinaar ben

3. Uit de kast? (Waarom zitten we überhaupt in een kast?!)

Deels bij enkelen van me vrienden wel door  een pan vast te houden en te zegen ik ben er hier ook een van  en ze reageerde positief en vonden het grappig maar bij me ouders niet omdat ze homofobies zijn

4. Al seks of verkering met een meisje gehad?

Nee maar wel met een van me vriendin gekust  en verlieft geweest op een genderfluid persoon

5. Hoe ben je erachter gekomen? (Details als het kan!)

Wist wel al heel lang dat ik niet hetro was maar nooit geweten dat ik op zo veel mensen val.In begin voelde ik me vooral  aangetrokken tot mannen en vrouwen.Tot dat ik een genderfluid persoon ontmoeten waar ik heel er verliefd op werd.Maar heb altijd geweeten dat ik niet aleen maar manen in me leven wil.


6. Hoe oud ben je?

17

7.zijn er mensen die het niet accepteerden? (Als je op vraag 3 'ja' hebt beantwoord)

ja dat zijn me ouders omdat ze homofobies zijn 

8. Doe je mee aan pride month?

Beetje

9. Word je gepest om je geaardheid?

In beging wel maar boeit  me niet meer ik ben wie ik ben en daar doe je het maar mee

10. Heb je tips voor mij? Ik weet niet echt hoe ik moet omgaan met mijn geaardheid…

Denk niet te veel na over wat anderen van je vinden ben gewoon je zelf 





Ik hoop dat jullie het leuke vragen vonden en ben benieuwd naar jullie reacties!



Xx simonesz ❤️

 

Reputatie 3
Badge +1

Hee

1. Lesbienne of bi? Lesbienne
2. Hoelang weet je het al? 1,5 jaar
3. Uit de kast? (Waarom zitten we überhaupt in een kast?!) Ja, behalve naar mijn opa en oma, en tante en oom.
4. Al seks of verkering met een meisje gehad? Nee maar wil het wel heeeel graag
5. Hoe ben je erachter gekomen? (Details als het kan!) Ik werd verliefd op een  meisje, en ik ben nog nooit verliefd op een jongen geweest. Hierna werd ik nog een paar keer verliefd op eeen meisje.
6. Hoe oud ben je? 12 bijna 13
7.zijn er mensen die het niet accepteerden? (Als je op vraag 3 'ja' hebt beantwoord) Nee
8. Doe je mee aan pride month? JAAAaa, ik ga waarschijnlijk 27 julie naar de pride in amersfoort.
9. Word je gepest om je geaardheid? Nee
10. Heb je tips voor mij? Ik weet niet echt hoe ik moet omgaan met mijn geaardheid… Wees je zelf!
 

Reputatie 7
Badge +9

1. Lesbienne of bi? lesbienne
2. Hoelang weet je het al? paar maand
3. Uit de kast? (Waarom zitten we überhaupt in een kast?!) alleen mijn broer, klas, moeder en psycholoog
4. Al seks of verkering met een meisje gehad? nee, ik wacht nog even met seks en ik ben afgewezen door een meisje
5. Hoe ben je erachter gekomen? (Details als het kan!) er was een nieuw meisje in mijn klas en die was net uit Utrecht verhuisd en moest nog even haar huis inrichten en is dus een kwart van het jaar ofzo niet op school geweest. ik heb op geven moment contact opgenomen met haar en we zijn wezen appen. ze kwam toen op school en had een buddy nodig die haar naar de klassen bracht. ik was de enige die de hand opstak en werd dus haar buddy. toen ik naar haar toe werd gebracht was ze echt mooi, maar dat was me anders nooit opgevallen. dus ik kwam ook in pauzes langs en kwam er achter dat ik haar nogal leuk vond. vanaf toen ben ik anders naar haar gaan kijken en ook naar andere meiden. ik ben me wat meer in het LGBTQ+ wezen verdiepen en kwam er achter dat ik lesbisch ben.
6. Hoe oud ben je? 13
7.zijn er mensen die het niet accepteerden? (Als je op vraag 3 'ja' hebt beantwoord) helaas zijn er altijd wel mensen die je niet accepteren en helaas is dat bij mij bijna mijn hele klas.
8. Doe je mee aan pride month? ik kwam er dit jaar een beetje laat achter maar ik iets van 2-3 dagen meegedaan. maar dit is ook mijn eerste pride month
9. Word je gepest om je geaardheid? helaas wel. maar daarvoor werd ik ook al gepest en ik heb grotendeels geleerd het te negeren
10. Heb je tips voor mij? Ik weet niet echt hoe ik moet omgaan met mijn geaardheid… gewoon negeren. jij bent jij en dat moeten ze gewoon accepteren. wees gewoon jezelf. als je tijdens pride month in een regenboog jurk wil lopen doe je dat gewoon lekker (ik zal wel soms wat anders aan doen want een jurk iets van 30 dagen aanhebben is ook niet fris) en als iemand iets gemeens zegt dan beledig je hem/haar toch ook gewoon. zeg bijvoorbeeld: ik ben niet zo saai dat ik het bij de ouderwetse ideeën houd van meisje op jongen en jongen op meisje.

Heyhey,
Heb net ontdekt dat ik bi ben. Ben wel benieuwd naar jullie vragen dus daarom deze vragenlijst. En iedereen maakt allemaal vragenlijsten dusja

1. Lesbienne of bi? Pan maar heb mee daarvoor heel lang als bi geïdentificeerd 
2. Hoelang weet je het al? 5 jaar
3. Uit de kast? (Waarom zitten we überhaupt in een kast?!) Deels wel omdat ik weet dat sommige persoon mij niet zullen accepteren 
4. Al seks of verkering met een meisje gehad? Geen wel een crush 
5. Hoe ben je erachter gekomen? (Details als het kan!) Kreeg gevoelens voor me beste vriendin 
6. Hoe oud ben je? 16
7.zijn er mensen die het niet accepteerden? (Als je op vraag 3 'ja' hebt beantwoord) ik weet dat er mensen zijn die het doen dus vertel het ze gewoon niet 
8. Doe je mee aan pride month? Nee maar  lijkt me wel  leuk 
9. Word je gepest om je geaardheid? Soms wel maar ben altijd al gepest ookal zat ik in de kast
10. Heb je tips voor mij? Ik weet niet echt hoe ik moet omgaan met mijn geaardheid…

Gewoon met mensen gaan waar jij je goed bij voeld boeien wat anders er van denken je mag houden van wie jij zelf wil

Ik hoop dat jullie het leuke vragen vonden en ben benieuwd naar jullie reacties!

Xx simonesz ❤️

 

Reageer