Skip to main content

heyy, ik ben een meisje van 14 jaar en ik vind een jongen dus heel erg leuk.

ik heb een beetje een zwak voor jongere jongens, dus we hebben het hier over een jongen van 12. laten we hem ff jan noemen. (zo heet hij niet echt). deze vrijdag was er een evenement en hij was daar dus ook. ik was samen met mijn nichtjes. ik zei zo tegen hun van kijk dat is mijn crush!

en toen gingen ze aan hem vragen of hij een meisje genaamd (mijn naam) leuk vond. hij had dus nee gezegd. helaas. de volgende ochtend had ik hem een bericht gestuurd om te zeggen dat het over mij ging. dus hij zei: oke. dus ik zei ook van kunnen we dit tussen ons houden?. hij zei ja, is goed. ik ging dus over de hele dag allemaal beetje appen naar hem van heb je wedstrijd ofzo of ga ja naar het evenement vanavond. en hij ging dus zeggen: wat is er nou. dus ik wist niet wat ik moest zeggen. hij zei'’ik ken je ook niet zo heel erg goed'’. en hij vond het een probleem dat ik 2 jaar ouder ben dan hem. op zaterdag was hij ook weer op het evenement. ik werd door een paar vriendinnen gedwongen om tegen hem te praten.

ondertussen wist iedereen al dat ik hem leuk vond. niemand ging me uitlachen ofzo. maar ik weet niet wat ik moet doen ik vind hem zo leuk dat ik hem niet wil laten gaan. hij vind mij niet leuk dus ik vind het ook wel weer een beetje raar ofzo. ik weet ook niet of hij een vriendin heeft. maar wat zou ik kunnen doen zodat hij me misschien toch wel leuk gaat vinden? of dat ik hem beter kan leren kennen zonder dat het te genant zou worden??

iemand helpppp!!!!

Geen reactie

Reageer