Een klein dilemma met een jongen...

• 21 juli 2017
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey,

Ik praat sinds kort met een jongen op whatsapp. Hij is heel lief enzo alleen ik word er nogal onzeker van. Hij maakt grapjes over dat hij met andere meisjes zou gaan flirten en dat hij me zou dumpen. Ik geloofde dat niet en toen blokkeerde hij me ineens. Daarna ontblockte hij me en zei dat t een 'grapje' was. Ik persoonlijk vind dat geen leuke grapjes. Dat heb ik ook tegen hem gezegd en hij zou t niet meer doen. Toch heeft hij laatst weer een grapje gemaakt dat hij met een ander meisje dingen zou doen enzo. Ook komt hij erg jaloers over. Als ik eens een keer niet reageer op whatsapp dan zegt hij dat t gesprek saai is en ik niet met hem wil praten enzo. Maar ik heb ook andere dingen te doen en ik heb ook andere vrienden die me appen dus ik kan niet altijd reageren op hem. Toen zei hij dat hij niet jaloers is en dat ik dat denk omdat ik nooit met hem wil bellen. Ik heb tegen hem gezegd dat ik niet van bellen houd en me er best awkward bij voel. Mensen zeggen tegen me dat ik hem moet blokkeren en dat hij narcistisch is. Maar ik weet het niet.. Hij doet zo lief #help

2 reacties

Badge +17
Als die zo lief tegen je is, moet je hem niet meteen blokkeren of iets dergelijks.. Het feit dat je niet weet of je hem wilt blokkeren betekent dat je wel met hem wilt praten (anders had je hem al wel geblokkeerd). Echter vind je zijn grapjes over dat hij met andere meisjes iets gaat doen niet leuk en dat heb je hem ook al duidelijk gemaakt. Toch gaat hij hier mee door.. Probeer het nog een keer duidelijk tegen hem te zeggen en zeg er dan bij dat als hij zo blijft doen, dat je dan geen zin in hem hebt of iets dergelijks.
Als hij dan uiteindelijk toch nog doorgaat met zijn grapjes moet jij bij jezelf nagaan of je hem nog echt zo lief vindt aangezien hij niet naar je luistert wat betreft grapjes e.d. Misschien is het dan beter om het af te kappen..
Hoi!

Ik hou ook niet van zijn grapjes. Ik heb ook zo'n "vriendin" op school die zegt dat ze me zwart gaat maken bij iedereen "voor de grap". Nouja, wat grappig zeg. Lach me dood.

Ik denk dat we van dat soort mensen vanaf moeten geraken. Soms doen ze lief en vriendelijk, dat heb ik met die vriendin ook, maar we kunnen niet weten wat echt en wat niet echt is bij die mensen. Mijn echte, close vrienden maken dat soort "grapjes" niet hoor.

Ik neem nu afstand van die vriendin, misschien moet je dat ook doen met die jongen, je komt vast iemand anders tegen die lief is én een betere humor heeft ;)

Groetjes
x

Reageer