Vraag

een grap of echt

  • 25 November 2021
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 47 reacties

en jonge uit en andere klas vertelde me dat en jongen uit mijn klas verlieft op mij is. Ik zij dat dat niet kan omdat ik het niet kan geloven,  en hij vroeg warom en ik zij dat het gwoon niet kan .

Maar zou dit echt zijn zou die jonge echt verlieft zijn op mij of is het een grap van de jongen die het vertelde? 

want na dat ik dit gehoord heb kijk ik heel ander naar heb en ik vind hem eigenlijk wel leuk.

hebben jullie manieren om er achter te komen? En wat denken jullie?  is het echt?en vind ik hem echt leuk of is het dat ik dit gehoord heb


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

tja, het is lastig te zeggen! er zijn een paar dingen waaraan je kan zien of een jongen je leuk vind! bijvoorbeeld: hij geeft je bijnamen, hij gaat extra stoer doen als je in z’n buurt komt en z’n vrienden zijn erbij, hij gaat juist verlegen doen als jullie alleen zijn! je kan meer van dat soort dingen opzoeken op youtube! Ik kan lastig zeggen of hij je leuk vind, aangezien ik er niet bij was en ik niet weet hoe hij zich gedroeg! Ik denk dat als zijn vrienden er in de buurt bijstaan dat hij dat als grap bedoelde en als zijn vrienden er niet bij waren hij dat echt meende! Je kan hem natuurlijk ook zelf vragen of hij dat echt meende! als je dat niet durft kan je ook hem appen ! veel succes en hou me op de hoogte!

Reputatie 2
Badge +1

het was mechin onduiderlijk maar iemand anders uit en andere klas heef mij verteld dat hij verlieft op mij is.

Je kan het altijd met hem er over hebben! 

Badge +1

Ey @Lsss, ben je er al achter gekomen? Zo niet,  k weet nog wel paar manieren hoor

Reageer