Een brugklasser met iemand in de 3e
A
Hallo ik ben lesley en een jongen uit de 3e heeft mijn nummer gevraagd toen we gingen appen heeft hij gevraagd in welke klas ik zat ik zei eerste. Op de volgende schooldag vroeg hij of ik met hem af wou spreken ik zei ja. Dus we gingen praten en toen vroeg hij of hij mij moch zoenen( 1 ding het is wel heel beleefd om dat te doen) Ik zei nee want ja wel kennen elkaar pas 2 dagen ongeveer begreep hij totaal. Toen vroeg ik of hij mij dan echt leuk vind en ja dat vind hij ook en ik zelf ook heel erg. We waren ergens alleen terecht gekomen en gingen dan op muziek schuifelen. Dat is nu mijn verhaal Hoe moet ik dit behandelen alsjeblieft help mij
A
Als jij hem ook leuk vind, maakt het leeftijdsverschil in wezen niet heel veel uit. Ik vind het goed van je dat je duidelijk bent tegen hem wat je wel en niet allemaal wilt. Spreek wat vaker af, zo kunnen jullie elkaar beter leren kennen, ga een keer naar de bios of iets anders leuk doen :)
xxx-jes @xyzjx
xxx-jes @xyzjx
A
Bios no go
Dan zit je maar met z'n 2e naast elkaar in het donker dat is ziek akward
Dan zit je maar met z'n 2e naast elkaar in het donker dat is ziek akward
A
Als jullie elkaar leuk vinden is het totaal geen probleem! Een vrien van mij had hetzelfde, maar dan was hij een jongen uit de 1e en zij een meisje uit de 3e. Hij vond haar heel leuk, en het was vooral ook een spannende relatie.
A
Als jullie er allebij klaar voor zijn kunnen jullie gewoon een relatie hebben.
Dat is zo'n klein leeftijdsverschil! Geen probleem. Ik heb relatie gehad met veel oudere jongens (volwassen kerels, ja, strafbaar enzo) en het gaat er om of het klikt. Leeftijd is maar een getal.
A
Ik heb ook een relatie gehad toen ik in de eerste zat met iemand uit de derde. Je moet wel een paar dingen zeker weten; 1. Vind hij je echt leuk of gebruikt hij je ( let hierbij goed op hoe hij doet waar zijn vrienden bij zijn.) 2. Leer hem goed kennen en doe geen dingen waar je spijt van kunt krijgen. 3. Weet zeker of je overal klaar voor bent want hij is al iets verder in wat hij wil.
Xxx
Xxx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.